RollerCoaster Tycoon 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
RollerCoaster Tycoon 2
כללי
תאריך הוצאה 15 באוקטובר 2002 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סימולציות ניהול ובנייה
פיתוח Chris Sawyer עריכת הנתון בוויקינתונים
הוצאה לאור Infogrames עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית, גרמנית, איטלקית, צרפתית, ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
סדרה Roller Coaster Tycoon עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מצבי משחק משחק וידאו למשתתף יחיד עריכת הנתון בוויקינתונים
פלטפורמות Microsoft Windows עריכת הנתון בוויקינתונים
המשחק הקודם RollerCoaster Tycoon (משחק מחשב) עריכת הנתון בוויקינתונים
המשחק הבא RollerCoaster Tycoon 3 עריכת הנתון בוויקינתונים
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

RollerCoaster Tycoon 2 הוא משחק סימולציית בנייה וניהול משנת 2002 והשני בסדרת משחקי RollerCoaster Tycoon אשר פותח על ידי כריס סוייר ופורסם על ידי חברת Infogrames Interactive. המשחק יצא לשווקים באוקטובר 2002. במשחק השחקן בונה ומנהל פארק שעשועים ומנסה להשיג מטרות שונות, כגון מספר מבקרים רב, כמות הכנסות רבה ועוד.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק פותח על ידי יוצר משחקי הווידאו הסקוטי כריס סוייר(אנ'), אשר עיצב ותכנת את המשחק כולו בעצמו בשפת אַסֶמבּלי.[1][2] חלקים מסוימים של המשחק התבססו על מאמצים קודמים לפתח גרסה חדשה של המשחק Transport Tycoon, עליה סוייר עבד עוד במהלך שנת 1996.[3] המשחק פורסם על ידי חברת Infogrames ויצא לשווקים לראשונה ב-15 באוקטובר 2002.[4]

OpenRCT2[עריכת קוד מקור | עריכה]

באפריל 2014 הושק מיזם הקוד הפתוח "OpenRCT2" במטרה לשפר את המשחקיות של RollerCoaster Tycoon 2, ובמטרה לבצע תיקון באגים וליצור גרסאות של המשחק אותן ניתן יהיה להפעיל ב-macOS ו-Linux . המשחק בגרסה זו תומך גם ברזולוציה גבוהה יותר, והעלאה משמעותית של מגבלות התוכנה.

המיזם הושק במקור על ידי המתכנת טד ג'ון, אשר בתחילה היה היחיד שפיתח את המיזם, אך לאורך השנים לקחו חלק בפיתוח של המיזם מעל ל-250 אנשים אשר סייעו לשפר את המשחק. על מנת ליצור שיבוט מדויק של המשחק, המשחק המקורי עבר תהליך הנדסה הפוכה ולאחר מכן נכתב מחדש באמצעות שפת התכנות C.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Rollercoaster Tycoon 4: Entwickler Chris Sawyer wünscht sich eine Fortsetzung" [RollerCoaster Tycoon 4: Developer Chris Sawyer wants to continue]. PC Games (בגרמנית). 27 ביוני 2009. נבדק ב-5 בספטמבר 2016. Rollercoaster Tycoon 2 basiert nahezu komplett auf dem Code des original Rollercoaster Tycoon. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Sawyer, Chris (2003). "What language was RollerCoaster Tycoon programmed in?". chrissawyergames.com. נבדק ב-5 בספטמבר 2016. It's 99% written in x86 assembler/machine code (yes, really!), with a small amount of C code used to interface to MS Windows and DirectX. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "RollerCoaster Tycoon designer offers first details on new title". GameSpot. 2 באפריל 2004. ארכיון מ-30 ביוני 2019. נבדק ב-15 בנובמבר 2015. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ RollerCoaster Tycoon 2 Patch on atari.com by Joseph Paolinelli on October 13, 2011
ערך זה הוא קצרמר בנושא משחקים ובנושא טכנולוגיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.