שיחת משתמש:212.29.197.113

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת בריאן בנושא קרחת

יצחק לקס[עריכת קוד מקור]

שלום. אין להשמיט מהערך (ומערכים בכלל) מידע גם אם הוא נחשב כלא מחמיא לנשוא הערך. פעולה זו נחשבת להשחתה. ביטלתי את עריכתך. יואב ר. - שיחה 15:54, 7 במרץ 2016 (IST)תגובה

היי יואב ר., מסכים ובכל זאת, ובכל זאת יש דברים הרבה יותר מעניינים וחשובים כגון: כל נושא משבר הדיור, מחיר למשתכן, הפרשיה בא לקס נלחם בהסתדרות שנסתה להגן על עובד מטריד, אשמח למצוא את הדרך הנכונה לשלב את הכל ולקבל ממך הנחיות יותר ברורות. ליאור 11:25, 7 באפריל 2016 (IST)תגובה

לתיעוד - בפעם השנייה נמחק מידע מערך זה מכתובת זו - אותו המידע שנמחק ב-7 במרץ. כל מחיקה שכזו תשוחזר. יואב ר. - שיחה 10:31, 6 ביוני 2016 (IDT)תגובה

טריקולוגיה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף טריקולוגיה. הסיבה לכך היא: עריכתך הפכה את הערך פחות נייטרלי.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Ijon - שיחה 16:09, 25 במרץ 2016 (IDT)תגובה

יצחק לקס[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יצחק לקס. הסיבה לכך היא: הקישור קיים כבר. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, נת קייק - שיחה 17:41, 3 במאי 2016 (IDT)תגובה

אכזיב[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אכזיב. הסיבה לכך היא: לא קשור לערך. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אור/Doror - שיחה 17:39, 5 ביולי 2016 (IDT)תגובה

קרחת[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך בדף "קרחת" היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בריאן - שיחה 16:30, 16 בינואר 2017 (IST)תגובה

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה