לדלג לתוכן

קובץ:Waffen-SS Runic Collar Tab.png

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(3,214 × 2,000 פיקסלים, גודל הקובץ: 42 ק"ב, סוג MIME‏: image/png)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

תיאור
English: Runic Collar tab utilised by the Waffen-SS, stitched to the collar on the person's right side.

Digital image of the runic SS collar tab (German: Kragenspiegel) worn by members of the Waffen-SS before and during World War II, a patch sewn to the uniform on the right collar lapel.

The Waffen-SS distinguished itself with the iconic SS collar tab, initially worn by the Leibstandarte SS Adolf Hitler and some other political units. The emblem, featuring two lightning bolt shaped Sieg-runes (a pair of stylistic runic S letters), was designed by Walter Heck in 1929. The uniform tabs were hand-embroidered or machine-woven in silver aluminum for officers and silver grey for enlisted men.
תאריך יצירה
מקור

נוצר על־ידי מעלה היצירה

Original Waffen-SS Runic Collar Tab. Virtual Grenadier.

Bundesarchiv Bild 101III-Altstadt-065-05, Russland, Waffen-SS-Div. "Wiking", Auszeichnung. Wikimedia.

Arquebus Museum Norway - Oberscharführer SS runes collar tab. Wikimedia.
יוצר GereonGG
אישורים והיתרים
(שימוש חוזר בקובץ זה)
Public domain
יצירה זו של צורה גאומטרית פשוטה היא נטולת זכויות יוצרים ומשום כך היא ברשות הציבור. היצירה מורכבת כולה, מיֶדַע שהוא נחלת הכלל, ואין לה מרכיב יצירתי מקורי.
Heptagon
Heptagon
Public domain This image is in the public domain according to German copyright law because it is part of a statute, ordinance, official decree or judgment (official work) issued by a German authority or court (§ 5 Abs.1 UrhG).

dansk  Deutsch  English  español  Esperanto  français  italiano  Malti  Nederlands  polski  sicilianu  suomi  svenska  Tiếng Việt  македонски  русский  українська  বাংলা  日本語  中文(简体)  中文(繁體)  العربية  +/−

Nazi symbol הצהרה משפטית
תמונה זו מציגה (או דומה) לסמל ששימש את ממשלת גרמניה הנאצית או ארגון שקשור לה באופן הדוק, או מפלגה אחרת אשר נאסרה על ידי בית המשפט החוקתי הפדרלי של גרמניה. השימוש בסמלים של ארגונים אלה שנאסרו בגרמניה (כמו צלב קרס או צלב החץ (אנ')) אינם חוקיים גם באוסטריה, הונגריה, פולין, צ'כיה, צרפת, ברזיל, ישראל, אוקראינה, רוסיה ומדינות נוספות, תלוי בהקשר. בגרמניה החוק החל הוא סעיף 86a לחוק הפלילי (StGB), בפולין - סעיף (אומנות) 256 לחוק הפלילי (Dz.U. 1997 nr 88 poz. 553).

רישיון

אני, בעל זכויות היוצרים על עבודה זו, מפרסם בזאת את העבודה תחת הרישיון הבא:
Creative Commons CC-Zero קובץ זה זמין לפי תנאי הקדשה עולמית לנחלת הכלל CC0 1.0 של Creative Commons.
האדם ששייך יצירה להיתר הזה הקדיש את היצירה לנחלת הכלל על־ידי ויתור על כל הזכויות שלו או שלה על היצירה בכל העולם לפי חוק זכויות יוצרים, לרבות כל הזכויות הקשורות או הסמוכות כקבוע בחוק. באפשרותך להעתיק, לשנות, להפיץ, או להציג את היצירה, אפילו למטרות מסחריות, וכל זה אפילו מבלי לבקש רשות.

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית01:29, 16 בינואר 2024תמונה ממוזערת לגרסה מ־01:29, 16 בינואר 2024‪2,000 × 3,214‬ (42 ק"ב)GereonGGUploaded own work with UploadWizard

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

מטא־נתונים