משתמש:OvedC/2 טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של OvedC.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של OvedC.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה
כידן דהרי
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 22 במאי 1977 (גיל: 46)
נתניה
מדינה ישראלישראל ישראל
מקום מגורים רמת פולג
פעילות בולטת פעילות עסקית
השכלה ישיבת בני עקיבא, נתניה
תקופת הפעילות מ-1993
מקצוע איש עסקים בתחום הנדל"ן
תפקיד סגן יו"ר ומנכ"ל חברת תנופורט בע"מ[1]
השקפה דתית מסורתי
בת זוג ענת
מספר צאצאים 3
https://keidan-dahari.co.il/

כידן דהרי (נולד ב־22 במאי 1977, בנתניה) הוא יזם נדל"ן ואיש עסקים ישראלי, מבעלי חברת הנדל"ן המניב תנופורט (1990) בע"מ. תחומים נוספים בהן עוסק דהרי, הם: מסחר, תעשייה, לוגיסטיקה, אנרגיה ותחנות דלק. שווי הנכסים שבבעלות דהרי מוערך בכ־4 מיליארד ₪.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כידן דהרי נולד בנתניה ב-22 במאי 1977, למשפחה מסורתית. הוא בנם של ישראל ומירי דהרי. בכור בין 3 אחים. אביו ישראל, איש עסקים מוערך בתחום הנדל"ן והיזמות. אמו אשת חינוך.

דהרי התחנך בישיבת בני עקיבא נתניה. במקביל ללימודיו התורניים, בעודו נער בן 16 בלבד, החל את דרכו בתחום הנדל"ן, בעידוד ובתמיכת אביו. כנער נהג לרכוש דירות רעועות במחיר נמוך, לשפץ ולשדרג אותן ובהמשך מכר אותן ברווח ובמחירים גבוהים בהרבה ממה ששלם עליהן[2].

כידן עסק בפעילות נדל"נית זו, גם תוך כדי שירותו הצבאי.

בשנת 1999, עם שחרורו מצה"ל, החל לרכוש מגרשים. הוא חיפש קרקעות שלא היו מפותחות, הוא קנה, שדרג, השביח ומכר אותן בתג מחיר גבוה של קרקע המיועדת לבניה. המגרש הראשון שהוא רכש היה בגודל 12 דונם בנתניה עם יעוד לתעשייה. לאחר שינוי יעוד הקרקע מתעשייה למסחר הוא מכר את השטח לחברת הפניקס ברווח של 400%[3].

רכישת תנופורט (1990) בע"מ וחברת ישפרו בע"מ[עריכת קוד מקור | עריכה]

באפריל 2017, רכש דהרי יחד עם ירון אדיב את חברת תנופורט (1990) בע"מ, מכונס הנכסים של אליעזר פישמן בעלות של 160 מיליון ₪. לאחר הרכישה, הצליחה תנופורט להשלים הנפקה ראשונית של אג"ח בורסה לניירות ערך בתל אביב, שזכתה לביקושים של 1.06 מיליארד ₪[3][4].

עד שנת 2020 היו בבעלות חברת תנופורט 17 מתחמי נדל"ן, בפריסה ארצית ובמגוון רחב של שימושים: פארקים לוגיסטיים, מתחמי מסחר וקניונים, תחנות דלק, תעשייה קלה, תעשייה כבדה, בתי קירור ובנייני משרדים הכוללים כ-160,000 מ"ר של שטח מניב וכשישה דונמים של קרקעות להשבחה, בשווי של כ-670 מיליון שקל.

בחודש מרץ 2021, השותפים דהרי ואדיב רכשו באמצעות תנופורט, את חברת ישפרו מחברה לנכסים ולבנין במחיר 818 מיליון ₪[5].

כתוצאה מרכישה זו נוספו לבעלות חברת תנופורט 30 מתחמי נדל"ן וקרקעות נוספות, הכוללים כ-300,000 מ"ר של שטח מניב וכ-90 דונם של קרקעות להשבחה, בשווי כולל של כשני מיליארד שקל[6][7][5].

באפריל 2022 דהרי ואדיב הגישו הצעה לרכישת נורסטאר ב-2.15 מיליארד שקל[8][9].

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2008 נישא דהרי לענת, והם הורים ל-3 בנות, המשפחה מתגוררת ברמת פולג.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:אנשי עסקים ישראלים קטגוריה:מנכ"לים ישראלים קטגוריה:בוגרי ישיבות תיכוניות קטגוריה:בוגרי בני עקיבא קטגוריה:ילידי 1977