Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
התזמורת האדומה 2: הגיבורים של סטלינגרד
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
עטיפת המשחק
עטיפת המשחק
כללי
תאריך הוצאה 13 בספטמבר 2011
סוגה משחק ירי בגוף ראשון, משחק יריות טקטי
פיתוח Tripwire Interactive
הוצאה לאור Tripwire Interactive
1C Company
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית, רוסית, גרמנית, צרפתית, פולנית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Valveסטים)
דרישות תוכנה
מנוע משחק Unreal Engine 3
מצבי משחק מצב יחיד, מרובה משתתפים
פלטפורמות Microsoft Windows
המשחק הקודם Red Orchestra: Ostfront 41-45
www.heroesofstalingrad.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad הוא משחק וידאו מסוג יריות בגוף ראשון שמתרחש בתקופת מלחמת העולם השנייה, המשחק פותח על ידי Tripwire Interactive, הוצא לאור על ידי Tripwire Interactive ו-1C Company והופץ על ידי Valve לסטים. המשחק יצא לפלטפורמת ה-Microsoft Windows בלבד.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad הוא מסוג יריות ריאליסטי מגוף ראשון. הרובים מתנהגים בצורה ריאליסטית, עם יציאת כדורים ורתע של הרובה נלקחו בחשבון. המשחק גם משלב את האלמנט של ה-HUD המסורתי כמו שבקטע של הטענת הרובה, השחקנים צריכים ללחוץ עוד פעם על מקש הטעינה לאחר שהחליפו מחסנים, כדי לדרוך את הנשק. אחד האלמנטים הם שלא רואים כמה כדורים יש במחסנית הרובה, כך שהשחקן צריך לוודא עם המחסנית שלו כמעט ריקה או מלאה. מערכת חדשה של המשחק היא לשחקן יש אפשרות להסתתר בצורה מציאותית מאחורה קירות, מכוניות וכו', ותוך כדי הסתתרות לירות מעל הקיר כדי לוודא שאין מול הקיר אף אחד. כאשר השחקן מקבל פציעות בקרב, הבריאות לא מתחדשת, אלא נשארת כפי שהיא, ובמקרה של פציעה קטלנית מכדור, השחקן כבר מת מאובדן דם.

במשחק Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad גם יש אפשרות לעלות על טנקים (בדיוק כמו במשחק הקודם Red Orchestra: Ostfront 41-45), ועוד כלי רכב שנוספו לאחר יציאת המשחק, לשחקן יש אפשרות לשבת בכל מקום פנוי בטנק (נהג, תותחן או מקלען). בגלל העבודה הרבה שנדרשה למפתחים בשביל לשחזר את מראה הטנקים בדיוק כמו שהיו פעם במאה אחוזים, לקח למפתחים שלושה חודשים לעצב כל טנק. לגרמנים יש את הטנק Panzer IV, ולרוסים את הטנק T-34. עוד טנקים ונגמ"שים נוספים נוספו למשחק זמן קצר לאחר יציאתו.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

בחודש יוני של שנת 2011, החברה Tripwire Interactive הודיעה שלמשחק תהיה הגנה ממש גבוהה נגד האקים וצ'יטים למיניהם, למשחק יש הגנת Valve Anti-Cheat והגנת Punkbuster שקשורים בשם PBBans.

חבילת הרחבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המפתחים אישרו כי תהיה חבילת הרחבה למשחק בשם Rising Storm, שתצא במהלך 2013. המשחק יתרחש במערכה באוקיינוס השקט כאשר יהיה ניתן לשלוט על היפנים או על האמריקאים. החבילה תכיל 4 מפות חדשות בהם איוו ג'ימה, אי אשר בו התרחש קרב איוו ג'ימה.

כמו במשחק המקורי גם בחבילה יהיו מספר של תפקידים בהם השחקן יכול לשלוט. לכל תפקיד יש נשק שונה. במפות יהיו ליפנים בונקרים. כדי שהאמריקאים יוכלו לנקותם יהיה להם להביור. מלבד זאת ליפנים יש מוקשים וחרבות שבעזרתם היפנים יוכלו לשים מוקשים ולהסתער עם חרב חזקה מאוד.

ציונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האתר הציון
GameRankings 78.89%
Metacritic 76/100
האתר הציון
GameSpy 4.5/5

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]