לדלג לתוכן

משפחת סימפסון: פגע וברח

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
משפחת סימפסון: פגע וברח
The Simpsons: Hit & Run
כללי
תאריך הוצאה 16 בספטמבר 2003
סוגה משחק פעולה-הרפתקאות, נהיגה
מספר שחקנים משחק וידאו לשחקן יחיד, משחק מרובה משתתפים
פיתוח Radical Entertainment
הוצאה לאור Vivendi Universal Games
Sierra Entertainment
Fox Interactive
ארץ מקור קנדה עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה פוקס המאה ה-20
עיצוב דארן אבנסון
כריס מיטצ'ל
ג'ושוע מיטצ'ל
סדרה משפחת סימפסון
דרישות תוכנה
מצבי משחק משחק מחשב מרובה משתתפים עריכת הנתון בוויקינתונים
דירוג 7+ (PEGI 7)
פלטפורמות פלייסטיישן 2
Xbox
גיימקיוב
חלונות
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

משפחת סימפסון: פגע וברחאנגלית: The Simpsons: Hit & Run) הוא משחק פעולה-הרפתקאות משנת 2003 המבוסס על סדרת הטלוויזיה הפופולרית "משפחת סימפסון". המשחק פותח על ידי חברת Radical Entertainment והופץ על ידי Vivendi Universal Games.

עלילת המשחק מתרחשת בעיירה ספרינגפילד בעקבות פלישת חייזרים מסתורית כאשר בעיירה מתרחשים אירועים מוזרים שונים. משפחת סימפסון, יחד עם אפו, חוקרת את התופעות הללו, וחושפת מזימה של החייזרים להשתלט על העיירה. המשחק קיבל השראה רבה מסדרת משחקי Grand Theft Auto.

המשחק יצא במקור לשווקים ב-16 בספטמבר 2003[1] לפלטפורמות מרובות, כולל GameCube, PlayStation 2, Xbox ו-Windows.

תקציר העלילה

[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעיירה ספרינגפילד מתרחשים אירועים מסתוריים שונים. בשלב מסוים בארט נחטף על ידי עב"ם. ליסה לוקחת על עצמה למצוא את בארט ובסופו של דבר מאתרת את בארט אשר נראה מבולבל ואיננו זוכר מה קרה לו כאשר הוא נעדר. מארג', אשר נחושה להבין מי עמד מאחורי החטיפה של בארט מגלה שהמשקה הפופולרי באז קולה קשור התרחשויות המוזרות שאירעו לאחרונה בספרינגפילד. מארג' מגיעה בהמשך למוזיאון ספרינגפילד להיסטוריה של הטבע, שם היא ואפו מגלים שצמד החייזרים קאנג וקודוס מתכננים להשתמש בבאז קולה על מנת לשלוט במוחם של תושבי ספרינגפילד ולשדר את התעלולים שלהם בתוכנית המציאות הבין-גלקטית "אנשי כדור הארץ המטופשים". בארט מנסה להזהיר את תושבי העיירה על מזימתם של החייזרים, והחייזרים בתגובה הופכים את ספרינגפילד לעיר רפאים מלאה בזומבים.

בשיאו של המשחק, הומר נוסע לתחנת הכוח הגרעינית של ספרינגפילד, ובעזרתו של פרופסור פרינק, הומר משתמש בפסולת גרעינית על מנת להשמיד את ספינת החלל של החייזרים ושובר את קסדות החלל של החייזרים, ובכך מנטרל את שליטתם בעיירה.

המשחק מכיל שבעה שלבים המתרחשים בשלושה אזורים בעיר ספרינגפילד - אזור הדאונטאון, שכונות המגורים של העיר ואזור פאתי העיר בו נמצאת בין היתר תחנת הכוח. בכל אחד משלבי המשחק משימות שונות אותם השחקנים חייבים להשלים על מנת להתקדם במשחק. השחקן יכול לשלוט בדמויות שונות מהסדרה, כולל הומר, מארג', בארט, ליסה ואפו.

בחלק ניכר מהמשחק נדרשים לנהוג בכלי רכב שונים על מנת להשלים משימות שונות ולחקור את עולם המשחק. ניתן לנהוג במכוניות, משאיות וכלי רכב נוספים.

ניתן גם לחקור את עולם המשחק ברגל, לאסוף פריטים שונות ולקיים אינטראקציה עם דמויות שאינם שחקנים.

ניתן גם לאסוף מטבעות לאורך המשחק ובאמצעותם ניתן לרכוש כלי רכב חדשים ותלבושות שונות לדמויות.

כל שלב במשחק מחולק לשבע משימות כגון ביצוע משימה בפרק זמן מוגבל, לנצח מכוניות אחרות במירוץ, פיצוץ מכונית אחרת בפעולת פגע וברח, מעקב אחרי מכונית אחרת, בריחה ממכונית שרודפת אחר השחקן, או מעקב אחר מכונית אחרת בזמן שאוספים חפצים שנזרקים מתוכה.

קישורים חיצוניים

[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים

[עריכת קוד מקור | עריכה]
  1. ^ IGN: The Simpsons: Hit & Run, web.archive.org, ‏2007-10-24
ערך זה הוא קצרמר בנושא משחקים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.