מה אתם הייתם עושים? – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ בוט: החלפת טקסט אוטומטית (-\{\{עכבר העיר\|([^|]+?)\| +{{הארץ|\1, עכבר העיר אונליין|)
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 45: שורה 45:
התוכנית מבוססת על סדרה של 13 תוכניות מיוחדות ששודרו ב[[ארצות הברית]] במסגרת מגזין החדשות הידוע "פריים-טיים" ("Primetime") של רשת [[ABC]], בשנים [[2009]]–[[2008]], ונקראו אף הן "מה אתם הייתם עושים?".
התוכנית מבוססת על סדרה של 13 תוכניות מיוחדות ששודרו ב[[ארצות הברית]] במסגרת מגזין החדשות הידוע "פריים-טיים" ("Primetime") של רשת [[ABC]], בשנים [[2009]]–[[2008]], ונקראו אף הן "מה אתם הייתם עושים?".
העונה השנייה של הסדרה עלתה לשידור ב-[[22 באוקטובר]] [[2012]].
העונה השנייה של הסדרה עלתה לשידור ב-[[22 באוקטובר]] [[2012]].
הסדרה צפויה לעלות לאוויר במהלך [[2019]] בעונה שלישית בערוץ [[רשת 13]].


== קישורים חיצוניים ==
== קישורים חיצוניים ==

גרסה מ־21:02, 21 ביוני 2019


שגיאות פרמטריות בתבנית:תוכנית טלוויזיה

פרמטרים [ אתר ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

מה אתם הייתם עושים
לוגו התוכנית
לוגו התוכנית
לוגו התוכנית
מבוסס על What Would You Do? עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה דוקו-אקטיביזם, מצלמה נסתרת
בימוי סיון מגזניק
מנחים חיים הכט
שחקנים ג'וש שגיא
ענבל מרום
אמיר בוחניק
ארץ מקור ישראל
שפות עברית
מספר עונות 2
מספר פרקים 11
הפקה
מפיקים בפועל ויוי הלפרן
אורלי טופל
אורך פרק 45 דקות (בממוצע)
שידור
רשת שידור ערוץ 2, שידורי קשת
תקופת שידור מקורית 13 במרץ 20102012
קישורים חיצוניים
www.mako.co.il/tv-hecht
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

"מה אתם הייתם עושים?" היא תוכנית טלוויזיה מסוגת המצלמה הנסתרת בהגשת חיים הכט, שעלתה לשידור במרץ 2010 בערוץ 2, במסגרת שידורי קשת.

התוכנית מציגה סיטואציות מוקצנות מחיי היום-יום, המגולמות על ידי שחקנים מקצועיים במקומות ציבוריים, ומתעדת באמצעות מצלמה נסתרת את תגובותיהם של העוברים והשבים. התוכנית מתיימרת להיות בעלת אג'נדה חברתית, ובסיום כל סיטואציה הכט משוחח עם האנשים שעברו במקום, משבח את אלה שבחרו להתערב ומתעמת עם אלו שבחרו שלא להתערב. השחקן הראשי בתוכנית הוא ג'וש שגיא.

בין הסיטואציות שהוצגו בתוכנית ובחנו את תגובות הציבור: ילד המחפש אוכל ברחוב, אדם שמטריד מינית עובדת הכפופה לו, שיכור המבקש מהעוברים והשבים לעזור לו להתניע את רכבו, חייל עם מדים שמתכונן לשינה על ספסל ברחוב, גבר המכה את אשתו ברחוב, אב שמכה את בנו, עובדי מוסך שמרמים בעבודה, מטפל שמכה קשיש על כיסא גלגלים, חייל שמאיים להתאבד, חייל שנותן לילד לשחק עם הנשק שלו, אדם שמסרב למכור לערבי ולאחר מכן להומואים, אדם המכניס סם אונס במשקה של אישה שפגש ועוד. במרבית המקרים אכן אנשים התערבו, אך היו פעמים שבהם ההתערבות לא הייתה לטובה: כאשר בוימה סצנה שבה בעל מכה את אשתו אישה שעברה ברחוב טענה כי אמנם זה לא נכון להכות אבל בטח יש לו סיבה ושלא ישפטו אותו לחינם. בסצנה בה הוכנס סם אונס כביכול שני צעירים שיכורים התעניינו האם הם יכולים להצטרף לשחקן או לקנות סם. הם הביעו על כך חרטה.

התוכנית זכתה לרייטינג גבוה, וחלק מפרקיה אף דורגו במקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית.[1][2] מבקרי טלוויזיה רבים תקפו בחריפות את התוכנית ואת הכט בשל חוסר האתיקה שבה, לטענתם.[3]

התוכנית מבוססת על סדרה של 13 תוכניות מיוחדות ששודרו בארצות הברית במסגרת מגזין החדשות הידוע "פריים-טיים" ("Primetime") של רשת ABC, בשנים 20092008, ונקראו אף הן "מה אתם הייתם עושים?". העונה השנייה של הסדרה עלתה לשידור ב-22 באוקטובר 2012. הסדרה צפויה לעלות לאוויר במהלך 2019 בעונה שלישית בערוץ רשת 13.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ ערן בר-און, רייטינג שבועי: חיים הכט בראש, באתר ynet, 14 במרץ 2010
  2. ^ ערן בר-און, רייטינג שבועי: חיים הכט מזנק, ynet, ‏18.4.2010
  3. ^ ראו קישורים חיצוניים