משתמש:אני ואתה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תיבות משתמש
משתמש זה נמצא בוויקיפדיה במשך
14 שנים, חודש ו־5 ימים.
משתמש זה הוא סטודנט לפיזיקה.
משתמש זה מאמין כי דרך ארץ קדמה לתורה.
משתמש זה חושש כי מסורת היהדות סובלת מטלפון שבור.
משתמש זה אינו יודע מה על מדינת ישראל לעשות עם שטחי יהודה ושומרון.
משתמש זה תורם באמצעות נטבוק,
ומבקש שערכים יתאימו למסך קטן.
משתמש זה תורם באמצעות גוגל כרום, ומאמין שגוגל עוד תשתלט על העולם.
משתמש זה תורם בזמן אמת.

ערכי הלכה







אמרו את זה קודם, לפני –
אני ואתה
נשנה את העולם


אם אני אני כי אתה אתה, ואתה אתה כי אני אני, אז אני לא אני ואתה לא אתה. אבל אם אני אני כי אני אני, ואתה אתה כי אתה אתה, אז אני אני ואתה אתה.




תובנות ויקיפדיות

  • אם כתוב בערך דברים לא מדוייקים, זה לא נורא - ויקיפדיה לא בורחת לשום מקום, וסביר לצפות שיום אחד העניין יתוקן. אבל אם תפתחו דיון בדף השיחה ולא תצליחו להביא לשינוי בערך - אז כבר נגמר, "העניין נידון בדף השיחה", והרבה פחות סביר שבעתיד הערך ישתנה. לכן, אל תפתחו דיונים בדף השיחה אם אין לכם יסוד סביר להניח שהדיון יצליח להביא לשינוי הערך בטווח המיידי.
  • כשמספר משתמשים מנסים לעבוד יחד על ערך אחד, אבל היכרותם עם הנושא היא רק מתוך ידע כללי ושיטוט אקראי בגוגל ולא מתוך היכרות עם מקורות רציניים שעוסקים בעניין - יש בכך פוטנציאל התלקחות גדול משום שאין בסיס משותף לדיון. לעומת זאת, הכתיבה המשותפת הפורייה ביותר היא בדרך כלל בערכים העוסקים באירוע חדשותי, שבהם כולם נחשפים לאותם מקורות.
  • יכול להיות הרבה מאוד היגיון למנות שתי "דרגות" של מפעילים – לא רק כדי להקל על מנטרים חרוצים שלא מתאימים למפעילות מלאה, אלא גם כדי שהמפעילים ה"מלאים" ירגישו שהסמכויות הניתנות להם אינן מיועדות רק לפעילות ניטור שגרתית.

עריכות מגניבות