MIREA – האוניברסיטה הטכנולוגית הרוסית

MIREA – האוניברסיטה הטכנולוגית הרוסית
МИРЭА — Российский технологический университет
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
אוניברסיטה
תקופת הפעילות 1967–הווה (כ־57 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
בעלי תפקידים
נשיא אלכסנדר סיגוב (רו')
רקטור סטניסלב קודז' (אנ')
תלמידים
26,000
מיקום
מיקום מוסקבה
מדינה רוסיהרוסיה רוסיה
קואורדינטות 55°40′15″N 37°28′58″E / 55.6707°N 37.48273°E / 55.6707; 37.48273
www.mirea.ru
(למפת מוסקבה רגילה)
 
MIREA – האוניברסיטה הטכנולוגית הרוסית
MIREA – האוניברסיטה הטכנולוגית הרוסית
מפה
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

MIREA – האוניברסיטה הטכנולוגית הרוסיתרוסית: МИРЭА — Российский технологический университет, בעבר מכון מוסקבה להנדסת רדיו, אלקטרוניקה ואוטומציה) הוא מוסד להשכלה גבוהה במוסקבה, שהוקם בשנת 2015 כתוצאה ממיזוג של MIREA, MSUIECS, MITHT ומספר ארגוני חינוך, מדע, עיצוב וייצור. האוניברסיטה מעניקה הכשרה בתוכניות חינוכיות בתחומי ה-IT, אבטחת מחשבים, אלקטרוניקה, הנדסת רדיו, רובוטיקה, כימיה, ביוטכנולוגיה ועוד, וכן נותנת אפשרות לקבל השכלה נוספת.

RTU MIREA היא אחת האוניברסיטאות הרוסיות הגדולות ביותר המספקת הכשרה ב-112 תחומים והתמחויות (תואר ראשון, מומחה, תואר שני, לימודי תואר שני). יש לה רשת מפותחת של מרכזי מחקר, מעבדות מדעיות ולשכות עיצוב סטודנטים.

מדי שנה מוקצים 4,367 מקומות במימון המדינה לנכנסים לשנה הראשונה. נכון להיום לומדים באוניברסיטה כ-26,000 סטודנטים. כ-1,300 סטודנטים זרים מ-80 מדינות בעולם עוברים הכשרה במכון לחינוך בינלאומי של RTU MIREA. עם סיום הלימודים ב- MIREA - האוניברסיטה הטכנולוגית הרוסית, הבוגרים מקבלים דיפלומה ממלכתית.

האוניברסיטה מיישמת תוכניות חילופי אקדמיות ותעודות כפולות עם האוניברסיטה הפוליטכנית במילאנו (איטליה), האוניברסיטה הטכנולוגית של צפון סין (סין), אוניברסיטת Yang Ming Jiao הלאומית (טייוואן), אוניברסיטת Saitama (יפן). RTU MIREA מבצעת את תפקידי לשכת התיאום של חילופי הנוער הרוסי-יפני השנתי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]