דוכן הנשיקות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דוכן הנשיקות
The Kissing Booth
מבוסס על "דוכן הנשיקות", מאת בת' ריקלס
בימוי וינס מרשלו עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט וינס מרשלו עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה פול מילספאו עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים ג'ואי קינג
ג'ואל קורטני
ג'ייקוב אלורדי
מולי רינגוולד
מוזיקה פטריק קירסט עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום אנסטס מיצ'וס עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה Komixx Entertainment
חברה מפיצה נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה, direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 11 במאי 2018 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 105 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה קומדיה רומנטית
סרט הבא "דוכן הנשיקות 2" (2020)
האתר הרשמי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דוכן הנשיקותאנגלית: The Kissing Booth) הוא סרט קומדיה רומנטית אמריקאי בבימוי של וינס מרצ'לו, המבוסס על רומן באותו השם מאת בת' ריקלס. בסרט מככבים מולי רינגוולד, ג'ואי קינג, ג'ייקוב אלורדי וג'ואל קורטני. הסרט עלה ב-11 במאי 2018 לנטפליקס.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אל אוונס (ג'ואי קינג) ולי פלין (ג'ואל קורטני) נולדו באותו יום ושעה באותו בית חולים בלוס אנג'לס שבקליפורניה, ומאז היו החברים הטובים ביותר כל חייהם. כדי לשמור על החברות שלהם, הצמד קבע חוקי חברות שהם הבטיחו לעקוב אחריהם, כולל חוק #9: קרובי משפחה הם מחוץ לתחום, ובמיוחד נואה.

ביום הראשון של בית הספר, אל נאלצת עקב נסיבות בלתי צפויות ללכת לבית הספר עם חצאית שקצרה עליה מדי. אחד התלמידים שנוגע בישבנה כמעט מתחיל ללכת מכות עם לי, אבל נואה קופץ במקומו לתוך הקרב. אל מפרה את קוד הלבוש ולכן נאלצת לקבל ריתוק. טאפן, התלמיד שנגע בה, מתנצל בפניה מאוחר יותר. לי ואל משוחחים בצ'אט והוא מעודד אותה לצאת לדייט עם טאפן, אך לבסוף הוא מבריז לה. הוא מגיע מאוחר יותר כדי להודיע לה שהוא אוים על ידי נואה שלא לצאת איתה. בנוסף, היא מגלה כי נואה אמר זאת לעוד אנשים חוץ מלטאפן. אל ולי מחליטים להקים "דוכן נשיקות" עבור הקרנבל בבית הספר. השניים מתקשים למצוא אנשים שיסכימו להשתתף בדוכן, אך משיגים קבוצה של נערות מקובלות שנקראות "ה-OMG's" על ידי זה שהם משקרים להן על כך שנואה ישתתף בדוכן.

דוכן הנשיקות זוכה להצלחה. עם זאת, קבוצת הנערות מתעצבנות כאשר הן מגלות כי נואה לא באמת עובד בדוכן ומחליטות להתנקם באל ושולחות אותה לנשק נגד רצונה מישהו ולבסוף היא גומרת כשהיא מתנשקת עם נואה. כשאל חוזרת הביתה בגשם, נואה מציע לה טרמפ על האופנוע שלו, אולם הגשם מתחזק ומאלץ אותם לעצור את הנסיעה. הם מוצאים מחסה ב"בימת תזמורת" בפארק. אל מנשקת את נואה שוב אבל הוא נוסג ממנה. אחרי שהם מביטים זה בזה נואה מנשק את אל פעם נוספת. בסופו של דבר אל יוצאת משם, ואומרת לו שהיא לא יכולה להיות עוד אחת מהכיבושים שלו. הוא נפגע מתגובתה אבל אומר לה למה הוא מחבב אותה. הם מתנשקים שוב, אבל מאבטח שמכיר את נואה מפריע להם ואומר לו להפסיק להביא לשם בנות. אל מתעצבנת על כך שנואה הביא אותה למקום שאליו הוא מביא את כל הבנות שהוא ממזמז ועוזבת בסערה.

אל ונואה מתחילים לראות אחד את השני בסתר, כדי שלי לא יגלה שהם חברים. כשהם יושבים בחדרו של נואה, אמא שלו נכנסת, ואל נאלצת להתחבא מתחת למיטה. רואים שצומח ביניהם קשר אמיתי. בזמן שהיא מסתתרת, היא שומעת אותה מדברת על כך שנואה התקבל לבית ספר של ליגת הקיסוס. זמן קצר לאחר מכן הוא מגלה לה כי הוא הולך ללמוד באוניברסיטת הרווארד, והיא מתחילה להבין שהוא לא יהיה לצידה בשנה הבאה. באחד הימים בהם היא מסתובבת עם נואה, לי מגלה חתך בפניה של אל. הוא מתחיל לחשוד ושואל אותה אם נואה פגע בה. זה מרגיז את נואה והם עומדים להתחיל ללכת מכות, אבל אל עוצרת אותם ברגע האחרון ולוקחת משם את לי. לי שואל אותה אם קורה משהו ביניהם, אבל היא מכחישה. בסופו של דבר היא מרגישה אשמה על כך שהיא משקרת לו וחוזרת לנואה ואומרת לו שהם צריכים לבוא נקיים באותו הלילה, וכאשר נואה מסכים, הוא אומר שככה הוא יכול לקחת אותה לנשף. הם מתנשקים אבל לי רואה זאת. לי עוזב את הבית בבכי אבל אל מנסה לגרום לו לדבר לפני שנואה מתערב, ובסופו של דבר הולך איתו מכות. כאשר לי שואל אם הם קיימו יחסי מין, אל ונואה נראים אשמים, ולי מודה שהוא ידע שהם קיימו. לי עוזב את הבית ברכבו ואל אומרת לנואה לתת לה להיות לבד.

לי לא מתייחס לאל ומתעלם ממנה, ונואה נעלם. יום אחד לי מזמין את אל למשחק בשטיח הריקוד שבארקייד, והם משלימים ומתחילים לתכנן את מסיבת יום ההולדת הקרובה שלהם.

במהלך המסיבה אל מבינה שהיא אוהבת את נואה ומדברת על כך עם לי. לי מחליט לעזור לאל ומספר לה שנואה עומד לנסוע לשדה התעופה, על מנת לטוס להרווארד. אל נוהגת אל שדה התעופה יחד עם לי שלובש תחפושת, אך מגלה באמצע הנסיעה כי זהו בעצם נואה. אל מספרת לנואה על רגשותיה כלפיו והם משלימים ומבלים יחד לאורך הקיץ.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]