מחלף חורשים – הבדלי גרסאות

תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ קואורדינטות
מ הגהה, קישורים פנימיים
שורה 1: שורה 1:
{{איחוד|כביש 6}}
{{איחוד|כביש 6}}
'''מחלף חורשים''' הינו [[מחלף]] אשר מחבר בין [[כביש 6]] ל[[כביש 531]]. המחלף נפתח לתנועה עם פתיחתו המלאה של הקטע המרכזי בכביש 6, בשנת [[2004]]. המחלף נקרא על שם [[קיבוץ]] [[חורשים]] הנמצא מ[[מזרח]] למחלף. מ[[מערב]] למחלף נמצא מושב [[חגור]] ומ[[צפון]] נמצא היישוב [[ג'לג'וליה]]. מחלף חורשים ממוקם כשלושה [[מטר|קילומטר]] מצפון ל[[מחלף קסם]] ובכך הוא מהווה את קצהו הצפוני של הקטע הקצר ביותר לתשלום בכביש 6.

'''מחלף חורשים''' הינו [[מחלף]] אשר מחבר בין [[כביש 6]] ל[[כביש 531]]. המחלף נפתח לתנועה עם כל הקטע המרכזי של כביש 6, בשנים [[2002]]-[[2004]]. שם המחלף הוא ע"ש ה[[קיבוץ]] "[[חורשים]]" אשר מצוי בקרבת מקום.



== מבנה המחלף==
== מבנה המחלף==
המחלף הינו מחלף מסוג חצוצרה, כביש 531 מסתיים במחלף. הרמפה הסיבובית של המחלף מופנית לכוון דרום, כלומר, נסיעה לכביש 6 בכוון צפון מכביש 531 לכוון מזרח, כרוכה בשימוש ברמפה הסיבובית.
מבנה המחלף הינו מסוג [[מחלף חצוצרה]]. רמפת היעף מאפשרת נסיעה רציפה מכביש 6 בכיוון צפון לכביש 531 בכיוון מערב ללא [[רמזור]]ים או [[צומת (תחבורה)|צמתים]], והלולאה מאפשרת נסיעה מכביש 531 בכוון מזרח לכביש 6 בכוון צפון. קצהו המזרחי של כביש 531 מסתיים במחלף.



== ראו גם ==
== ראו גם ==

גרסה מ־23:17, 23 ביוני 2008


שגיאות פרמטריות בתבנית:איחוד

פרמטרי חובה [ 2 ] חסרים

מתקיים דיון בו מוצע לאחד את הערך כביש 6 עם הערך [[{{{2}}}]].
אם אין התנגדויות, ניתן לאחד את הערכים שבוע לאחר הצבת התבנית.
מתקיים דיון בו מוצע לאחד את הערך כביש 6 עם הערך [[{{{2}}}]].
אם אין התנגדויות, ניתן לאחד את הערכים שבוע לאחר הצבת התבנית.

מחלף חורשים הינו מחלף אשר מחבר בין כביש 6 לכביש 531. המחלף נפתח לתנועה עם פתיחתו המלאה של הקטע המרכזי בכביש 6, בשנת 2004. המחלף נקרא על שם קיבוץ חורשים הנמצא ממזרח למחלף. ממערב למחלף נמצא מושב חגור ומצפון נמצא היישוב ג'לג'וליה. מחלף חורשים ממוקם כשלושה קילומטר מצפון למחלף קסם ובכך הוא מהווה את קצהו הצפוני של הקטע הקצר ביותר לתשלום בכביש 6.

מבנה המחלף

מבנה המחלף הינו מסוג מחלף חצוצרה. רמפת היעף מאפשרת נסיעה רציפה מכביש 6 בכיוון צפון לכביש 531 בכיוון מערב ללא רמזורים או צמתים, והלולאה מאפשרת נסיעה מכביש 531 בכוון מזרח לכביש 6 בכוון צפון. קצהו המזרחי של כביש 531 מסתיים במחלף.

ראו גם


הקודם:
מחלף קסם
מחלפים בכביש 6 הבא:
מחלף אייל