משתמש:Beni Madrid/Need For Speed:Hot Prusuit

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:טיוטה פרטית

פרמטרים [ 1 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Beni Madrid.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Beni Madrid.


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

הצורך במהירות: מרדפים חמים
Need For Speed: Hot Pursuit
קובץ:Need for Speed Hot Pursuit 2010.jpg
כללי
פיתוח Criterion Games
הוצאה לאור Electronic Arts
סדרה Need for Speed
דרישות תוכנה
מנוע משחק Chameleon
מצבי משחק שחקן יחיד ומרובה משתתפים
פלטפורמות Windows, IOS, Wii, Playstation 3 ,Xbox 360, אנדרואיד, webOS

Need For Speed:Hot Prusuit ( בעברית: הצורך במהירות:מרדף חם) הינו הכותר ה-14 בסדרת מרוצי המכוניות המצליחה של חברת המשחקים Electronic Arts אשר פותחה על ידי Criterion Games שיצרה את משחקי המרוצים Bornout המצליחה. המשחק מציג לראשונה את מצב הAutolog, מערכת המאפשרת רשימת התקדמות של השחקן לאורך המשחק וכן אינטרקציה בינו לבין שחקנים אחרים במצב מקוון. המשחק חוזר לשורשים שלו והוא דומה למשחקים הצורך במהירות 3 מרדף חם והצורך במהירות מרדף חם 2. כמו במשחקים הקודמים בסדרה המשחק מציג מרוצי מכוניות ומרדפי משטרה ושימוש במספר רב של מכוניות מרוץ. המכוניות מחולקות לפי דרגות: מ 1 (האיטיים ביותר) ועד 5 (המהירים ביותר). ככל שמתקדם המשחק מתפתחות מכוניות מהירות יותר, עד שבסוף מתפתחות כל המכוניות. ישנה אפשרות לשנות רק את צבע המכונית ולא כמו במשחקים הקודמים בסדרה, בהם היתה אפשרות להתאים אישית מאפיינים נוספים. המשחק נוצר בשנת 2010 וזכה להצלחה רבה בביקורות ובמכירות.

המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק במחשב, באקס בוקס 360 ופלייסטיישן 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק במחשב,באקס בוקס 360 ובפלייסטיישן 3 חוזר למקורות של הסדרה ובו תוכל לפתוח קרירה כנהג מרוצים וכשוטר. כנהג תצטרך לעבור מרוצים, להרוויח XP ( נקודות ) ולעלות ברמות, הרמה שלך תהיה רמת המבוקשות שלך מהמשטרה. כנהג תצטרך לעבור מרדפים, להרוויח XP ולעלות ברמות, הרמה שלך תהיה הדרגה שלך במשטרה. במשחק יש כחמש סדרות של מכוניות, כל אחת גדולה מהקודמת. המשחק יתרחש בSeacrest County ( מחוז פסגת הים ), מחוז גדול של 100 מייל ( 160 ק"מ ) של כבישים וגדול פי ארבע מזה של המשחק Burnout Paraside ( המשחק הקודם של Criterion Games ) וכל מרוץ יתרחש בחלק אחר של היום ( לפנות בוקר, בבוקר, בצהריים, אחר הצהריים, בערב ובלילה ), אך שתנהג בחופשיות כדי לחקור את המחוז או שסתם להסתובב הזמן ישתנה, יתחיל בבוקר, יעבור לצהריים וכך הלאה. המשחק יציג את הAutolog שכונה הפייסבוק של המשחק. המנוע של המשחק הוא Chameleon שיציג איכות ברמה גבוהה מאוד.

המשחק בWii[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק בWii שונה לגמרי-המשחק יתרחש בשונה מהגרסה של המחשב יהיה בארבע ערים: צ'ונגצ'ינג ( סין ), דובאי ( איחוד האמירויות הערביות ), ריו דה ז'ניירו ( ברזיל ) ובלאס וגאס ( ארצות הברית ). בכל עיר יהיה מצב אחר של יום, בצ'ונגצ'ינג יהיה לפנות בוקר, בדובאי יהיה אחר הצהריים, בריו דה ז'ניירו יהיה בשעות הערב המוקדמות ובלאס וגאס בשעות הלילה.


המרוצים[עריכת קוד מקור | עריכה]

יש כמה מצבי משחק וסוגי מרוצים שונים שתוכל לשחק בהם תוכל לשחק כשוטר וכנהג מרוצים לא חוקי כשוטר עליך יהיה לעצור את החשודים כנהג מרוצים עליך יהיה להתחמק מהמשטרה ולנצח נהגי מרוצים אחרים. יש 20 דרגות שתוכל להתקדם בהם בקריירה (שחקן יחיד). אצל נהגי המרוץ הדרגה תהיה רמת המבקשות שלך אצל המשטרה, אצל המשטרה יהיה הדרגה שלך במשטרה. כל התקדמות תפתח בפניך מרוצים נוספים, סוגים חדשים של מכוניות, מכוניות חדשות ורמות גבוהות יותר לנשקים שלך. סוגי המרוצים הם בהתאם לקריירה שבחרת בנהג מרוצים יש את סוגי המרוצים הבאים:Dual שבו תתמודד נגד עוד מכונית אחת, Race שבו תתמודד כנגד מספר נהגי מרוצים, Time שבו תצטרך לסיים את המסלול מתחת לזמן מסוים ללא נהגים אחרים ובחלק מהמרוצים תצטרך גם לסיים את המרוץ בזמן וגם להתחמק מהמשטרה. כדי לעזור לך להתמחק מהמשטרה תקבל גם כלי נשק. וסוג המרוץ העיקרי הוא: Hot Pursuit שבו תצטרך להתחמק מהמשטרה ולנצח את שאר הנהגים במצב זה תקבל גם 4 כלי נשק שיעזרו לך להתחמק מהמשטרה ולעקוף את המתחרים האחרים. בקריירה של שוטר יש 3 מצבים שבהם תצטרך לתפוס נהגים. Hot Pursuit שבו תצטרך לעצור מספר רב של חשודים לפני שהם מגיעים לקו הסיום. אתה עוצר אותם על ידי התנגשות בהם ושימוש בכלי נשק, Inspector שבו עליך לרדוף אחר חשוד אחד ולעצור אותו מתחת לזמן מסוים גם פה תוכל להשתמש בכלי נשק. וtime שבו עליך להגיע לסוף המסלול בזמן לפני שהחשוד בורח, עליך גם לנהוג בזהירות שזה אומר לא להתנגש במכוניות אזרחיות ולא לסטות מהכביש, אם תתנגש במכונית אזרחית תקבל תוספת של 3 שניות לזמן שלך כעונש ואם תיתקל בגדר יוסיפו לך 2 שניות עונש לזמן.


Hot Pursuit Racer[עריכת קוד מקור | עריכה]

במצב זה תמודד נגד המשטרה ונגד נהגי מרוצים אחרים ומטרתך תהיה לסיים את המרוץ ראשון ולהתחמק מהמשטרה. אם המשטרה תעצור אותך או תהרוס לך את הרכב המירוץ נגמר והפסדת. בכל מרוץ אתה תקבל ציוד שיאפשר לך להלחם בנהגים האחרים ובמשטרה. הנשק הבסיסי שילווה אותך כמעט בכל מרוץ הוא הדוקרנים. אחר כך יש את emp נשק שמטרתו היא לפגוע במכונית היריב דרך חבלה ולגרום לו להאט אם תצליח אז המכונית שלו תיפגע קצת ותאט. אתה תצטרך להיות מאחורי מכונית היריב, לכוון אליו את הemp ולהמשיך לכוון לעברו מספר שניות ,אם לא תצליח לכוון אז הemp יכשל. הנשק הבא הוא חסימה אלקטרונית jam-הjam הוא מאתר ניידות משטרה ומחסומי משטרה ומונע מהמשטרה להשתמש בכלי הנשק שלהם ואם הם הם כבר השתמשו בנשק למשל הניחו דוקרנים אז הוא חוסם אותו ומונע פגיעה בך. הנשק האחרון הוא הטורבו, הוא לא נשק אבל הוא תוסף יעיל מאוד, הטורבו דומה לניטרו הטורבו יתן לך האצה מהירה יותר מהניטרו וימשך זמן ארוך יותר מהניטרו.


Hot Pursuit police[עריכת קוד מקור | עריכה]

במצב זה תשחק שוטר שמטרתו לעצור נהגי מרוצים לא חוקיים ולשם כך בדומה לנהג המרוצים תקבלו גם 4 כלי נשק 2 כלי נשק כמו הנהגי מרוצים דוקרנים וempו2 כלי נשק חדשים, מחסום משטרתי ומסוק משטרה. המחסום הוא שורה של ניידות משטרה שחוסמים את הדרך וכדי לעבור את המחסום יש למצוא פרצה קטנה שבה אין ניידת. המסוק יעקוף את הנהג ויניח דוקרנים בהמשך המסלול כדי לעצור את החשוד. אם הנהג יתקל בדוקרן הוא יעצר וכך יעזור לך לתפוס אותו. חוץ מהכלי נשק אתה יכול גם לעצור נהגים על ידי נסיעה במהירות גבוהה והתנגשות בחשוד, ככל שתסע מהר יותר המכה תהיה חזקה יותר. לחשוד יש מד בריאות מעל המכונית- ירוק אומר שהוא במצב טוב, צהוב בינוני ואדום כמעט הרוס. אחרי שתרוקן לחשוד את מד הבריאות אתה תעצור אותו.

מדליות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחרי כל מרוץ תוכל לקבל מדליה בהתאם לביצוע שלך,במרוץ רגיל אם תגיע למקום ראשון-זהב, שני-כסף ושלישי-ארד, אם תהיה במרוץ נגד הזמן אז אם תסיים בזמן המהיר ביותר(יהיה כתוב לך)תקבלו זהב, זמן בינוני תקבלו כסף על זמן איטי יותר תקבלו ארד, ואם תסיימו בזמן יותר איטי מהארד לא תקבלו מדליה כלל. במרדף משטרה ככל שתעצור יותר חשודים תקבל מדליה יותר טובה, נגד חשוד אחד אם תעצור אותו יותר מהר תקבל מדליה טובה יותר.

מכוניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק יהיה מבחר גדול של מכוניות שמתחלקות לחמישה סדרות, כל אחת מהירה מהקודמת. הסדרה האחרונה מציגה חמישה מכוניות שמתוכם שלושה חברות:בוגאטי ( המהירה במשחק ), מקלארן וקוניגסג ( שלושה מכוניות ). המשחק יציג כמה מהמכוניות הטובות ביותר שיש ובהם: למבורגיני מורצ'יילאגו, למבורגיני גאייארדו,בוגאטי ויירון סופר ספורט 16.4, מקלארן F1, קוניגסג CCX , קוניגסג Agera R, אסטון מרטין ONE-77, פורשה 911 ועוד... השליטה במכונית איננה מציאותית ותוכל לעשות פניות חדות במהירות גבוהה בקלות, אם תפנה ימינה או שמאלה במשך כמה שניות המכונית תחליק אוטומטית כדי להקל על הפניה, עם תתרסק תראה סרטון קצר של ההתרסקות ותחזור לכביש אוטומטית, אם תהיה במצב מרדף משטרה, אם תתרסק יותר מדי המכונית תיהרס והמשטרה תעצור אותך. השוטרים יכולים גם להרוס לך את המכונית עם 4 כלי הנשק שלהם. כל המכוניות מצוידים בניטרו שנותן תוספת מהירות. כדי למלא את הניטרו כשוטר פשוט תיסע מהר, כנהג מרוצים תיסע נגד כיוון התנועה.


מסלולים[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק מתרחש במקום הדימיוני Seacrest County בתרגום חופשי מחוז פסגת ים. המשחק הוא עולם פתוח המכיל 100 מיל ( 160 ק"מ ) של כבישים ודרכים, למרות שזה יכול להטעות כי במרוצים עצמם לא משתמשים בעולם הפתוח למרות שתוכל לנסוע ללא מטרה ולחקור את העולם עם כל המכוניות שלך כולל מכוניות המשטרה. המרוצים עצמם מחולקים למסלולים, כל מסלול מתחיל מנקודה אחת ומסתיים בנקודה אחרת. אין סיבובים, כל המסלולים מחוברים ותוכל לנהוג בהם במצב חופשי מחוץ לקריירה עם כל מכונית שהשגת. עולם המשחק עצמו הוא עולם יפהפה עם גרפיקה טובה ומלא מקומות- נהרות והרים, משלג למדבר, מפלים, ים, תעלות, כבישים מהירים,מנהרות ויערות. גשם,יום, לילה ומה לא יש כמעט כל מה שתרצה הדבר היחיד שאין זה שטח אורבני אין כמעט ערים.

ביקורות ומכירות[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהרה המשחק הפך לאחד מהטובים בסדרה, הביקורות והמכירות היו מעולות: IGN נתנה למשחק ציון 9/10, מגזין הפליסטיישן הרשמי נתן למשחק 10/10, מגזין Joystiq נתן 5/5 כוכבים וכל שאר הביקורות היו מעולות, בין 9 ל10, מלבד מגזין האקס בוקס הרשמי שנתן למשחק רק 7/10. המשחק מכר המון עותקים ונהיה לאחד מהמשחקים הנמכרים של הסדרה, הוא מכר רק ב2010 כ8.5 מיליון עותקים ועוד הרבה ב2011.

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק זכה להרבה פרסים: -טקס פרסי מבקרי המשחקים: המשחק זכה בקטגורית משחק המרוצים הטוב ביותר של 2010- -פרסי ספייק למשחקי וידאו: המשחק זכה בקטגורית משחק הנהיגה הטוב ביותר של 2010- -טקס פרסי IGN: המשחק זכה בקטגורית על מצב המרובה משתתפים שלו ( הAUTOLOG )באקס בוקס 360- המשחק זכה בעוד הרבה פרסים וזכה המקומות ראשונים בכל מיני מגזינים וטקסים.