דניאלה מוינט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דניאלה מוינט
Danielle Moinet
לידה 28 בנובמבר 1983 (בת 40)
מנהסט, ניו יורק, ארצות הברית
שם במה דניאלה מוינט
סאמר ראי
משקל 57 ק"ג
גובה 1.78 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית נובמבר 2011 – הווה (כ־12 שנים)
מאמנים NXT

דניאלה מוינטאנגלית: Danielle Moinet; נולדה ב-28 בנובמבר 1983 במנהסט, ניו יורק, ארצות הברית), הידועה יותר בשם הבמה שלה, סאמר ראי, היא מתאבקת עבר אמריקאית שהופיעה בארגון ההיאבקות WWE. בעברה הייתה גם דוגמנית.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

מתחמי פיתוח (2011–2014)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנובמבר 2011, דווח שמוינט חתמה על חוזה עם ארגון ההיאבקות WWE ונשלחה לליגת הפיתוח FCW. חודש לאחר מכן, מוינט ערכה את ההופעה הטלוויזיונית הראשונה שלה, כאשר היא הופיעה בפרומו ביחד עם אברהם וושינגטון, ושבוע לאחר מכן הייתה כבר המנג'רית שלו. מוינט עבדה גם ככרוזה ב-FCW. שינוי הבמה שלה לא איחר לבוא, כאשר שם הבמה החדש שניתן לה הוא "סאמר ראי".

בחודש מרץ 2012 בפרק של FCW, רה הפכה להיות המנהלת של הארגון. ארבעה ימים לאחר מכן, רה קיבלה על עצמה החלטה להשבית את כתר "המלכה" של הארגון, כאשר רחל דיאז היא האלופה האחרונה. ראי ערכה את הופעת הבכורה הראשונה שלה בזירה ב-6 באפריל באירוע ישיר של FCW, שם הפסידה לסופיה קורטז בקרב הדחות משולש, שכלל גם את פייג'.

רה ערכה את הופעת הבכורה שלה בתוכנית הראשונה המחודשת של NXT ככרוזה. רה הופיעה לראשונה בזירה ב-NXT באירוע ישיר ב-27 בספטמבר, כאשר היא מצוותת עם אודרי מארי נגד אמה ופייג' בקרב זוגות, אותו קרב הסתיים בניצחונן של רה ומארי.

בסוף ינואר, רה הפכה לדמות ה"רעה", כאשר היא תוקפת את פייג' בשל היותה פופולרית ומצליחה. ב-13 בפברואר בתוכנית של NXT, פייג' הפריעה בקרב של רה על מנת להשיג נקמה, אך היא ספגה פציעת כתף, שאיפשרה בסופו של דבר לרה לנצח את פייג' מאוחר יותר באותו ערב וסיימה את רצף הניצחונות של פייג'. ב-1 במאי, נערך קרב בין השתיים שפייג' יצאה עם ידה על העליונה למרות ההתקפה המוקדמת של רה בקרב. שבועיים לאחר מכן, רה נלחמה נגד אלופת הדיוות לשעבר, נטליה, כאשר רה מנצחת למרות ניסיון הסחת הדעת של פייג'.

ב-19 ביוני, רה השתתפה בטורניר על הזכייה באליפות הנשים של NXT וניצחה את סשה בנקס בסיבוב הראשון, אך הפסידה בחצי הגמר לאמה. לאחר הקרב, תקפה רה את אמה. ב-14 באוגוסט, רה אתגרה את פייג' לקרב על התואר, קרב שאותו הפסידה.

הקשר עם פאנדנגו (2013–2014)[עריכת קוד מקור | עריכה]

פאנדנגו ורה בכניסתו המאופיינת לזירה של פאנדנגו

רה ערכה את הופעת הבכורה ב-22 באפריל בתוכנית של Raw כרקדנית של פאנדנגו. מאוחר יותר באותו ערב, כריס ג'ריקו תקף את פאנדנגו ורקד עם ראי. רה ערכה את הופעת הבכורה שלה בתוכנית סמאקדאון ב-26 באפריל בקרב של פאנדנגו נגד ג'סטין גבריאל.

שבועיים לאחר מכן ב-Raw, רה בצוותא עם פאנדנגו פגשו את ג'ריקו וכוכבת רוקדים עם כוכבים, אדיטה סילוינסקה, בקרב ריקודים, כאשר הריקוד של פאנדנגו נקטע בעקבות פציעה של ראי בקרסול. בסופו של דבר, התברר שפציעתה בוימה כדי להסיח את דעתו של ג'ריקו ולאפשר לפאנדנגו לתקוף אותו.

ב-25 באוקטובר בתוכנית של סמאקדאון, סאמר נקלעה לעימות בזירה עם נטליה בזמן הקרב של פאנדנגו וגרייט קאלי. סאמר ערכה את הופעת הבכורה שלה בזירה באירוע "גיהנום בכלוב", כאשר היא מצוותת עם פאנדנגו בקרב נגד נטליה וקאלי, קרב שבסופו של דבר הסתיים בניצחון של סאמר ופאנדנגו. בלילה הבא ב-Raw, רה ערכה את הופעת הבכורה שלה בזירה בקרב יחידים, כאשר היא מפסידה לנטליה. ב-23 בנובמבר באירוע "סדרת ההשרדות", רה השתתפה בקרב הדחות 7 על 7, כאשר הקבוצה שלה היא כוכבות הסדרה "Total Divas", רה הודחה על ידי ניקי בלה וכאמור קבוצתה הפסידה בקרב. קרב חוזר נערך ביום לאחר מכן בתוכנית Raw וקבוצתה שוב הפסידה, רק הפעם רה הייתה האחרונה להיות מודחת מהקבוצה שלה. ב-19 בדצמבר בתוכנית המשנית WWE Superstars, רה ניצחה את קייטלין, ולמעשה זה היה ניצחון היחידים הראשון שלה ברוסטר הראשי. בתחילת שנת 2014, רה החלה ביריבות נגד מתאבקת בשם אמה, והשתיים התחרו בכמה תחרויות ריקוד בתוכניות Raw וסמאקדאון, שבהן אמה ניצחה. ב-24 בפברואר רה הפסידה לאמה ושוב חודש לאחר מכן בתוכנית WWE Superstars. רה ערכה את הופעת הבכורה שלה באירוע רסלמניה ב-6 באפריל ברסלמניה 30, בקרב של 14 דיוות על האליפות, שבו ניצחה AJ לי.

ב-8 באפריל, פאנדנגו הודיע על סיום שיתוף הפעולה שלו עם רה דרך חשבון הטוויטר שלו והציג את ליילה כשותפה החדשה שלו לריקודים בפרק של סמאקדאון, עלילה זו התרחשה בעיקר כדי לפנות לרה זמן מסך בגלל צילומי הסרט "הנחת 4". רה חזרה באמצע מאי בפרק של Raw, כאשר היא מתעמתת ומנשקת את פאנדנגו ותוקפת את ליילה לפני הקרב שלהם. רה שבה לזירה פרק לאחר מכן, כאשר היא מפסידה לאבה מרי לאחר הפרע מצד פאנדנגו וליילה. ב-20 ביוני בסמאקדאון, רה נישקה שוב את פאנדנגו מאחורי הקלעים, כשליילה הייתה עדה לכך. בשבועות שבאו לאחר מכן, רה וליילה התעמתו אחת עם השנייה מאחורי הקלעים ובזירה במהלך קרבות של פאנדנגו, כל זאת הביא לקרב בין השתיים באירוע "כסף בבנק" ב-26 ביוני, כשפאנדנגו הוא השופט המיוחד, קרב שבו ליילה ניצחה. לאחר מכן בתוכנית של Raw התקיים קרב בין רה וליילה בו פאנדאנגו הוא השופט המיוחד בקרב חוזר ופאנדאנגו הפריד בין שניהם בצורה קצת אגרסיבית והן תקפו אותו ונהפכו לחברות לאחר מכן הן התחילו להופיע כרקדניות של יריבים של פאנדאנגו בקרבות.

עלילות שונות בדמותה (2014–2016)[עריכת קוד מקור | עריכה]

יום לאחר מכן בפרק של Raw, רה הפריעה ונישקה את דולף זיגלר בקרב מול פאנדנגו, כשהיא גורמת בעצם לפאנדנגו בעצם להפסיד את הקרב. ב-11 ביולי בסמאקדאון, רה פגשה לקרב את ליילה כשפאנדנגו הוא שוב השופט המיוחד, הקרב הסתיים בתוצאה ששתיהן תוקפות את פאנדנגו ופותחות בברית ביניהן, כאשר הן מפריעות בקרבות של פאנדנגו וגורמות לו להפסיד. בקרב הראשון שלהם כזוג, הן הפסידו לפייג' ו-AJ לי. הן ניצחו את הקרב הראשון שלהם ב-2 בספטמבר, כשהן מנצחות את רוזה מנדס ונטלייה. באירוע "סדרת ההשרדות", רה השתתפה בקרב הדחות 4 על 4, כאשר היא מצאה את עצמה מודחת על ידי אמה ובסופו של דבר קבוצתה הפסידה את הקרב. בינואר 2015, רה וליילה "התפרקו" בגלל ניתוח שליילה הייתה צריכה לעבור.

לקראת יציאת הסרט "הנחת 4" ביחד עם המתאבק המיז, שלא העריך אותה, כתוצאה מכך היא הפכה להיות העוזרת האישית של המתאבק דמיאן סנדאו. באמצע אפריל בפרק של Raw, רה עזרה למיז לנצח בקרב נגד סנדאו, וחשפה את העובדה שהיא הייתה עם המיז מהתחלה.

בחודש יוני, רה הייתה שותפה בעלילה של רוסב עם המנג'רית שלו לשעבר לאנה וזיגלר, כאשר רה הייתה במערכת יחסים בין המצלמות עם רוסב. במהלך שבועות של עימות, רוסב פגש לקרב את זיגלר באירוע סאמרסלאם, קרב שהסתיים בספירת חוץ כפולה לאחר התערבות של לאנה ורה. בחודש ספטמבר, רה ניסתה לחבל במערכת היחסים של זיגלר ולאנה על ידי חשיפה שבעצם זיגלר ניסה לפתות את רה, אך עלילה זו הסתיימה כשלאנה הפסיקה להופיע על המרקע בגלל פציעה. לאחר שרוסב סירב להצעת הנישואין של רה, הנישואין בחיים האמיתיים בין רוסב ולאנה התגלו, מה שהוביל לעימות בין רה לרוסב ולסיום שיתוף הפעולה שלהם. רה השיגה את הנקמה שלה על רוסב בסמאקדאון כאשר היא הייתה השופטת המיוחדת בקרב שלו נגד זיגלר, בקרב זה עזרה לזיגלר לנצח. ב-22 באוקטובר בפרק של סמאקדאון במהלך התוכנית האישית של המיז, רה חשפה שהיא המנג'רית החדשה של המתאבק שעלה מהארגון NXT, טיילר בריז. אולם בפרק האחרון של סמאקדאון לשנת 2015, רה ובריז הודיעו שהם החליטו כל אחד ללכת לדרכו.

Raw‏ (2016–2017)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-19 ביולי 2016, בפרק הדראפט של ה-WWE, רה עברה לתוכנית Raw. ב-29 באוקטובר 2017 רה שוחררה מהחוזה שלה.

פילמוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה שם הסרט שם הדמות
2015 The Marine 4ː Moving Target רייצ'ל דאווס

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא דניאלה מוינט בוויקישיתוף


  • דניאלה מוינט, במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)