משתמש:Chen raz

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברוכים הבאים לדף של חן רז[עריכת קוד מקור | עריכה]

נולדתי בירושלים ב- 1971 ורוב חיי היתי מעורב בעשייה קהילתית, חברתית, לאומית, טכנולוגית ועסקית. אתגרים האישיים והמקצועיים, שאיפה לשגשוג ולהצלחה, וחתירה לצדק ולמוסר, מוכרעים במידה רבה ממינות המידע שברשותנו, ומאמינותו. אני גאה לקחת חלק בפרויקט ויקיפדיה, מאז 2004, ללמוד, ולשתף. אתם מוזמנים לפנות אליי בדף השיחה שלי.

קורות חיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

נולדתי בשנת 1971 בירושלים וחייתי בה עד גיל 20, ולאחר מכן התגוררתי בתל אביב, ברלין ולנודון, ושהיתי ממושכות באיטליה ובמזרח הרחוק. כיום אני חי במושב קטן מצפון לתל אביב, אני בעל חברה ליעוץ והשקעות, וכן מנכ"ל של חברת סטארט אפ בתחום השיקום הרובוטי. בעבר שימשתי כמנכ"ל תנועת שלום עכשיו ולקחתי חלק במאמצים לקידום השלום. במהלך השנים שימשתי בעמדות ניהוליות בכירות בחברות גדולות, ובסטארטאפים. בין היתר ניהלתי את מרכזי התעסוקה של תוכנית ויסקונסין בצפון. במשך שנים תרגלתי את שיטת הפאלון גונג שתרמה לי רבות במישור האישי, והייתי שותף במאבק להצלת נרדפי השיטה בסין. בין היתר הייתי ממיסדי עיתון אפוק טיימס בישראל, והמנכ"ל הראשון של העיתון. השכלתי היא רחבה ורב-תחומית, למדתי במשך שנה מדעי המחשב באונ' העברית בהר הצופים, ובמשך שנתיים מנהל עסקים בגבעת רם, וכן במשך 4 שנים מדעי המדינה באונ' הפתוחה.

תחומי עניין[עריכת קוד מקור | עריכה]

בראש ובראשונה אני אוהב לבלות עם המשפחה – הבן והאשה המקסימים. אני אוהב שמחת חיים, הומור, מוסיקה, ים, טיולים, חתונות וריקודים. אני חובב טכנולוגיה מושבע, בקיא בשפות תכנות רבות, ונלהב מפיתוחים טכנולוגיים, בעיקר כאלה שיכולים לתרום לרווחה. לצד הטכנולוגיה והעשייה המקועית, אני מאמין בעבודה פנימית-רוחנית.

קישורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתר חברת הסטארטאפ שאני מנהל, ביואקסטרים.

הפרופיל שלי בלינקדאין