משתמש:דגש/טיוטה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 16: שורה 16:
# [[משתמש:דגש קל]], [[משתמש:דגש חזק|דגש חזק]] - שיחה 01:08, 17 ביוני 2020 (IDT)
# [[משתמש:דגש קל]], [[משתמש:דגש חזק|דגש חזק]] - שיחה 01:08, 17 ביוני 2020 (IDT)
# [[משתמש:דגש קל]], דגש חזק - [[שיחת משתמש:דגש חזק|שיחה]] 01:09, 17 ביוני 2020 (IDT)
# [[משתמש:דגש קל]], דגש חזק - [[שיחת משתמש:דגש חזק|שיחה]] 01:09, 17 ביוני 2020 (IDT)


ובכן, [[משתמש:Eldad|אלדד]] אם זה מעניין אותך. אני כותב את זה כאן, כי אני בטוח שזה יעניין את [[משתמש:קיפודנחש]].

אינני יודע אם זה היה כך תמיד, או שזה שינוי של העת האחרונה – אבל תשכחו מה שחשבתם על תיוג. בדקתי את כל התרחישים האפשריים וראיתי שכך הוא הדבר, מעל לכל צל של ספק.

'''תיוג לא קשור לטילדות'''. לא משנה אם הזרקת טילדות או לא, התוכנה מחפשת משהו מאוד ספציפי. התרעת אזכור תישלח למשתמש שאזכרת רק בהתקיים שני תנאים {{קו תחתון|יחד}}:
# החתימה שהגדרת ב[[מי:העדפות]] מופיעה במדויק בתוכן שערכת
# בחתימה יש קישור פנימי לדף המשתמש שלך ו/או דף השיחה שלך.

בהיעדר אחד מן השניים תיוג לא יעבוד, ובהתקיים שניהם התרעה תישלח.

הנפקותות: נפקותא אחת לא מצויה, אבל כדאי לדעת שמי שחתימתו לא מכילה קישור פנימי לדף השיחה או דף המשתמש שלו – אפשרות התיוג לא תעבוד אצלו. לא נורא, ואולי נרוויח קצת שקט באתר.

'''הנפקותא המרכזית''' היא, שגם אם לא תחתום – אם תעתיק למקום אחר דיון שבו היית מעורב – על כרחך תטריד את כל המשתתפים. זה אמור לקרות בכל ארכוב (שלא על ידי העברה אלא על ידי העתק־הדבק) של דף שיחת משתמש, אלא שלרוב בארכוב דפי שיחה יש יותר מחמשים אזכורים ולכן תיוג לא עובד שם. הדרך היחידה שעולה במוחי בשעה זו להימנע מהטרדת משתתפים אחרים היא שינוי זמני של החתימה האישית לפני ההעברה והשבה של החתימה אחרי ההעברה. [[משתמש:דגש חזק|דגש חזק]] - [[שיחת משתמש:דגש חזק|שיחה]] 01:35, 17 ביוני 2020 (IDT)

זה יעניין מן הסתם את [[משתמש:IKhitron]], אז בואו תראו. יגאל, קיבלת תיוג? [[משתמש:דגש חזק|דגש חזק]] - [[שיחת משתמש:דגש חזק|שיחה]] יום 17 בחודש יוני שנת 2020 שעה 1 ו-46 דקות. וגם בדיקה קטנה נוספת [[משתמש:דגש קל]].

:{{התנגשות}} קודם כל, דף השיחה שלי אינו המקום לדיון הזה - אם תמצא מקום סביר להעביר אותו, אשמח (אחרי ההתנגשות: ואם כוונתך לאזכר עוד אנשים, על אחת כמה וכמה). שנית, לפי דבריך, נראה שמה שכתבתי למעלה כנראה נכון: הדרך הנוחה והבטוחה לקשר לדף משתמש בלי שייווצר אזכור, היא לבצע זאת בשתי עריכות - בראשונה מוסיפים את הקישור, בשנייה חותמים. שלישית, משום שחתימתי לא מקשרת לדף המשתמש שלי אלא רק לדף השיחה, גם אם מה שכתבת לגבי ארכוב נכון, לא נוצר עבורי אזכור (קישור לדף שיחה של מישהו לא מאזכר אותו. למעשה כבר קרה פעם או פעמיים שמישהו שרצה לאזכרני פשוט העתיק את חתימתי, וכמובן לא אוזכרתי), כך שאין ביכולתי להעיד, אבל זה נשמע מפוקפק, ואם זה נכון, זה כנראה בג: לא בכל העברת קטע מדף לדף יש מעל 50 קישורים לדפי משתמש - יש לנו אפילו סקריפט שאמור לעשות משהו כזה בהינף אצבע, ודיונים עוברים מדף לדף מעשה יום ביומו (ראה [[מיוחד:דפים המקושרים לכאן/תבנית:הועבר]]) - עד היום לא שמעתי שהעברה כזו יצרה אזכור. ידוע לי שאתה לא אומר דברים בלי לבדוק, אבל זה בכל זאת לא נשמע נכון. קיבלת פעם אזכור שנוצר מהעברת קטע דיון בו השתתפת? (ועוד אחרי ההתנגשות: אינך צריך לשאול את יגאל אם הוא קיבל אזכור - אתה יכול לשאול את עצמך אם קיבלת הודעה על אזכור ש"הצליח". נצל"ש - אפשר לאזכר גם בתקציר, וזה אפילו עובד, אבל המאזכרת לא מקבלת הודעה. נדמלי שיש על זה כרטיס פתוח בפבריקטור) [[שיחת משתמש:קיפודנחש|קיפודנחש]] 02:02, 17 ביוני 2020 (IDT)

גרסה מ־02:32, 17 ביוני 2020

  1. משתמש:דגש קל, ניסיון תיוג. דגש חזק - שיחה 3 טילדות. עובד.
  2. משתמש:דגש קל, ניסיון תיוג. 00:46, 17 ביוני 2020 (IDT) 5 טילדות. לא עובד.
  3. משתמש:דגש קל, ניסיון תיוג. דגש חזק - שיחה 00:47, 17 ביוני 2020 (IDT) 5 טילדות פלוס הוספה ידנית של שם משתמש ודף שיחה עם מינוס. עובד.
  4. משתמש:דגש קל, ניסיון תיוג. דגש חזק 00:48, 17 ביוני 2020 (IDT) (5 טילדות פלוס הוספה של שם המשתמש. לא עובד.
  5. משתמש:דגש קל, ניסיון תיוג. שיחה 00:50, 17 ביוני 2020 (IDT) 5 טילדות פלוס הוספה של דף השיחה. לא עובד.
  6. משתמש:דגש קל, ניסיון תיוג. דגש חזק שיחה 00:51, 17 ביוני 2020 (IDT) 5 טילדות פלוס הוספה של שם המשתמש ודף השיחה ללא מינוס. לא עובד.
  7. משתמש:דגש קל, ניסיון תיוג. 00:54, 17 ביוני 2020 (IDT) דגש חזק - שיחה עובד
  8. משתמש:דגש קל, ניסיון תיוג. דגש חזק - שיחה 00:56, 17 ביוני 2020 (IDT)
  9. משתמש:דגש קל, ניסיון תיוג. משתמש:דגש חזק - שיחת משתמש:דגש חזק. 00:57, 17 ביוני 2020 (IDT)
  10. משתמש:דגש קל, ניסיון תיוג. משתמש:דגש חזק - שיחת משתמש:דגש חזק
  11. משתמש:דגש קל, פרה מפוחמת רוצה שניצלים
  12. משתמש:דגש קל, פרה מפוחמת רוצה שניצלים
  13. משתמש:דגש קל, פרה מפוחמת רוצה שניצלים
  14. משתמש:דגש קל פרה מפוחמת רוצה שניצלים 01:06, 17 ביוני 2020 (IDT)
  15. משתמש:דגש קל, דגש חזק - שיחה 01:07, 17 ביוני 2020 (IDT)
  16. משתמש:דגש קל, דגש חזק - שיחה 01:08, 17 ביוני 2020 (IDT)
  17. משתמש:דגש קל, דגש חזק - שיחה 01:09, 17 ביוני 2020 (IDT)


ובכן, אלדד אם זה מעניין אותך. אני כותב את זה כאן, כי אני בטוח שזה יעניין את משתמש:קיפודנחש.

אינני יודע אם זה היה כך תמיד, או שזה שינוי של העת האחרונה – אבל תשכחו מה שחשבתם על תיוג. בדקתי את כל התרחישים האפשריים וראיתי שכך הוא הדבר, מעל לכל צל של ספק.

תיוג לא קשור לטילדות. לא משנה אם הזרקת טילדות או לא, התוכנה מחפשת משהו מאוד ספציפי. התרעת אזכור תישלח למשתמש שאזכרת רק בהתקיים שני תנאים יחד:

  1. החתימה שהגדרת במי:העדפות מופיעה במדויק בתוכן שערכת
  2. בחתימה יש קישור פנימי לדף המשתמש שלך ו/או דף השיחה שלך.

בהיעדר אחד מן השניים תיוג לא יעבוד, ובהתקיים שניהם התרעה תישלח.

הנפקותות: נפקותא אחת לא מצויה, אבל כדאי לדעת שמי שחתימתו לא מכילה קישור פנימי לדף השיחה או דף המשתמש שלו – אפשרות התיוג לא תעבוד אצלו. לא נורא, ואולי נרוויח קצת שקט באתר.

הנפקותא המרכזית היא, שגם אם לא תחתום – אם תעתיק למקום אחר דיון שבו היית מעורב – על כרחך תטריד את כל המשתתפים. זה אמור לקרות בכל ארכוב (שלא על ידי העברה אלא על ידי העתק־הדבק) של דף שיחת משתמש, אלא שלרוב בארכוב דפי שיחה יש יותר מחמשים אזכורים ולכן תיוג לא עובד שם. הדרך היחידה שעולה במוחי בשעה זו להימנע מהטרדת משתתפים אחרים היא שינוי זמני של החתימה האישית לפני ההעברה והשבה של החתימה אחרי ההעברה. דגש חזק - שיחה 01:35, 17 ביוני 2020 (IDT)

זה יעניין מן הסתם את משתמש:IKhitron, אז בואו תראו. יגאל, קיבלת תיוג? דגש חזק - שיחה יום 17 בחודש יוני שנת 2020 שעה 1 ו-46 דקות. וגם בדיקה קטנה נוספת משתמש:דגש קל.

כתבתי לפני התנגשות עריכה: קודם כל, דף השיחה שלי אינו המקום לדיון הזה - אם תמצא מקום סביר להעביר אותו, אשמח (אחרי ההתנגשות: ואם כוונתך לאזכר עוד אנשים, על אחת כמה וכמה). שנית, לפי דבריך, נראה שמה שכתבתי למעלה כנראה נכון: הדרך הנוחה והבטוחה לקשר לדף משתמש בלי שייווצר אזכור, היא לבצע זאת בשתי עריכות - בראשונה מוסיפים את הקישור, בשנייה חותמים. שלישית, משום שחתימתי לא מקשרת לדף המשתמש שלי אלא רק לדף השיחה, גם אם מה שכתבת לגבי ארכוב נכון, לא נוצר עבורי אזכור (קישור לדף שיחה של מישהו לא מאזכר אותו. למעשה כבר קרה פעם או פעמיים שמישהו שרצה לאזכרני פשוט העתיק את חתימתי, וכמובן לא אוזכרתי), כך שאין ביכולתי להעיד, אבל זה נשמע מפוקפק, ואם זה נכון, זה כנראה בג: לא בכל העברת קטע מדף לדף יש מעל 50 קישורים לדפי משתמש - יש לנו אפילו סקריפט שאמור לעשות משהו כזה בהינף אצבע, ודיונים עוברים מדף לדף מעשה יום ביומו (ראה מיוחד:דפים המקושרים לכאן/תבנית:הועבר) - עד היום לא שמעתי שהעברה כזו יצרה אזכור. ידוע לי שאתה לא אומר דברים בלי לבדוק, אבל זה בכל זאת לא נשמע נכון. קיבלת פעם אזכור שנוצר מהעברת קטע דיון בו השתתפת? (ועוד אחרי ההתנגשות: אינך צריך לשאול את יגאל אם הוא קיבל אזכור - אתה יכול לשאול את עצמך אם קיבלת הודעה על אזכור ש"הצליח". נצל"ש - אפשר לאזכר גם בתקציר, וזה אפילו עובד, אבל המאזכרת לא מקבלת הודעה. נדמלי שיש על זה כרטיס פתוח בפבריקטור) קיפודנחש 02:02, 17 ביוני 2020 (IDT)