ללכת בדרכך

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ללכת בדרכך
Me Before You
כרזת הסרט בעברית
כרזת הסרט בעברית
מבוסס על הרומן "ללכת בדרכך" מאת ג'וג'ו מוייס
בימוי תיאה שארוק
הופק בידי קארן רוזנפלט
אליסון אוון
תסריט ג'וג'ו מוייס
עריכה ג'ון וילסון
שחקנים ראשיים אמיליה קלארק
סם קלאפלין
צ'ארלס דאנס
ג'נט מקטיר
ברנדן קויל
מוזיקה קרייג ארמסטרונג
צילום רמי אדפרסין
מדינה ארצות הברית
חברת הפקה New Line Cinema
מטרו גולדווין מאייר
Sunswept Entertainment
חברה מפיצה Warner Bros. Pictures
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה ישראלישראל 23 במאי 2016
ארצות הבריתארצות הברית 2 ביוני 2016
משך הקרנה 123 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית
סוגה דרמה רומנטית
תקציב 20 מיליון דולר
הכנסות 207,545,075 דולר
הכנסות באתר מוג'ו mebeforeyou
mebeforeyoumovie.com
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ללכת בדרכךאנגלית: Me Before You) הוא דרמה רומנטית שביימה ת'יאה שארוק. הסרט מבוסס על רומן משנת 2012 באותו השם מאת ג'וג'ו מויס. מככבים בו אמיליה קלארק, סם קלאפלין וצ'ארלס דאנס. הסרט יצא לאקרנים ב-23 במאי 2016 ברחבי העולם, ובישראל ב-2 ביוני 2016 וזכה הצלחה רבה בקופות עם הכנסות של 207 מיליון דולר ברחבי העולם.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לואיזה גרה בעיירה קטנה באזור הכפרי של אנגליה. ללא כיוון ברור בחיים שלה, היא עובדת בבית הקפה כדי לעזור למשפחתה להתפרנס בכבוד. לאחר שפיטרו אותה מעבודתה, האופטימיות שלה עומדת למבחן כשהיא עומדת בפני אתגר חדש בקריירה שלה: היא לוקחת עבודה חדשה והופכת להיות מלווה ומטפלת לוויל טריינר - בנקאי צעיר ועשיר אשר, עקב תאונת דרכים, מרותק לכיסא גלגלים. מאז התאונה, וויל נכנס לדיכאון כתוצאה מהשינוי הדרסטי בחייו, ולא מקבל את החיים החדשים שלו, נטולי הספורט האקסטרימי והבחורות הקורצות. הוא מחליט לשים קץ לחייו בהמתת חסד בשווייץ, עליה לואיזה מגלה כחצי שנה לפני כן. היא מחליטה להפוך את הרגעים האחרונים שנשארו לוויל לטובים ביותר, מתוך תקווה שהוא יתחרט על החלטתו להתאבד, והם הופכים לחברי לב ונפש ובהמשך מתפתח רומן בין השניים. בסופו של דבר, וויל מחליט לבצע את המתת החסד למרות מאמציה הרבים של לואיזה, והסרט מסתיים בפריז - עליה סיפר וויל כשעוד היה בחיים - כעיר הקסומה והמדהימה בעולם. אז, לואיזה קוראת את המכתב שהשאיר לה, ומגלה שהעניק לה חלק נכבד מירושתו ואיחל לה להמשיך לחיות ולהנות מכל רגע.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2 באפריל 2014, הוכרז כי תיאה שארוק תביים את הסרט. ב-2 בספטמבר 2014, אמיליה קלארק וסם קלאפלין לוהקו לסרט. ב-24 במרץ 2015, סטיבן פיקוק לוהק לסרט. ב-2 באפריל 2015, ג'נה קולמן וצ'ארלס דאנס לוהקו גם הם. ב-9 באפריל 2015, ג'נט מקטיר הצטרפה לצוות השחקנים. ב-10 באפריל 2015, הצטרפו ברנדן קויל, מתיו לואיס, סמנתה ספירו, ונסה קירבי, ובן לויד-יוז לצוות השחקנים. הצילום החלו באפריל 2015, והסתיימו ב-26 ביוני 2015.

יציאה לאקרנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בחודש יולי 2014, הוכרז כי הסרט יצא לאקרנים ב-21 באוגוסט 2015. בחודש מאי 2015, תאריך יציאת הסרט לאקרנים נדחה ל-2 ביוני 2016.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]