ג'יני (מתאבקת)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'יני
Jinny
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 28 בספטמבר 1989 (בת 34)
נייטסברידג', לונדון,
אנגליה, ממלכה המאוחדת
שם במה ג'יני
ג'יני קוטור
ג'יני סנדו
כינוי Fashionista
משקל 58 ק"ג
גובה 1.68 מטר
לאום אנגלי
קריירה מקצוענית 8 ביוני 2014 – הווה (9 שנים ו־41 שבועות)
מאמנים הפרוג'ו
ג'ימי האבוק
ליגות WWE
תרגילי סיום The Makeover Couture Stretch
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ג'יני סנדואנגלית: Jinny Sandhú; נולדה ב-28 בספטמבר 1989) הידועה יותר בשם הבמה שלה, ג'יני היא מתאבקת אנגלייה, המופיעה בארגון ההיאבקות WWE כחלק ממחלקת בריטניה של התוכנית NXT, ה-NXT UK.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'יני נולדה ב-28 בספטמבר 1989 בלונדון, אנגליה. היא אומנה על ידי ארגון ההיאבקות Progress Wrestling, כאשר היא הייתה המתאבקת הראשונה שמסיימת את ההכשרה מטעם בית הספר להיאבקות של הארגון המכונה בשם "הפרוג'ו".[1]

היא בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מטעם אוניברסיטת ברמינגהאם סיטי.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

Progress Wrestling‏ (2015–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-4 בינואר 2015, היא ערכה את קרב הבכורה שלה בארגון ההיאבקות Progress, כשניצחה את פוליאנה במסגרת האירוע ENDVR:8. באירוע ENDVR:12, שנערך ב-13 בספטמבר, היא גברה על טוני סטורם. היא רשמה ניצחון נוסף במסגרת האירוע ENDVR:15, שנערך ב-13 במרץ 2016 הפעם על לבה בייטס. באירוע "פרק 28", שנערך ב-10 באפריל, היא ניצחה פעם נוספת את טוני סטורם. שישה אירועים לאחר מכן ב"פרק 34", שנערך ב-14 באוגוסט, ג'יני הצטוותה לשורות מרטי סקורל, כשביחד הם ניצחו את לאורה די מתאו ומארק האסקינס בקרב זוגות מעורב. באירוע "פרק 36", שנערך ב-25 בספטמבר, ג'יני, אלכס וינדזור ודהליה בלאק ניצחו בקרב שלוש נגד שלוש את פוליאנה, ניקסון ניוול, ולאורה די מתאו. באירוע PROGRESS New York City, שנערך ב-12 באוגוסט 2017, ג'יני ודיאונה פוראזו ניצחו בקרב זוגות את דהליה בלאק ודקוטה קאי. לעומת זאת, לילה לאחר מכן באירוע PROGRESS Boston, ג'יני, פוראזו וקאי השתתפו בקרב משולש, שבסופו קאי ניצחה. באירוע "פרק 66", שנערך ב-6 באפריל 2018, ג'יני ומרסדס מרטינז ניצחו בקרב זוגות את טוני סטורם ושאזה מקנזי. באירוע הבא, שנערך לילה לאחר מכן, ג'יני ואוסטין ת'יאורי ניצחו בקרב זוגות מעורב את קיי לי ריי וויל אוספריי. באירוע "פרק 69", שנערך ב-20 במאי, ג'יני ניצחה את טוני סטורם והפכה לאלופת הנשים של Progress בפעם הראשונה בקריירה. היא החזיקה בחגורת אליפות זו במשך 224 ימים, כשבדרך הגנה בהצלחה על תוארה מול מתאבקות כמו דקוטה קאי, מילי מקנזי, ג'ורדיין גרייס, נטליה מרקובה, טוני סטורם, קילר קלי וקריס וולף. בסופו של דבר, היא איבדה את התואר לג'ורדיין גרייס באירוע "פרק 82", שנערך ב-30 בדצמבר. היא הצליחה לזכות בתואר בפעם השנייה באירוע "פרק 99", שנערך ב-15 בדצמבר 2019, כשניצחה את מייקו סאטומורה.

ארגונים עצמאיים (2015–2018)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'יני ערכה את הופעת הבכורה שלה בארגון ההיאבקות Pro Wrestling Chaos‏ (PWC) בשנת 2015. באירוע PWC 20, שנערך ב-12 במרץ 2016, היא נוצחה על ידי לבה בייטס. שני אירועים לאחר מכן ב-PWC 22, שנערך ב-18 בפברואר 2017, ג'יני וג'טה הפסידו בקרב זוגות למלינה וסיירה לוקסטון. ב-28 באוקטובר, ג'יני הפכה לאלופת עלמת הכאוס הראשונה של הארגון, כשניצחה את מרטינה. היא שמרה על התואר בהצלחה במשך 546 ימים, עד שהפסידה לשאקס ב-27 באפריל 2019.

באירוע SCW Trick Or Treat של ארגון ההיאבקות South Coast Wrestling‏ (SCW), שנערך ב-24 באוקטובר 2015, ג'יני הפכה לאלופת מלכה הזירה הראשונה של הארגון, כשניצחה את לאנה אוסטין.

תחת שם הבמה ג'יני קוטור, היא ערכה את קרב הבכורה שלה בארגון ההיאבקות Revolution Pro Wrestling ב-5 ביוני 2016, כשבקרב זה היא ניצחה אדי סטאר. ב-1 באוקטובר 2017, היא השיגה ניצחון על ודה סקוט. ב-7 בינואר 2018, ג'יני הפכה לאלופת הנשים הבריטית הראשונה בתולדות RevPro, כשניצחה את מילי מקנזי בשלב חצי הגמר ואת דיאונה פוראזו בגמר טורניר אשר קבע את האלופה הראשונה. לעומת זאת, תקופת כהונתה כאלופה נקטעה לאחר 147 ימים, כשהיא הפסידה לג'יימי הייטר ב-3 ביוני.

כמו כן, ג'יני הופיעה בארגון ההיאבקות הגרמני Westside Xtreme Wrestling‏ (wXw), כשהשתתפה לראשונה בטורניר ה-Femmes Fatales לשנת 2016, שנערך ב-1 באוקטובר 2016. במסגרת טורניר זה, היא ניצחה את דאליה בלאק בסיבוב הראשון, אך נחלה הפסד בקרב מרובע אשר כלל את אלפא מייל, שאנה ומלאני גריי, שבסופו אלפא מייל ניצחה.

WWE‏ (2017–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

באפריל 2017, ג'יני השתתפה בשבוע האקסס של רסלמניה 33, כשהיא נוצחה על ידי טוני סטורם ביום השני והשלישי של האירוע. בחודש יוני של שנת 2018, נודע שהיא חתמה על חוזה ב-WWE.[2] ב-18 ביוני, ג'יני הוכרזה כאחת מארבע משתתפות אשר יתמודדו ביניהן על ההזדמנות להתמודד על אליפות הנשים של NXT במסגרת היום הראשון של טורניר אליפות בריטניה. מנגד, ג'יני נפצעה והקרב הצטמצם והפך לקרב משולש אשר כלל את טוני סטורם, קילר קלי ואיילה דאון. בחודש אוגוסט, ג'יני השתתפה בטורניר הנשים לזכר מאי יאנג, כשהיא הודחה כבר בסיבוב הראשון של הטורניר על ידי טוני סטורם. זמן קצר לאחר השתתפותה בטורניר, ג'יני הוכרזה כאחת המתאבקות של מחלקת הנשים של המותג הבריטי NXT UK. לאחר סדרה של קדימונים שבישרו על בואה, ג'יני הופיעה לראשונה במותג ב-7 בנובמבר בפרק של התוכנית NXT UK, כשתקפה את דקוטה קאי מאחור לאחר שהאחרונה הפסידה בקרב שלה לטוני סטורם. לאחר מכן, ג'יני השתתפה בטורניר אשר קבע את אלופת הנשים הראשונה של NXT UK. היא ניצחה בסיבוב הראשון את מילי מקנזי, אך הודחה לאחר מכן בשלב חצי הגמר על ידי טוני סטורם.

ב-15 במאי 2019 בפרק של התוכנית NXT UK, ג'יני ביחד עם ג'זי גייברט, שערכה את הבכורה שלה במותג, קטעו את הקרב המתנהל בין קילר קלי לזאיה ברוקסייד, כשהשתיים תקפו את קלי וברוקסייד. מעתה ואילך, גייברט שימשה כשומרת הראש של ג'יני. ב-19 ביוני בפרק של התוכנית NXT UK, ג'יני השתתפה בקרב באטל רויאל אשר קבע מי ממתאבקות מחלקת הנשים תקבל הזדמנות עתידית להתמודד על אליפות הנשים של NXT UK, לעומת זאת, בקרב עצמו היא הודחה על ידי ברוקסייד. ב-17 ביולי בפרק של התוכנית NXT UK, ג'יני ניצחה בקרב יחידים את אותה ברוקסייד הודות לעזרה מצידה של גייברט. לאחר מכן, ג'יני וגייברט נקלעו לפיוד עם ריאה ריפלי ופייפר ניבן, כשבמהלך הפיוד עצמו ג'יני וגייברט נחלו הפסדים הן בקרבות זוגות והן בקרבות יחידים. ב-19 בדצמבר בפרק של התוכנית NXT UK, ג'יני ניצחה את אמייל ולאחר הקרב גייברט סירבה להמשיך לתקוף את המפסידה, צעד שהוביל להיפרדות הדרכים של השתיים.

ב-24 בספטמבר 2020 בפרק של התוכנית NXT UK, ג'יני ערכה את החזרה שלה למרקע לאחר מגפת הקורונה שכפתה את הפסקת הקלטות התוכנית, כשהיא הביטה בקיי לי ריי לאחר הגנתה המוצלחת של האחרונה על תוארה מול פייפר ניבן, צעד שהצהיר באופן ברור על כוונותיה של ג'יני להתמודד על התואר הנכסף. שבוע לאחר מכן בתוכנית, ג'יני חזרה לפעילות בזירה וניצחה את זאיה ברוקסייד, כאשר לאחר הקרב היא טענה שהיא חסרת רחמים יותר ממה שהייתה בעבר. ב-19 בנובמבר בפרק של התוכנית NXT UK, ג'יני התערבה בקרב על אליפות הנשים שהיה קרב ספירות בכל מקום בין האלופה, קיי לי ריי לטוענת לכתר, פייפר ניבן. ג'יני תקפה את ניבן מאחור בעזרת כיסא, מה שאיפשר לריי לנצל מצב זה לטובתה ולהגן בהצלחה על תוארה. שבוע לאחר מכן בתוכנית, ג'יני גברה על איילה דאון בקרב יחידים, כשלאחר הקרב היא הטיחה עלבונות בפני ניבן. המתיחות בין ג'יני לניבן הסלימה כאשר קרב בין השתיים נקבע ל-7 בינואר 2021 בפרק של התוכנית NXT UK, כשהמנצחת בקרב תהיה הטוענת הבאה לכתר של קיי לי ריי. בקרב ביניהן, ג'יני הצליחה לגבור על ניבן זאת לאחר התערבות מצידו של ג'וסף קונרס, שחבר לשורותיה של ג'יני מאותה נקודה. שבועיים לאחר מכן בתוכנית, ג'יני קיבלה את הקרב המיוחל מול ריי על אליפות הנשים של NXT UK, לעומת זאת, היא כשלה בניסיונה לזכות בתואר, כשהפסידה לאלופה למרות הסחות הדעת החוזרות ונשנות מצד קונרס. ב-11 במרץ, ג'יני וקונרס הפסידו בקרב זוגות מעורב לפייפר ניבן וג'ק סטארז. ב-26 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT UK, ג'יני הפסידה לאיף ואלקירי בקרב ללא פסילות. ב-23 בספטמבר בפרק של התוכנית NXT UK, ג'יני גברה על איילה דאון. שבועיים לאחר מכן, היא רשמה ניצחון נוסף, הפעם על אמיליה מקנזי. ב-4 בנובמבר בפרק של התוכנית NXT UK, היא כשלה בניסיונה לזכות באליפות הנשים לאחר שהפסידה לאלופה, מייקו סאטומורה.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

סנדו היא ממוצא הודי בריטי. היא נחשפה לראשונה לענף ההיאבקות בגיל תשע, כאשר היא ציינה את ג'ושין לייגר, ליטה וטריש סטרטוס כמקורות להשראה עבורה.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים בארגון ההיאבקות Pro Wrestling Chaos – PWC
    • אליפות עלמת הכאוס (פעם אחת, ראשונה)
  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated – PWI
    • PWI דירג אותה במקום ה-45 מתוך 100 המתאבקות הטובות ביותר לשנת 2019
  • הישגים בארגון ההיאבקות Progress Wrestling
    • אליפות הנשים של Progress (פעמיים, נוכחית)
  • הישגים בארגון ההיאבקות Revolution Pro Wrestling – RevPro
    • אליפות הנשים הבריטית של RevPro (פעם אחת, ראשונה)
    • טורניר אליפות הנשים הבריטית של RevPro‏ (2018)
  • הישגים בארגון ההיאבקות South Coast Wrestling
    • אליפות מלכת הזירה של South Coast (פעם אחת, ראשונה)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]