סאמי ג'ו קרינגטון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סאמי ג'ו קרינגטון
Sammy Jo Carrington
סאמי ג'ו קרינגטון, בגילומה של הת'ר לוקליר
סאמי ג'ו קרינגטון, בגילומה של הת'ר לוקליר
תוכנית טלוויזיה שושלת (הסדרה המקורית)
שושלת: המפגש
שושלת (אתחול מחודש)
הופעה ראשונה בסדרה המקורית:
עונה 2, פרק 5: "פיוס"
באתחול המחודש:
עונה 1, פרק, 1: "בקושי זיהיתי אותך"
הופעה אחרונה בסדרה המקורית:
עונה 9, פרק 22: "מלכוד 22"
באתחול המחודש:
עונה 5, פרק 22: "מלכוד 22"
יוצרים ריצ'רד ואסתר שפירו
גילום הדמות הת'ר לוקליר (1981-1991)
רפאל דה לה פואנטה (2017-)
מידע
שם אמיתי סמנתה ג'וזפין דין (בסדרה המקורית)
סמואל ג'וזיה ג'ונס (באתחול המחודש)
מין נקבה (בסדרה המקורית)
זכר (באתחול המחודש)
מקצוע דוגמנית (בסדרה המקורית)
מנהל בית המלון "לה מיראז'" (באתחול המחודש)
אזרחות ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
דמויות קשורות
משפחה איריס דין ודניאל רייס (הורים)
איריס מצ'אדו ואלחנדרו ראייה (הורים; באתחול המחודש)
קריסטל קרינגטון (דודה)
סטיבן קרינגטון (בעל)
קליי פלמונט (בעל שני; בסדרה המקורית)
דני קרינגטון (בן; בסדרה המקורית)
ל. ב. ולורן קולבי (אחיינים; בסדרה המקורית)
קריסטינה קרינגטון (דודנית; בסדרה המקורית)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סאמי ג'ו קרינגטוןאנגלית: Sammy Jo Carrington; נולדה כסמנתה ג'וזפין דין) היא דמות בדיונית, שנוצרה על ידי הזוג ריצ'רד ואסתר שפירו עבור אופרת הסבון "שושלת". סאמי ג'ו היא אחייניתה של קריסטל קרינגטון, ומאוחר יותר היא אף נישאת לסטיבן קרינגטון ומולידה לו ילד. דמותה של סאמי ג'ו, שגולמה על ידי השחקנית הת'ר לוקליר, הופיעה לראשונה במהלך עונתה השנייה של הסדרה, ונחשבה לדמות משנית עד לסוף העונה החמישית ששודרה בשנת 1985. בעונה השישית, קודמה לוקליר לצוות השחקנים הראשי עד לסיום הסדרה בשנת 1989, והיא שבה לגלם את דמותה של סאמי ג'ו במיני-סדרת ההמשך, "שושלת: המפגש", ששודרה בשנת 1991.

באתחול המחודש של הסדרה שהופק על ידי רשת "The CW" בשנת 2017, נהפכה דמותה של סאמי ג'ו לגבר הומוסקסואל בשם סאם "סאמי ג'ו" ג'ונס, בגילומו של השחקן רפאל דה לה פואנטה.

בסדרה המקורית[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה השנייה, דמותה של סאמי ג'ו מופיעה לראשונה בסדרה "שושלת". לאחר שבילתה במרוצי מכוניות חובבניים עם אביה החורג, פרנק דין, סאמי ג'ו דין הצעירה נשלחת לדנוור כדי להתגורר עם דודתה, קריסטל, אשר נישאה למולטי-מיליונר בלייק קרינגטון. במשך שהותה באחוזת קרינגטון, סאמי ג'ו מתחילה לנהל קשר רומנטי עם בנו של בלייק, סטיבן, שנאבק במקביל עם מיניותו. במקביל, גם בלייק וגם גרושתו, אלקסיס, לא מרוצים מהקשר של סטיבן עם סאמי ג'ו, שמנהגת בהמוניות יתר לטעמם. משכך, סאמי ג'ו וסטיבן בורחים על מנת להינשא, אך עד מהרה מתברר שסאמי ג'ו היא רודפת בצע ערמומית שנישאה לסטיבן רק בשל עושרם הרב של משפחת קרינגטון. בהמשך, סאמי ג'ו מאזינה לשיחתו של סטיבן עם אלקסיס על האפשרות שייתכן ובלייק הוא לא אביה הביולוגי של פאלון. מאוחר יותר, בעודה שיכורה, סאמי ג'ו מתווכחת עם פאלון ההיריונית במסיבה ומספרת לה על כך. כאשר אלקסיס מגלה שסאמי ג'ו הייתה שסיפרה לפאלון שבלייק הוא אינו אביה הביולוגי, היא מציעה לה המחאה על סך 20,000 דולר ולחתום על הצהרה המציינת שהיא וסטיבן מעולם לא מימשו את נישואיהם, כך שיהיה ניתן לבטל אותם. סאמי ג'ו מסרבת לחתום, ובמקום זאת סוחטת אלקסיס בכך שתציג לסטיבן את ההצהרה. לאחר מכן, סאמי ג'ו לוקחת את הכסף ועוזבת את דנוור. סטיבן עוקב אחריה עד להוליווד, אבל היא דוחה אותו ואומרת לו שהוא לא יוכל לתת לה את הדברים המהותיים שהיא רוצה.

עונות 3–4[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה השלישית, לאחר שסטיבן נעדר ונחשב למת לאחר התאונה באתר הקידוח, סאמי ג'ו שבה לדנוור עם תינוק בשם דני, שלטענתה שייך לסטיבן. סאמי ג'ו מחליטה להשאיר את התינוק אצל בלייק וקריסטל, ועוברת לניו יורק על מנת להמשיך בקריירת הדוגמנות שלה. כאשר מתגלה שסטיבן עודנו בחיים, הוא הולך לניו יורק ומציע לה נישואין, אך סאמי ג'ו מסרבת להצעתו של סטיבן.

בעונה הרביעית, לאחר שסירבה להצעות נישואיו, סטיבן חוזר לדנוור ונושא לאישה את קלאודיה בלייזדייל. לאחר נישואיהם, קלאודיה מתחילה לקבל מתנות וטלפונים מבעלה לשעבר המת לכאורה, מתיו בלייזדייל. סטיבן וקלאדיה עוקבים אחר הרשמזים עד למורגן הס, חוקר פרטי בעל קשר לאלקסיס. עם זאת, ללא ידיעתם, סאמי ג'ו היא זו ששלחה את הס להטריד את קלאודיה, ובסיום העונה היא שבה לדנוור להילחם על המשמורת של דני.

עונה 5[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה החמישית, סאמי ג'ו משטה באחיו של סטיבן, אדם, וגורמת לו לקחת אותה לשדה התעופה, ובכך מאפשר לה בטעות לחטוף את דני. כששאר בני קרינגטון על כך, הם דורשים ממנה שתשיב את דני, ומנגד, סאמי ג'ו דורשת 30,000 דולר לחודש עבור החזרתו. במקביל, קלאודיה משכנעת את אדם לכפר על טעותו ולעזור לסטיבן להשיב את דני. אדם מסכים לכך ועוזר להשיב את דני, ואילו סאמי ג'ו המובסת שבה לניו יורק. מאוחר יותר, קריסטל מגיעה לבקר את סאמי ג'ו יחד עם גבר זר בשם דניאל רייס, שלטענתה הוא אביה הביולוגי של סאמי ג'ו. דניאל מת כעבור זמן קצר, ומשאיר את עושרו לסאמי ג'ו. עם זאת, קריסטל ממונית למוציאה לפועל של הצוואה והיא מסרבת להעביר לה את ירושתה עד שתתחיל לחיות בצורה הוגנת. זועמת, סאמי ג'ו שבה לניו יורק, נשבע לנקום בדודתה. כאשר היא פוגשת שחקנית בשם ריטה לסלי שמתאמנת לתפקיד חדש בפאה בלונדינית, סאמי ג'ו מבינה שהיא נראית כמו קריסטל ומתחילה להוציא לפועל את נקמתה.

עונה 6[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה השישית, מתגלה שסאמי ג'ו מתכננת לשכנע את ריטה להתחזות לקריסטל ולהונות את הבנק לשחרר את הירושה שלה. עד מהרה, המאהב של ריטה, ג'ואל אבריגור, משתלט על התוכנית, וזומם לקחת ככל האפשר מכספו של בלייק. ג'ואל חוטף את קריסטל, וריטה תופסת את מקומה באחוזת קרינגטון. בהדרגה, סאמי ג'ו מרגישה חוסר נוחות עם מה שעוללה כשהיא מתחילה לחשוד שג'ואל וריטה מתכננים להרעיל את בלייק, ובעקבות כך, סאמי ג'ו המפוחדת מתוודה בפני סטיבן על מעשיה. סטיבן מציל את אביו מריטה כשבמקביל סאמי ג 'ו מחלצת את קריסטל מהשבי. בלייק וקריסטל מסכימים שלא להגיש כתבי אישום נגד סאמי ג'ו בתמורה לעזרתה למשטרה בחיפוש אחר ג'ואל וריטה. במקביל, סאמי ג'ו מתחילה לנהל רומן עם קליי פאלמונט. כשהיא תופסת אותו מנשק את אחותו הצעירה של סטיבן ובת זוגו לשעבר, אמנדה קרינגטון, במלון "לה מיראז'", השניים נכנסות לקרב ונופלות לתוך הבריכה בזמן שהמלון עולה באש.

עונות 7–9[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה השביעית, סאמי ג'ו מספרת לקליי שהיא בהריון, והשניים מתחתנים. בהמשך, היא מבינה שהיא לא בהריון, אך מפחדת לספר על כך לקליי; בסופו של דבר, היא מספרת לו על כך והשניים מתגרשים. לאחר שהקונפליקט סביב המשמורת על דני מתחילה להשפיע על לימודיו בבית הספר, סאמי ג'ו וסטיבן מחליטים לחיות יחד בצורה אפלטונית בניסיון לתת דני חיי משפחה נורמליים. הדבר מוביל לכך שהם שוכבים באופן חד פעמי, אבל סטיבן מבין שזו הייתה טעות מצדו ועוזב את ביתם המשותף.

בעונה השמינית, סטיבן מתחיל לכעוס כאשר סאמי ג'ו מנהלת רומן עם ג'וש האריס, הקוורטרבק של קבוצת הפוטבול שבבעלותו. ג'וש עוזב את הקבוצה על רקע התמכרותו לקוקאין, ומציע לסאמי ג'ו נישואין. כשהיא מסרבת, הוא לוקח מנת יתר ומת. לאחר מכן, סאמי ג'ו מתחילה לצאת עם ג'ף קולבי, שמציע לה גם כן נישואין. יום למחרת ההצעה, סאמי ג'ו מחליטה לקבל את ההצעה, מבלי לדעת שבאותו הלילה הוא שכב עם אשתו לשעבר ואחותו של סטיבן, פאלון.

בעונה התשיעית, לאחר שסאמי ג'ו מגלה שפאלון שכבה עם ג'ף, היא מתעמתת איתה על אהבתו של ג'ף, והשתיים נלחמות בקרב בוצי, שמסתיים כאשר השתיים מבינות שאף אחת מהן לא מעוניינת בג'ף. לאחר מכן, סאמי ג'ו מתחילה לנהל רומן עם טאנר מקברייד, אך מגלה שהוא למעשה כומר קתולי.

המפגש (1991)[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלוש שנים לאחר אירועי סיום הסדרה, נחשף שסאמי ג'ו שבה לקריירת דוגמנות שלה בניו יורק, ובמקביל שוכבת עם הבוס הנשוי שלה, מה שמוביל אותו לפטר אותה בסופו של דבר. לאחר פיטוריה, סאמי ג'ו שבה לדנוור, שם היא מתקבלת בברכה בחזרה על ידי משפחת קרינגטון ועוזרת להם להביס את הקונסורציום הבינלאומי שהשתלט על חברתו של בלייק, "דנוור-קרינגטון".

באתחול המחודש[עריכת קוד מקור | עריכה]

סאמי ג'ו קרינגטון, בגילומו של רפאל דה לה פואנטה.

בספטמבר 2016, רשת "The CW" הכריזה על הפקת פיילוט לאתחול מחודש עבור הסדרה.[1][2] במרץ 2017, השחקן רפאל דה לה פואנטה לוהק לגרסתה הגברית והומוסקסואלית של סאמי ג'ו, שכעת נקראה סמואל ג'וזיה "סאמי ג'ו" ג'ונס.[3][4][5]

אפיון[עריכת קוד מקור | עריכה]

כמו בסדרה המקורית, סאמי ג'ו הוא אחיינה של קריסטל פלורס, שבהמשך הסדרה מתחיל לנהל רומן עם סטיבן קרינגטון. המפיקה בפועל, סטפני סאבאג', דיברה על ההחלטה לשנות את מגדרה של סאמי ג'ו מאישה לגבר הומוסקסואל: "כשסטיבן קרינגטון הוא הומוסקסואל שנמצא מחוץ לארון, המהלך התסריטאי ההגיוני עבור דמותה של סאמי ג'ו היה לשנות את מגדרה מאישה לגבר."[6] פטריק הוסיפה כי לסאם יש "קצת מהווייב של עושה הצרות התככני שהייתה להת'ר לוקליר בסדרה המקורית."[7] דה לה פואנטה אמר על דמותו: "הלב שלו נמצא במקום הנכון, אבל הוא רכש השכלה גסה והוא היה צריך להבין איך לשרוד, לפעמים הוא קצת שובב, אבל הוא לא בחור רע, הוא לא מנסה לפגוע באף אחד." לדבריו של דה פואנטה, סאם "הוא לא באמת נבל, אבל הוא עושה דברים שובבים. אני חושב שהקהל יחבב אותו מפני שיש לו דרך לעשות את מה שהוא עושה, זה פשוט מצחיק מאוד ומקסים. הוא משתמש במיניות הטבעית שלו ובקסם שלו כדי להתחמק מרצח, וזה כיף לצפות בזה כי לפעמים הוא קצת מקומם. מאוד מקומם."[8] סאם גם מאוד נאמן לדודתו, קריסטל, שאיתה הוא חולק עבר מסתורי מוונצואלה.

פטריק אמרה על פיתוח דמותו של סאם ש"זה הרגיש נכון להפוך אותו לבן זוגו של סטיבן."[9] דה לה פואנטה ציין שיחסיו של סאם עם סטיבן יהיו "רכבת הרים" מכיוון שהם יהיו "מלאי פניות מהירות, חדות". על המשיכה בין שתי הדמויות, דה לה פואנטה אמר:

סטיבן הוא אדם מחושב שמתנהג כמו ילד טוב, לדעתי, מה שמשעשע את סאם, וסאם חושב שזה מצחיק ומוצא את זה ממש משעשע לנסות לדחוף אותו מהקופסה שלו ולהתעסק איתו. ואני חושב שסטיבן מעוניין מאוד לגלות מיהו סאם... כי הוא כל כך מרובע וילד טוב. אז זו דינמיקה כיפית ומעניינת, מכיוון שהם הפכים קטביים.[8]

על יחסיו של סאמי ג'ו עם ג'וזף אנדרס, רב המשרתים של אחוזת קרינגטון, פטריק אמרה: "הצגנו את הידידות ביניהם, ואני לגמרי מזווגת את השניים ביחד... קו העלילה בה השניים ננעלים במרתף [בפרק "טעימה מהדייסה שבישלת"] היה כל כך מהנה... סאמי ג'ו תמיד נלהב מדי, אז זה היה הגיוני שהוא יהיה הראשון שנדפק, ונראה שהאדם הכי מצחיק להינעל איתו במרתף היה אנדרס".[10]

אילן יוחסין[עריכת קוד מקור | עריכה]

טוען את הלשוניות...
 
 
לורה מתיוס
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
טום קרינגטון
 
אלן קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גארט בוידסטון
 
דומיניק דוורו
 
בריידי לויד
 
 
 
 
דניאל ריס
 
איריס דין
 
קריסטל גרנט
 
בלייק קרינגטון
 
אלקסיס מורל
 
דקס דקסטר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ג'קי דוורו
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קריסטינה קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
ססיל קולבי
 
 
קונסטנס קולבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מליסה סנדרס
 
בן קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לזלי קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פיליפ קולבי
 
פרנצ'סקה קולבי
 
ג'ייסון קולבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סאמי ג'ו קרינגטון
 
סטיבן קרינגטון
 
אמנדה קרינגטון
 
אדם קרינגטון
 
קארן אטקינסון
 
פאלון קרינגטון
 
ג'ף קולבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
דני קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ילד ללא-שם
 
 
 
ל. ב. קולבי
 
לורן קולבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אוולין קרינגטון
 
טום קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לו קוקס
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
דקס דקסטר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אלחנדרו ראיה
 
איריס מצ'אדו
 
דניאל רואיז
 
 
קריסטל פלורס
 
בלייק קרינגטון
 
אלקסיס מורל
 
 
 
 
 
ססיל קולבי
 
דומיניק דוורו
 
בריידי לויד
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בן קרינגטון
 
אישה לא ידועה
 
 
 
 
 
 
בטו פלורס
 
 
קריסטל פלורס
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ג'ף קולבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מוניקה קולבי
 
 
 
 
ז'ולייט קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ג'וזף אנדרס
 
אישה לא ידועה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אדם קרינגטון
 
אמנדה קרינגטון
 
ליאם רידלי
 
פאלון קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קירבי אנדרס
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לורן קרינגטון-רידלי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סאמי ג'ו קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סטיבן קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
100%
#DDA0DD
#DDA0DD


הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Goldberg, Lesley; O'Connell, Michael (September 30, 2016). "Dynasty Reboot in the Works at The CW". The Hollywood Reporter. Retrieved October 6,2016.
  2. ^ Andreeva, Nellie (September 30, 2016). "Dynasty Reboot Set At the CW With Josh Schwartz & Stephanie Savage". Deadline Hollywood. Retrieved October 2, 2016.
  3. ^ Giddens, Jamey (March 8, 2017). "Empire Star Cast as Hispanic, Gay Male Version of Dynasty's Sammy Jo". Daytime Confidential. Retrieved May 11,2017.
  4. ^ Petski, Denise (March 9, 2017). "Dynasty: Rafael de la Fuente Joins The CW Pilot; W. Tré Davis In Valor". Deadline Hollywood. Retrieved May 11, 2017.
  5. ^ Mitovich, Matt Webb (May 31, 2017). "Fall TV First Impression: Dynasty". TVLine. Retrieved September 12, 2017.
  6. ^ Nguyen, Hanh (August 2, 2017). "Dynasty: 4 Ways CW's Reboot Has Updated the Series to Be More Inclusive and Tolerant". IndieWire. Retrieved October 12, 2017.
  7. ^ Highfill, Samantha (October 11, 2017). "Dynasty producers talk reimagining the beloved prime time soap". Entertainment Weekly. Retrieved November 15, 2018.
  8. ^ 1 2 Massbrook, Nicole (October 11, 2017). "Dynasty Star Rafael De La Fuente Says Sammy Joe Is Still 'Naughty'". International Business Times. Retrieved March 12, 2018.
  9. ^ "Dynasty Aims To Be The Sexiest, Most Progressive Primetime Soap Ever". IndieWire. October 4, 2017. Retrieved November 1, 2017.
  10. ^ Swift, Andy (November 29, 2017). "Dynasty Boss Breaks Down Claudia's Reveal, the Show's New Direction: 'We're Cranking Up the Crazy'". TVLine. Retrieved December 2, 2017.