טיוטה:נועם שוסטר אליאסי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה

נועם שוסטר אליאסי (נולדה ב-12 בפברואר 1987) היא סטנדאפיסטית וקומיקאית ישראלית, המופיעה בשלוש שפות: ערבית, עברית ואנגלית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שוסטר אליאסי נולדה בירושלים לרותי, שנולדה באיראן למשפחה מרובת ילדים ועלתה לישראל בילדותה; ולחזי שנולד בירושלים להורים ניצולי שואה, שהגיעו מרומניה. כשהייתה בת שבע עברה המשפחה להתגורר בנווה שלום. לה אח צעיר ממנה.

עבדה בפנימייה של ילדים בסיכון במסגרת שירות לאומי.

לאחר השירות עברה להתגורר בארצות הברית לצורך לימודים, תחילה למדה משחק בניו יורק במשך שנה (ואף השתתפה בסרט הקצר "חיילת בודדה" של טליה לביא, שהיה הבסיס לסרטה "אפס ביחסי אנוש"), ואחר כך יחסים בינלאומיים באוניברסיטת ברנדייס, שבבוסטון, ובמסגרת ההתמחות התנדבה בארגון הנשים ('אנ) ברואנדה, וסייעה לנשים שנאנסו והפכו לנשאיות HIV בתקופת רצח העם במדינה ולבני נוער שנדבקו באיידס.

מתגוררת ביפו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך זה הוא קצרמר בנושא ישראלים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.



קטגוריה:סטנדאפיסטיות ישראליות קטגוריה:קומיקאיות ישראליות קטגוריה:פעילות חברתיות ישראליות קטגוריה:סרבניות ישראליות קטגוריה:תל אביב: אישים קטגוריה:בוגרות אוניברסיטת ברנדייס קטגוריה:ישראליות שנולדו ב-1987