דובוני אכפת לי בארץ הפלאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דובוני אכפת לי בארץ הפלאות
The Care Bears Adventure in Wonderland
כרזת הסרט
כרזת הסרט
מבוסס על הרפתקאות אליס בארץ הפלאות מאת לואיס קרול
בימוי ריימונד ג'פליס עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי מייקל הירש, פטריק לוברט, קלייב א. סמית' עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט פיטר סודר עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה אוון לנדיס
שחקנים ראשיים בוב דרמר
טרייסי מור
קולין פוקס
מוזיקה פטריסיה קאלן
מדינה קנדה עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Nelvana עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה Cineplex Odeon Films עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 7 באוגוסט 1987
משך הקרנה 78 דקות
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט מוזיקלי, סרט ילדים, סרט פנטזיה, קרוס-אובר עריכת הנתון בוויקינתונים
תקציב 5 מיליון דולר
הכנסות 6 מיליון דולר
הכנסות באתר מוג'ו carebears3
סרט קודם דובוני אכפת לי: דור חדש
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דובוני אכפת לי בארץ הפלאותאנגלית: The Care Bears Adventure in Wonderland) הוא סרט הנפשה קנדי משנת 1987, אשר מבוסס על דובי הצעצוע מסדרת הצעצועים "דובוני אכפת לי", ועל הספר "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" מאת לואיס קרול.

זהו הסרט השלישי והאחרון שמבוסס על דור זה, לאחר הסרטים "דובוני אכפת לי - הסרט" ו"דובוני אכפת לי: דור חדש".

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שהארנב הלבן, דודו של ארנב לב-שובב, מבקר בארץ אכפתיה, הוא נותן לחבריו הדובונים והדודנים משימה חשובה, למצוא את נסיכת הלבבות האבודה אליס, אשר עשויה להיות מלכה בארץ הפלאות, אחרת הקוסם המרושע ישב על כס המלכות. דוב קוטר, דוב לב-טוב, דוב מזל-טוב, אריה לב-אמיץ, פיל רחב-לב, ארנב לב-שובב והארנב הלבן חפשו בכל רחבי העולם את הנסיכה, אך ללא הצלחה. קוטר מצא ילדה אשר הזכירה את הנסיכה, אליס. דובוני אכפת לי החליטו שאליס תהיה הנסיכה עד שימצאו את הנסיכה האמיתית. החבורה התפצלה בידי עוצמתו של הקוסם, דבר אשר גרם לקוטר, לב שובב והארנב הלבן לקפוץ אל מחילת הארנב כדי להגיע לארץ הפלאות.

בארץ הפלאות, החבורה של לב טוב קבלה הוראות הגעה מפי הזחל. הקוסם שולח את עוזריו דים ודאם כדי לתפוס את אליס באמצעות שני רובוטים ענקיים, אולם דובוני אכפת לי הביסו אותם עם קרן אור. החבורה של קוטר התאחדה עם האחרים כאשר חתול צ'שייר מופיע, בתור ראפר. החתול מפצל את החבורה לשניים: לב טוב, רחב לב, אליס והארנב הלבן הלכו אל ארמון הלבבות, ואילו לב אמיץ, קוטר, מזל טוב ולב שובב הלכו לחפש את הכובען המטורף, אשר יודע איפה הנסיכה נמצאת. הקוסם תפס את אליס והסביר לה מה הולך לקרות שהוא ימלוך בארץ הפלאות שתהיה יותר רצינית ונשלטת. אליס ברחה ורצה אל חדר המלכות של מלכת הלבבות אשר הסכימה לקבל אותה כבתה. החבורה של לב אמיץ מצאה את הכובען המטורף אשר לוקח אותם אל מערת הג'אברווקי, שם הנסיכה האמיתית כלואה בכלוב. קוטר הציל את הנסיכה, אולם הג'אברווקי נעקץ ברגלו והדובוני אכפת לי הוציאו את הקוץ. כאות תודה, הג'אברווקי, אשר נקרא "סטן", החליט לעזור להם להגיע אל ארמון הלבבות.

ביום הכתרת הנסיכה, הקוסם החליט לחבל במבחני ההכתרה של אליס, על מנת להוכיח שהיא לא הנסיכה האמיתית. אליס טיפסה על הר על מנת להביא מים מהמעיין, עם עזרה מלב טוב ורחב לב. אולם, אליס נתנה את מי המעיין לחד-קרן פצוע. מרוב כעס, הקוסם ציווה שאליס תגרום לפרחים לפרוח באופן קסום. הנסיכה לפתע הופיעה בהפתעה וגרמה לפרחים לפרוח. הקוסם, שלא האמין שהנסיכה חזרה, הודה בטעות על חטיפתה ונתפס על פשעו. דובוני אכפת לי, אליס, ותושבי ארץ הפלאות עצרו את הקוסם אולם כאשר הג'אברווקי הופיע, הקוסם השתגע ונאסר. הנסיכה הוכתרה בתור המלכה החדשה, והיא עזרה לאליס ולדובוני אכפת לי לחזור לביתם בשלום.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]