לורטה ריינולדס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לורטה ריינולדס
Loretta E. Reynolds
לידה בולטימור, מרילנד, ארצות הברית
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
השכלה
השתייכות חיל הנחתים של ארצות הברית
תקופת הפעילות 1986–2021 (כ־35 שנים)
דרגה לוטננט גנרל (נחתים ארצות הברית) לוטננט גנרל
תפקידים בשירות
  • מפקדת פיקוד הסייבר של חיל הנחתים
  • סגנית מפקד חיל הנחתים ללוחמת מידע ומפקדת הפיקוד האסטרטגי של חיל הנחתים
עיטורים
מדליית השירות העילאי של מחלקת ההגנה  מדליית השירות העילאי של מחלקת ההגנה
לגיון ההצטיינות (לגיונר) לגיון ההצטיינות
כוכב הארד  כוכב הארד
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לורטה "לורי" ריינולדסאנגלית: Loretta E. "Lori" Reynolds) היא קצינה בדימוס בדרגת לוטננט גנרל. שירתה כסגנית מפקד חיל הנחתים ללוחמת מידע ומפקדת הפיקוד האסטרטגי של חיל הנחתים של ארצות הברית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ריינולדס נולדה בבולטימור שבמרילנד. סבה שירת בחיל הנחתים ואביה היה פועל בתעשיית הפלדה. ב-1986 סיימה תואר ראשון במדע המדינה באקדמיה הימית של ארצות הברית, במחזור השביעי בלבד שהתיר לנשים ללמוד במוסד. במהלך לימודיה הייתה חברה בקבוצת הכדורסל נשים של האקדמיה ובשנתה האחרונה שימשה קפטן הקבוצה.[1]

לאחר הלימודים עברה קורס קצינים וקורס קציני קשר בחיל הנחתים. שירתה כקצינת קשר בדיוויזיית הנחתים הראשונה, שימשה מפקדת מחלקת קשר, קצינת מבצעים וקצינת אלחוט. ב-1990 הוצבה בגדוד הקשר של כנף הנחתים הראשונה באוקינאווה שביפן. בשנים 1991–1994 שימשה קצינת פרויקטים בפיקוד הציוד של חיל הנחתים. לאחר מכן שימשה מפקדת צוערים בבסיס קוונטיקו. ב-1995 הוצבה בגדוד הקשר התשיעי של להק הסיור, ריגול ומודיעין הראשון, שימשה עוזרת קצין מבצעים ומפקדת פלוגה. בשנים 1997–2000 פיקדה על לשכת גיוס של הנחתים בהאריסברג שבפנסילבניה. לאחר לימודים במכללת המלחמה של הצי שירתה במחלקת התקשורת, מחשבים ובקרה במטה חיל הנחתים.

ביוני 2003 מונתה למפקדת גדוד הקשר התשיעי של הנחתים, הגדוד בפיקודה הוצב בפלוג'ה שבעיראק מפברואר 2004 עד מרץ 2005. לאחר לימודים במכללת המלחמה של הצבא שירתה בשנים 2006–2008 באגף הקשר במטות המשולבים. במרץ 2009 מונתה למפקדת קבוצת הפיקוד במטה כוח המשלוח הראשון של הנחתים. בשנים 2010–2011 הוצבה עם כוח המשלוח בבסיס לדרנק שבמחוז הלמנד באפגניסטן.

ביוני 2011 קודמה לדרגת בריגדיר גנרל ומונתה למפקדת בסיס הגיוס וההכשרה של הנחתים באי פריס. היא הייתה בכך האישה הראשונה לכהן בתפקיד זה. ביולי 2014 מונתה לראש תחום מדיניות בדרום-מזרח אסיה במחלקת ההגנה של ארצות הברית. בספטמבר 2015 מונתה למפקדת פיקוד הסייבר של הנחתים. ביולי 2018 הועלתה לדרגת לוטננט גנרל ומונתה סגנית מפקד חיל הנחתים ללוחמת מידע ומפקדת הפיקוד האסטרטגי של הנחתים.

לאחר שחרורה הקימה חברת ייעוץ ומונתה ליועצת בכירה בחברת Multi-Bank Securities.

ריינולדס בוגרת תואר שני במדיניות ביטחון לאומי במכללת המלחמה של הצי (2004) ותואר שני בלימודי ביטחון לאומי ממכללת המלחמה של הצבא (2006).

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא לורטה ריינולדס בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]