יובל בן עוזר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יובל בן עוזר
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה המאה ה־20 עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
השכלה
מעסיק מקהלת הקיבוץ הארצי עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

יובל בן עוזר הוא מנצח מקהלות ישראלי; מ-1990 הוא משמש כמנהל המוזיקלי של מקהלת הקיבוץ הארצי.

חייו[עריכת קוד מקור | עריכה]

קריירה מוזיקלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

יובל בן עוזר הוא בוגר האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים ובעל תואר שני בניצוח מאוניברסיטת אינדיאנה בארצות הברית.

בן עוזר היה מנהל מוזיקלי של פסטיבל מוזיקה ד'קאמרה ופסטיבל אבו גוש. ב-1993 ייסד את האנסמבל הקולי הישראלי ועד היום הוא מנהלו המוזיקלי. תחת ניצוחו זכה האנסמבל בפרסים ראשונים בתחרויות הבינלאומית במלטה, בספרד ובבלגיה, והשתתף בפסטיבלים בינלאומיים בדרום קוריאה, איטליה, סלובניה ועוד. בארץ ניצח על מקהלות בפסטיבל ישראל, פסטיבל כפר בלום ועוד.

בן עוזר מופיע לעיתים קרובות עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית עמה עבד כמנצח המקהלה תחת שרביטם של גדולי המנצחים וביניהם ג'יימס לוויין, זובין מהטה, קורט מאזור ג'וזפה סינופולי ודניאל בארנבוים. הוא ניצח על התזמורות החשובות בישראל והופיע כמנצח אורח באירופה. הוא הוזמן לשמש כשופט בתחרויות מקהלות בהונגריה, פורטוגל ובמשחקים האולימפיים למקהלות, אירוע בהשתתפות 1,500 זמרים שהתקיים בסינסינטי, ארצות הברית.

בן עוזר ניהל את "הסדרה הווקאלית" של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בעונת הקונצרטים 2015–2016. בעבר הוא ערך והגיש את התוכנית "מקהלות" בקול המוסיקה.

קריירה כמרצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בן עוזר מנהל סדנאות בנושאי מנהיגות ועבודת צוות, תוך שימוש במודל התזמורת והמוזיקה. הוא מרצה בפני אנשי עסקים בישראל ובעולם.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]