לדלג לתוכן

נושא בדף שיחת משתמש:Mikey641

העברות לוויקישיתוף ובקשות מחיקה בוויקיפדיה

22
Geagea (שיחהתרומות)

שלום Mikey641,

למרות הבטחת כאן. אתה ממשיך להעביר קבצים לוויקישיתוף ולבקש את מחיקתם מקומית. הפעולות שלך מפריעות למאמץ שאנחנו עושים בכדי למנוע בדיוק את ההעברות שאתה מבצע. קבצים שאתה מעביר לוויקישיתוף ואינם מתאימים לתנאים של ויקישיתוף עלולים להימחק בוויקישיתוף. אם ביקשת לפני כן למחוק את הקובץ מקומית הרי שהקובץ נעלם לגמרי. דוגמאות:

  • קובץ: Adlai9.jpg - קובץ עם אישור OTRS שנתבקשת במפורש לא להעלות והבטחת לא לעשות זאת.
  • קובץ: Adlai1.jpg - אותו כנ"ל. הפעם הגדלת לעשות והוספת אישור OTRS בעצמך.
  • קובץ:Eli Zeira.jpg. הקובץ צולם בשנת 1949 (לפחות בעיניי נושא זכויות היוצרים). הוא עלול להימחק מוויקישיתוף בגלל נושא ה-URAA. בזמנו היה סיפור גדול עם הנושא הזה וחנה הצליחה להישג בעניין זה אבל חלק מהעניין היה שאנחנו לא מציפים את ויקישיתוף בקבצים שחוק ה-URAA יכול לחול עליהם.
  • קובץ: Adiga.jpg - הועלה לוויקיפדיה עוד לפני שמערכת OTRS הופעלה. היא תמחק מוויקישיתוף אלא אם תדאג לאישור כנדרש. בוויקיפדיה יש לנו פתרון אחר.
  • קובץ: United Kingdom Satellite Image.jpg - הקובץ הועלה ללא מקור. בוויקיפדיה אנחנו לא נמחק את זה בוויקישיתוף כן.
  • קובץ: St croix usvi.jpg - אותו כנ"ל הועלה ללא מקור. בוויקיפדיה הם לא יימחקו בוויקישיתוף היא אמורה להימחק.

מעבר לעניין ההבטחה שלא עמדת בה. ההעלאות מסיביות כאלה מפריעות לעבודה המשותפת שלנו בנושא התמונות. אני לא מעלה קבצים לוויקישיתוף בכדי ליצור תשתית נאותה לכל נושא התמונות בוויקיפדיה. חלק מהקבצים שחזרתי מקומית אני מבקש שתחדל מהעניין הזה.

מתייג את Hanay, יונה בנדלאק, ערן

Mikey641 (שיחהתרומות)

אוקי, נגיד שאני מבין מה הבעיה בלהוסיף אישור OTRS, שזה פשוט להעתיק כתובת קישור, אני באמת לא מבין מה הבעיה שלכם עם העברה לוויקישיתוף, פשוט לא מובן לי, למה להעלות קבצים רק לוויקיפדיה העברית, אם הם יכולים לשמש לכולם, למה?

  • קובץ:Eli Zeira.jpg לא מובנת לי הבעיה, השתמשתי בPD-Israel בה כתוב "אם מדובר בתצלום שנעשה עד ל-24 במאי 2008 (ועד בכלל), חל על התצלום החוק המנדטורי הישן, כלומר זכויות היוצרים עליו פוקעות ב-1 בינואר של השנה ה-51 ", התצלום נעשה עד ל-24 במאי 2008, ולכן זה רק 51 שנים. לא מובנת לי הבעיה. ודרך אגב התמונה של אלי זעירא, יכולה עכשיו לשמש 2 ויקיפדיות נוספות.
  • קובץ: Eliahu sasson.jpeg כנ"ל
  • קובץ: Adiga.jpg - מובן. אבל הגישה שלכם לנושא זכויות יוצרים בוויקיפדיה היא שגויה בעיני ואפרט על כך בהמשך.
  • קובץ: United Kingdom Satellite Image.jpg - ללא מקור?? התמונה נלקחה מנאסא, זה מה שכתוב וזהו המקור.
  • קובץ: St croix usvi.jpg - כנל.

הגישה לתמונות פה היא נוראית, אם הקובץ נועד להימחק בוויקישיתוף, למה שנשאיר אותו פה? למה שנשאיר פה מאות תמונות שמתוייגות כחופשיות אבל הן לא באמת חופשיות. מעבר לזה, אני חופשי להעביר תמונות לוויקישיתוף, ולא, אני לא אחדול מהעניין הזה רק כי זה לא מתאים לכם.

Hanay (שיחהתרומות)

מייקי, אני באמת לא מבינה מה קורה כאן. ניתנו לך הסברים מסודרים בנושא. אתה בתחילת הדרך ללמוד את נושא התמונות, ויש לך עוד הרבה ללמוד. גיאה ואני ביחד עם יונה ערן בסיוע של בורה בורה ויגאל השקענו ומשקיעים מאמץ רב ונמשך לעשות סדר בכל התמונות שהועלו לוויקיפדיה העברית מתחילת ימיה. אתה מקשה עלינו כשאתה פועל בחוסר שיתוף פעולה. יש מספיק תמונות להעברה שאין איתן כל בעיות, כי הן הועלו על ידי היוצר. למשל כל התמונות של תמרה שאין לה כל בעיה אם תמונתויה יועברו לוויקישיתוף? למה להתעקש? את התמונות עם אישורי OTRS תשאיר לגיאה להעברה. הוא יגיע לכך לאחר שנסיים את הסדר בכל התמונות.

אנא כבד בבקשה את הפעילות של העורכים האחרים. תודה

Mikey641 (שיחהתרומות)

אוקיי, עם אישור הOTRS הבנתי עכשיו, הבנתי. ובקשר לשאר הקבצים שהוא ציין לא הבנתי. ומה שלא מובן לי זה למה מבקשים ממני לחדול מ"העניין הזה"

Hanay (שיחהתרומות)

מערכת OTRS החלה לפעול בוויקיפדיה העברית באפריל 2010, תמונות שהועלו לפני כן פעלו לפי מערכת אחרת ויקיפדיה:אישורים להעתקה. בווקיישתוף מערכת אישורי OTRS החלה לפעול ב-2006. לא משנים את החוק רטרואקטיבית. כפי שאמרתי יש עוד דברים רבים שאינך מבין, אז הדרך ללמוד היא לקרוא ולשאול שאלות, לא להעביר ולתת לנו לרדוף אחריך ולתקן.

לגבי תמונות שצולמו בישראל יש הבדל בין החוק הישראלי לחוק בארצות הברית, בוויקישיתוף ניסו למחוק תמונות שאין בעיה איתן בישראל והתנהל בנושא הזה מאבק קשה שהגיע עד להצבעה. עכשיו שקט ומקבלים זאת אבל לא צריך לדחוף להם אצבע לתוך העין. אל תעביר תמונות עם רישיון PD-Israel שצולמו החל מ-1946

Geagea (שיחהתרומות)

לחדול מכיוון שאני צריך לבדוק את התמונות שאתה מעלה ולשחזר מקומית. לחדול מכיוון שאתה מבקש מחיקה מקומית של תמונות שעלולות להימחק בוויקישיתוף. אתה לגמרי מתעלם מזה שהבטחת לא להעביר קבצים שעלולים להימחק מוויקישיתוף. אם יש שאלות אני מוכן תמיד להסביר. מה ההיתממות הזו במקור?? לא ברור שאין מקור? אופן ההתייחסות פה שונה מאשר בוויקישיתוף. הצהרה של דרור שהמקור לתמונה באתר נאסא בהחלט מספיקה פה היא לא מספיקה בוויקישיתוף. לגבי שני הקבצים הראשונים התשובה מצויה בהסכם URAA שהוא חוק בארצות הברית תוכל להרחיב את ידיעותיך בקישור - Uruguay Round Agreements Act. היה סיפור גדול עם זה בזמנו ובאופן כללי אין מתאם אחיד בין הכללים הנהוגים בוויקישיתוף ובין הכללים כאן. אנחנו מנסים לעשות סדר בדברים כך שמשתמשים (כולל משתמש Mikey641) לא יקבלו הודעות מחיקה ואזהרה בדף המשתמש שלהם וכל הפעילות הזו מפריעה.

IKhitron (שיחהתרומות)

תייגו אותי, אז באתי לכאן. אני לא מבין, אין כאן תבנית "רשאי להעברה לוויקישיתוף", שמוצבת על ידי מתנדבי OTRS, או מהווה חלק מתבניות רישיון מסויימות? ראיתי את זה המון בוויקיאנגלית. נ"ב חנה, שימי לב, שכפתור העברה בין העורך החזותי לעורך קוד מקור כאן למטה, שהתלוננת שהוא לא אינטואיטיבי, השתנה לעפרון הרגיל והמוכר.

בריאן (שיחהתרומות)

אשמח אם תוסר תבנית המחיקה מהקבצים שלא אמורים להמחק כאן.

Hanay (שיחהתרומות)

טיפלתי בכל המקצה האחרון למעט קובץ אחד שהשארתי לגיאה לבדיקה. לא מחקתי את הקבצים של מיכאלי כי הוא ביקש מזמן לא להעביר את הקבצים שלו לוויקיישתוף, היו לו בעיות שם בעבר. ואני חושבת שיש לכבד את בקשתו. חלק לא מחקתי כי הטיפול בהם בוויקישיתוף לא הושלם והם היו עם Eror

מייקי אנחנו לא בתחרות כאן, אני במקשת שלא תשים תבנית מחיקה על קובץ, לפני שהשלמת את הטיפול בוויקיישתוף. בקום להמשיך בהכנות לליל הסדר, אני עסוקה כאן לתקן דברים שלא היה צורך לתקן, לו היית פועל לפי ההנחיות ומשלים את הטיפול כמו שצריך בקבצים בוויקישתוף

יגאל, שמתי לב, ברירית המחדל אצלי היא עריכת קוד מקור, וזה קל לי יותר.

Mikey641 (שיחהתרומות)

יצרתי את משתמש:Mikey641/קבצים שהעברתי‏, אתם מוזמנים להסתכל ולשפוט האם ההעברות היו תקינות בזמנכם החופשי כמובן. הבעתם שאתם רוצים לבדוק את התמונות ורק אז למחוק, אז אני ישים להבא בקשות למחיקה שם במקום בוק:במ (כמובן אם זה יותר נוח לכם)

1Or (שיחהתרומות)

מייקי, אם אתה מעוניין, אני יכול להעתיק את הגאדג'ט לדף משנה שלך ולהתאים אותו שיוסיף את הבקשות בדף שיצרת. מה דעתך?

Mikey641 (שיחהתרומות)

על איזה גאדג'ט אתה מדבר? זה של בקשות ממפעילים או גאדג'ט תמונות. אם מדובר על גאדג'ט תמונות, אני אשמח.

1Or (שיחהתרומות)
Mikey641 (שיחהתרומות)

אז כן. תודה

1Or (שיחהתרומות)
Mikey641 (שיחהתרומות)

אור. האם תוכל בבקשה להוסיף לי לתפריט הצד גם כפתור לבקשת מחיקת קובץ שיתווסף לי למשתמש:Mikey641/קבצים שהעברתי עם תבנית בקשת מחיקה. תודה.

1Or (שיחהתרומות)

לא הבנתי, אתה מעוניין בכפתור בצד שלחיצה עליו תוסיף לדף המבוקש איזה טקסט? אתה מעוניין שהכפתור יופיע רק במרחב השם "קובץ"?

Mikey641 (שיחהתרומות)

אני מעוניין שיופיע רק במרחב קובץ. הפעולה שזה יעשה זה כמו כפתור מחיקה בגאדג'ט בקשות ממפעילים. יוסיף את {{בקשת מחיקה}} עם שם הדף וסיבה. תודה

1Or (שיחהתרומות)

מה הסיבה? אתה מעוניין להזין סיבה אחרת בכל פעם?

Mikey641 (שיחהתרומות)

סיבה אחרת בכל פעם

1Or (שיחהתרומות)

בוצע

Mikey641 (שיחהתרומות)

תודה