ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:תהליך התרבות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

:תהליך התרבות

  • תאריך תחילת ההצבעה:
  • תאריך סיום ההצבעה:

המחלוקת היא על שם הערך. השם הנוכחי נקרא כתהליך ה-tarbut בעוד שההיגוי המבוקש הוא תהליך התירבות. כמו כן הוצע השם תהליך הציויליזציה.

מה לעשות עם זה שתומכי תהליך התרבות ותהליך הציויליזציה לא טורחים להביע פה את עמדתם? מתייג את Yanivf, אורי, צחי לרנר, פלימפססט, מלא כל הארץ כבודי. אילן שמעוני - שיחה [דרוש מקור] 12:23, 19 בנובמבר 2017 (IST)


המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

נראה שיש טעות בהצבעת המחלוקת....[עריכת קוד מקור]

נראה שהמחלוקת היא בין תהליך התירבות (שניים או שלושה תומכים פה) לבין תהליך הציויליזציה (כנ"ל). אם מוסכם עליכם אשנה את ההגדרה בהצבעת המחיקה, ואני מבקש מצחי לרנר לנסח את עמדת התומכים בציויליזציה להביא שם את עמדתו.

עמדת הצד הראשון[עריכת קוד מקור]

על מנת למנוע את ההגייה השגויה, כמו גם רצון לקשר בין תהליך התירבות למונח תירבות, יש לשנות את שם הערך לתהליך התירבות. אילן שמעוני (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

בדיוק כמו מינהל ואיגרוף. כאשר החוקים היבשים מביאים לכפל משמעות ולחשש אמיתי מחוסר הבנה של הכתוב - יש להתגמש. ראו דיון בנושא משנת 2009. טוסברהינדי (שיחה) 12:36, 19 בנובמבר 2017 (IST)

עמדת הצד השני[עריכת קוד מקור]

יש לשנות את שם הערך ל"תהליך הציוויליזציה".

בניגוד לעמדתי המקורית, שאם אינני טועה התחילה את כל הבלגן, אני חושב שגדי אלגזי צריך לקבל את זכות ההכרעה פה. ולכן אני בעד לשנות (חזרה, כמדומני) ל"תהליך הציוויליזציה", מן הנימוקים שנימק אלגזי בדף השיחה של הערך. Yanivf - שיחה 13:01, 22 בנובמבר 2017 (IST)

עמדת הצד השלישי - לא לקיים הצבעה[עריכת קוד מקור]

מה קרה לכם? הצבעה זה לא כלי "ברירת המחדל" לפתרון בעיות, זה המוצא האחרון, ורק במקרים שמתאימים להחלטה רובנית. פנו לויקיפדיה:ייעוץ לשוני, בחרו בורר, או פשוט הסכימו ביניכם. לפתוח הצבעה על המחלוקת הזו, זה דבר שחורג מגבולות הסבירות. די, מספיק. קיפודנחש 23:58, 16 בנובמבר 2017 (IST)

אני לא רואה זאת כך. במקרה הזה הצבעה היא דרך פשוטה לסיים מחלוקת, שלא נראה שנושאת מטען אמוציונלי אצל אף אחד מהצדדים. זו פשוט פינה שיש לסגור אותה, והצבעה היא דרך נוחה ומקובלת לעשות זאת. לא הצלחנו להגיע להסכמה בדף השיחה. אילן שמעוני - שיחה [דרוש מקור] 15:29, 17 בנובמבר 2017 (IST)
אני מסכים עם אילן. זאת הצבעה פשוטה שנועדה לפתור מקרה פשוט. גילגמש שיחה 20:58, 17 בנובמבר 2017 (IST)

זכות הצבעה ישנה למשתמשים שנרשמו לפחות 30 ימים לפני פתיחת ההצבעה, ביצעו לפחות 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ואינם עורכים בתשלום.

אין להצביע לפני פתיחת ההצבעה ואין לפתוח את ההצבעה עד אשר חלפו 72 שעות מהצגת טיעוני הצדדים. בהתאם לוויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

אפשרות ראשונה - תיאור תמציתי של אפשרות זו[עריכת קוד מקור]

לשנות את שם הערך לתהליך התירבות.

אפשרות שנייה - תיאור תמציתי של אפשרות זו[עריכת קוד מקור]

לשנות לשם תהליך הציויליזציה