WWE 2K17

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
WWE 2K17
עטיפת המשחק בכיכובו של ברוק לסנר
עטיפת המשחק בכיכובו של ברוק לסנר
כללי
תאריך הוצאה פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 4, Xbox 360,‏ Xbox One:
צפון אמריקה: 11 באוקטובר 2016
אוסטרליה: 11 באוקטובר 2016
אירופה: 11 באוקטובר 2016
יפן: 9 במרץ 2017
Microsoft Windows:
יפן: 9 במרץ 2017
סוגה ספורט
פיתוח Yuke's
Visual Concepts
הוצאה לאור 2K Sports
ארץ מקור יפן עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית, גרמנית, ספרדית, איטלקית, צרפתית, ערבית עריכת הנתון בוויקינתונים
סדרה WWE 2K
דרישות תוכנה
מצבי משחק משחק וידאו לשחקן יחיד, משחק מרובה משתתפים
פלטפורמות Microsoft Windows
פלייסטיישן 3
פלייסטיישן 4
Xbox 360
Xbox One
המשחק הקודם WWE 2K16
המשחק הבא WWE 2K18
wwe.2k.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

WWE 2K17 הוא משחק היאבקות מקצועית שיצא בשנת 2016. המשחק פותח בשיתוף פעולה בין חברת Yuke's לחברת Visual Concepts והופץ על ידי חברת 2K Sports לפלטפורמות פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 4, Xbox 360, Xbox One ו-Microsoft Windows. המשחק הוא המשחק ה-18 בסדרת המשחקים של ה-WWE (רביעי תחת הפצתם של WWE 2K).

מצבי משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק כלל מצבי משחק רבים ומגוונים:

  • Play mode - מצב זה מאפשר לשחקן לקפוץ לקרב מהיר עם הגדרות מותאמות אישית משל עצמם כמו סוגי קרבות, משתתפים ועוד.
  • MyCareer mode - מצב זה מאפשר לשחקן ליצור מתאבק משלו אשר יתחרה עבור אליפויות ברוסטר הראשי ו/או ב-NXT. מצב זה בלעדי רק לפלייסטיישן 4, ל-Xbox One ולמחשב.

בנוסף, המצב מקושר למנוע הפרומו, כך שהמתאבקים יכולים להביע את עצמם בפני ה-WWE Universe וגם להגיב למתאבקים אחרים. ראיונות מאחורי הקלעים עם רנה יאנג קיבלו מימד אחר לגמרי בעקבות חידוש המתחם של מאחורי הקלעים. במשחק זה, יותר ממשחקים קודמים, יש חשיבות לאיך שהשחקן מתחרה, מגיב, אומר ואפילו מתלבש ביחס לאיך שהוא מתקדם במסע שלו ב-WWE. בשלב מסוים, השחקנים יכולים לפגוש במשחק את ברוק לסנר ופול היימן.

  • Universe mode - מצב זה מאפשר לשחקן לבנות תוכניות של ה-WWE ואירועי שלם וצפה. בנוסף לכך, הוא מאפשר לשחקן ליצור יריבויות בין מתאבקים ופרומואים.
  • Creation Suite - מצב שמאפשר לשחקנים ליצור דמויות, אולמות, אליפויות ועוד. בנוסף, הם יכולים להעלות זאת כדי ששחקנים אחרים יורידו את מה שהם בנו.
  • Online - מצב שבו שחקנים יכולים להתחרות ביניהם במגוון קרבות שונים.

שיווק[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-31 במאי 2016, 2K הכריזו על המשחק WWE 2K17, כשהמתאבק גולדברג הוכרז כדמות הבונוס של ההזמנה המוקדמת. בנוסף, 2K הכריזה שהמשחק יכלול שתי גרסאות של גולדברג (האחת WCW והאחרת WWE), לצד שני אולמות (Halloween Havoc ו-WCW Monday Nitro).[1] ב-27 ביוני 2016, שוחרר טריילר שחשף את המתאבק ברוק לסנר אשר יהיה על כריכת המשחק.[2] ב-14 ביולי 2016, WWE הכריזו על גרסת האספנים של NXT. הגרסה כללה מתאבקים כמו אפולו קרוז, ניה ג'קס ושינסקה נקאמורה כדמויות שניתן היה לשחק איתן כחלק מחבילת ההרחבה של NXT לצד הטבות נוספות.[3] ב-8 באוגוסט 2016, 2K חשפה את פסקול המשחק.[4]

רוסטר[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-15 ביוני 2016, ה-WWE הודיעו שחשיפת המתאבקים אשר יהיו ברוסטר תקרה באירוע ה-E3 2016.[5] באירוע נחשפו ג'ון סינה, אולטימייט ווריור וסשה בנקס כשלושת המתאבקים הראשונים.[6] ב-26 ביוני, IGN פרסמה שמשפחת מקמהן תהיה גם במשחק ותכלול את סטפני מקמהן, שיין מקמהן ווינס מקמהן.[7] ב-2 באוגוסט 2016, IGN הודיעה שהרוסטר ייחשף כל יום שלישי לאורך חמישה שבועות. המשחק חשף רוסטר של 136 מתאבקים שכלל מתאבקים עכשוויים, אגדות ומתאבקי NXT.‏ 11 דמויות נוספות נוספו למשחק כחלק מחבילת ה-DLC.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE 2K17 קיבל ביקורת ממוצעת מהמבקרים לפי Metacritic (אתר אינטרנט האוסף ביקורת בין היתר על משחקי וידאו).

עיקר הביקורת הייתה על החוסר של מצב המשחק "ארון התצוגה" (באנגלית: Showcase mode), שלא נכלל במשחק במטרה לשפר את מצב המשחק MyCareer. המגזין PC Gamer נתן לגרסת הווינדוס ציון של 45 מתוך 100, והחמיא למשחק על המשחקיות, אך ביקר אותו בעיקר על הביצועים.[8]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]