שיחה:ריטה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 חודשים מאת N100a בנושא שם המשפחה
מה הבעיה אני לא חושב שטעיתי, וגם לא העתקתי את כל המידע! --Dan222 14:23, 5 אוגוסט 2005 (UTC)
צריך שיפורים קלים בערך כדי להופכו לאנציקלופדי. ראה תשובתי בדף השיחה שלי. עידן ד 14:37, 5 אוגוסט 2005 (UTC)


לאחר "מבחר" שיפוצים בערך זה, ניתן לדעתי להורידו מקטגוריית הערכים הדורשים עריכה. אבירם
גם לדעתי. אני אוסיף עוד מספר פרסים שהיא קיבלה ואוריד.--Dan222 18:20, 5 אוגוסט 2005 (UTC)


בקשר לתמונות ששמתי מקודם, שלחתי למנהלת אתר המעריצים של ריטה דוא"ל על זה שלקחתי 2 תמונות מאתר שלה ופתחתי ערך "ריטה" באינציקלופדיה חופשיה, ויקי... בדוא"ל ציינתי שאם זה לא נכון מבחינתה לקחת תמונות אז התמונות יימחקו מהערך. --Dan222 02:46, 6 אוגוסט 2005 (UTC)
זה לא הסדר הנכון. קודם מבקשים אישור ורק אם מקבלים אותו לוקחים את התמונות. לא רק זה, לא די באישור פורום המעריצים. צריך לקבל אישור מבעל זכויות היוצרים המקורי, כלומר הצלם שצילם. גם אם תקבל את אישור האתר זה לא אומר שהצלם אישר להם להשתמש בתמונות. גילגמש שיחה 02:54, 6 אוגוסט 2005 (UTC)


דוברת פרסית?[עריכת קוד מקור]

האם ריטה דוברת פרסית? מתי עלתה לארץ?

היא עלתה לארץ בספטמבר 1970 The Olive Bender 22:47, 9 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

לי אין מידע אישי על הנושא אבל באתר מעריצים שלה בביוגרפיה יש מידע על הנושא ואני בטוח שהם ישמחו אם תצרו איתם קשר לעזור לפתח את הנושא על שפתה של ריטה ועל ריטה בפרט http://www.ritastar.co.il/biography.html

ריטה כן מדברת פרסית. כשהיא השתתפה במחזמר גבירתי הנאווה, היא השרה קצת, בטלוויזיה, לשם יחסי ציבור, את "ברד ירד בדרום ספרד" בפרסית. עִדּוֹ (Eddau) - שיחה 09:32, 1 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

מילים לא ברורות[עריכת קוד מקור]

בס"ד היי חברים! צריך להחליף את המילים:"נשואה לשעבר", לביטוי אחר כמו למשל:"התגרשה מרמי קליינשטיין, ואז זה יהיה בסדר. אשמח אם יהיה מי שיחליף. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 23:27, 12 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

המשפט המקורי היה "נשואה לזמר רמי קלינשטיין", ואז כשהם התגרשו (הם בכלל התגרשו כבר?) כדי לעשות חיים קלים מישהו פשוט הוסיף את המילה "לשעבר". כששכתבתי והרחבתי את הערך לאחרונה לא נגעתי במשפט הזה, כי לא כל כך ידעתי מה לעשות איתו. גם אני אשמח אם מישהו ישפר את הניסוח פה. מור שמש 06:09, 13 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
בס"ד היי מור, תודה על התשובה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 10:59, 13 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

מאיפה היומרה להגדיר מצב משפחתי...[עריכת קוד מקור]

הדרך לשפר את ניסוח המשפט מאוד פשוטה. הנה הצעתי לניסוח החדש.

נשואה לזמר רמי קליינשטיין. הם פרודים, מאוד פשוט, פרודים. פרודים הוא תחנה בזמן שאינה ניתנת להגדרה. הם לא ביחד פיזית, הם לא גרושים רשמית, הם פרודים. הפסקה אחד מהשני, אולי ההפסקה שבסופה תהיה חזרה לקן משותף ואולי הפסקה שתוביל בסופו של דבר לגירושין באופן רשמי. בכל אופן ובכל מקרה, "פרודים" הוא לא סטאטוס שניתן להגדיר באופן רשמי ולכן גם בתעודות הזהות וגם מבחינת המעריצים והאזרחים, והקהל ומי שתרצו ריטה עדיין "נשואה לזמר רמי קליינשטיין". כשהם יתגרשו יהיה אפשר לרשום בכל נוסח שתבחרו, גרושתו של, הייתה נשואה בעברה ל...גרושה מ...או כל נוסח אחר. כרגע, פרודים הוא רכילות לשמה...נכונה או לא נכונה מאושרת או לא מאושרת זה עדיין רכילות. אם אתר כמו ויקיפדיה מכבד את עצמו מספיק הוא לא ירשום שום דבר שמבוסס על רכילות גם אם היא מאושרת ולכן הנוסח חייב להיות "נשואה ל..." לא שום דבר אחר, עד שלא תהיה הודעה רשמית וברורה מצד הנוגעים בדבר לכאן או לכאן. כל טוב. יום שבת היום, לא בא לי להתעצבן... יהורם אור.

פרוד הוא מצב משפחתי בעל השלכות מעשיות ומשפטיות רבות, ממש לא רכילות. דוד שי - שיחה 07:59, 1 במרץ 2008 (IST)תגובה

מסכים על הגדרתך ל"פרוד" תסכים איתי שאיך שלא בוחנים את המונח זה שונה בתכליתו מהמונח "גרוש/ה" לא? בכל מקרה, לדעתי, לא צריך לרשום גרושה של הזמן...בשלב הזה הם עדיין נשואין עד שיוכרע אחרת. התיקון פה הכרחי. יהורם אור.

כל הערך הזה על ריטה לוקה בחסר...ממש בעיה.[עריכת קוד מקור]

כל הערך על ריטה בויקי פדיה לוקה בחסר. יש פה המון דברים לא מדוייקים (מבחינה עובדתית) שנית, יש בערך ניסוח מגמתי שאינו מתאים לניסוח אנציקלופדי גרידא. חשבתי שויקיפדיה הוא מקור מידע אמין ומקצועי...אני בספק אם ארשה לתלמידים שלי להמשיך ולהביא שיעורי בית שכוללים בביבליגורפיה שלהם את האתר הזה. ממש מרגיז. דוגמאות? בבקשה.

"עזב בראון את סי.בי.אס והקים את חברת הליקון" - לא מדוייק, הוא הקים את חברת "כנען"

"והופעתה הפרובוקטיבית שכללה ז'קט שחשף את כתפה" - לדעתו של מי פרובוקטיבי? מי קבע? מגמתי!

במקביל השתתפה בהצגות "חתולה על גג פח לוהט" ו"אילוף הסוררת". - היא לא השתתפה במקביל בשתי ההצגות הללו מסיבה פשוטה מאוד. באילוף הסוררתת השתתפה בשלהי שנות השמונים עוד לפני צאתה לאירווזיון בזאגרב בשנת 90. למי שזוכר ריטה נבחרה לשחק באילוף הסוררת ולהחליף את השחקנית הראשית שכנסה להריון ויצאה לחופשה בעקבות הריונה. ריטה החליפה את השחקנית לצידו של נתן דתנר. חתולה על גג פח לוהט הגיע כמה שנים אחר כך. שוב, חוסר דיוק בערך אנציקלופדי שזה לכשלעצמו חמור מאוד!

בשלב הזה מבחינה כרונולוגית הייתה צריכה להזכר העובדה על אלבום שהיה אמור לצאת ונגנז. מהאלבום שנגנז עוד בטרם נגנז שוחררו לרדיו שני:חיזיון מקומי + תחנה של זמן. בסופו של דבר וביחס לעובדה כי הסינגלים לא עמדו בציפיות מבחינת הליקון וריטה ובהתסמך על נתוני השמעה בתחנות הרדיו החליטה ריטה לגנוז את האלבום בטענה כי הוא "שבע מידי, עמוס מידי" "לא שלמה איתו ולא גאה בו" וזה ציטוט שלה. איפה הפרט הזה בכל הרצף הכרונולוגי. - ערך אנצ' לוקה בחסר.

"סרט שרה ריטה שני שירים, "צבעי הרוח" ו"שם מעבר לנהר"". לא מדוייק. בסרט ריטה שרה את כל השירים כולל דואטים ושיתוף עם המקהלה מן הראוי היה לכתוב, "הבולטים שבהם..."

""ארץ מולדת" שכתב יהונתן גפן, אותו הקליטה ריטה במקור ב-1987," - לא מדויק. הקליטה במקור? במקור למה? מאיפה הגיע הפרט הזה? על סמך מה מבוססת העובדה הזאת.

"השתתפו בלחנים אמנים מגוונים" ניסוח ומבנה תחבירי לוקה בחסר.

"הצליח ראש הממשלה בנימין נתניהו לשכנעה לחזור בה בשיחת טלפון אישית, ואת הכסף שקיבלה הודיעה שתתרום לצדקה" - חסר פרטים. היא הודעה שתתרום לצדקה את הסכום שייעדו לה כתשלום בתמורה לכך שרוה"מ ביבי נתניהו יתאים ויוסיף אף הוא סכום תואם לצדקה.

"בשנת 2000 הוציאה ריטה את אלבומה השני באנגלית, "Time for Peace", בעיבודים והפקה מוזיקלית של קוראדו רוסטיצ'י האיטלקי" אם לציין את כשלונו של האלבום הראשון באנגלית...("הוציאה ריטה את האלבום "Breaking Those Walls", אשר כלל גרסאות אנגליות לשירי אלבומה הראשון, בנוסף לחידוש לשירם של להקת הפוליס "Roxanne". האלבום הופץ בישראל ובאירופה, אך נכשל מסחרית..." סוף ציטוט) למה לא להמשיך בדפוס זה ולציין זאת גם לגבי האלבום השני באנגלית Time For Oac, שנכשל אף הוא באירופה אולם לאחר כשלון זה הוחלט ע"י הליקון להפיצו גם בארץ מה שהביא לעלייה במכירות עד כדי אלבום זהב. שוב, אם פרטים אז מלאים ומדוייקים אחרת מה שווה אנציקלופדיה לא?

"המופע המשותף"...מן האלבום נמכרו כ-120,000 עותקים" - בעיה תחבירית לא מחמיאה לערך אנציקלופדי.

""חמצן". האלבום הצליח פחות מקודמיו"..מבחינת תחבירית הייתי מוסיף את המילה "ביחס" לקודמיו ולא פחות..." 30 אלף זה עדיין הרבה אולם ביחס ל-120 אלף זה בהחלט נחשב למעט.

""עלית לי בזיכרון" שכתב מאיר אריאל, וזכה להצלחה מחודשת כשבוצע כעבור שנה על ידי דודו טסה" פרטים חסרים. מה עם גרסת הדאנס שהוציא הנרי לשיר הזה? לימים נכתב שעופר ניסים ביצע גרסה דאנס לשיר אולם הדבר אינו מדוייק. עופר ניסים הוציא גריסת דאנס לביצוע החי שהוקלט בופעה בירושלים לשיר "ירושלים של זהב" והוצא כסינגל לתחנות הרדיו.

"נובמבר 2004 שיחקה ריטה בתפקיד רוקסי הארט במחזמר" זה לא נכון. עוד לפני כן יצאה ריטה במופע פסנתר אקוסטי בליווי שני נגני פסנתר. היא אפילו קדמה את את המופע אצל בתוכנית הזכורה לטוב של יצפאן בערוץ הוט 3. לאחר מכן המשיכה ריטה במופע שליווה את האלבום חמצן. המופע נקרא LIVE 2004. הוא שודר מספר פעמים ברשת ג' ובגלי צהל (השידור נרך מבנייני האומה בירושלים)...חוסר דיוק מקומם ביותר.

"חודש יולי 2006 העלתה ריטה מופע בשם "One" בגני התערוכה בתל אביב" חסרים פרטים! ראשית הייתי מוסיף את העובדה שסלקום תקצבו את המופע הזה ב-50% מעלותו. השיקעו! מגיע להם שיזכירו את העובדה הזו לא? שנית, ה-DVD שתיעד את המופע יצא קרוב לחצי שנה אחר כך ולא באותה שנה כפי שצויין בערך. חוסר דיוק!

"פרדה מנעמי אלשייך, הסוכנת שלה, במשך 20 שנה" - לא מדוייק. נעמי היא לא הסוכנת שלה אלא המנהלת האישית שלה. מה עוד שהייתי מוסיף את העובדה שאת מקומה של נעמי תפסה רונית ארבל.

"שעבדה איתה ועם רמי קלינשטיין במשך 20 שנה" - ניסוח תחבירי לא נכון.

ועוד דבר...אם בפתיחה של הערך מצויין "גרושה מהזמר..." אז איפה העובדה שריטה סיימה את ההתקשרות עם חברת הליקון וחתמה בחברת הד ארצי בכל הנוגע להפצת אלבומיה העתידיים. ואיפה העובדה שריטה תובעת את הליקון על הפרת אמונים ומרמה. ואיפה העובדה שמשרדה של רונית ארבל מייצג כרגע את ריטה ולא הליקון. איפה כל הפרטים האלה. אלו עובדות שחייבות להכלל בערך. אה כן, ועוד משהו? איפה האזכור לעובדה שרק אחרי 20 שנות פעילות עלה לאויר האתר הרשמי שלה? הפרטים האלה חסרים בערך האנציקלופדי.

כל הערך הזה הוא לא אמין, לא מקצועי ולא מדוייק. וזה רק מבדיקה כללית שערכתי. חבל מאוד. מנהלי האתר, לטיפולכם! יהורם אור.

מאחר שכל אחד יכול לערוך את הערך, אתה יותר ממוזמן לעשות זאת בעצמך. לקחתי לתשומת ליבי את הערותיך, ואשתדל לעבור עליהן ועל הערך בקרוב. מור שמש - שיחה 06:38, 1 במרץ 2008 (IST)תגובה

מספר תשובות:

  • גם במומה, גם באתר של ריטה וגם בערך רוני בראון כתוב שהוא הקים את הליקון
  • האם יש לך מקור לציטוטה של ריטה לגבי גניזת האלבום?
  • בביוגרפיה במומה כתוב שהיא הקליטה את "ארץ מולדת" ב-1987, ושהוא הופיע לראשונה באלבום רק ב"תחנות בזמן". מאחר שהשיר הגיע למצעד הפזמונים השנתי של 1996, חשבתי שהיא הקליטה אותו מחדש לכבוד האלבום. לא כך?
  • לא מצאתי מידע אל האלבום Time for Oac. תוכל להרחיב על כך (רצוי בערך)?
  • אני לא מכיר את גרסאות הדאנס שהזכרת ל"אתה בכל זאת", אתה מוזמן להרחיב על כך בערך.
  • מתי היא כן שיחקה בשיקגו אז? באתר שלה כתוב שהצגת הבכורה הייתה ב-8 בנובמבר 2004.
  • לפי מוסיקה נטו ואקו"ם, ה-DVD והאלבום של ONE יצאו בדצמבר 2006.

בברכה, מור שמש - שיחה 07:00, 1 במרץ 2008 (IST)תגובה

והנה התשובות שלי לתשובות...

1. אתר מומה מציג את הליקון כי ככה החברה מוכרת היום. אולם בשנות ה-80 החברה הוקמה ע"י רוני בראון בשם "כנען של פעם" הסולגן והלוגו מופיעים על האלבומים שייצגו ע"י הליקון בתקופה זו. מלבט ריטה, גם אלבומי אוספים, אורנה ומשה דץ בדרכי האהבה, יהודית רביץ ועוד.

2. מקור לציטוטים על האלבום העמוס ולא טוב שנגנז ניתן למצוא ברבות המכתבות בעיתונות שפורסמו לאורך השנים, הנה שניים. "עם ריטה מול הגלים השחורים" מוסף שופשבוע, עיתון מעריב, גל אוחובסקי, 26/8/94 גם במוסף 7 לילות של ידיעות אחרונות "כמו ילדה לפני מסיבת יום הולדת" - יואב בירנברג, 6/1994.

3. ארץ מולדת לא הוקלט בשנת 87, הנתון הזה לא מדוייק. הוא אכן היה אמור להיות כלול בתלקיט שנגנז אולם אין לכך שום הוכחה ברורה בטח לא מצד ריטה שהוא אכן הוקלט באותה השנה. מבחינת השיר, הוא הוקלט איפה שהוא לקראת תחנות בזמןונכלל באוסף תחנות בזמן שיצא ב-96. בשנה זו השיר התקבל בברכה ונכנס לפלייליסט של מצעד הפזמונים. אולי שווה לבדוק מול הליקון (אם יסכימו לנדב מידע במצב הרגיש של מערכת היחסים שלהם מול ריטה) בנוגע לשיר. או לשאול את ריטה בהזדמנות. רשמתי לעצמי לעשות כן.

4. הנה כמה מראי מקום לגבי האלבום Time For Peace: * "זמן לשלום" של ריטה גם בישראל - טל פרי, מעריב, 28.12.2000" *ריטה שרה באנגלית לצרפתים בלבד אלבום באנגלית שלא ניתן להשיג בארץ. אחינועם - מאחורייך! ארי קטורזה פורסם: 20.06.00, 08:04 *ריטה "Time For Peace", מרקיורי, 61 דק' מאת ארז אשרוב מתוך אתר כל יום, אתר ההמלצות הישראלי

5. לגבי גרסאות של הנרי ל"אתה בכל זאת..."אני מניח שגם אני לא מכיר הרבה ערכים באנציקלופדיה אבל זאת לא סיבה לכתוב לא לכתוב עליהם. אם אתה כותב על משהו שאתה בקיא בו כמו "ריטה" צריך לעשות עבודה מחקרית נכונה ורק אז להעלות את הערך לאויר. בכל מקרה, אתה מוזמן לחפש באתרים השונים את השיר, הוא מומלץ בחום. והנה אחד ממראי המקום כדי לעזור לך להכיר את הרמיקס ואת היוצר שלו, הנרי (או בשמו הפרטי אלי מזרחי) ציטוטים: "מאז נפגשתי עם אנשי הליקון ששיווקו את התקליטים של וירג'ין והם הציעו לי לעשות רמיקס לריטה ולכתוב שירים לזמרות החדשות של החברה". מכאן והלאה התגלגלו הדברים בקצב מפתיע. "עברי לידר שמע את הרמיקס של ריטה (לשיר "עלית עלי בזיכרון") וקרא לי להפיק את המופע האלקטרוני שלו.." מתוך אתר הארץ און-ליין, "ויוה לניקה מאת אלון הדר, 30/11/06

6.היא שחקה בשיקאגו ב-2004 במופע הפסנתר היא הופיע כבר בסוף 2003. את LIVE 2004 היא העלתה עם תום ההצגות של שיקאגו (40 במספר).

7. ה-DVD של ONE הגיע לצרכנים רק במרץ 2007. הוא אמנם נמכר בערב המופע באוגוסט אולם בשל סיבות לא ברורות ומוזרות יציאתה התעכבה כל פעם מחדש ומאוד מעריצים זעמו על העכוב האורך של כחצי שנה בערך. בכל מקרה, הוא יצא לחנויות לקראת מאי 2007.

אם יש שאלות נוספות אשמח להשיב עליהן. יהורם אור.

אני מוסיף כבר כמה פעמים בתיאור הראשוני של ריטה את העובדות שהיא מצליחה מאוד, פופולארית ומוערכת.[עריכת קוד מקור]

וכל פעם מוחקים לי את זה, לא ברור לי למה?! נכון זה משפט שמחמיא לזמרת, אך האם זהו שקר?! האם היא לא מצליחה מאוד , פופולארית ומוערכת?! אם יש משפט הוא מחמיא לזמרת והוא נכון לגמרי אסור לכתוב אותו?? אני ממש לא מבין זאת...

חייבים להוריד את כל החלק של הדיסקוגרפיה, מישהו עשה שם טעות!!! כל הנתונים שם חוזרים על עצמם בערך כולו!!!! בנוסף הערך חסר לא מופיעים שם כמה תקליטים נוספים..

אני מבקש לקבל הסבר למה אחרי כל שינוי שאני מבצע בערך אתם מוחקים אותו. השינויים מבוססים וכתובים באוביקטיוביות. במידה ושינוי כל שהוא לא נכון או לא מדויק ניתן להסביר ולהעיר ואתקן אותו, אין צורך למחוק את הכל גם אם חלק נכון.

חלק מהתוספות אינו אובייקטיבי ("הזוג המלכותי של המוזיקה הישראלית", "מאה הופעות גדולות"), חלק אינו נכון ("השאירה את הציבור הרחב בהלם") וחלק אינו ברור וחסר מקור ("...נבחרה ריטה לזמרת השנה בארבעה מצעדי רדיו שונים לאחר שהוכתרה כאמן המושמע ביותר בישראל"). חי ◣ 4.10.2008, 10:47 (שיחה)

אני אשנה את הזוג המלכותי, ואת השאירה את הציבור הרחב בהלם, אבל בנוגע לסיבוב ההופעות, לא מזמן חגגה ריטה בקיסריה את הופעת המאה של הסיבוב האחרון, שבל הופעה נחכו כאלף איש בממוצע, האם אלה לא הופעות גדולות?? בנוסף ריטה הוכתרה ע"י האתר מומה שבודק את כמות ההשמעות הארצי כאמן הישראלי המושמע ביותר השנה. בנוסף ריטה זכתה בתואר זמרת השנה ברדיו אמצע הדרך, רדיו ירושלים,רדיו קול רגע ובסבבס. המידע מדויק, אתם מוזמנים לבדוק.

אתה מוזמן להוסיף את המידע על כמות הבאים להופעות, אך כתוב "בכל הופעה נחכו כאלף איש בממוצע" במקום "הופעות גדולות" וגבה את המידע במקור. מומה לא "הכתיר" את ריטה, הוא פרסם נתוני השמעה. גם זה נתון שראוי להופיע בערך, אך יש לדייק ולצרף מקור. חי ◣ 4.10.2008, 11:09 (שיחה)

אשמח לעשות זאת... אם אתם יכולים להסביר לי איך מוסיפים מקור אשמח. תודה.

ראה עזרה:הערת שוליים. חי ◣ 4.10.2008, 11:27 (שיחה)

אני לא מוצא הסבר.. אשמח לפירוט.

האם ניתן להוסיף כי ריטה ורמי סימלו בעיני רבים את הזוג המצליח והיציב במוזיקה הישראלית?? בנוסף לא ברור לי למה לא ניתן להוסיף כי במופע ONE הובאו אמצעים אומנותיים מחו"ל?? יש כמה ידיעות שהייתי שמח להוסיף כהערות שוליים ואודה לכם אם יצורף הסבר יותר מפורט או שאני אביא לכם קישורים לידיעות ואתם תוסיפו. תודה.

המשפט הראשון חסר משמעות וחסר תימוכין, המשפט השני מעורפל וחסר תימוכין. מה לא הבנת בעזרה:הערת שוליים? אתה יכול להתנסות בהוספת הערות שוליים בויקיפדיה:ארגז חול. חי ◣ 8.10.2008, 13:15 (שיחה)

שלום. אני מבין שהתוספות "מצליחה מאוד, פופולרית ומוערכת" הם תארים שמחמיאים לזמרת אך איני חושב שאינם נכונים. היא זמרת מצילחה מאוד בכל קנה מידה שתרצו, מכירת אלבומים, הופעות וכד' רשימת התארים המכובדת המוצגת לאורך כל הערך שלה מראה את כך שהיא מוערכת וכן העובדה שהוזמנה פעמים רבות לשיר באירועים רישמיים. הפופולריות שלה גם היא נמדדה פעמים רבות לאורך הקריירה הענפה שלה והוכחה כגבוהה מאוד וכן הופעות הענק שהיא ממלא למעלה מ 20 שנה מעידים על הצלחה גדולה ופופולרייות. האם לא ניתן להוסיף עובדות ותארים נכונים מפני שהם מחמיאים לזמרת? אתה מוזמן לבדוק בערכים של זמרות מצליחות נוספות כמו מדונה וסלין דיון ולראות כי הצלחתן ומעמדן מוזכר. נראה לי לגיטימי ביותר לציין על זמרת עם היא המצליחה ומוערכת. מכירות של מאות אלפי אלבומים, הופעות ענק למעלה מעשרים שנה, ותארים כל כך רבים הם סיבה מספיק טובה כדי להוסיף מה שהוספתי. אשמח לתגובה ולאישורכם. תודה. -אלעד-


מחכה לתשובה.

שלום, היום הוספתי כי האלבום "רמזים" הוא האלבום הנמכר ביותר בישראל השנה, ומשום מה הערה זו נמחקה. המידע מבוסס על ידיעה שפורסמה היום בפנאי פלוס לפיה על פי רשתות חנויות התקליטים ונתונים רשמיים - זהו האלבום הנמכר של השנה. אני לא מוצא סיבה למחיקתה של הערה זו.

שלום, זו כבר פעם שלישית שאני מוסיף מידע אודות המופע "בי סייד" של ריטה שהיה בחודש נובמבר וכן מידע על שתי ההופעות באוסטרליה ומשום מה המידע נמחק כל פעם.. אשמח להסבר למה זה.. תודה.

כמה הופעות היו לריטה עד היום? מאות? אתה רוצה שנזכיר כל אחת ואחת בערך? גם כך הערך בעייתי ופרסומי מדי. יחסיות האמת • ח' באייר ה'תשס"ט 14:25:09

אני לא מבין למה הערך נחשב פרסומי מדי?! .. "בי סייד" וגם ההופעות באוסטרליה אלה שני דברים חשובים ומשמעותיים מאוד.. ההשתתפות של ריטה בפסטיבלי הפסנתר הקודמים כן מוזכרת.. אז בוודאי שראוי שהופעה כזו שהיא שונה וראשונית בסגנונה עבור ריטה תיהיה מוזכרת. וגם ההופעות באוסטרליה ראשוניות מבחינתה של ריטה וחשובות וראי שיהיו מוזכרות.. אני באמת לא מבין את סיבת המחיקה??

למה התקליט הראשון לא קיבל פלטינה?![עריכת קוד מקור]

בערך כתוב:

  1. ריטה - 1986 - (מעל 150,000 עותקים)
  2. ‏Breaking Those Walls‏ - 1987 - פלטינה (40,000 עותקים)
  3. ימי התום - 1988 - פלטינה משולשת (120,000 עותקים)

איך זה שלראשון אין פלטינה?!. עִדּוֹ (Eddau) - שיחה 09:34, 1 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

מרשימת ההמתנה למומלצים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים/רשימת המתנה

ערך מקיף ומושקע על אחת הזמרות הבולטות בישראל. חובבשירה - שיחה 23:49, 27 ביולי 2009 (IDT)תגובה

אני הייתי מחלק את הפסקה הארוכה הזו. ערך טוב.--10:55, 28 ביולי 2009 (IDT)
לא. על חייה האישיים אין כלום. ראו את עריכתי בערך. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר - מדברים הרבה? - למה אני אוהב את ויקיפדיה? 12:11, 28 ביולי 2009 (IDT)תגובה
תיקנתי. תודה. חובבשירה - שיחה 12:22, 28 ביולי 2009 (IDT)תגובה
עכשיו זה די בסדר. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר - מדברים הרבה? - למה אני אוהב את ויקיפדיה? 12:23, 28 ביולי 2009 (IDT)תגובה
ואוו! איך היה בכלל למשהו כל כך הרבה לכתוב על משהי שרק שרה??? ערך טוב מאוד.--Galoren.com - שיחה 12:28, 9 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
לדעתי, חסרה בערך התייחסות לאופי התיאטרלי המוקצן של שירתה. אופי זה הביא לכך שהיא זוכה לחיקויים (הומוריסטיים) כה רבים.אודי - שיחה 14:58, 9 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה
האמת שאני נגד. הערך כולל רק "שירוגרפיה", אם נקרא לזה כך; הוא מהווה בעצם פסקת ביוגרפיה ודיסקוגרפיה מורחבות, וחסרים דברים מהותיים נוספים, שהם אלה ההופכים ערך למומלץ. לדוגמה: ביקורות, השפעות, התייחסות ציבורית, סגנון מוזיקלי וכדו'. השוו לדוגמה לערך המומלץ בוב מארלי. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 01:32, 26 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

נגד. בתחום חייה האישיים יש אזכור של מספר שורות, שאינו פרופורציונלי לביוגרפיה המקצועית. חסר הפירוט על דמותה הציבורית שדווקא אצל ריטה היא מעבר לשיריה. הרי בדימוייה הציבורי (למשל [1]) היא נחשבת כדיווה בעלת קול הזהב. מעבר לכך יש לה תדמית של אישיות רגישה ואפילו רגשנית והיסטרית, מחד; אך גם כאשה רומנטית וחמה, המביאה בהופעותיה את אשיותה בנוסף לשירה, מאידך. על דברים כאלה הייתי מצפה לקרוא בערך מומלץ, עם סימוכין, שכידוע קיימים. בנוסף לא מצאתי במאמר את האיזכור הספציפי של היותה Gay-Icon. הרי ריטה היא במובנים רבים ג'ודי גארלנד הישראלית ([2], [3]). דוגמה שהייתי מצפה לקרוא בערך מומלץ אודותיה היא השיר "בוא" שהיה מזוהה עם ביצועה, ונבחר להיות שיר הנושא בסרט הלהט"בי עתיר השבחים יוסי וג'אגר, הן בגלל תכניו והן בגלל המבצעת. קיימים חוסרים נוספים. בתחום חייה המקצועיים, לא ראיתי איזכור, למשל, לתביעה שהגישה עם בעלה כנגד חברת התקליטים. לסיכום: עדיין לא מומלץ. דני. ‏Danny-w19:24, 26 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

נגד מהנימוקים הנ"ל. בית השלוםשיחה • כ"א באלול ה'תשס"ט • 15:20, 10 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

סוף העברהעודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 14:58, 14 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

משוב מ-13 ביוני 2012[עריכת קוד מקור]

ריטה ורמי נישאו לפני 1988, זה היה כנראה ב 1985-6 79.183.116.16 20:45, 13 ביוני 2012 (IDT)תגובה

יתכן שאתה צודק. לפי מעריב הם נישאו ב-1986. כדאי גם להוסיף בערך שלירז צ'רכי היא בת אחותה הבכורה של ריטה. אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 01:29, 24 ביולי 2012 (IDT)תגובה
אני די בטוח שלפני כמה שנים כתבתי בערך שצ'רכי היא אחייניתה, ואחר כך מישהו חשב כנראה שזה לא מספיק חשוב ומחק את זה. מור שמש - שיחה 07:42, 24 ביולי 2012 (IDT)תגובה
אכן אנונימי מחק את זה ב-2008, ולגבי שנת הנישואין, אני די משוכנע שהם התחתנו לפני הפריצה שלהם שהחלה ב-1986. אגסי - שיחה - עדכונים אקטואליים נחוצים! 09:17, 24 ביולי 2012 (IDT)תגובה
גם בנענע כתוב שהם נישאו ב-1986. אגסי - שיחה 23:57, 12 בפברואר 2013 (IST)תגובה

באיזה גיל היא עלתה מאירן?[עריכת קוד מקור]

בפתיח כתוב שהיא הייתה בת 9, בסוף כתוב שהיא הייתה בת 8. נא לבחור אחד. רואי טייט. 85.178.6.236 06:46, 19 בפברואר 2013 (IST)תגובה

תוקן, תודה אהרן - שיחה 09:51, 19 בפברואר 2013 (IST)תגובה

שנת 2016[עריכת קוד מקור]

שנת 2016 – בחודש נובמבר לרגל חודש בריאות הנפש הישראלי אירח אירוע ההתרמה השנתי של עמותת אנוש את הזמרת ריטה להופעה[4]

Eladti, למה הסרת את המידע הזה מהערך?, זה חלק מהביוגרפיה של ריטה. --Avco123 - שיחה 12:23, 18 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

ריטה היא זמרת שהופיעה מאות הופעות במהלך הקריירה שלה. מה מייחד את ההופעה הזאת מהופעות אחרות שמצדיק את אזכורה? Eladti - שיחה 13:23, 18 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה
זה גם פורסם באינטרנט וזה גם נחשב לחלק מהקריירה שלה. --Avco123 - שיחה 16:03, 18 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

מה לעזאזל קרה לערך הזה?[עריכת קוד מקור]

הפסקתי לעקוב אחריו מזמן, ופתאום גיליתי שהוא הפך מפסקאות לרשימה ארוכה ומכוערת. ככה לא כותבים אנציקלופדיה. הסגנון הזה דורש עריכה מקיפה מאוד. מור שמש - שיחה 12:55, 18 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

צודק ב-100% הערך נראה כמו מסמך קורות חיים ולא כערך. הוספתי תבנית שכתוב. Eladti - שיחה 13:24, 18 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

מה המנעד שלה?[עריכת קוד מקור]

לריטה יש קול אדיר ומעניין לדעת מה המנעד שלה (כמה אוקטבות יש לה בקול).

הצלחתי למצוא, לגמרי במקרה, שיר בו היא מגיעה עד F6. לא זכור לי ששמעתי אותה מגיעה גבוה מזה. מישהו יודע מה הצליל הנמוך ביותר המתועד שלה? 37.46.46.145 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

חלוקה מחודשת של תוכן העניינים[עריכת קוד מקור]

Avco123, שחזרת עריכות שביצעתי בערך תחת ההסבר המפורט "שחזור". זה לא באמת מניח את הדעת, אשמח אם תוכל להסביר את השחזור הגורף כיוון שאני רחוקה מלהסכים איתו. השינוי הכי משמעותי הוא החלוקה המחודשת של תוכן העניינים - במקום "שנות ה-80 של המאה ה-20" שבעיני לא נותן שום מידע רלוונטי, פירקתי את הביוגרפיה שלה להישגים משמעותיים: "1962-1979: ראשית חייה", "1985: תחילת הקריירה", "1986: אלבום הבכורה" וכדומה - כאשר נעזרתי בערך של מדונה כרפרנס. בין השינויים ששוחזרו:

  • ביטול חלוקה מחודשת של תוכן העניינים
  • החזרת פרמטרים לא רלוונטיים לתבנית (תאריך פטירה, מיקום פטירה וכו')
  • ביטול הוספת "מדבבת" לפתיח (זמרת, שחקנית ומדבבת)
  • ביטול שינויים בניסוח בביוגרפיה וביטול קישוריים פנימיים

Staval - שיחה 17:56, 2 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

הייתי מסכים עם החלוקה שעשית אם היה יותר ממשפט אחד או שניים על כל פסקה שנפתחה. בערך של מדונה יש יותר ממשפט אחד או שניים על כל פסקה. אם יהיו עוד ויקיפדים שיסכמו עם החלוקה שלך. את מוזמנת לשחזר, אבל כרגע עדיפה הגרסה היציבה. Avco123 - שיחה 18:35, 2 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

קישור לערך שגוי[עריכת קוד מקור]

הקישור לCBS שגוי, מדובר בחברה ישראלית. 147.161.9.162 17:08, 12 במאי 2020 (IDT)תגובה

תודה. הקישור הוסר. Avco123 - שיחה 17:35, 12 במאי 2020 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בריטה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 16:42, 23 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

בעיה בקישורי ארכיון בערך (ספטמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום. בתהליך הארכוב, החזיר הארכיון שגיאות לאחד או יותר מהאתרים ששלחתי לארכיון. להלן קישורים שהחזירו שגיאה והשגיאה המתאימה.

בכל מקרה זו תהיה ההודעה היחידה לגבי קישורים אלו, ולא יעשה ניסיון נוסף לארכוב קישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 21:48, 4 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

עטוף ברחמים[עריכת קוד מקור]

עטוף ברחמים נכתב על ידי אהוד מנור, ולא אהוד בנאי 46.120.37.22 16:59, 1 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

שם המשפחה[עריכת קוד מקור]

@Yossipik היי, צירפתי מקור לשינוי. ניתן לשמוע ממקור ראשון ששם המשפחה הוא ג'אהן-פרוז. כשהם עלו לארץ הייתה טעות בהקלדה במשרד הפנים. אז נכון שבאופן רשמי השם הוא יאהן-פרוז, אבל היא נולדה בשם ג'אהן-פרוז. מצרף קישור גם כאן, לזמן המדויק בסרטון [5] ‏—N100a‏ • שיחה 19:07, 13 בינואר 2024 (IST)תגובה

@N100a, אני לא רוצה להגיד משהו שאני לא יודע בוודאות, אבל מן הסתם יאהן-פרוז או ג'אהן-פרוז זה עניין של הגייה ויכול להיות שהוגים את השם בצורה מסויימת וכותבים בצורה שונה. אם יאהן-פרוז מופיע בצורה כזאת גם בעשרות כתבות ברשת ובסרטים אז לא חושב שיש מה לשנות --Yossipik - שיחה 🎗 01:15, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה
היא אמרה במפורש שזו טעות. הכתבים לא יודעים יותר טוב מריטה 🙂. נשמע שהיא פשוט השלימה עם הטעות. לדעתי זה יכול וצריך להופיע בתחילת פסקת הביוגרפיה. בהמשך הערך ניתן להשתמש בשם העדכני. ככה נהוג בכל ערך אישיות ששינתה את שמה. ‏—N100a‏ • שיחה 01:49, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה