ParaWorld

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ParaWorld
כללי
תאריך הוצאה 25 בספטמבר 2006
סוגה אסטרטגיה בזמן אמת
פיתוח SEK
הוצאה לאור Sunflowers Interactive Entertainment Software עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור גרמניה עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Deep Silver, Sunflowers
דרישות תוכנה
מצבי משחק יחיד, מרובה משתתפים
פלטפורמות Windows
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ParaWorld הוא משחק אסטרטגיה בזמן אמת ששוחרר למחשב בתאריך 25 בספטמבר 2006. המשחק פותח על ידי החברה הגרמנית SEK שנמצאת בברלין. המשחק כולל יותר מ-50 חיות פרה-היסטוריות כאשר יש התמקדות ספציפית בדינוזאורים.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקונספט של המשחק דומה לקונספט של Age of Empires, שגם כן משחק אסטרטגיה בזמן אמת. ParaWorld כולל בתוכו מאפיינים כמו אוכל, עצים, אבנים ומשאבים נוספים. אוכל יכול להילקח מהצמחים, לצוד חיות, לדוג דגים, או להיות חוואי. האבנים נמצאות במקורות מוגבלים, ועצים נכרתים ממקורות מתחדשים.

הסיפור לוקח מקום ביקום דמיוני, שבו החיות הפרה היסטוריות קיימות לצד הציוויליזציה האנושית, שאינם מתקדמים בטכנולוגיה. כתוצאה מכך, הדינוזאורים לוקחים חלק משמעותי בחיי הטבע ובמשחק. דינוזאורים שחיים בטבע יכולים לשמש כאוכל, אף על פי שיש מספר דינוזאורים אגרסיביים ואימפולסיביים שיתקפו אתכם אם תתקרבו יותר מדי. יש גם חיות פרה היסטוריות נוספות שקיימות במשחק כמו ממותות.

פלגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • סקנדינבים: מבוסס על הויקינגים, הסקנדינבים הם לוחמים. הם מסתמכים על שריון כבד במיוחד. הם בעלי הכוח הגדול ביותר בקרבות פנים-אל-פנים.
  • Dustribes: מבוססים על תרבויות אפריקאיות. פלג זה מורכב מנוודים, ברמה כזו שאצלם הבניינים הם הלכה למעשה יחידות ניידות. עוד יתרון בפלג זה הוא שניתנת להם אפשרות להרוס את הבניין שלהם ולהחזיר את כל המשאבים שלהם. בנוסף לכך, היחידות הצבאיות שלהם יכולים לבנות.
  • דרגון קלאן: מזוהים עם תרבות המזרח הרחוק. הקלאן מתקדם טכנולוגית בהרבה משאר הפלגים וניתנת לו האפשרות גם בשימוש של אבק שרפה. הם מומחים במלכודות סודיות, ומומחים במכונאות, וכן ביחידות לטווח הרחוק.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ParaWorld, באתר PCGamingWiki (באנגלית)