וולטרון: המגן האגדי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
וולטרון: המגן האגדי
Voltron: Legendary Defender
סוגה action-adventure television series עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים

לורן מונטגומרי

יואקים דוס סנטוס
כותבים טים הדריק עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי יואקים דוס סנטוס
מדבבים ג'וש קיטון, סטיבן יאון, ג'רמי שאדה, קימברלי ברוקס, בקס טיילור-קלאוס, טיילר לאבין, ריס דארבי, ניל קפלן, קרי סאמר.
מדבבים בעברית

יפתח אופיר, תומר לוי, רועי ניב, יהונתן מגון, טליה ברקאי, תהל שהם, ערן מור, סער בדישי, עמי מנדלמן, יורם יוספסברג, ענת ניב, אמנון וולף, יובל גרבש, צביקה פורמן, רועי ויינברג,

לורן סביר, מאיה מיטלפונקט, אלדד פריבס, איתי חיון.
ארץ מקור ארצות הברית
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 8
מספר פרקים 78
הפקה
חברת הפקה דרימוורקס הנפשה
הפצה נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור נטפליקס
רשת שידור בישראל ערוץ הילדים, BIGI
תקופת שידור מקורית 10 ביוני 2016 – 14 בדצמבר 2018 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
www.voltron.com
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
וולטרון המגן האגדי
וולטרון

וולטרון: המגן האגדיאנגלית: Voltron: Legendary Defender) היא סדרת טלוויזיה מונפשת אמריקאית, אשר הופקה על ידי DreamWorks Animation Television ו-World Events Productions.

העונה הראשונה עלתה לשידור בנטפליקס בארצות הברית ב-10 ביוני 2016.

תקציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשך אלפי שנים, אימפריית גלרה הטרידה את היקום על ידי השמדת תרבויות אחרות ושעבוד גזעים שונים. האיום היחיד הידוע חזק מספיק נגד כוחה ותוכניותיה של האימפריה הוא "מגן היקום" האגדי וולטרון, לוחם רובוטים בגובה 328 רגל המורכב מחמישה רובוטים אריות שטייסיהם ידועים בשם "הפלאדינים" או "כוח וולטרון". בשיא המלחמה שהסתיימה בהרס כוכב הלכת אלתיאה, הפריד המלך אלפור מאלתיאה את וולטרון כדי להגן עליו מפני נפילה לידיו של הקיסר גאלראן הרשע זרקון. המלך אלפור קשר את האנרגיות של חמשת האריות לכוח החיים של בתו אלורה ושלח אותם ברחבי היקום למקומות שונים עד שהגיע הזמן שבו הדור הבא של הפלדינים יופיע והגיע הטייס וולטרון. הנסיכה אלורה, יועצה המלכותי קורן וטירת האריות האלטאית הוסתרו על כוכב הלכת ארוס יחד עם האריה השחור. בהווה, נתיב הכיבוש והחיפוש של אימפריית גלרה אחר וולטרון הוביל אותם למערכת השמש של כדור הארץ. קבוצה של טייסי חלל – שירו, קית', לאנס, פידג' והאנק – מגלים את האריה הכחול ומיד נסחפים למלחמת גלרן. הם פוגשים את הנסיכה אלורה, הופכים לפלדינים החדשים, ומאחדים מחדש את חמשת האריות כדי ליצור את וולטרון, ומתחילים את מאבקם לשחרור היקום מאימפריית גלרה.

מדבבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמות מדבב/ת באנגלית מדבב/ת בעברית
שירו ג'וש קיטון יפתח אופיר
קית' סטיבן יואן תומר לוי / רועי ניב
הנסיכה אלורה קימברלי ברוקס טליה ברקאי
לאנס ג'רמי שאדה יהונתן מגוון
"פידג'" בקס טיילור-קלאוס תהל שהם
האנק טיילר לאבין ערן מור
קוראן ריס דארבי סער בדישי
הקיסר זארקון ניל קפלן יורם יוספסברג
המכשפה הגאר / הונרבה קרי סאמר ענת ניב
הנסיך לוטור א. ג'י. לוקסיו רועי ויינברג / תומר לוי

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפאלדינים של "וולטרון"[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שירוגן "שירו" טדאשי (מדובב על ידי יפתח אופיר ) - הפלדין השחר. הטייס לשעבר של האריה השחור והמנהיג לשעבר של וולטרון. בתחילת הפרק הראשון מראים ששנה לפני תחילת הסדרה, שירו נלכד ביחד עם סם ומאט הולט על ידי אימפריית גלרה שבמהלכה קיבל זרוע ימין תותבת בה הוא משתמש כמו חרב. שירו הוא מנהיג מלידה ובכל כישורי החלטות טובות בשעת לחץ. תכונותיו הבולטות (מלבד כישורי המנהיגות שלו) הם רוגע וקור רוח שתמיד משאירים אותו בשליטה עצמית. הביארד של שירו אבד עם הפלדין המקורי של האריה השחור (המלך זארקון). האריה השחור יוצר את הראש והגוף של וולטרון. בפרק האחרון של עונה 2, שירו תובע בחזרה את הביארד שלו מזרקון ומשתמש בו כדי להפוך את החרב של וולטרון ל"חרב בוערת", אך לאחר הקרב, הוא נעלם באופן מסתורי מהאריה השחור. בתחילת העונה השלישית, הוא חוזר לאחר זמן מה ותופס מחדש את מיקומו כראש צוות וולטרון. אך משום מה, האריה השחור לא מוכן לקבל אותו כפלדין שלו עד שקיט עוזב לטובת "הלהב של מרמורה". בפרק השישי של העונה השישית ("כל הדברים הטובים") שירו מתגלה כשיבוט שהאגאר יצרה ושירו האמיתי מת לאחר הקרב נגד זארקון (אך לאחר שקיט נגרר לתודעה של האריה השחור, הוא מגלה שהאריה השחור שמר כל הזמן הזה על תמצית החיים של שירו האמיתי). בסוף הפרק "מגן היקום" אלורה מצליחה להוציא את תמצית החיים של שירו (האמיתי) מהתודעה של האריה השחור, ולהעביר אותה אל גוף המשובט. בפרק "הרפקה קטנה" מגלים שלשירו היה חבר בשם אדם, שנפרד ממנו כששירו בחר לצאת למשימת קרברוס, למרות המחלה שיש לו. בפרק "המבצר האחרון חלק ב'" מגלים שאדם מת במתקפה על כדור הארץ. בעונה ה-7 הופך לראש צוות אטלס. שנה לאחר הפרק האחרון של העונה השמינית (העונה האחרונה) מגלים שהוא פרש מהצוות והתחתן עם אחד מאנשי צוות אטלס.
  • קית' (מדובב על ידי תומר לוי / רועי ניב ) - הפלדין האדום. הטייס לשעבר של האריה האדום והטייס הנוכחי של האריה השחור. המנהיג החדש של צוות וולטרון לאחר ששירו פרש. צוער לשעבר ב-Galaxy Garrison. קית' הוא יתום ואחד הטייסים הצעירים הכי מוכשרים שיצאו מ"גאריסון" אך גורש בשל בעיות משמעת. קית' הוא זה שתכנן את הבריחה של שירו כשהוא התרסק על כדור הארץ. קית' הוא שקט רוב הזמן אך הוא יכול להיות מאוד תוקפני שנכנסים לו למרכב האישי וכשפוגעים במי שאכפת לא מיהם. הביארד של קית' לובש צורה של חרב פיפיות, והוא יכול ליצור את החרב הגדולה של וולטרון. עם הביארדים הכחול, הירוק וצהוב ניתן להפוך אותו לגדול מספיק כדי לחתוך ספינות מלחמה ענקיות. האריה האדום יוצר את הזרוע הימנית של וולטרון. בעונה השנייה קיט מגלה שהסכין שלו (שקיבל מאביו הרבה לפני תחילת הסדרה) בעצם שייך לארגון סודי נגד הקיסר זארקון בשם "הלהב של מרמורה" ובעונה השלישית הוא עוזב את צוות וולטרון לטובת "הלהב של מרמורה". בפרק "חוד התער" הוא מוצא ביחד עם אימו קרוליה (לוחמת של "הלהב של מרמורה" אותה מוצא בפרק "שושלות") את מורל, אלטאית שמספרת להם על מעשיו של הנסיך לוטור ואיך הוא הרס את המשפחה שלה.
  • לאנס (מדובב על ידי יהונתן מגוון ) - הפלדין הכחול. הטייס לשעבר של האריה הכחול והטייס הנוכחי של האריה האדום. לאנס היה טייס קרב של הצוות שלו ב-Galaxy Garrison. לאנס הוא שחצן, פלרטטני ובטוח בעצמו יתר על המידה והוא תמיד מנסה להיות "הליצן" בצוות. הוא מחשיב את עצמו כעל גבר של נשים, בדומה לברוק מפוקימון. עם זאת, הוא יכול להיות גם די רגיש, רפלקטיבי ומרוחק ולכן הוא סובל לפעמים מבעיות של הערכה עצמית (משום כך הוא הופך לפלדין של האריה האדום לאחר שאלורה הופכת לפלדינית של האריה הכחול). בהתחלה לאנס וקית' היו יריבים אך ככל שהזמן עבר הם התחילו לחבב זה את זה. בנוסף לאנס הוא צלף מיומן ולכן הוא גם נחשב לצלף של הצוות. האריה הכחול יוצר את רגלו הימנית של וולטרון. ללאנס יש משפחה גדולה רחבת ילדים, הכוללת את הוריו, אחיו מרקו ולואיס, אחיותיו ורוניקה ורייצ'ל, גיסתו ליסה, הנשואה ל. לואיס, אחייניתו ואחיינו סילביו ונדיה, וסבו וסבתו, וביחד יש להם חווה משפחתית בקובה. לאנס משתלט על הטייס של האריה האדום בעונה ה-3. החל מעונה 3, הוא מתבגר בהדרגה ומתחיל לאהוב את אלורה בכנות, ולשניים יהיה רומן בעונה ה-8. בסוף הסדרה, לאנס ממשיך להפיץ את המסר של אלורה ולהגן על דברים שהיא אהבה.
  • קייטי "פידג'" הולט (מדובב על ידי תהל שהם) – הפלדינית הירוקה. הטייסת של האריה הירוק. לאחר שאביה, אחיה ושירו נעלמו "במשימת קרברוס" היא פרצה למשרדי "גאריסון". זה קרה מספר פעמים ולכן נאסר עליה להיכנס. מה שהוביל אותה להתחפש בסוד לנער בשם פידג' גונדרסון ולהפוך לצוערת. "פידג'" התמקדה מאוד במציאת אחיה ואביה, ונראית עובדת על איתורם כמעט ללא הרף עד שהם נמצאים לבסוף בעונות 4 ו-5 בהתאמה. כמו אביה ואחיה, פידג' היא אינטליגנטית מאוד ונלהבת בנושאים הקשורים למדע והחלל החיצון ומפתחת מכשירים טכנולוגיים רבים עבור הצוות, כולל מכשיר הסוואה עבור האריה שלה. הביארד של פידג' לובש צורה של קטאר שניתן להטעין בחשמל. האריה הירוק יוצר את הזרוע השמאלית של וולטרון. בפרק האחרון של סוף הסדרה פידג' עובדת עם משפחתה, כדי לבנות את הדור הבא של המגינים האגדיים.
  • האנק (מדובב על ידי ערן מור ) - הפלדין הצהוב. הטייס של האריה הצהוב. האנק היה המהנדס של הצוות שלו ב-Galaxy Garrison. האנק הוא "ענק" גדול גוף עדין עם תיאבון גדול לא פחות. האנק הוא "הלב" של הצוות, ומשלים ביניהם כשהם רבים. לאחר שראה ממקור ראשון את ההרס והאומללות שהכיבוש של גאלרה עושה ביקום, הוא נחוש לשחרר את המשועבדים. הוא אינטליגנטי מאוד (כמעט כמו "פידג'") ויחד עם פידג', מבצע חלק גדול מהמשימות ההנדסיות והטכנולוגיות של הצוות. הביארד של האנק לובש צורה של תותח אנרגיה והוא יכול לחמש את וולטרון בתותח כתף גדול. האריה הצהוב יוצר את רגלו השמאלית של וולטרון. בסוף הסדרה, האנק מחזיק כעת בחברת קייטרינג בין-גלקטית.
  • הנסיכה אלורה (מדובבת על ידי טליה ברקאי) – נסיכת הכתר של אלטאה והפלדינית הורדה. השומרת לשעבר של טירת האריות והטייסת לשעבר של האריה הכחול. אלורה היא אלטיאנית. אלורה הייתה האחראית להעניק לפלאדינים את תוארם ולשלוח אותם למשימתם לשחרר את היקום. כשהיא רוצה יותר מכל לסיים את עבודתו של אביה באביסת זרקון. בעונה 3, היא הופכת לטייסת של האריה הכחול. בתור אלטיאנית, היכולות של אלורה כוללות את היכולת דמוית הזיקית שלה להיות מסוגלת להתמזג עם כל מין (דבר שהפך את אנשיה לדיפלומטים ומגלי ארצות מדהימים). יש לה קשר טלפתי לעכברים אלטיים משום שחלקו את אותו תא שינה במשך 10,000 שנה. בסוף העונה ה-2, אלורה מגלה שיש לה יכולות קסומות, אם כי עדיין לא ידוע עליהן הרבה. בניגוד לעמיתה המקורית, שהייתה קווקזית בעלת שיער בלונדיני, לה יש עור שחום ושיער לבן. היא מתחילה רומן עם לאנס בעונה ה-8. בעונה ה-8, אלורה מקריבה את עצמה כדי להציל כל המציאויות. הקורבן שלה שיקם את כל כוכבי הלכת שנהרסו אי פעם, כולל את כוכב אלתיאה. מקימת קואליציית וולטרון.

קואליציית וולטרון[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעלי ברית שהצטרפו לוולטרון במאבק תחילה נגד אימפריית גלרה ואחר כך בהונרווה.

  • קוראן - הירונימוס ווימבלטון סמית (מדובב על ידי סער בדישי) - היועץ המלכותי של הנסיכה אלורה וחבר טוב לשעבר של המלך הלפור. קוראן הוא אנרגטי ונלהב. משרת את אלורה בצייתנות תוך כדי שהיא מגוננת עליו בצורה עזה. הוא גם נוטה להיות קשקשן על עברו ובמיוחד על מעשיו הנועזים (כביכול) או חוויות העבר שלו. למרות אופיו המוזר, הוא בעל ברית אמין ואיתן לנסיכה ולפלאדינים.
  • רולו - צייד ראשים חייזרי. הופיע לראשונה בפרק 6 בעונה הראשונה ("נמלטים"), שבה הוא והצוות שלו (בת זוגו נימה ויחידת הסייבר שלהם Beezer) ניסו לגנות את האריות של וולטרון בשביל גלרה. אבל לאחר שוולטרון מצילים אותם. הוא והצוות של מצטרפים לקואליציית וולטרון.
  • נימה - ציידת ראשים חייזרית שותפו ובת זוגו של רולו. מצטרפת לקואליציית וולטרון.
  • בִּיזֶר - רובוט השייך לרולו ונימה. "פידג'" ממש אוהבת את העיצוב שלו.
  • ריינר – המנהיגה הנוכחית של האולקארים בעקבות בגידתו של המלך לובוס. ריינר וכמה מאנשיה ברחו ליער בעקבות כיבוש של גלרה על כוכב הלכת שלהם. האולקרים מאמינים שכל היצורים החיים מקושרים זה לזה ולכן הם שילבו את הידע הטכנולוגי המתקדם שלהם עם הטבע והשתמשו בנבגים מקודדים כהודעות SOS לקריאת מצוקה. צוות וולטרון ענה לקריאת המצוקה הזו וריינר עזרה להם לארגן תוכנית הצלה בשביל המלך שלהם. כשהיא גילתה שהמלך שלהם בגד בהם, היא גייסה את אנשיה כדי להחזיר את עירם ועזרה לפידג' ליצור קשר חזק יותר עם האריה הירוק כדי לפתוח את הנשק החדש שלה. מאוחר יותר, ריינר והאולקארים סייעו לצוות בבניית תלודוב חדש וכן שיכנו פליטים רבים על הפלנטה שלהם. בפרק "צלקות קרב" "פידג'" מגלה שריינר מתה לאחר שאחד הרובוטים של הונרווה תקפה את אולקריון.
  • אוליה - הטייסת והקפטנית של כוחות המורדים.
  • קומנדר אוזאר - מפקד לשעבר בקואליציית וולטרון. נשלח על ידי שירו לערוך סיור על כוחותיה של הונרווה. הוא והטייסת שלו נהרגו לאחר מכן על ידי אחד הרובוטים של הונרווה.

צוות אטלס[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • המפקד אייברסון - מפקד ב-Galaxy Garrison. מפקד קשוח מאוד ואחְרַיי לאימון הצוערים בסימולטור. כשהוא גילה את קייטי פורצת למחשבים של "גאריסון" כדי לקבל מידע על משימת קרברוס ומשפחתה, הוא אסר עליה להיכנס שוב ל"גאריסון", מה שגרם לה לקבל זהות גברית בדויה כדי להמשיך בחיפושיה. התוכנית הצליחה, שכן אייברסון לא הצליח לזהות אותה. הוא יכול לראות רק בעזרת עינו הימנית, עינו השמאלית סגורה באופן תמידי.
  • המפקד סמואל "סם" הולט - אביהם של מאט וקייטי (המכונה גם "פידג'"), שנעלם עם מאט ושירו לאחר שנלקח בשבי על ידי אימפריית גלרה במהלך "משימת קרברוס". פידג' חיפשה אותו ואת מאט מאז. לאחר שנתפס, הוא הופרד משירו ובנו ונשלח למחנה עבודה עם אסירים שנחשבו חלשים מכדי להילחם. בסופו של דבר הוא מתגלה על ידי שני ילדיו בעונה החמישית, כשהם מתאחדים. לאחר מותו של זרקון ועלייתו של לוטור כקיסר החדש, הוא חוזר לכדור הארץ.
  • קולין הולט - אשתו של סם ואמם של מאט וקייטי. היא מצטרפת למשפחתה על סיפון האטלס כגאונה הבוטנית שלו. קשוחה מאוד עם ביתה מכיוון שעדיין כועסת עליה שברחה מהבית וטסה לחלל כדי להציל את אחיה ואביה.
  • סלאב – גאון אקסצנטרי שפיתח טכנולוגיית כיפוף כבידה שיכולה ליצור כיס של המרחב והזמן המסוגל להסתיר מאחז שלם מהעין או למוטט אותו מבפנים. אימפריית גלרה הייתה נואשת לקבל את הטכנולוגיה הזו, ולכן כלאה את סלאב במתקן מבוצר מאוד הידוע בשם "Beta Traz". שם הוא היה נתון לעינויים כדי לחלץ את הידע שלו לשימוש ביצירת שיפורים גנטיים וטכנולוגיים עבור אימפריית גלרה. הוא גם נקרא על ידי וולטרון כדי לבנות מחולל כבידה נוסף כדי להסתיר תלודב ענק (או מחולל חור תולעת), המיועד לשימוש מול ספינת הפיקוד של הקיסר זרקון. האינטליגנציה שלו גורמת לו להיות מודע להרבה מאוד מציאויות חלופיות - כל כך הרבה שהוא מתקשה להבחין ביניהן מזו שבה הוא שוהה כעת.[1] סלאב הופיע שוב בסוף עונה 7, הוא הגיע לכדור הארץ עם חברי הקואליציה ופגש שם בשמחה את ורוניקה.
  • מתיו "מאט" הולט – אחיה הגדול של פידג' (קייטי). בדומה להוריו ואחותו, הוא אינטליגנטי מאוד, והתקבל "גריסון גלקסי" לאחר שסיים את התיכון. יחד עם אביו ושירו, הוא היה חבר במשימת קרברוס והיה אחד מהשלושה שהוכרזו כמתים. מה שגרם לפידג' להסתנן ל"גאריסון" על מנת למצוא מידע על היעלמותו ועלמות אביה. מיד לאחר התקרית על קרברוס, הוא נחטף על ידי גאלרה, ששלחו את אביו למחנה עבודה ואותו ואת שירו להילחם בזירת הגלדיאטורים. זמן מה לאחר מכן, הוא חולץ מכלא גלרה על ידי קבוצה של לוחמי מורדים ועבד לצידם עד ש"פידג'" סוף סוף איתרה והיתאחדה איתו בעונה 4 בפרק "איחוד". מה שגרם לו להצטרף לקואליציית וולטרון. גם לאחר מכן, הוא המשיך להילחם לצד המורדים ובסופו של דבר יצר קשר עם משפחתו על פני כדור הארץ, כדי להזהיר אותם שאם הם ימשיכו את שידורם מכדור הארץ לקואליציית וולטרון זה עלול להעמיד אותם בסכנה גדולה וכי וולטרון נעדר כבר חודשים. מאט הוא נער ככל הנראה בסוף שנות העשרה או שנות העשרים המוקדמות לחייו. בדומה לאחותו ולאימו, הוא בעל שיער חום בהיר ומאפיינים הדומים מאוד לאחותו. לפני משימת קרברוס הוא הרכיב משקפיים, אך נתן אותם לפידג' כאשר ראייתו תוקנה לקראת המשימה וכבר לא היה לו שימוש בהם.
  • ג'יימס גריפין - מנהיג טייסי ה-MFE בגאריסון גלקסי. הוא היה יריבו לשעבר של קית'. הוא מכבד את היכולות של הצוות שלו, ולעיתים קרובות מסתמך על לייפסדוטיר על מומחיותה בניתוח טקטי.
  • נדיה ריזאווי - אחת מטייסות ה-MFE של "גאריסון", היא תמיד מוכנה להרפתקאות ונהנית להיות טייסת קרב. בדומה לגריפין, ריזאווי היא גם מאוד תחרותית ונילהבת (אולי אפילו יותר). נכשבת גם ליד ימינו של גריפין בצוות ה-MFE. יש לה גם את אותו שם פרטי כמו אחייניתו של לאנס.
  • ריין קינגקייד - אחד מטייסי ה-MFE ב"גאריסון" שממעט לדבר. יש לו נטייה לתעד בווידאו את חייו האישיים, דוגמה לכך הוא הסרט התיעודי שעשה על סיפון האטלס ביום ה-47[2] לאחר שיגורה לחלל.
  • אינה ליפסדוטיר - אחת מטייסות ה-MFE ב"גאריסון", היא מצוינת בחישובים ובניתוחים טקטיים.
  • ורוניקה - אחת מאחיותיו של לאנס. בדומה ללאנס, ורוניקה היא גם צלפית וסוהרת ב"גאריסון גלקסי". היא גם ממלאת תפקיד מכריע בקרב נגד גאלרה בכך שהיא משתתפת במשימות רגילות עם החוליה של גריפין ומאוחר יותר משמשת גם כחברת צוות על סיפון האטלס.
  • אקסה – מחושבת ואינטילגֶנטית ביותר. היא נשארת רגועה כמעט בכל מצב ולא ממהרת לסיטואציות. היא גם התגלתה כמי שסייעה בעבר לקית' ולהאנק כאשר שלושתם נלכדו בבטן ה-Weblum. בהתחלה אקסה הייתה אחת מאנשי הצוות של לוטור. היא בגדה בלוטור כנקמה על מותה של נארטי, אך התברר שזו הייתה רק תחבולה שרקח לוטור במטרה להערים על הפלאדינים לקבל אותו כבעל ברית. עם זאת, כאשר לוטור נכנס לטירוף לאחר שהנסיכה אלורה מצאה בו כבוגד והכריז שהוא ימחק (בנוסף ל"גלרה" ול"וולטרון") אותה, את אֶזור ואת זְטְרִיד, היא וחברות הצוות שלה (אֶזור וזְטְרִיד) בחרו לנטוש אותו סופית. בעונה ה-7 היא מצטרפת לקואליציית וולטרון ולאחר סוף הסדרה היא, אֶזור וזְטְרִיד מצטרפות לקית' ב"להב של מרמורה".
  • רומל - הקולוניאלית הראשונה שהצטרפה לקואליציית וולטרון. רומל היא עליזה אך גם חקרנית מאוד. אף על פי שגילתה שמספר מבני משפחתה נרצחו על ידי לוטור, זה לא מנע ממנה להיות אדם שמח, עליז ו"מבעבע". המושבה האלטיאנית וצאצאיה הגיעו בסופו של דבר לסגוד ללוטור כמושיעם, אבל לרומל היו שאלות רבות, במיוחד לגבי המושבה השנייה שהקים לוטור. רק מועמדים מעטים יכלו לצאת למסע והקשר בין המושבות נאסר לחלוטין. לאחר שכבר איבדה את הוריה למושבה הזו, התחננה רומל באחיה הצעיר, בנדור, לא ללכת. אבל בנדור היה נאמן ללוטור והבטיח לה שהיא שיום אחד תוכל להצטרף אליהם למושבה החדשה. לאחר שנפרד ממנה, הוא נתן לה מכשיר קשר סודי, שאף פעם לא פעל. אך לילה אחד, בנדור הצליח ליצור איתה קשר ורומל גילתה אותו גוסס באתר התרסקות. בנדור גילה לה שהמושבה השנייה הייתה שקר, אבל רומל ידעה שאף אחד אחר לא יאמין לה. קצת זמן לאחר מכן, היא פגשה את קית' וקרוליה, שבאו לחקור את המושבה. כשרומל, קית' וקרוליה יצאו לחקור את המושבה השנייה, הם נחרדו לגלות שהאלטיאנים שנלקחו למושבה השנייה למעשה נקצרים עבור תמצית חייהם על ידי לוטור. כשקית' חזר עם קרוליה לטירת האריות, הוא הביא עימו את רומל כדי להעיד בפני הפלאדינים מעשי ההונאה והבוגדנות של לוטור. לאחר הקרב הסופי נגד לוטור, רומל נשארה עם הקבוצה בזמן שהם טסו חזרה לכדור הארץ. ואף מאוחר יותר, הצטרפה לצוות אטלס.
  • קרטיס - קצין שמטפל בתפקידי התקשורת והניתוח ב"גאריסון", ומאוחר יותר ממלא תפקיד דומה מאוד על סיפון האטלס. הוא אדם אדיב שעובד בצמוד לורוניקה וסם.

הלהב של מרמורה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארגון סודי של גלרנים (בלבד) נגד שלטונו של הקיסר זארקון. חלק מקואליצית וולטרון. לאחר ניצחונו של וולטרון על הונרווה, הארגון הזה הופך לארגון סיוע הומניטרי.

  • קוליבן - המנהיג לשעבר של "הלהב של מרמורה". בפעם הראשונה שהוא פגש את הפלאדינים, שירו וקית' הגיעו למפקדה הראשית שלהם. במהלך הביקור, קוליבן האשים את קית' בגְנבת אחד הסכינים שלהם ולכן הוא עשה לקית' מבחנים שיומרו האם הוא יוכל להשאיר את הסכין עצלו. לאחר שקית' הצליח "להעיר" את הסכין, קוליבן הבין שלקית' יש דם גלרני. במהלך הקרב בין וולטרון לזרקון הוא הצטרף לאלורה ואנטוק במאבק נגד הגר והדרואידים שלה. לאחר תבוסתו של לוטור, קוליבן נתפס על ידי דרואיד בשם מאקידוס שנהג לפתות את חברי "הלהב של מרמורה" לעבר מותם. לאחר שניצל על ידי הפאלדינים, קרוליה נשארה איתו כדי לבנות מחדש את "הלהב של מרמורה". מאוחר יותר הוא גם נראה עם קרוליה משגיח על קית' על פני כדור הארץ בזמן שהוא מתאושש. בעונה ה-7 הוא מצטרף לצוות האטלס. לאחר סוף הסדרה, הוא וקרוליה נבחרים להיות נציגי גאלה ב"קואליציה הגלקיטית" בזמן שקית' הופך למנהיג החדש של "הלהב של מרמורה"
  • תייס (מופיע רק בעונה ה-2)- קצין צבאי לשעבר של אימפריית גלרה. תייס בוגד בזרקון על ידי הורדת המחסום כדי לאפשר לאריות, הפלאדינים שלהם ולטירת האריות להימלט. מאוחר יותר הוא מתגלה כחבר בלהב של מרמורה. בסופו של דבר, תייס מקריב את עצמו כדי להבטיח את הצלחת המשימה להביס את זרקון, ומת בכבוד ובסיפוק רב.
  • אוּלַז - מדען גלרני ששירו זוכר כמי שעזר לו להימלט מספינת גלרה שבא היה שבוי. חבר בלהב של מרמורה. הוא נתן לפלאדינים את המפה למפקדה הראשית של הלהב מרמורה ומקריב את עצמו כדי להציל את הפלאדינים.
  • אַנטוּק - חבר בלהב של מרמורה המשמש כלוחם גס בעל זנב. לאחר שאתגר את קית' במטה של "הלהב של מרמורה", הוא מצטרף לקוליבן לעלות על טירת האריות למשך שארית העונה השנייה. מאוחר יותר הוא, קוליבאן ואלורה עולים על ספינת הפיקוד של זרקון במטרה להילחם בהגר ובדרואידים שלה. כתוצאה מהקרב נגד הגר, הוא נהרג. פניו לא נראו מעולם.
  • רגריס - חבר בלהב של מרמורה, שעוזר לקית' ולקוליבאן במהלך משימתם לפני שהקריב את עצמו בפרק "קוד הכבוד". כמו אנטוק, פניו מעולם לא נחשפו.
  • קרוליה – חברה בלהב של מרמורה ואימו האבודה של קית'. לאחר שסנדק מצא את האריה האדום, גאלרה הנדסה דרך לזהות את אותות האריה מטווח קרוב וזרקון שלח אלפי גששים לחיפוש. "הלהב של מרמורה" דאגו לגייס מספיק סוכנים במספר זהה של גששים, (שביניהם הייתה קרוליה) במאמץ למנוע מ"גלרה" למצוא עוד אריות. כאשר צוות הגששים שביניהם הייתה קרוליה, גילתה את האריה הכחול על פני כדור הארץ, היא ירתה בחברי הצוות שלה כדי לשמור על מיקומו בסוד, אך לאחר מכן, החללית שלה נפלה לעבר כדור הארץ. היא ניצלה על ידי אביו של קית' ולבסוף התאהבה בו. עם הזמן, היא החליטה שההתקאות שלה בכדור הארץ הוא ברכה והתמסרה להגנה על האריה הכחול, בעזרת אביו של קית'. זמן קצר לאחר מכן, קית' נולד. לילה אחד, קבוצת גששים נוספת הגיעה ואביו של קרוליה וקית' יצאו לעצור אותם. למרות שהצליחה במשימה, אביו של קית' נפצע בקרב. כשהבינה שהגלרה יכולה למצוא שוב את האריה הכחול, החליטה קרוליה לחזור ללהבים ולהמשיך להילחם נגד הגאלרה מבפנים. היא נישקה את בנה התינוק לשלום והשאירה את הסכין המפוארת שלה עם אהובה לפני שעזבה. זמן מה לאחר מכן, היא הוצבה בבסיסו של הלורד רנוויג וקיבלה את השליטה בו בעקבות מותו המשוער בקראל זרה. קית' נשלח כדי לחלץ אותה, מבלי לדעת שהיא אמו. המפקד טרוג לכד את קית', אך קרוליה הצליח להתמקח על שחרורם בתמורה לנשק העל של רנוויג, אשר, ללא ידיעת כולם מלבד קרוליה, היה למעשה מפלצת קטלנית. היא גילתה את עצמה כאמו של קית, אבל התעקשו שהם יתמקדו במשימה הבאה שלהם: מציאת המקור של התמצית המרוכזת. החיפוש שלהם הוביל אותם לתהום קוונטית, שבה הזמן והמרחב מעוותים ומאפשרים להם להציץ לעבר ולעתיד. במהלך זה, קרוליה לומדת את מותו של אביו של קית' באמצעות חזון. רוכבים על גבו של יצור חלל, קרוליה, קית' וזאב קוסמי שהם מאמצים מגיעים לבסוף לצד השני של התהום הקוונטית, אם כי לוקח להם שנתיים לעשות זאת עקב עיוות הזמן והמרחב. כשהם מגלים את המושבה הסודית של לוטור של אלטיאנים, הם פוגשים את רומל, שמסבירה מה קרה לאחיה בנדור לאחר שנמלט מהמושבה השנייה לכאורה. כשהם מנמקים את המושבה להיות בקרבת מקום על הירח של כוכב הלכת, הם מתגנבים פנימה ומגלים אלפי אלטיאנים שנקטפים לתמצית. הם חוזרים לטירת האריות עם המידע הזה ותופסים את לוטור. כאשר הטירה מושבתת עקב וירוס שנשתל על ידי שירו הנשלט על ידי המוח, קרוליה מסייעת לקוראן בתיקונים ומאוחר יותר מעמיסה שירו מחוסר הכרה לאריה השחור כאשר הטירה ננטשת. קרוליה נשארת עם הצוות כשהם חוזרים לכדור הארץ, ומתכנתת באופן קבוע סימולציות קרב כדי לשמור על כישוריהם חדים. לאחר שהציל את קוליבן, קרוליה מתנדב להצטרף אליו ולעזור בבנייה מחדש של הלהבים. היא מתנצלת על כך שנאלצה לעזוב את קית' בפעם השנייה, אבל הוא מחזיר לה את הסכין שלה והם נפרדים ביחסים טובים. קרוליה בסופו של דבר חוזרת (בהילוך מלא של מרמורה) לכדור הארץ בעקבות התבוסה של סנדק ושל המכונית המסתורית, משגיחה על בנה כשהוא מתאושש. כאשר הטירה מושבתת עקב וירוס שנשתל על ידי שירו הנשלט על ידי המוח, קרוליה מסייעת לקוראן בתיקונים ומאוחר יותר מעמיסה שירו מחוסר הכרה לאריה השחור כאשר הטירה ננטשת. קרוליה נשארת עם הצוות כשהם חוזרים לכדור הארץ, ומתכנתת באופן קבוע סימולציות קרב כדי לשמור על כישוריהם חדים. לאחר שהציל את קוליבן, קרוליה מתנדב להצטרף אליו ולעזור בבנייה מחדש של הלהבים. היא מתנצלת על כך שנאלצה לעזוב את קית' בפעם השנייה, אבל הוא מחזיר לה את הסכין שלה והם נפרדים ביחסים טובים. קרוליה בסופו של דבר חוזרת (בהילוך מלא של מרמורה) לכדור הארץ בעקבות התבוסה של סנדק ושל המכונית המסתורית, משגיחה על בנה כשהוא מתאושש. כאשר הטירה מושבתת עקב וירוס שנשתל על ידי שירו הנשלט על ידי המוח, קרוליה מסייעת לקוראן בתיקונים ומאוחר יותר מעמיסה שירו מחוסר הכרה לאריה השחור כאשר הטירה ננטשת. קרוליה נשארת עם הצוות כשהם חוזרים לכדור הארץ, ומתכנתת באופן קבוע סימולציות קרב כדי לשמור על כישוריהם חדים. לאחר שהציל את קוליבן, קרוליה מתנדב להצטרף אליו ולעזור בבנייה מחדש של הלהבים. היא מתנצלת על כך שנאלצה לעזוב את קית' בפעם השנייה, אבל הוא מחזיר לה את הסכין שלה והם נפרדים ביחסים טובים. קרוליה בסופו של דבר חוזרת (בהילוך מלא של מרמורה) לכדור הארץ בעקבות התבוסה של סנדק ושל המכונית המסתורית, משגיחה על בנה כשהוא מתאושש. קרוליה מסייעת לקוראן בתיקונים ומאוחר יותר מעמיסה שירו מחוסר הכרה לאריה השחור כשהטירה נטושה. קרוליה נשארת עם הצוות כשהם חוזרים לכדור הארץ, ומתכנתת באופן קבוע סימולציות קרב כדי לשמור על כישוריהם חדים. לאחר שהציל את קוליבן, קרוליה מתנדב להצטרף אליו ולעזור בבנייה מחדש של הלהבים. היא מתנצלת על כך שנאלצה לעזוב את קית' בפעם השנייה, אבל הוא מחזיר לה את הסכין שלה והם נפרדים ביחסים טובים. קרוליה בסופו של דבר חוזרת (בהילוך מלא של מרמורה) לכדור הארץ בעקבות התבוסה של סנדק ושל המכונית המסתורית, משגיחה על בנה כשהוא מתאושש. קרוליה מסייעת לקוראן בתיקונים ומאוחר יותר מעמיסה שירו מחוסר הכרה לאריה השחור כשהטירה נטושה. קרוליה נשארת עם הצוות כשהם חוזרים לכדור הארץ, ומתכנתת באופן קבוע סימולציות קרב כדי לשמור על כישוריהם חדים. לאחר שהציל את קוליבן, קרוליה מתנדב להצטרף אליו ולעזור בבנייה מחדש של הלהבים. היא מתנצלת על כך שנאלצה לעזוב את קית' בפעם השנייה, אבל הוא מחזיר לה את הסכין שלה והם נפרדים ביחסים טובים. קרוליה בסופו של דבר חוזרת (בהילוך מלא של מרמורה) לכדור הארץ בעקבות התבוסה של סנדק ושל המכונית המסתורית, משגיחה על בנה כשהוא מתאושש. היא מתנצלת על כך שנאלצה לעזוב את קית' בפעם השנייה, אבל הוא מחזיר לה את הסכין שלה והם נפרדים ביחסים טובים. קרוליה בסופו של דבר חוזרת (בהילוך מלא של מרמורה) לכדור הארץ בעקבות התבוסה של סנדק ושל המכונית המסתורית, משגיחה על בנה כשהוא מתאושש. היא מתנצלת על כך שנאלצה לעזוב את קית' בפעם השנייה, אבל הוא מחזיר לה את הסכין שלה והם נפרדים ביחסים טובים. קרוליה בסופו של דבר חוזרת (בהילוך מלא של מרמורה) לכדור הארץ בעקבות התבוסה של סנדק ושל המכונית המסתורית, משגיחה על בנה כשהוא מתאושש.
  • אילון - חבר ב"להב של מרמורה".
  • ורק - חבר ב"להב של מרמורה".

נבלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הנבלים בסדרה הם חיילי ומנהיגי האימפריה הגאלרנית ששלתה וכבשה אלפי מערכות שמש במשך 13,000 שנה. מלבד לפלוש ולכבוש כוכבי לכת, היא גם גנבה/כרתה תמצית חיים (צורת אנרגיה חזקה ביותר שמאוחסנת עצל כל יצור חי) שבה הם השתמשו כדי להפעיל את מכונות המלחמה שלהם. הם ידועים גם בכך שהם מצדיעים זה לזה באמצעות הביטוי "Vrepit sa", שפירושו "דחף ההרג". עולם הבית שלהם היה דַיְיבַזאַל עד שהוא הושמד בשל כוח ההרס של תמצית החיים.

  • המלך זרקון (מדובב על ידי ניל קפלן , קווין דוראנדכמבוגר צעיר בפרק עונה 3 "האגדה מתחילה") – זרקון הוא השליט של אימפריית גלרה האכזרית, והאדון והאדון של רוב היקום הידוע לאחר שבילה את עשרת אלפים השנים האחרונות בכיבוש רובו המכריע. הוא חושק באריות וולטרון, לא רק בגלל שהם מייצגים את האיום הגדול ביותר על הקמפיין שלו, אלא בגלל שהוא מתגלה מאוחר יותר כפלדין השחור לפני שירו, מתקופה שבה רוב הגאלרה היו בני ברית של האלטיאנים, ועדיין ברשותו. מפרץ פלדין השחור. ככזה, הוא רואה את האריות כרכוש שלו במקום לראות את עצמו כנבחר לשעבר לטייס את האריה השחור. הוא מסוגל להשתמש בבארד שלו בדרכים מתקדמות הרבה יותר מהפלאדינים הנוכחיים, מסוגל ליצור מספר עצום של כלי נשק שבעזרתם הוא יכול בקלות ללכת רגל אל רגל ישירות עם האריות עצמם. בפרק האחרון של עונה 2, זרקון מתמודד מול וולטרון והפלאדינים בשריון מכה ניסיוני והוא מובס אך נותר במצב קריטי, הדורש תמיכת חיים. עד סוף עונה 3, ההיסטוריה שלו נחשפת במלואה והגר מעורר אותו מחדש בהצלחה. זמן קצר לאחר מכן, הוא מתחיל במצוד אחר לוטור. בעונה 5, זרקון מתעמת עם בנו לוטור, מה שבסופו של דבר מביא למותו.

המכשפה הגר (מדובבת על ידי קרי סאמר ולילי ראב בתור הונרווה) - בעבר אלכימאית אלטיאנית בשם הונרווה , אך כיום מכשפה מסתורית ובזויה, הגר היא אשתו של זרקון, היועצת הראשית, הכוהנת הגדולה ומנהיגת הדרואידים, מיסטיקנים אפלים המשרתים בקנאות. אימפריית גלרה. [15]הגר היא גם קוסמת מסוכנת וגם מדען מטורף. היא משלבת את הקסמים הלא טבעיים שלה עם מדע מתועב כדי ליצור כלי נשק רבי עוצמה כדי לחמש חיילים, מפלצות איומות (שמכונה "Robeasts" בעונה השנייה) כדי להילחם בוולטרון, ולעלוק כוכבי לכת שלמים (ומקורות אחרים) של האנרגיה המיסטית המכונה Quintessence. בקרב, היכולות הקסומות שלה מאפשרות לה לבצע טלפורטציה, להטיל אשליות, לערפל את המוח בהזיות, ולהשתמש בידיה כדי להקרין פיצוציות אנרגיה ומגנים. הגר מתגלה כאלטיין בסיום העונה השנייה, ומצווה על מפקדי גלרן הנותרים לזמן את בנו של אדונם, הנסיך לוטור ומתגלה כאמו של לוטור בעונה הרביעית כפי שהוזכר על ידי לוטור כאשר הוא מתייחס אליה בשמה האמיתי Honerva בנוסף להחזרת זיכרונות מהיותה אמו בעונה החמישית.בעונה השישית, האגר מוצא ומסע לאוריאנדה, ממלכה מיסטית שהיא מקום הולדתה של האלכימיה האלטיאנית. הטיול משקם אותה והיא חוזרת להונרב. לאחר שנודע על מותו כביכול של לוטור, הונרווה הורסת את כל הגאלרה ב-Kral Zera, ומתמרנת את Alteans של לוטור לשרת אותה באוריאנדה. הדרואידים - הדרואידים של גלרה נוצרו על ידי הגר על מנת לקצור תמצית כאשר זרקון החל במסעו לכבוש את היקום הידוע. Macidus (מדובב על ידי כריס דיאמנטופולוס ) - אחד הדרואידים של הגר. Macidus הופיע לראשונה בעונה 1, שם נלחם ופצע את קית' לאחר שהפלדין ניסו לגנוב דגימה של תמצית מרוכזת. הם לא ייפגשו שוב עד שנים מאוחר יותר, לאחר שהגר נטשה את הדרואידים ואת מקידוס, בניסיון להחזיר את חן בעיניה, לכדה את קוליבן והשתמשה באות כדי לפתות את חברי להב מרמורה, תוך חיסול שיטתי של רבים ממספרם. לבסוף הוא נהרג על ידי קית. הנסיך לוטור(מדובב על ידי AJ Locascio) - נסיך הכתר של אימפריית גלרה ובנם של זרקון והגר. בניגוד לאביו, הוא רוצה לעורר נאמנות לכוכבי הלכת שהם כובשים במקום לחשוש כדי לחזק את אימפריית גאלרה. הוא לוחם מומחה ואסטרטג ערמומי. כמו הגנרלים שלו, לוטור אינו גאלרה טהור, אלא הוא בן כלאיים, בהיותו חצי גאלרה וחצי אלטיאן. לאחר שזרקון התעורר הוא פיטר את לוטור מתפקידו ולאחר מכן הכריז על פתיחת עונה לחייו, לאחר שלמד על מה הוא מתכנן. כשהגנרלים שלו פונים נגדו ונאלצים לפינה, לוטור מסייע לקואליציית וולטרון לנצח בקרב מזעזע בשנייה האחרונה, ומציע הפסקת אש. לאחר מכן הוא הופך לבעל ברית לצוות וולטרון, למרות חוסר רצון מסוים מהרעיון הזה בהתחלה. לאחר שהרג את זרקון, לוטור הפך לקיסר החדש, למרות העובדה שהוא חצי גאלרה ונשאר בן ברית לצוות וולטרון. בזמן שעזר לקואליציית וולטרון, לוטור יצר קשר עם הנסיכה אלורה, שהתפתח מאוחר יותר לרגשות רומנטיים שהוחזרו על ידה. עם זאת, מאוחר יותר מתגלה שלוטור הציל אלתיאנים רבים מהרס עולם הבית שלהם והונה אותם כדי שיוכל לקצור את תמציתם כדי לבנות אימפריה אלטיאנית חדשה. בסיום העונה השישית, וולטרון ניצח אותו ולמרות ההצעות של אלורה להציל אותו, הוא נותר תקוע בשבר עד שהונרב הצליחה להחזיר אותו ואת ה-Sincline Mech שלו. עם זאת, הוא כבר מת. מאוחר יותר מתגלה שלוטור הציל אלתיאנים רבים מהרס עולם הבית שלהם והונה אותם כדי שיוכל לקצור את תמציתם כדי לבנות אימפריה אלטיאנית חדשה. בסיום העונה השישית, וולטרון ניצח אותו ולמרות ההצעות של אלורה להציל אותו, הוא נותר תקוע בשבר עד שהונרב הצליחה להחזיר אותו ואת ה-Sincline Mech שלו. עם זאת, הוא כבר מת. מאוחר יותר מתגלה שלוטור הציל אלתיאנים רבים מהרס עולם הבית שלהם והונה אותם כדי שיוכל לקצור את תמציתם כדי לבנות אימפריה אלטיאנית חדשה. בסיום העונה השישית, וולטרון ניצח אותו ולמרות ההצעות של אלורה להציל אותו, הוא נותר תקוע בשבר עד שהונרב הצליחה להחזיר אותו ואת ה-Sincline Mech שלו. עם זאת, הוא כבר מת. אש הטיהור לַעֲרוֹך פלג פיצול של גלרה שבחרה לעזוב את האימפריה כאשר לוטור תפס את כס המלוכה. כוחותיו מובילים פלישה לכדור הארץ.

המפקד סנדק(בקולו של ג'ייק אברל) - מפקד חסר רחמים ואימתני באימפריה גלרה, סנדק קיבל פקודה ללכוד את האריות ולהשמיד את הפלאדינים, מסמן את הקרב הראשון שהצוות ניהל איתו, ומנסה פעם שנייה על ידי הסתננות לטירה של אריות כאשר עדיין על ארוס וכמעט הצליח לו אם לא המאמצים של פידג'. לסנדק יש תותבת קיברנטית לכתף שמאל ואמה המחוברות באמצעות מקשר אנרגיה המאפשר לו לתקוף ממרחק, להשתמש בזרועו כמו רפרוף או למשוך את עצמו למרחקים גדולים. הוא נלכד על ידי הפלאדינים והוכנס לאנימציה מושהה במאמץ ללקט את דעתו של מידע, רק כדי ששירו כנראה יפטר ממנו מתוך פרנויה. מאוחר יותר מתגלה בעונה החמישית שסנדק שרד והגר בוחרת בו כמועמד אפשרי לכס המלוכה בעקבות מותו של זרקון מאחר והיא לא הייתה כשירה כמתמודדת בשל היותה אלתיאנית. הוא הופך למנהיג של "אש הטיהור", ארמדה משלו העשויה מגלרה שהצטרפו אליו לאחר שהאימפריה התפרקה. בעוד ה-Voltron Paladins נעדרים בפעולה לאחר שהביסו את לוטור, סנדק מוביל פלישה לכוכב הלכת כדור הארץ, לוכד רבים מאזרחיו ומשאיר אותו ברובו הרוס. ה-Galaxy Garrison מצליח לנהל מאבק, אבל הם המומים עד שה-Voltron Paladins סוף סוף חוזרים. סנדק בונה שישה תותחים שכאשר כוח האש שלהם ישולב מעל האטמוספירה של כדור הארץ, ישמידו לחלוטין את כדור הארץ. וולטרון וגריסון הגלקסי נלחמים בחזרה ומשמידים את התותחים ומשתקים את ספינת הפיקוד של סנדק ושולחים אותה להתרסק לכדור הארץ. סנדק מעמיד דוכן אחרון, אך בסופו של דבר נהרג על ידי קית. לוטננט הפטה (בקולו של מתיו מרסר ) [17] - אחד מקציניו של סנדק. הוא נהרג על ידי האריות לאחר שפצע אנושות את האדמירל סנדה. הגנרלים של לוטור לַעֲרוֹך ארבע הגנרלים הבכירים הנאמנים של לוטור שכל אחת מהן חצי גאלרה. מאוחר יותר הם יצטרפו לזמן מה תחת הגר לפני שיחזרו לעבוד אצל לוטור. כאשר לוטור הכריז שהוא יחסל את כל אויביו, כולל שאר הגאלרה, אקסה, אזור וזתריד, מוטרד מההצהרה הזו, נטש את לוטור סופית רק כדי להיפלט מהספינות של סינקלין על ידו בגלל בגידתם ונותרו תקועים. בחלל. בעונה 7, אזור וזתריד הפכו לאלידי מלחמה, בעוד אקסה עזבה כדי למצוא את הדרך שלה. בסוף הסדרה, אקסה, אזור וזתריד הצטרפו ל"להב מרמורה".

Acxa - ראה קואליציית וולטרון Ezor (מדובב על ידי קימיקו גלן ) - בעל יכולת הסוואה כמו זיקית והוא מאוד זריז ואקרובטי. היא מתגלה כעליזה למדי ונאמר שהיא הידידותית ביותר מבין הגנרלים. הוכח גם שהוא קרוב עם זהטריד. לאחר הקרב של וולטרון עם לוטור, אזור הפך ללוחם פיראטים עם זתריד ומאוחר יותר כבש את הפלאדינים שלוש שנים מאוחר יותר, תוך שהוא חקר אותם על גורלו של לוטור מתוך חשש שלוטור יבוא אחריהם כנקמה. האמינו שהיא נהרגה בפיצוץ, אך שרדה. זתריד (מדובב על ידי ג'יימי גריי היידר ) - יש לה כוח רב והיא בעלת יכולת גבוהה בלחימה פיזית. היא גם צמאת דם ומשוועת לאלימות. לאחר הקרב של וולטרון עם לוטור, זתריד הפך ללוחם פיראטים עם אזור ומאוחר יותר כבש את הפלאדינים שלוש שנים מאוחר יותר. לאחר שעזר עזב אותה, זתריד הוביל צוות של גלרה בניסיון לנקום על עזיבתה של אזור, על ידי ניסיון להרוג את קית' לפני שנקלט על ידי האטלס. לאחר שראה את עזר, זתריד מחליטה שעדיף לעזור לקואליציה. Narti - לוחמת מהירה וחזקה, היא גם משתמשת בזנב כנשק. יש לה כוחות נפשיים והיא מסוגלת לתמרן את דעתם של אחרים על ידי נגיעה בהם. מכיוון שהיא לא מסוגלת לדבר בעצמה ואין לה עיניים, היא משתמשת בקשר הנפשי שלה עם קובה כדי לתקשר ולראות. לוטור בסופו של דבר הורג אותה כשהיא מגלה שהאגר מרגל אחריו דרכה. קובה - חייזר דמוי חתול שהיה במקור חיית המחמד של הונרווה המשמשת כעת כעיניו של נארטי. קובה חזרה במהרה לנוכחותו של הגר לאחר מותו של נארטי. גלרה אחרת לַעֲרוֹך הקסוס (מדובב על ידי רובין אטקין דאונס ) - התחתון הראשי של סנדק. נופל אל מותו לוקח את רובר איתו. קומנדר פרורוק (מדובב על ידי קית' פרגוסון) – הוא מפקד שעובד ישירות תחת זרקון שמעדיף להפעיל את הכוח המוחץ של צי גלרה בתוכניות עדינות על מנת ללכוד את וולטרון. בעקבות מעשה חבלה המאפשר לאריות וולטרון ולטירה להימלט לפיקוד מרכז גלרה, פרורוק נענש על ידי זרקון, למרות היותו חף מפשע, ונלקח לחקירה על ידי הדרואידים, מסדר הקוסמים האפלים של הגר. לאחר מכן הוא משמש את הגר כדי להעניק חיים ל-Robeast חדש שעוקב אחר וולטרון אל מקבץ של קסנטוריום, ביתו של בסיס מורדים בגלרה. צורת ה-Robeast של Prorok מציגה את היכולת למשוך את הקסנטוריום לתוך עצמו כדי להשתמש בו כדלק עבור לייזר רב עוצמה, כמו גם למשוך את וולטרון וחפצים אחרים אל תוך הקיבה הפעורה שלו. הוא פוגש את מותו כאשר אולאז מקריב את עצמו על ידי נחיתת ספינתו בתאונה לתוך צורת ה-Robeast שלו. תת-מפקד אילוויק – הוא בפיקודו של פרורוק. קומנדר מורבוק (מדובב על ידי דיוויד וו. קולינס) - מפקד סדיסט, פחדן ושמן השודד משאבים מכוכב שלם לפני שהוא משאיר את התושבים למות. לאחר מכן הוא נקרא על ידי זרקון ללכוד את וולטרון, ולמרות ניסיונות התולעת לצאת ממנה נאלץ למלא אחר הפקודה. ספינתו מושמדת זמן קצר לאחר שהוא מורה על הכנת תרמיל הבריחה שלו. Varkon ו- Vrepit Sal (שניהם מדובבים על ידי פרד Tatasciore ) - שוטר בקניון Galra עם עודף משקל שמעריץ את הקיסר זרקון, ומסעדן של Galra שתחילה לוכד את האנק לאחר שהוא לא מסוגל לשלם עבור ארוחה אבל מאוחר יותר מעסיק אותו כדי להכין אוכל במסעדה שלו. הסוהר (מדובב על ידי פרד טטאסקיורה) - גאלרה נבל עם שתלים קיברנטיים המפקחת על הכלא של הסלאבי הגאון; הכלא הזה הוא גם המקום שבו הסוהר מחזיק את חיית המחמד שלו לאיקה. הסוהר מצויד בזוג זרועות קיברנטיות בנוסף לאלו הרגילות, ויש לו מערכת להזריק לעצמו חומר שמגדיל מאוד את גודלו ומסת השריר שלו. הצורה המשופרת הזו הופכת אותו לאיום גדול יותר על הפלדינים של וולטרון שבאים להציל את סלאב, אך בעזרתו של סלאב הם מסוגלים לברוח. לייקה (מדובבת על ידי ניל קפלן) [18] - חייזר ענק דמוי כלב, היא יופר המחמד של הסוהר. קומנדר ת'רוק (בקולו של טוני קוראן ) - מפקד גלרה שניסה להפיל את לוטור. מאוחר יותר הוא מועבר למערכת אוליפא. גנרל רהט (מדובב על ידי ביל מילסאפ) - גנרל בגלרה ש-Hgar משימות לפקוח עין על הנסיך לוטור. הוא נהרג מחוץ למסך על ידי לוטור, שמראה את זרועו הימנית הביונית להגר כהוכחה לכך שהוא מת. קומנדר לאדנוק (בקולה של קייטי לואס ) - מפקד גלרה שנשא את הגר לנקסלה. קומנדר טרוג (בקולה של לורה פוסט ) [19] - מפקד גלרה שיוצא למלחמה נגד לדנוק במהלך עונה 5 ונהרג מאוחר יותר מהנשק של רנוויג ב"קווי דם". גנרל ברנקו (בקולו של אייק עמדי ) - גנרל גלרה שתכנן לכבוש את כס המלכות בעקבות מותו של זרקון. הוא היה זה שאחראי על כיבוש גלרה של אולקריון ושיעבוד בני עמם, מה שאילץ אותם לבנות קובייה עם נשק. הוא חזר בעקבות מותו של זרקון להטיל מצור על אולקריון שוב עם נשק שהפך את יער אולקריון לאנשיו. בסופו של דבר היא הובסה על ידי וולטרון וספינתו הושמדה. Letch - התחתן הראשי של ברנקו. מפקד סניב (בקולו של נולאן נורת' ) - מפקד גלרה שתכנן לרצוח את הגר, אך סיים להיהרג על ידה בעצמו. שר המלחמה רנביג (מדובב על ידי אנגוס סמפסון ) - אחד הגאלרה החריפים באימפריה, הוא פיתח נשק עבור הגאלרה. מפקד גנוב (בקולה של שריס בוטה) – אחד מיועציו האמינים ביותר של זרקון. לאחר שהאימפריה נשברה במהלך הקראל זרה, היא ניסתה להרוג את קית' לפני שאקסה תדהמה אותה עם האקדח שלה, ובכך הצילה את חייו. רובע מאסטר ג'אנקה (מדובב על ידי פרד טטאסקיורה) - מפקח על סבבי אספקה. מאוחר יותר הוא נהרג על ידי סנדק. גלרה ארכיונאי (בקולו של מייקל בל ) - גלרה נוכחת ב-Kral Zera. ברודאר - אחד מהשליטים לשעבר של הגאלרה. וריג הגדול - אחד משליטי הגאלרה לשעבר אחרי ברודאר, ולפני זרקון. גנרל הר (בקולו של מארק רולסטון) - גנרל גלרה שיחד עם לדנוק נשא את הגר לנקסלה. דייאק (מדובב על ידי מרי מקדונלד ואנדריאה רומנו בפלאשבק) - גלרה ששימשה כאומנת של לוטור. קומנדר בוג (בקולו של טרבור טורסת') - מפקד גלרה שמפקד על מגן האומגה ומכובד מאוד. לוטננט/לורד לאהן (בקולו של ריי צ'ייס ) [20] - גלרה בפיקודו של בוג. הוא מצטרף לקואליציית וולטרון לאחר שניצל פעמיים. המפקד מאר (בקולו של קווין דוראנד) - גלרה בפיקודו של הגר. קומנדר ריק (מדובב על ידי גריי גריפין ) דוקטור הגר (בקולו של גריי גריפין) Fentress (בקולה של קארי וולגרן )

חיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ארבעת עכברי החלל: Chuchule, Platt, Chulatt ו-Plachu - הם יצורים המאכלסים את הטירה ויכולים לתקשר מוחית עם אלורה ומספרים לה לעיתים קרובות על הפעילויות של תושבי הטירה ופיסות מידע אחרות. זה היה משום שאלורה והעכברים חלקו את אותו תא שינה במשך 10,000 שנים.
  • קוסמו - זאב החלל של קית'. אומץ על ידיו ועל ידי אימו קרוליה בפרק "חוד התער" בזמן שהם חצו את תהום הקוונטים. קוסמו הוא זאת כחול בעל יכולות טלפורטציה. כאשר קית' הצטרף מחדש לפלאדינים של וולטרון, הזאב עשה זאת גם כן. מאז, קוסמו הפך לחבר חשוב מאין כמוהו בצוות וולטרון, תוך כדי שהוא מנצל את יכולותיו הייחודיות כדי לסייע לקית' ולפלאדינים לחדור למתקני גלרה בקרב.
  • בֶּה - בֶּה: הכלבה של משפחת הולט, הצטרפה לפלאדינים ולמשפחת הולט על סיפון האטלס ולכן היא גם נחשבת לחברה על סיפון האטלס.
  • קַאלְטֶיְינֶקֶר - הפרה של לאנס שנרכשה על ידו ועל ידי "פידג'" בקניון החלל. הפרה ניתנה חינם ברכישת מערכת משחק שלאנס ו"פידג'" רצו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ הפלאדינים פוגשים גרסת ריאליטי חלופית שלו, שהוא לוחם מורדים של רובי גמארה נגד האימפריה האלטיאנית.
  2. ^ זהו גם שם הפרק