ג'וליאן האף

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'וליאן האף
Julianne Hough
האף, 2015
האף, 2015
לידה 20 ביולי 1988 (בת 35)
יוטה, אורם
שם לידה Julianne Alexandra Hough עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מועדפת מוזיקת קאנטרי
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2001
עיסוק רקדנית, זמרת
מקום לימודים
  • האקדמיה לאמנויות התיאטרון איטליה קונטי
  • Alta High School
  • Las Vegas Academy עריכת הנתון בוויקינתונים
בן או בת זוג
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ג'וליאן אלכסנדרה האףאנגלית: Julianne Alexandra Hough; נולדה ב- 20 ביולי 1988) היא שחקנית, זמרת, ורקדנית אמריקאית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האף נולדה באורם שביוטה שבארצות הברית למשפחה נוצרית-מורמונית, והיא האחות הצעירה במשפחה. נולדה למריאן ולברוס האף, אחותו של הכוראוגרף דרק האף. האימונים הפורמליים שלה החלו באולפני הבמה לאמנויות הבמה באורם, שם רקדה עם ג'וש מורילו, בין היתר, באולם הריקודים הלטיני; היא החלה לרקוד באופן תחרותי בגיל תשע.[1] למדה באקדמיית לאס וגאס. ב-13 ביולי הכריזה האף בעמוד האינסטגרם שלה כי נישאה לשחקן ההוקי ברוקס לאיך.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קריירת ריקוד[עריכת קוד מקור | עריכה]

האף השתתפה תוכנית "רוקדים עם כוכבים", ואף זכתה בה, וקיבלה מדליית זהב, דבר ההופך אותה לרקדנית המקצועית הצעירה ביותר שניצחה בתחרות. ומיד לאחר מכן הפכה לשופטת התחרות.

קריירת משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2001 שיחקה האף בתפקיד הבכורה שלה בסרט "הארי פוטר ואבן החכמים", שם הופיעה בתפקיד שולי. ב-2010 הופיעה בדרמה המוזיקלית "בורלסק". התפקיד הראשי הראשון שלה היה ב-2011 כאשר שיחקה בדרמה המוזיקלית "פוטלוס" לצד מיילס טלר. ב-2012 נבחרה לככב בסרט "מקום מבטחים" לצד ג'וש דוהאמל, ובסרט המוזיקלי "רוק לנצח" לצד טום קרוז. באותה שנה, דיבבה בסרט "היפה והגלדיאטור" את לוסילה.

בשנת 2015 שיחקה בתפקיד הראשי בסרט האימה "פנייה מסוכנת" (אנ').

בשנת 2016 גילמה את מרדית' בקומדיה "סבא בהפרעה" לצד זאק אפרון ורוברט דה נירו. באותה שנה השתתפה במחזמר המבוסס על הסרט המצליח "גריז" לצד ונסה הדג'נס, והתארחה בסדרה "ללא מילים". בשנת 2018 שיחק בסרט "גדול יותר", לצדו של טיילר הקלין בגילומו של ג'ו וידר.

ג'וליאן ואחיה דרק האף

קריירת מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר הראשון של האף יצא ב-2007 ונקרא "Will You Dance With Me". מיד לאחר מכן חתמה חוזה עם יוניברסל מיוזיק גרופ. כעבור שנה הוציאה את השיר "That Song In My Head" שזכה לאהדה גדולה בקרב המעריצים. לאחר הצלחה החליטה האף כי היא מפסיקה בקריירת המוזיקה ועוברת להתמקד בקריירת משחק וקולנוע.

קריירה טלוויזיונית[עריכת קוד מקור | עריכה]

האף משמשת כשופטת בתוכנית הכישרונות אמריקן גוט טאלנט לאחר שינוי חלק משופטי התוכנית בעונת 2019. היא צפויה לחזור כמנחה לצד אלפונסו ריביירו במקום טיירה בנקס בעונה ה-32 של התוכנית רוקדים עם כוכבים.[2]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ג'וליאן האף בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Yahoo, Yahoo (באנגלית)
  2. ^ Brian Steinberg,Emily Longeretta, Brian Steinberg, Emily Longeretta, ‘Dancing With the Stars’ Vet Julianne Hough to Replace Tyra Banks as Co-Host for Season 32 (EXCLUSIVE), Variety, ‏20 במרץ 2023 (באנגלית)