זאב צעיר (סדרת טלוויזיה) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
ביטול גרסה 23720361 של 2.53.144.88 (שיחה) השחתה
שורה 40: שורה 40:


העונה השישית והאחרונה עלתה לשידור ב-15 בנובמבר 2016 בארצות הברית וב-17 בנובמבר 2016 בישראל. חלקה הראשון של עונה זו הסתיים בסוף ינואר 2017, וחלקה השני עלה ב-30 ביולי 2017 ובו 10 פרקים. הפרק ה-100 והאחרון בסדרה שודר ב-24 בספטמבר 2017.
העונה השישית והאחרונה עלתה לשידור ב-15 בנובמבר 2016 בארצות הברית וב-17 בנובמבר 2016 בישראל. חלקה הראשון של עונה זו הסתיים בסוף ינואר 2017, וחלקה השני עלה ב-30 ביולי 2017 ובו 10 פרקים. הפרק ה-100 והאחרון בסדרה שודר ב-24 בספטמבר 2017.
עונה שביעית תעלה בהפתעה לנטפליקס הישראלי בתאריך 20.10.


==רקע כללי==
==רקע כללי==

גרסה מ־19:02, 3 בספטמבר 2018

זאב צעיר
Teen Wolf
מבוסס על זאב צעיר עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סדרת נעורים
אימה
על טבעי
רומנטיקה
קומדיה
יוצרים ג'ף דייוויס
שחקנים

טיילר פוסי
דילן או'בריאן
הולנד רודן
טיילר הקלין תבנית:טקסט מוקטן
קודי כריסטיאן
קריסטל ריד תבנית:טקסט מוקטן
שלי הניג
דילן ספרייברי

קולטון היינס (עונות 1-2)
פרסים 16
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 6
מספר פרקים 100
הפקה
מפיק ג'ף דייוויס עריכת הנתון בוויקינתונים
מפיקים בפועל ג'ף דייוויס עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה נטפליקס, הולו עריכת הנתון בוויקינתונים
אתר צילומים אטלנטה, לוס אנג'לס עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה Dino Meneghin עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 40-49 דקות
שידור
רשת שידור MTV
רשת שידור בישראל HOT 3
yes
Netflix
תקופת שידור מקורית 15 ביוני 201124 בספטמבר 2017
תקופת שידור בישראל 27 ביוני 201429 בספטמבר 2017
קישורים חיצוניים
אתר רשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

זאב צעיראנגלית: Teen Wolf) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית ששודרה ברשת MTV. הסדרה מבוססת על סרט משנת 1985 ו-1987 בעל אותו שם בכיכובו של מייקל ג'יי פוקס.

בישראל משודרת הסדרה בערוץ HOT3 (כל העונות) ובנטפליקס הישראלי (עד עונה 6).

ב-30 באוגוסט 2018 כל עונות הסדרה עלו לשידור בערוץ yes EDGE ולשירות yesVOD.

העונה השישית והאחרונה עלתה לשידור ב-15 בנובמבר 2016 בארצות הברית וב-17 בנובמבר 2016 בישראל. חלקה הראשון של עונה זו הסתיים בסוף ינואר 2017, וחלקה השני עלה ב-30 ביולי 2017 ובו 10 פרקים. הפרק ה-100 והאחרון בסדרה שודר ב-24 בספטמבר 2017.

רקע כללי

עלילת הסדרה סובבת סביב סקוט מק'ול (טיילר פוסי), תיכוניסט מנודה חברתית שסובל מאסטמה קשה, בשנתו השנייה בתיכון ביקון הילס. חייו של סקוט משתנים לאחר שהוא ננשך על ידי איש זאב, דבר הגורם לו להפוך לאיש זאב בעצמו. הנשיכה נותנת לסקוט יכולות שמיעה, ריח ועוד יכולות אתלטיות גבוהות ביותר וביטחון עצמי, וכמו כן האסטמה שלו נעלמת. סקוט מתחיל להבין שהוא נכנס לעולם חדש, עולם בו חוקי הפיזיקה שונים, וישנן אגדות ההופכות למציאות. יחד עם חברו הטוב ביותר סטיילס, אהובתו הראשונה אליסון, הנערה הפופולרית בבית הספר לידיה, וחברה וקפטן קבוצת הלקרוס בבית ספרם ג'קסון, החברים יוצאים למסע בו הם חווים חוויות שונות ומגוונות. בדרכה, החבורה מכירה אנשים חדשים, נחלצת ממצבים מסכני חיים ומוצאת עצמה פעמים רבות עוזרת לאנשים שונים שהיא פוגשת, ועל הדרך הם מאבדים חברים ומכירים חדשים.

סקירת סדרה

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ארצות הברית)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
1125 ביוני 201115 באוגוסט 2011
2123 ביוני 201213 באוגוסט 2012
41223 ביוני 20148 בספטמבר 2014

עלילה

עונה 1

הסדרה מתחילה כשסטיילס מקשיב לשיחות במכשיר הקשר של אביו (השריף סטלינסקי) ושומע שמצאו חצי מגופת נערה ביער. סטיילס קורא לסקוט לחפש ביחד את החצי השני של הגופה. במהלך החיפושים אביו של סטיילס מוצא את סטיילס מחפש את הגופה אך אינו יודע שסקוט נמצא גם ביער, ומחזיר את סטיילס לבדו הביתה. כאשר סקוט מאבד את משאף האסטמה שלו, הוא ננשך מידי חיה. לאחר מכן מתגלה כי הוא ננשך בידי איש זאב, וסקוט הופך לאיש זאב בעצמו. למחרת מתחיל סקוט להרגיש מוזר, החושים שלו מתחדדים והוא הופך לשחקן הטוב ביותר בקבוצת הלקרוס, הספורט הפופולרי בביקון הילס. השינויים קורים כתוצאה מהנשיכה, סקוט הופך לאיש זאב. נערה חדשה בשם אליסון מגיעה לבית הספר. סקוט ואליסון מתאהבים מהרגע הראשון, וסקוט ואליסון הופכים לזוג. סקוט פוגש את דרק הייל, איש זאב שמלמד את סקוט לשלוט בכוחותיו. משפחתו של דרק מתה בשריפה שהוצתה על ידי ציידים. סקוט מגלה שכריס, אביה של אליסון, הוא ראש משפחת ציידים (משפחה שעיסוקה הוא צייד של כל היצורים העל טבעים כדי "לשמור על הסדר") שם המשפחה של אליסון הוא "ארג'נט" (כסף בצרפתית). איש זאב מסוג אלפא (ראש להקה) רוצח אנשים בביקון הילס. הוא זה שנשך את סקוט ובהמשך גם את לידיה מרטין בנשף בית הספר. דודתה של אליסון, קייט, מגיעה לעיירה ומתחילה ללמד את אליסון איך להיות ציידת למרות התנגדות אביה. קייט אומרת לאליסון כי עליה לתפוס ולהרוג את איש הזאב שזהותו לא ידועה לציידים (סקוט). מתגלה כי קייט, היא זו שהציתה את בית משפחת הייל וגרמה למוות של רוב המשפחה ואף הייתה בזוגיות עם דרק הייל בעבר. אליסון מגלה שסקוט הוא איש הזאב והיא מתחבטת בשאלה מה לעשות. החבורה מגלה כי האנשים הנרצחים קשורים לשריפה בבית משפחת הייל, וכי האלפא הוא פיטר הייל, דודו של דרק שהיה צמח במשך כמה שנים ובעקבות הריגת אחותו של דרק הוא הפך לאלפא והתרפא והוא זה שנשך את סקוט ואת לידיה. פיטר חוטף את סטיילס ולבסוף לאחר "עזרתו" הוא מציע להפוך אותו לאדם זאב, סטיילס מסרב אך פיטר אומר לו שהוא יודע שהוא משקר ברצונו לא להפוך לאדם זאב. פיטר הורג את דודתה של אליסון כנקמה על כך שגרמה למות משפחתו. סקוט, סטיילס, דרק ואליסון נלחמים בפיטר. דרק הורג לבסוף את פיטר (על אף שסקוט מבקש ממנו לא לעשות את זה כי מוות של פיטר יהרוס את סיכויו להפוך לאדם רגיל שוב ולהיות עם אליסון). דרק הופך להיות אלפא בעצמו ונושך את ג'קסון לפי בקשתו.

עונה 2

סקוט ואליסון נאבקים לשמור על מערכת היחסים ביניהם בסוד, לאחר שאביה של אליסון אסר עליהם להתראות. דרק הייל, שהפך לאלפא, לאחר שהרג את דודו בסוף העונה הראשונה, הופך בני נוער חלשים ודחויים חברתית לאנשי זאב, וכך מקים לעצמו להקה חדשה. בלהקה החדשה נכללים אייזיק (יתום מאימו בעל אבא מתעלל), אריקה (חולת אפילפסיה קשה) ובויד (מנודה חברתית). לאחר הפיכתם לאנשי זאב הם הופכים פופולריים, יפים ומחוזרים. פיטר הייל מתגלה ללידיה במטרה שזו תחזיר אותו לחיים, מכיוון שהיא אינה אדם רגיל אלא באנשי (יצור שמבשר מוות ומקבל ידיעות על העתיד). בעקבות הנשיכה של ג׳קסון בסוף העונה הראשונה הוא הופך לקאנימה, יצור דמוי לטאה שנשלט על ידי מישהו והורג אנשים לפי רצון שליטו (אומרים שאדם שהופך לקאנימה הוא אדם בעל אופי קר או מחסום רגשי בעברו). בהתחלה החבורה חושבת שהקאנימה היא לידיה, כי היא אינה השתנתה (לחבורה עוד לא נודע על כך שלידיה באנשי). דרק ולהקתו רוצים להרוג את הקאנימה, והחבורה מגלה שזהו ג'קסון. סקוט וחבורתו מנסים לגלות מי שולט בג׳קסון, ומתברר שזהו מאט, (תלמיד שלומד איתם בתיכון) שרוצה לנקום בנבחרת השחייה מ-2006 ומהמאמן, אבא של אייזיק, לאחר שהציל את מאט מטביענ שהיה ילד קטן, אך נזף בו על כך. חוקי הקנימה הם שהוא יהרוג רק רוצחים והמפר אותם, כמו מאט, הופך לקאנימה בעצמו. ג'רארד, סביה של אליסון, מטביע את מאט ומשתלט על הקאנימה. הוא משתמש בה כדי להרוג אנשים. ג'רארד חולה בסרטן, ולכן רוצה להפוך לאיש זאב על מנת להתרפא, על אף שזה נוגד את קוד של הציידים. ג׳רארד מאיים על סקוט שאם דרק לא ינשוך אותו, ג'רארד יהרוג אחד מחבריו. סקוט מחליף את הכדורים של ג'רארד בכדורים עם חומר אשר דוחה אנשי זאב (מאונטן אש- בן חוזרר), ולכן ג'רארד לא הופך לאיש זאב לאחר שדרק נושך אותו. ג'רארד מצווה על הקאנימה להרוג את כולם, סטיילס ולידיה פורצים פנימה ולידיה מחזירה לג׳קסון את המפתח לביתו (שזהו הערך הרגשי שלו ממנה, וכך הוא חוזר לעצמו. דרק ופיטר דוקרים את ג'קסון) ג'קסון מת וחוזר לחיים כאיש זאב. בסוף העונה אליסון נפרדת מסקוט. בתחילת העונה השלישית מתגלה שג'קסון עזב ללונדון בעקבות הפיכתו לאיש זאב.

עונה 3

בחלק הראשון - להקה של אלפא מגיעה לביקון הילס, שבראשם דוקליון מנהיגם העיוור (ראיית זאב). הלהקה כוללת את אניס, קאלי והתאומים איידן ואיתן, והם חוטפים את בויד ואת אריקה. דרק, אייזק ופיטר מוצאים אותם, אך אריקה מתה. הם מוצאים בחורה כלואה נוספת, ששמה קורה, והיא אחותו הקטנה של דרק, שנחטפה עם בויד. להקת האלפא תוקפת את החבורה, גורמת לדרק לשלוף ציפורניים, מפילה את בויד על ציפורניו של דרק, וכך בויד מת. להקת האלפא מציעה לדרק להצטרף אליהם ומנסה לגייס אותו בכוח, אך הוא מסרב. אביו של סקוט, שהוא סוכן FBI, שב העירה. לידיה ואיידן הופכים לחברים, וכך גם איתן ודני. דיטון מגלה שלסקוט הפוטנציאל להיות אלפא אמיתי, ולכן דוקליון רודף אחריו. אנשים מתחילים למות בשלישיות בעיר לפי דפוס זהה, והחבורה חושדת שהם מוקרבים כקורבנות. החבורה מגלה כי ג'ניפר המורה החדשה (שנמצת בזוגיות עם דרק) היא דרואיד אפל (דאראק) המקריב אנשים, כדי להשיב לעצמה את הכוח שאיבדה. ג'ניפר רוצה להעלות כקורבן את אבותיהם של אליסון וסטיילס ואת אמו של סקוט. סקוט, סטיילס ואליסון נכנסים למצב של תרדמת, (טראנס) כדי למצוא את הוריהם בעזרתו של דיטון הם מוצאים את המקום שמוחזקים הוריהם, מתחת לנמטון הכרות (העץ העתיק ביותר ביער שאמור לשמור על שלום העיירה). דרק מוותר על כוחו כאלפא כדי להציל את קורה הגוססת ולאחר מכן מחזיר אותה לדרום אמריקה. ג'ניפר הורגת את קאלי וכמעט הורגת את התאומים (היא הורגת את קאלי כנקמה על כך ששרפה אותה בעבר ושיספה את פנייה ללא הכר בהוראתו של דאוקליון). החבורה מוצאת אותם ודיטון מציל את התאומים הגוססים. החבורה מביסה את ג'ניפר לאחר שהיא משיבה דוקליון את ראייתו (כדי שיוכל לראותה במצבה הנוכחי המעוות). מסתבר דאוקליון היה שוחר שלום וטוב בעבר, אך הפך לרע לאחר בגידתו של ג'רארד, סבה של אליסון שהרג את כל להקתו והפך אותו לעיוור. סקוט ודרק משחררים את דאוקליון ונותנים לו הזדמנות נוספת. סקוט הופך לאלפא אמיתי לאחר שעבר מעגל של מאונטן אש, מה שאמור להיות בלתי אפשרי עבור יצורים על טבעיים. בסצנה האחרונה של החלק הראשון נראה כי ג'ניפר זוחלת אל הנמטון כדי שיתן לה כוח, אך פיטר מונע זאת ומשסף את גרונה ורומז שיקח לסקוט את כוחו כאלפא.

בחלק השני - החלק השני נפתח כאשר סטיילס חולם חלום ומתעורר בבהלה. ההשפעה מהתרדמת אליה נכנסו בעונה הקודמת משפיעה על סקוט, סטיילס ואליסון. אליסון מתחילה לראות את קייט דודתה המתה, סקוט לא שולט בכוחו, וסטיילס מתחיל להשתגע, שלושתם הוזים ולא שולטים במה שהם עושים. אייזק עובר לגור עם סקוט. אית'ן ואיידן מנסים להתקבל ללהקה של סקוט. בהמשך העונה בעקבות הטראנס שעשו נפתחה בראשם של השלישייה "דלת" ובגלל זה נוגיטסונה (קיטסונה אפל הניזון מכאב וסבל) משתלט על סטיילס. לסדרה מצטרפת קירה (קירה היא "רוח שועל" הנקראת קיטסונה) ומאליה שחיה כזאבת ערבות בעזרת כוחו כאלפא (משפחתה של מאליה נהרגה בתאונת דרכים) וחוזרת לעצמה בעזרת הלהקה. סטיילס נכנס לבית אייכן מאחר שגילו אצלו בדיוק את אותה המחלה שהייתה לאמו כדי לא לפגוע באף אחד, פוגש שם את מאליה והם מתאהבים. הנוגיטסונה מתחילה להשתלט על סטיילס והוא הופך לרשע, ערמומי וחזק יותר. לאחר מכן מגלים שאימה של קירה היא זו שיצרה את הנוגיטסונה במטרה לנקום על מות אהובה במלחמת העולם השנייה. היא מרגישה שזו חובתה להרוג אותו ולכן היא שולחת את האוני (השדים שלה) לגלות מי הוא הנוגיטסונה. האוני מסתכלים ובודקים את הנשמה של כל אחד מהחבורה, ומסמנים את מי שהוא לא הנוגיטסונה. כאשר האוני בודקים את סטיילס, הוא הורג את אחד מהם. לידיה וסקוט נכנסים למוחו של סטיילס ומפצלים בינו לבין הנוגיטסונה וכעת הנוגיטסונה נראה בדיוק כמו סטיילס. הנוגיטסונה לוקחת את הבעלות על האוני, והם מצייתים לו. אליסון מצליחה להבין את הדרך להרוג את האוני (שימוש בחצים ובכדורים כסף) ואף הרגה אחד מהם אבל לבסוף גם היא נדקרת בחרב של האוני במהלך הקרב ומתה בזרועותיו של סקוט. בשניות לפני מותה היא אומרת לו שהיא עדיין אוהבת אותו ושהיה אהבתה הראשונה. איידן מת מפצעיו במאבק מול האוני שנשארו.החבורה מוצאת מגילה, שבה כתוב שכדי להרוג את הנוגיטצונה צריך שאדם זאב ינשוך אותו, מכיוון שאף יצור לא יכול להיות גם זאב וגם שועל. סטיילס ניצל בעקבות הנשיכה, והנוגיטסונה מת. אית'ן עוזב את ביקון הילס בעקבות מותו של איידן. בעקבות מותה של אליסון אייזק עוזב את ביקון הילס יחד עם אביה. בסוף העונה מאליה וקירה מצטרפות ללהקה.

עונה 4

החבורה נוסעת למקסיקו כדי להציל את דרק ממשפחת ציידים בשם קאלברס. החבורה מגלה שדרק לא נמצא בידי הקאלברס, אלא בידי קייט, דודתה של אליסון שמסתבר שאף פעם לא מתה וגם הפכה לאיש יגואר, ושולטת ביצורים רבי עוצמה עם ראש מגולגולת (הנקראים "ברזרקרים"). קייט כלאה את דרק בתוך כנסייה עתיקה, שם היא החזירה אותו לגיל ההתבגרות, הגיל שעדיין בטח בה. פיטר עצבני כיון שנגנבו 117 מיליון דולרים מהכספת של משפחת הייל. לאחר שדרק חוזר לעצמו, הוא מגלה כי הוא מאבד את כוחו ואת כוח הריפוי שלו, והוא מעוניין לנקום בקייט. דרק נעזר בבריידן, הרוצחת השכירה אשר הוזכרה בעונה 3, היא מלמדת אותו להשתמש באקדח, והם מנהלים רומן. תלמיד חדש בשם ליאם מגיע לבית הספר, לאחר שעבר בגלל בעיות התנהגות. לאחר קרב עם יצור בשם ונדיגו, סקוט נושך את ליאם כדי למנוע ממנו ליפול מהגג. כך ניצלים חייו של ליאם, והוא הופך להיות הבטא הראשון של סקוט. החבורה מגלה כי אדם המכונה הנדבן ערך רשימת חיסול של יצורים על טבעיים. ליד כל שם ברשימת החיסול ישנו מספר, המציין כמה כסף ישלם הנדבן למי שיהרוג את בעל השם. שמותיהם של סקוט, לידיה, קירה ומאליה מופיעים ברשימה, כאשר מאליה רשומה כמאליה הייל. שמו של סקוט מוצג כבעל המחיר הגבוה ביותר. בנוסף, החבורה מגלה ששמו של סגן השריף פאריש מופיע ברשימת החיסול. מאליה וסטיילס הופכים לבני זוג, והיא מגלה שהיא בתו הביולוגית של פיטר הייל. פיטר הוא לא הנדבן אך הרעיון של רשימת החיסול היה שלו. הוא רוצה לקחת מסקוט את כוחות האלפא שלו על ידי כך שיהרוג אותו, ולשם כך הוא כרת ברית עם קייט. קייט חוטפת את סקוט ואת קירה, והופכת את סקוט לאחד מהברזרקרים כדי שחבריו לא יזהו אותו ויהרגו אותו. כאשר סקוט הופך לאחד מהברזרקרים, הוא פוצע את קירה. החבורה מגלה שהמקום שבו נמצא סקוט הוא הכנסייה שבה היו בתחילת העונה. החבורה נלחמת בברזרקרים, כאשר בינתיים סטיילס מוצא את קירה, והיא אומרת לו שסקוט הוא הברזרקר. אביה של אליסון מצטרף לקרב ומביא עמו תגבורת של ציידים. רגע לפני שהם כמעט הורגים את סקוט, מגיעים סטיילס וקירה ואומרים להם שהברזרקר הוא סקוט. ליאם מחזיר את סקוט לעצמו על ידי כך שהוא אומר לו: "אתה לא מפלצת, אתה איש זאב, כמוני" (המילים שסקוט אמר לו בירח המלא הראשון שלו). הציידים נלחמים בקייט ובברזרקרים השומרים עליה, ודרק גוסס מפני שאיבד את יכולתו להירפא. סקוט מגלה שפיטר וקייט תכננו להרוג אותו, כדי שפיטר יוכל להפוך להיות שוב האלפא, והם נלחמים. יכולות הריפוי של דרק מתחדשות בפתאומיות, ודרק מקבל את היכולת הנדירה לשנות את צורתו לזאב מלא (כמו שהייתה לאמו טליה), כוחותיו מתחזקים ומתחדדים, והוא תוקף את קייט ופוצע אותה. בסוף העונה, כולאת החבורה את פיטר בבית אייכן עם ד"ר וואלאק.

עונה 5

חלק ראשון - בפרק הראשון רואים את לידיה במצב קטטוני בבית אייכן. מתגלה כי המצב שבו נמצאת לידיה יתרחש במהלך העונה, כיון שהיא מספרת את עלילת העונה לד״ר וואלאק החוקר אותה. היום האחרון של החופש לפני השנה האחרונה של החבורה בתיכון מגיע, והחבורה מנסה להגיע לבית הספר (לכבוד טקס שמיניסטים). הם מותקפים על ידי איש זאב עם ציפורניים זוהרות, הרוצה לקחת את כוחו של סקוט, אך סקוט מביס אותו. סקוט מגלה שחברו מהעבר ת'יאו חזר לביקון הילס. תיאו רוצה להצטרף ללהקה של סקוט, אך סטיילס לא סומך עליו מההתחלה. בטקס השמיניסטים, כל סטודנט כותב את ראשי התיבות של שמו על מדף בספריה (סקוט כותב גם AA עבור אליסון ארג׳נט). החבורה מגלה שישנם אנשים מפחידים המתעסקים עם חוקי הטבע ונקראים "רופאי האימים", אשר מנסים לשנות בני אדם ליצורים על-טבעיים (הנקראים כימרות) ונכשלים בכך. כאשר הניסויים מתגלים ככישלונות, מזריקים הרופאים כספית לגופם וכך הורגים אותם. הגופות נעלמות באופן מסתורי. מתגלה שת'יאו הוא כימרה, והניסוי הראשון של רופאי האימים. סטיילס מגלה שפאריש הוא זה שלוקח את הגופות ושורף אותם, בהמשך העונה לידיה מגלה שפאריש הוא כלב שאול (כלב שאול הוא העוזר של ציידי הפרא) ומטרתו היא להגן שלא יגלו על העל טבעי (לכן הוא שורף את הגופות). מאליה מחפשת את אמה הביולוגית, וקירה מגלה שהשועל שבתוכה מתחיל לגבור עליה לאט לאט. ליאם מגלה שהיידן, חברתו לכיתה שהיא גם האויבת שלו בהתחלה, היא כימרה. ליאם מסביר לה שהוא אדם זאב ויוכל לעזור לה, אך היידן לא מאמינה לו בהתחלה. בהמשך היידן מבקשת עזרה מליאם, הם מתאהבים והופכים לזוג. הרופאים מגלים שהיידן היא ניסוי שנכשל, ומזריקים לה כספית. ליאם מבקש מסקוט לעזור להיידן הגוססת בנשיכה, אך הוא מסרב (מכיוון שהנשיכה יכולה להרוג אותה). מאליה מוצאת ספר על רופאי האימים, והם הולכים לבית אייכן לשאול את כותב הספר, ד"ר וואלאק. ד"ר וואלאק אומר להם שהספר נועד להזכיר למי שקורא אותו האם הוא פגש את רופאי האימים ומה הם עשו לו. החבורה קוראת את הספר, סקוט נזכר בהתקף האסטמה הראשון שהיה לו, סטיילס נזכר במות אמו, לידיה נזכרת בניתוח שהיה לה, ומאליה נזכרת בתאונה של אמה ושל אחותה. סטיילס הורג את דונובן בטעות, ות'יאו סוחט אותו על כך. סטיילס נכנע לתיאו, מחשש שסקוט יפסיק להיות חבר שלו. תיאו מראה לסקוט את מפתח הברגים שאיתו חבט סטיילס בדונובן, כדי לסכסך בין סטיילס לבין סקוט. ת'יאו רוצה שסקוט ימות, כדי שהוא יהפוך לאלפא. תיאו כולא את סקוט בספרייה, מכניס את ליאם הזועם על סקוט לתוכה, וסקוט וליאם נלחמים. ליאם כמעט הורג את סקוט אך אז מייסון בא ואומר על מות היידן, מאוחר יותר ת'יאו הורג את סקוט בעצמו, אך אימו של סקוט מחזירה את סקוט לחיים. ת'יאו מחזיר לחיים את הכימרות, שביניהן נמצאות היידן וטרייסי, ומקים לעצמו להקה. בסיום החלק הראשון של העונה, רופאי האימים נראים עומדים ליד קיר שעליו מצוירים שני יצורים מפלצתיים - היצור הראשון מצד שמאל הוא "החיה מז'בודן" שאותה החבורה מחפשת בחלק השני של העונה, והיצור השני הוא כלב-השאול, פאריש. (הציור מתאר את הקרב בין כלב-השאול לחיה מז'בודן, כאשר מתחתיהם מופיעות הגופות של שאר הדמויות שבסדרה).

חלק שני - לידיה מאושפזת במצב קטטוני בבית אייכן, והחבורה יוצאת לחלץ אותה, לפני שד"ר וואלאק יקדח חור בראשה, מה שיהרוג את לידיה ואת כל מי שנמצא מסביבה מפני שיגביר את יכולותיה לרמות בלתי נתפסות בשבילה. במהלך החילוץ, לידיה משתמשת בכוחה בצורת צרחה וכך הורגת את ד"ר וואלאק, והחבורה בורחת מבית אייכן. כימרת החיה מז'בודן משתוללת ברחובות ביקון הילס והורגת חפים מפשע. כריס וג'רארד ארגנט מספרים לסקוט על החיה המקורית מז'בודן, איש הזאב המפורסם ביותר בהיסטוריה. החיה מז'בודן הייתה אדם בשם סבסטיאן, ששתה מים מתוך עקבות של איש זאב, וכך הפך לחיה מז'בודן. מארי ז'אן, אחותו של סבסטיאן (הנראית בדיוק כמו אליסון) הרגה אותו באמצעות כידון מיוחד. מארי ז'אן נישאה להנרי ארג'נט, וכך התחילה את שושלת הציידים של משפחת ארג'נט. מרסל, חברו של סבסטיאן, יצר את המסיכות של רופאי האימים והפך לאחד מהם, כדי להחזיר את סבסטיאן לחיים. סקוט מגלה כי רופאי האימים הפכו את מייסון, חברו הטוב ביותר של ליאם, לגלגולה החדש של החיה מז'בודן. ת'יאו, סקוט וליאם מחפשים את מייסון, ומוצאים אותו במנהרות שבהן יצרו רופאי האימים את הכימרות. ת'יאו הורג את הכימרות שהציל, כדי לקבל את כוחותיהן. כאשר החבורה נלחמת ברופאי האימים, נזכרת החיה בשמה, מייסון נעלם, וסבסטיאן מופיע במקומו. בפרק האחרון של העונה, מאליה ובריידן נלחמות באמה של מאליה, זאבת המדבר. סטיילס נותן למאליה ציפורניים מיוחדות, המשמשות לגנוב כוחות של יצור על-טבעי אחר, מאליה נועצת אותן בזאבת המדבר ולוקחת את כוחה. פאריש, כריס, סקוט וליאם נלחמים בסבסטיאן, אך ללא הצלחה. לידיה צועקת את השם של מייסון, וכך גורמת לחיה להיפרד מגופו של מייסון. פאריש מרתק את החיה, וסקוט נועץ את הכידון של מארי ז'אן בלבה של החיה. ת'יאו תוקף את החבורה, אך קירה נועצת את חרבה בקרקע, וקוראת לאחותו המתה שת'יאו הרג שלוקחת את ת'יאו. בסוף העונה, קירה מצטרפת להולכות העור והופכת לאחת מהן, בעקבות העסקה שעשתה איתן בתמורה לעזרה בשליטה בכוחותיה. בסצנה האחרונה של העונה מראים מיכל ריק ושבור במעבדת רופאי הרפאים שממנו יוצאות עקבות אדם.

עונה 6

בחלק הראשון - בפרק הראשון סטיילס נתפס בידי רוכבי הרפאים אשר רוכבים על סוסים ומוחקים אנשים מהמציאות. מי שרואה אותם אחרון בכל פעם הוא הבא שנלקח (הוזכרו בעונה החמישית). המילים האחרונות שסטיילס אומר ללידיה הן "תזכרי שאני אוהב אותך". לאחר מכן הם הבינו שמישהו נעלם אבל לא הבינו מי, וחיפשו רמזים למציאתו. לידיה מנסה להזכר ונתקלת בזיכרונות מעברה, ולפעמים היא שומעת רכבות חולפות. בינתיים סטיילס מוצא את עצמו בתחנת מעבר של רכבות. לאחר זמן מה, הוא רואה את פיטר איתו ויחד הם מנסים למצוא דרך לצאת. באותו זמן, התגלה שהיצור אשר יצא מהמיכל בעונה הקודמת, הוא איש אריה נאצי והוא נהיה מורה בתיכון של ביקון הילס. בינתיים, כל כמה זמן רוכבי הרפאים באים ומביאים עוד בן אדם לתחנת הרכבת ואף אחד לא זוכר דבר. לכל בן אדם יש בעולם האמיתי משהו ששייך לו ועוזר לזכור אותו, במקרה הזה לסטיילס יש את הג'יפ שלו שמלווה את החבורה מהעונה הראשונה. תוך כדי שהם מנסים למצוא דרך לצאת, סטיילס ופיטר מבחינים בילד שמסתכל עליהם בזמן שכולם אמורים להיות בתרדמת והוא נותן להם דרך לברוח - כאשר רוכבי הרפאים עוזבים, לרכוב עליהם ולעבור את השער הבין ממדי בין העולם הזה ובין העולם האמיתי. כאשר הילד מנסה הוא נזרק ומת כעפר. לאחר מכן, פיטר רוצה לעשות זאת מפני שהוא אדם זאב ומצליח להגיע לעולם האמיתי שרוף ועם המפתחות לרכב של סטיילס. כאשר סקוט ומאליה מוצאים את פיטר הם נזכרים בו לגמרי. סטיילס מוצא בתחנה כרוז ומערכת רדיו, אותה הוא מחבר לרדיו של הרכב שלו בתקווה שמישהו שומע אותו. לאחר שסקוט לוקח מפיטר את המפתחות, הם שומעים את סטיילס. הוא אומר להם שאין לו דרך לצאת מתחנת המעבר אבל שהם צריכים למצוא את העיר קיינן (כנען) . קיינן היא אחת ה"יעדים" שכתובים על לוח הרכבות בתחנה. לידיה, סקוט ומאליה הולכים לעיר כנען, שם הם מגלים שכל תושבי העיר נמחקו על ידי רוכבי הרפאים והעיירה הפכה לעיירת רפאים. כולם נלקחו מלבד באנשי אחת שנשארה שם ואיבדה את שפיותה. הבנשי החזירה את בנה המת כדי למלא את החלל החסר של אנשי העיירה. אביו של סטיילס נזכר בו כאשר הוא שובר את קיר הגבס בביתו ומוצא את חדרו הריק של סטיילס. בחדר נוצר בקע חדש המאפשר להגיע לעולם השני, סקוט מבין שצריך להיזכר בסטיילס כדי ליצור בקע חדש ולהחזיר אותו ולכן לידיה, סקוט ומאליה מנסים למצוא את זכרונותיהם האבודים ממנו ואת הקשר שלו אליהם. לבסוף לאחר שלידיה נזכרת ברגע שבו נישקה את סטיילס בפעם הראשונה, נוצר בקע וסטיילס עובר דרכו. בפרק האחרון, כל הלהקה של סקוט מתאחדת, פיטר ות'יאו מצטרפים אליהם כדי להילחם בדאגלס וברוכבי הרפאים שעכשיו בשליטתו. סקוט צריך להזיז את המסוט כדי להסיט את הרכבת ולמנוע מביקון הילס להיעלם. כשרוכבי הרפאים רואים שסקוט הסיט את הרכבת הם מפסיקים להילחם. וכאשר דאגלס מצווה עליהם לחזור, הם הופכים אותו לרוכב רפאים כמוהם בתור עונש מכיוון שלרוכבי הרפאים אין מנהיג ולאחר מכן נעלמים בברק. בסוף הפרק סטיילס נותן לסקוט את הג'יפ שלו כיוון שהוא הולך ללמוד באוניברסיטת וושינגטון בתוכנית לימוד של ה-FBI והוא לא יצטרך אותו יותר.

בחלק השני - ציידים חדשים מתחילים להופיע ולנסות לצוד את כל היצורים העל טבעיים. מצטרפת ציידת חדשה בשם מונרו. מונרו הייתה הניצודה היחידה באוטובוס שבו תקף החיה מז'בודן שרופאי האימים יצרו, היא טוענת שלסקוט ולשאר היצורים העל טבעיים לא אכפת אם אנשים רגילים יפגעו במהלך מלחמותיהם. בהתחלה מונרו חסרת ניסיון אך ג'רארד מצטרף אליה ומתחיל להנחות אותה בצייד. במהרה רוב תושבי העיר מצטרפים ללחימה נגד העל-טבעי. סקוט וחבורתו (חוץ מסטיילס) מבינים שהם שחררו בטעות מתחנת המעבר יצור בשם אייקון אנטה (האייקון אנטה מחולק לשני צדדים וכאשר הם מתחברים הם הופכים למשנה צורה מסוכן מאוד שמפיץ פחד וחרדה ויכול לאבן אנשים במבט). הם מבינים שהאייקון אנטה מעצים את פחדיהם של תושבי העיר מהעל-טבעי וגורם להם לרצות לצוד אותם. בינתיים גם בלונדון נרדפים ג'קסון ואית'ן על ידי ציידים (מתגלה שג'קסון ואית'ן נשואים). הם חוזרים לביקון הילס כדי לעזור במאמץ נגד הציידים ונחטפים. סקוט ומאליה הופכים לזוג. בינתיים באוניברסיטת וושינגטון סטיילס מגלה שדרק מואשם ברצח המונים, הוא מוצא אותו וביחד הם חוזרים לבייקון היילס אחרי שהבינו שהלהקה צריכה עזרה. סטיילס ולידיה משחררים את ג'קסון ואית'ן. הם הולכים להלחם באייקון אנטה, לבסוף כולם מתאבנים חוץ מסקוט. סקוט מבין את הדרך להלחם באייקון אנטה, והוא מעוור את עצמו. לבסוף סטיילס מצליח לגרום לאייקון אנטה לאבן את עצמו וכולם מתעוררים לחיים. סקוט מצליח לרפא את עיניו בזכות מאליה. אנשי העיירה מפסיקים לצוד את העל טבעי למרות שהם מודעים עליו. בסוף הסדרה סקוט מדבר אל איש זאב בטא ומסביר לו שהלהקה שלו מבטיחה להגן עליו אם הוא יעזור לה להגן על היצורים העל טבעיים, והוא הצטרף ללהקה.

דמויות

דמויות ראשיות

שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6
טיילר פוסי סקוט מק'ול ראשי
הדמות הראשית של הסדרה. בנם של מליסה ורפאל מק'ול. ננשך על ידי פיטר ביער, בזמן שחיפש חצי גופה ביחד עם חברו סטיילס. עובד כעוזר וטרינר בקליניקת החיות. בעונה הראשונה הוא התאהב באליסון, בת למשפחת ציידים. הם נהיו זוג, אך נפרדו באמצע העונה הראשונה, חזרו בסופה, ונפרדו שוב בסוף העונה השנייה. בחלק השני של העונה השלישית, סקוט התאהב בקירה, הילדה החדשה בבית הספר. בעונה הרביעית הם הפכו לזוג עד לסוף העונה החמישית, שבה קירה עזבה. בעונה השישית נהיה בן זוגה של מאליה. בעונה השלישית הפך ל"אלפא אמיתי", דבר הנחשב למאוד נדיר. קיבל מסטיילס את הג'יפ שלו. עיוור את עצמו כדי לא להתאבן אך מאליה עזרה לו לראות שוב.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6
קריסטל ריד אליסון ארג'נט ראשי אורח
בתם של כריס וויקטוריה ארג'נט. בת למשפחת ציידים. בעונה הראשונה התאהבה בסקוט והם היו זוג, אך בסוף העונה השנייה נפרדה ממנו. בעונה השלישית היא חיבבה את אייזיק לייהי והפכה לחברה שלו (למרות שהיא אהבה את סקוט). הצליחה לגלות איך להרוג את האוני בעזרת כסף. מתה בסוף עונה 3 בידי האוני. בנוסף השחקנית חזרה להופעת אורח קצרה בעונה החמישית בתור הציידת הראשונה אי פעם.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6
דילן או'בריאן מיסצ'לב "סטיילס" סטילינסקי ראשי
חברו הטוב ביותר של סקוט, ובנו של השריף סטילינסקי. יתום מאם. חכם, אמיץ ונאמן לחבריו. עד העונה השלישית מאוהב בלידיה. לאחר מכן פגש את מאליה והם הפכו להיות זוג. בעונה השלישית הנוגיטסונה השתלטה עליו והוא גסס, אך בסוף הבריא בעזרתם של חבריו. בעונה השישית נחטף בידי רוכבי הרפאים ונמחק מזיכרון חבריו. בעונה השישית מגלים לראשונה את שמו האמיתי של סטיילס. חוזר מעולמם של רוכבי הרפאים דרך בקע חזרה לעולם הרגיל. נתן לסקוט את הג'יפ שלו כי עבר ללמוד באוניברסיטה. בסוף העונה השישית נהפך לבן זוגה של לידיה. בחלק ב' של העונה השישית עזב לקורס הכנה ל- FBI בקולג' בוושינגטון, וחזר לבייקון הילס כדי לעזור ללהקה. בסוף העונה השישית עזר לסקוט להרוג את האנוק אייטה וביחד הצילו את כל מי שהתאבן.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6
טיילר הקלין דרק הייל ראשי אורח
איש זאב מלידה. משמש כמדריך לסקוט ולחבריו בשל ניסיונו כאיש זאב. בעונה הראשונה עזר לסקוט לשלוט על יכולותיו בתור איש זאב, והפך לאלפא באותה העונה. בעונה השלישית איבד את כוח האלפא כדי להציל את אחותו קורה. בעונה הרביעית איבד בהדרגתיות את כוחותיו, אך לבסוף התגלה שהוא התפתח, וכעת יש לו האפשרות לשנות את צורתו לזאב (בדומה לאמו). חזר בעונה השישית על מנת לעזור ללהקה. ניהל בעבר מערכת יחסים עם קייט ארג'נט. משפחתו נהרגה בעקבות שריפה שקייט הציתה.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6
הולנד רודן לידיה מרטין ראשי
הילדה הכי מקובלת (וחכמה) בבית הספר. בת זוגו של ג'קסון בעונות 1–2. בעונה השלישית יוצאת עם איידן אך נפרדת ממנו כאשר היא מגלה שהוא אחד מרוצחיו של בויד, ובטענה שהוא אף פעם לא יהיה אדם טוב. לידיה היא באנשי, יצור על טבעי, בעל יכולת חיזוי הקשורה בעיקר למוות, ובעל צרחה חזקה כל כך היכולה להרוג אדם. בעונה השישית התאהבה בסטיילס והפכה לבת זוגו.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6
קולטון היינס ג'קסון ויטמור ראשי אורח
ילד פופולרי ושחצן. מאומץ. בן זוגה של לידיה בעונות 1–2. ביקש מדרק שינשוך אותו, אך סבל מבעיות רגשיות ונפשיות, ולכן השינוי שלו לאיש זאב הסתבך והוא הפך לקאנימה, יצור דמוי לטאה שנשלט על ידי אדם. האדם הראשון ששלט בו היה מאט, תלמיד שרצה לנקום בקבוצת השחייה. ג'רארד הטביע את מאט, וכך הפך לשלוט בגקסון, וציווה עליו להרוג את סקוט. לאחר שלידיה הביאה לו מפתח, שסימל את הרגש שלו כלפיה, הוא חזר לחיים כאיש זאב. עבר ללונדון בעונה השלישית, וחזר לעזור ללהקה בעונה השישית. התחתן עם אית'ן.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6
שלי הניג מאליה הייל משני ראשי
בתם של פיטר הייל וזאבת המדבר. גודלה על ידי משפחה מאמצת. כאשר הייתה בת 9, ניסתה זאבת המדבר להרוג אותה על ידי יריות לעבר מכונית משפחתה, מה שגרם לה להשתנות לזאבת ערבות ולהרוג את אמה ואחותה. סקוט וסטיילס מצאו אותה ועזרו לה לחזור לאנושית. בעונה הרביעית הפכה לבת זוגו של סטיילס, אך הם נפרדו. בעונה החמישית גילתה שאמה הייתה אחראית לתאונה שבה מתה משפחתה, ולכן היא רוצה למצוא את אמה ולהרוג אותה. אמה רוצה להרוג אותה, בשביל להחזיר את הכוחות שאבדו לה. הפכה להיות בת זוגו של סקוט בעונה שישית.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6
ארדן צ'ו קירה יוקימורה משני ראשי
בתם של קן ונושיקו יוקימורה. עברה לביקון הילס בעונה השלישית. כבר בתחילת העונה היא התאהבה בסקוט, ובהמשך הם הפכו לזוג. התגלתה כיצור העל טבעי "קיטסונה" מסוג רעם (סוג של שועל), לאחר שהפגינה יכולת "לספוג" חשמל. בעלת יכולות מיוחדות, כגון מהירות מוגברת וכישרון טבעי עם חרבות. בעונה החמישית, נבחנה על ידי מהלכות עור (skinwalkers), ובסוף העונה החמישית, הצטרפה אליהן.
שחקן דמות עונה
1 2 3 4 5 6
דילן ספרייברי ליאם דנבר משני ראשי
תלמיד חדש בכיתה ט', שהצטרף לבית הספר בעונה הרביעית בגלל בעיות שליטה בכעסים. שחקן לקרוס מעולה. סקוט נשך אותו כדי למנוע ממנו ליפול מגג הבניין במהלך קרב עם וונדיגו, וכך הוא הפך לאיש זאב ולבטא הראשון של סקוט. סקוט וסטיילס עזרו לו להסתגל למצבו החדש כאיש זאב. חברו הטוב ביותר הוא מייסון, והוא ניסה להצילו בחלק ב׳ של עונה 5. הפך לבן זוגה של היידן, ילדה שאיתה היה רב בבית הספר היסודי. בעונה השישית מחזיר לחיים את ת'יאו ומשנה אותו לטובה ובנוסף הופך להיות עוגנו.

דמויות משניות

טיילר הקלין, הולנד רודן וקולטון היינס
  • מליסה מק'ול (מליסה פונזיו) - אמו של סקוט מק'ול ורופאה בבית החולים של ביקון הילס. מגלה את העל טבעי בעונה השנייה. בסוף העונה השישית נהפכת להיות בת זוגו של כריס ארג'נט.
  • שריף נוח סטילינסקי (לינדן אשבי) - אביו של סטיילס סטילינסקי והשריף של בייקון הילס. מגלה את העל טבעי בעונה השלישית.
  • כריס ארג'נט (ג'יי. אר בורן) - אביה של אליסון, צייד, בסוף העונה השלישית מפסיק לנסות לצוד את היצורים העל טבעיים ועוזר להם. לא קיבל את הזוגיות של ביתו עם סקוט בשל היותו אדם זאב. עזב עם אייזק לאחר מותה של אליסון אך חזר בתחילת העונה הרביעית. חוזר בעונה השישית על מנת לעזור לסקוט וחבורתו לנצח את ג׳ררד ובסוף העונה נהפך להיות בן זוגה של מליסה. אשתו, ויקטוריה, ננשכה על ידי דרק ובעקבות כך נאלץ להרוג אותה.
  • פיטר הייל (איאן בוהן) - אלפא, דודו של דרק ואביה הביולוגי של מאליה. הוא זה שנשך את סקוט. לאחר שנהרג על ידי דרק בעונה הראשונה, הוא חוזר לחיים בעונה השנייה בעזרת לידיה. בסוף העונה הרביעית, נכלא בבית אייכן, אך לבסוף ברח משם. בעונה השישית השתנה לטובה ועזר ללהקה. משפחתו נהרגה בשרפה שקייט ארג'נט הציתה.
  • אייזיק ליהי (דניאל שרמן) - יתום, אמו מתה כשהיה קטן, ואביו נרצח על ידי הקאנימה. ילד דחוי מבחינה חברתית, אך זה משתנה כאשר הוא ננשך על ידי דרק והופך לבטא שלו. בעונה השלישית הוא מתאהב באליסון, ועוזב עם אביה כאשר היא מתה בסוף העונה השלישית.
  • קייט ארג'ינט (ג'יל וגנר) - אחות של כריס ארג'נט ודודתה של אליסון, ציידת, הופיעה בתחילת העונה הראשונה ונחשבה מתה בסוף העונה בעקבות כך שפיטר שסף את גרונה. חוזרת בסוף העונה השלישית בתור יצור על טבעי. בהמשך מתגלה שהיא נהפכה לאדם יגואר בגלל שפיטר חתך את גרונה. חוזרת בסוף עונה 6 והורגת את אביה, ג'רארד. ניהלה מערכת יחסים רומנטית עם דרק. היא גם זו שהציתה את השריפה והרגה את משפחתו.
  • אית'ן (צ'ארלי קארבר) - מגיע לביקון הילס עם להקת האלפא. הומוסקסואל. התאום הטוב. דני מתאהב באית'ן והם הופכים להיות זוג. התאומים בעלי יכולת להתמזג לאיש זאב ענק, אך הם מאבדים את היכולת הזאת באמצע העונה השלישית. עוזר להרוג את בויד, ואית'ן מצטער על כך. בחלק השני של העונה, הם עוזרים לסקוט ולהקתו (כיון שהם חסרי להקה). לאחר מות אחיו, עזב את העיירה. חוזר בעונה השישית. התחתן עם ג'קסון.
  • איידן (מקס קארבר) - מגיע עם אחיו לביקון הילס עם להקת האלפא. התאום הרע. מתאהב בלידיה והם נהפכים לזוג. התאומים בעלי יכולת להתמזג לאיש זאב ענק, אך הם מאבדים את היכולת הזאת באמצע העונה השלישית. עוזר להרוג את בויד. בחלק השני של בעונה הם עוזרים לסקוט ולהקתו מכיוון שהם אומגה (חסרי להקה). מת בסוף העונה השלישית על ידי האוני.
  • ת'יאו רייקין (קודי כריסטיאן) - כימרה, והאיש הרע בעונה החמישית. תיאו נחטף מביתו בגיל 9 ובילה עד גיל 18 במעבדה של רופאי האימים, שם עבר התעללות פיזית ונפשית וניסויים קשים על מנת שיהפוך לכימרה. בתחילת העונה החמישית הוא מציג את עצמו בתור בחור טוב שרוצה להתקבל ללהקה של סקוט, אך בהמשך הוא מודה שהוא רוצה להנהיג את הלהקה. מסכסך בין סקוט לסטיילס. בסוף העונה החמישית נרצח על ידי קירה ונשלח לגיהנום, שם עובר התעללות קשה על ידי אחותו טארה. בעונה השישית מוחזר לחיים על ידי ליאם. מתגורר במכוניתו משום שביתו ומשפחתו הושמדו על ידי רופאי האימים. משתנה לטובה בזכות השפעת ליאם והופך להיות עוגנו. בסוף העונה השישית וממשיך לעזור לו ולשאר הלהקה של סקוט.
  • מייסון יואיט (קיילן ראמבו) - תלמיד בתיכון ביקון הילס, וחברו הטוב של ליאם. הומוסקסואל, בהמשך העונה החמישית מתאהב בקורי ונהפך לבן זוגו. בהתחלה הוא אינו יודע שליאם הוא איש זאב, אך בסופו של דבר ליאם מגלה לו. לאחר שמייסון מגלה את העולם העל טבעי, הוא מנסה לעזור לסקוט וללהקתו. בסוף העונה החמישית מתגלה כי הוא הכימרה שרופאי האימים החשיבו כהצלחה (החיה מז׳בודאן).
  • ג'ורדן פאריש (ריאן קלי) - סגן השריף של ביקון הילס. בעונה החמישית הוא מתקרב ללידיה, ומגלה את העל טבעי. בהמשך מתגלה שפאריש הוא כלב שאול.
  • קורי בריינט (מייקל ג'ונסטון) - תלמיד הומוסקסואל, בן זוגו של מייסון וחבר טוב של ליאם. הוא יצור על טבעי שיכול להפוך לבלתי נראה ולעבור בין עולם החיים לבין עולם רוכבי הרפאים. עוזר לסקוט ולהקתו יחד עם מייסון.
  • זאבת המדבר (מריסול ניקולס) - אמה של מאליה. איבדה חלק מכוחה כאשר מאליה נולדה. בעונה החמישית היא באה להרוג את בתה, כדי להשיב לעצמה את כוחה.

איאן נלסון גילם את דרק הצעיר בעונה ה-4

שחקן דמות עונות
1 2 3 4 5 6
לינדן אשבי שריף סטילינסקי משני
מליסה פונזיו מליסה מק'ול משני
אורני אדמס המאמן בובי פינסטוק משני אורח משני
ג'יי . אר בוראן כריס ארג'נט משני
סת' גיליאם ד"ר אלן דיטון משני
אידי מייס ויקטוריה ארג'נט משני אורח
Keahu Kahuanui דני Mahealani משני
סוזן וולטרס נטלי מרטין אורח משני
אדם Fristoe אדריאן האריס משני אורח
ג'יל ווגנר קייט ארג'נט משני אורח משני יפורסם בהמשך
איאן בוהן פיטר הייל משני משני
דניאל שרמן אייזיק לייהי משני
סטיבן לנספורד מאט Daehler משני
מייקל הוגאן ג'רארד ארג'נט משני משני יפורסם בהמשך
גייג' גולייטלי אריקה רייס משני אורח
Sinqua וולס ורנון בויד משני
ביאנקה לוסון מרין מורל משני
מייגן טנדי בריידן אורח משני יפורסם בהמשך
צ'ארלי קארבר איתן אורח משני
מקס קארבר איידן אורח משני אורח
היילי ווב ג'ניפר בלייק משני
פלישה טרל קאלי משני
בריאן פטריק וייד אניס משני
גדעון אמרי דוקליון משני משני
אדליין קיין קורה הייל משני
מתיו דל נגרו הסוכן רפאל מק'ול משני
טמלין טומיטה נושיקו יוקימורה משני
טום טי. צ'וי קן יוקימורה משני
ריאן קלי ג'ורדן פאריש משני
מאיה עשת מרדית' ווקר משני
קודי Saintgnue ברט טלבוט משני
קיילן ראמבו מייסון יואיט משני
קודי כריסטיאן תיאו רייקן משני
ויקטוריה מורולס היידן רומרו משני
קלסי צ'או טרייסי סטיוארט משני
מייקל ג'ונסטון קורי בריינט משני
הנרי זאגה ג'וש דיאז משני
מריסול ניקולס קורין/ "זאבת המדבר" משני
אלישה בואי גוון משני
פיט פלוסזק[1] גארט דאגלס משני
רוס באטלר[2] נייתן משני

יצורים על טבעיים בסדרה

  • איש זאב - על פי הסדרה, אדם נהיה איש זאב באחת מהדרכים הבאות: אם ננשך או קיבל שריטה עמוקה מזאב אלפא, או לידה להורים שהם אנשי זאב, ואו שתייה ממים שאיש זאב דרך עליה בירח מלא. בליל ירח מלא אנשי זאב מתקשים בשליטה על כוחותיהם, ובליקוי ירח הם מאבדים את כוחותיהם למשך זמן הליקוי. הם רגישים לאפר עץ עוזרר (מאונטן אש) ולצמח חונק הזאב (אקוניטון).
    אנשי הזאב מתחלקים ל-3 סוגים:
  1. אלפא - מנהיג הלהקה, והלהקה עצמה מוסיפה לו עוד כוח. איש זאב הופך להיות אלפא כשהוא הורג אלפא אחר. כאשר איש זאב הופך לאלפא, צבע עיניו הופך לאדום. במקרים נדירים איש זאב יכול להפוך ל"אלפא אמיתי" כשהוא מצליח להעלות את כוחו לרמה של אלפא בעזרת רצונו בלבד, בלי להרוג אלפא אחר. אלפא יכול לנשוך אדם רגיל וכך להפכו לאיש זאב (לדוגמה: סקוט, ליאם).
  1. בטא - חבר בלהקה ללא שום מעמד מיוחד. צבע עיניו של בטא הוא צהוב, אלא אם הרג חפים מפשע, ואז הופך צבע עיניו לכחול\תכלת (לדוגמה: פיטר ודרק הייל).
  1. אומגה - זאב חסר להקה, מה שהופך אותו לחלש יותר. צבע עיניו כחול או צהוב (משתנה בהתאם).

צבע העיניים:

  • אדום - לאלפא (לדוגמה: דרק, סקוט).
  • צהוב - לאיש זאב רגיל שלא הרג חף מפשע (לדוגמה: אייזיק).
  • כחול - לאיש זאב אשר הרג חף מפשע (לדוגמה: מאליה, דרק).

יצורים על טבעיים נוספים:

  • באנשי - יצור החוזה מוות, ויודע מתי מוות מתקרב. באנשי יכולה ליצור צעקה חזקה בעלת עוצמה רבה, שאף יכולה להרוג . (לדוגמה: לידיה, מרדית')
  • קאנימה - נוצר על ידי מנשיכה של אלפא אבל אופיו לא מאפשר הפיכה לאדם זאב בעקבות מחסום רגשי בעברו. (לדוגמה: ג'קסון)
  • דרואיד - דרואיד אשר סוטה מדרך הישר נקרא "דרואיד אפל" או דארך (Darach).
  • זאב ערבות - יכול להפוך לזאב ערבות (לדוגמה: מאליה).
  • קיטסונה - אדם שועל בעל כוחות מיוחדים, שעיניו הם כתומות. יש 13 סוגי קיטסונה: פראי, שמימי, אוקיינוס, רעם ועוד (לדוגמה: קירה היא קיטסונה רעם).
  • נוגיטסונה - קיטסונה אפל, אשר משתלט על גוף של בן אדם וניזון מכאב וסבל של אחרים (לדוגמה: השתלט על סטיילס).
  • אוני - שדים הנלחמים כנגד הנוגיטסונה, אשר אינם יודעים להבדיל בין טוב לרע ויהרגו את כל מי שיעמוד בדרכם. מחפשים את האחד שהוא כבר לא עצמו (נוגיטסונה). בעונה השלישית אמה של קירה שולטת עליהם. סטיילס, שהנוגיטסונה בתוכו, הופך את הבעלות וגורם לאוני להפוך לשלו.
  • רופאי האימים - רופאי האימים עושים ניסויים על אנשים בעלי מטען גנטי כפול (הנקראים כימרות). רוב הניסויים לא הצליחו (למעט האחרון), ולרוב הרופאים הרגו אותם על ידי כך שהזריקו כספית לגופם. מטרתם האמיתית הייתה להחזיר לחיים את "המפלצת מז'בודן".
  • כימרה - יצור אשר נוצר מאדם בעל מטען גנטי כפול, כתוצאה מניסוי של רופאי האימים. רוב הניסויים נכשלו (ניתן לדעת שהניסויים נכשלו כשכספית יוצאת מגופם דרך הקאות, דימומים ועוד), ולאחר מכן רופאי האימים הרגו את האדם על ידי הזרקת כספית לגופו (דוגמאות: קורי, היידן, טרייסי ועוד).
  • כלב שאול - יצור על טבעי אשר עיניו זוהרות בכתום, הוא חסין לאש, יכול לבעור ויכול לעבור את קו אפר העוזרר (מה שיצורים על טבעיים אחרים לא יכולים לעשות זאת) (לדוגמה: ג'ורדן פאריש).
  • ברזרקר (ברזרקרים) - היו פעם בני אדם אבל כשלבשו גולגולת של בעל חיים איבדו מאנושיותם והפכו למפלצות. נשלטים על ידי דודתה של אליסון, קייט, אשר בנוסף לשליטה עליהם, היא יכולה ליצור אותם. אפשרות להשמידם על ידי מחיצת גולגולותיהם.
  • רוכבי רפאים - יצורים בעלי כוח אינסופי, רוכבים על סופת ברק ובלתי ניתנים לעצירה. הם נראים כבני אדם חסרי פנים. הפה שלהם מכוסה בעור גופם והם חסרי עיניים, הם חוטפים את הקורבנות שלהם באמצעות שוטים ורובים כאשר הם רכובים על סוסים ולוקחים את נשמותיהם - כאשר זה קורה האדם שנלקח נעלם מהמציאות ומזכרונותיהם של קרוביו. (דוגמאות של קורבנות: סטיילס, פיטר, מייסון, היידן, קורי ומרבית מאוכלוסיית בייקון הילס).
  • החיה מז'בודן - במקור אדם זאב ענק מצרפת. מבוסס על סיפור אמיתי כביכול מהמאה ה-18. חי בין השנים 1760 עד 1769, עד אשר נהרג על ידי האיכר ז'אן שסטל. חוקרים רבים חשבו שהוא לא היה יותר מאשר רוצח סדרתי, ושהחיה או הזאב אדם הייתה רק הסחת דעת. רבים חשבו שהמפלצת הייתה רק הכלב של ז׳אן שסטל, אך בסדרה עצמה שינו את העלילה כך שסבסטיאן, חייל צרפתי משנת 1760, הפך לחיה על ידי כך ששתה מים שנאגרו בטביעת רגל של אדם זאב. מרסל, חברו של סבסטיאן, הוא אחד מרופאי האימים, שמטרתם הייתה ליצור כימרה המסוגלת להחזיר את החיה מז'בודן. לשם כך הם השתמשו בגופו של מייסון שלא היה מודע לכך. החיה הייתה אמורה להשתלט על הגוף של מייסון, למחוק אותו פיזית מהעולם ולהחזיר את הגוף המקורי של סבסטיאן.
  • וונדיגו - אדם בעל מראה של איש זאב אבל עם צרכים שונים. הוא ניזון מבשר אדם, וככה אפשר להבין שהוונדיגו מתחזק בעזרת קניבליזם.
  • אדם אריה - הוא חזק ומהיר יותר מאדם זאב, בעל עיניים ירוקות וזנב. לאיש אריה יש יכולת מיוחדת - על ידי אכילת חלק במוח, שבו לפי האגדות מאוכסנת הנשמה, הוא מקבל את היכולות שלו. בחלק הראשון של עונה 6 הוא הופך להיות אחד מרוכבי הרפאים.
  • אדם יגואר - יצור דמוי יגואר שעיניו זוהרות בירוק, שנוצר משריטה של אדם זאב אלפא, אבל אופיו לא מאפשר הפיכה לאדם זאב, למשל: (קייט שבסוף העונה הראשונה פיטר נקם בה על זה שהיא שרפה את כל משפחתו ושיסף את גרונה).
  • אנוק-אייטה - אדם בעל שתי פנים, אחד יפה ואחד מכוער. כאשר הוא במצב של שני אנשים הוא חסר כוחות, אך כשהם מתחברים להיות בן אדם אחד הוא בלתי ניתן לעצירה. כאשר אדם מביט בעיניו הסגולות הוא הופך לאבן. הובס כאשר סקוט עיוור את עצמו ונלחם בו עיוור, וסטיילס הצליח להקפיא אותו.

פרסים ומועמדויות

רשימת פרסים ומועמדויות
שנה איגוד קטגוריה מועמד תוצאה הערה
2011 פרסי בחירת הנוער סדרת מדע בדיוני/פנטזיה זאב צעיר מועמדות [3]
הסדרה של הקיץ זאב צעיר מועמדות
פריצת השנה - שחקן/שחקנית טיילר פוסי מועמדות
הכוכב של הקיץ מועמדות
הכוכבת של הקיץ קריסטל ריד מועמדות
שחקנית בסדרת מדע בדיוני/פנטזיה מועמדות
2012 פרס סאטורן סדרת הנוער הטובה ביותר בטלוויזיה זאב צעיר זכייה [4]
פרסי בחירת הנוער הסדרה של הקיץ זאב צעיר זכייה [5]
הכוכב של הקיץ טיילר פוסי זכייה
הכוכבת של הקיץ קריסטל ריד מועמדות
פרס Imagen השחקן הטוב ביותר בטלוויזיה טיילר פוסי מועמדות [6]
פרסי ה-ALMA השחקן האהוב בטלוויזיה – תפקיד ראשי זכייה [7]
2013 פרס סאטורן סדרת הנוער הטובה ביותר בטלוויזיה זאב צעיר זכייה [4]
פרסי הוליווד הצעירה האנסמבל הטוב ביותר טיילר פוסי
קריסטל ריד
דילן או'בריאן
טיילר הקלין
הולנד רודן
זכייה [8]
פרסי בחירת הנוער הסדרה של הקיץ זאב צעיר מועמדות [9]
הכוכב של הקיץ טיילר פוסי מועמדות
2014 פרס סאטורן סדרת הנוער הטובה ביותר בטלוויזיה זאב צעיר זכייה [4]
פרסי בחירת הנוער סדרת מדע בדיוני/פנטזיה זאב צעיר מועמדות [10]
שחקן בסדרת מדע בדיוני/פנטזיה טיילר פוסי מועמדות
הכוכב של הקיץ מועמדות
הנבל הטוב ביותר דילן או'בריאן זכייה
גנב סצנה טיילר הקלין זכייה
פרסי הוליווד הצעירה סדרת טלוויזיה ששווה לצפות בה בבינג' זאב צעיר מועמדות [11]
2015 פרס סאטורן ההופעה הטובה ביותר על ידי שחקן צעיר בסדרת טלוויזיה טיילר פוסי מועמדות [12][13]
סדרת הנוער הטובה ביותר בטלוויזיה זאב צעיר מועמדות
פרסי בחירת הנוער הנבל הטוב ביותר הרופאים מטילי האימה מועמדות [14]
גנב/ת סצנה דילן או'בריאן זכייה
הסדרה של הקיץ זאב צעיר זכייה
הכוכב של הקיץ טיילר פוסי מועמדות
2016 פרס בחירת הקהל סדרת מדע בדיוני/פנטזיה זאב צעיר מועמדות [15]
פרס סאטורן סדרת האימה הטובה ביותר זאב צעיר מועמדות [4]
ההופעה הטובה ביותר על ידי שחקן צעיר בסדרת טלוויזיה דילן ספרייברי מועמדות
השחקן האורח הטוב ביותר בטלוויזיה סטיבן ברנד מועמדות
פרסי בחירת הנוער הסדרה של הקיץ זאב צעיר זכייה [16]
הכוכב של הקיץ דילן או'בריאן זכייה
טיילר פוסי מועמדות
הכוכבת של הקיץ שלי הניג זכייה

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא זאב צעיר בוויקישיתוף

הערות שוליים

  1. ^ http://deadline.com/2016/03/teen-wolf-teenage-mutant-ninja-turtles-star-cast-משני-pete-ploszek-1201717299/
  2. ^ http://www.melty.fr/teen-wolf-saison-6-un-nouvel-acteur-rejoint-le-casting-a526991.html
  3. ^ פרסי בחירת הנוער 2011
  4. ^ 1 2 3 4 "זאב צעיר", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  5. ^ פרסי בחירת הנוער 2012
  6. ^ 27th Annual Imagen Awards - Winners & Nominees | The Imagen Foundation, www.imagen.org
  7. ^ ALMA Awards (2012)
  8. ^ Young Hollywood Awards - 2013 | Winners & Nominees, awardsandwinners.com
  9. ^ פרסי בחירת הנוער 2013
  10. ^ פרסי בחירת הנוער 2014
  11. ^ "YHA Nominees list". Young Hollywood Awards. 28 ביוני 2014. נבדק ב-28 ביוני 2014. {{cite news}}: (עזרה)
  12. ^ Kieran Dickson, The Complete List of Nominations for the 2015 Saturn Awards
  13. ^ Full List of 2015 Saturn Awards Winners - Dread Central, ‏2015-06-26 (באנגלית אמריקאית)
  14. ^ פרסי בחירת הנוער 2015
  15. ^ People’s Choice Awards 2016: Full List Of Winners, People's Choice, ‏2016-01-07
  16. ^ פרסי בחירת הנוער 2016