ויקיפדיה:ביכורים/Kulystab

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת ביכורים

מילה טובה זה לפעמים כל מה שצריך כדי לגייס עורך. בטרם נרשמתי, אי אז ב־2008, ערכתי מספר עריכות כאלמוני בערך ערבית פלסטינית. לפתע התנוסס בראש הדף פס כתום שהודיע שיש לי הודעה חדשה. הייתי אז קצת קנאי לפרטיות, ולא הבנתי מה רוצים ממני, אבל בכל זאת הסתקרנתי ופתחתי. היה זה אלדד שהודה לי על תרומתי והזמין אותי להצטרף. התלבטתי, בין היתר בגלל הפרטיות כאמור, אבל השתכנעתי. אלדד היה לי לעמית ולמשענת בדיונים, בעיקר לשוניים, ומהר מאוד מצאתי את עצמי שואל ומייעץ בדף הייעוץ הלשוני. הוא נעים הליכות ואיש שיחה, גם מחוץ למסגרת האתר.

מילה טובה נוספת קיבלתי מאביעדוס, שפתח את הפסקה הראשונה בדף השיחה שלי (אחרי ברכת ברוכים הבאים התבניתית ממוטי). ב"טוב שוער" אחד, אחרי כתיבת המנון פולין, מצאתי את עצמי נכנס לעולם של ערכים על המנונים לאומיים. לא השלמתי את המשימה מא' ועד ת', אבל הנה בזכות מילה אחת תרגמתי מעל עשרה ערכים ויצרתי תבנית בתחום.

יש עוד המון עורכים שקצרה היריעה מלהלל אותם: יוסי שהיה לי לעמית בנושא ערכי גוף האדם, גילגמש בתחום ההיסטוריה הצבאית ומלחמת העולם הראשונה, עודד בפינת הדגלים והסמלים, חנה שיחד איתה נסעתי להדרכה בצפת, ובטח שכחתי עוד ואני מתנצל.

ומילה אחת למשתמשים שכבר פחות פעילים והייתי רוצה שיחזרו – זהר, יהודה מלאכי, נחי (גוונא), עודדי ועוד רבים וטובים אחרים: האמת, התגעגעתי.