מלכת הלבבות (טלנובלה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מלכת הלבבות
Reina de corazones
לוגו הסדרה
לוגו הסדרה
מבוסס על Reina de Corazones עריכת הנתון בוויקינתונים
שיר הנושא Bailando
סוגה רומנטיקה, אופרת סבון
יוצרים מרסלה סירטיו
כותבים קלאודיו קולאו
ניקולס די בלאסי
שחקנים פאולה נונייז
אאוחניו סייר
קתרין סיאקוצ'ה
לאורה פלורס
חואן סולר
ארץ מקור ארצות הברית, לאס וגאס
שפות ספרדית
מספר עונות 1
מספר פרקים 140
הפקה
מפיק איימי גודינז
מפיקים בפועל אאורליו וולקרסל קרול, דוד פוסדה
חברת הפקה Telemundo
הפצה Telemundo
אתר צילומים לאס וגאס, לאס וגאס ואלי עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה אנריקה איגלסיאס
אורך פרק 42 - 54 דקות
שידור
רשת שידור Telemundo
רשת שידור בישראל ויוה
תקופת שידור מקורית 7 ביולי 2014 – 1 בדצמבר 2014
תקופת שידור בישראל 11 בפברואר 2015
קישורים חיצוניים
www.imdb.com
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מלכת הלבבותספרדית: Reina De Corazones) היא טלנובלה אמריקאית בשפה הספרדית שנוצרה על ידי Telemundo בכיכובם של פאולה נונייז, אאוחניו סייר, לאורה פלורס, חואן סולר וקתרין סיאצ'וקה.

על הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כשריינה וניקולס נפגשים ברור להם שזאת אהבת אמת הם מחליטים להתחתן מהיום הראשון בו הכירו אך ביום החתונה ניקולס לא מגיע הוא מחוסר הכרה לאחר שהותקף על ידי אנשיו של המאפיונר ויקטור דה רוסס שבתו התאבדה בגלל אהבה כוזבת לניקולס. כשניקולס מתאושש, הוא מגלה שהוא עומד בפני מאסר ממושך בגין סחר בסמים. כאילו לא די בכך שהופלל, מספרים לו שריינה אהובתו היא האישה שהסגירה אותו למשטרה. מאותו הרגע חייהם של ריינה וניקולס הופכים לגיהנום. היא נשארת לבד ובהריון מניקולס, והוא במאסר, משוכנע שהאישה שאהב בגדה בו. לעזרתה של ריינה נחלץ ויקטור, האיש שהפליל את ניקולס, והוא זה שתומך בה מהרגע שבו היא יולדת את בתה. שמונה שנים חולפות ויום החתונה של ריינה וויקטור מגיע. ריינה מבחינה בניקולס בפתח הכנסייה, רצה אחריו לכביש ונדרסת. ימים לאחר מכן, ריינה מתעוררת כשהיא אינה זוכרת דבר משמונה השנים האחרונות של חייה. ריינה נאלצת לבנות כעת את עברה מחדש ולגלות את האמת על חייה. הדבר יהיה קשה מאוד עבורה שכן ויקטור ינצל את המצב כדי לשכנע אותה שהוא אהבת חייה ואבי בתה. ניקולס, שבינתיים השתחרר מהכלא, נחוש לנקום בריינה וויקטור, כיוון שהוא מאמין בכל לבו שהם היו האחראים לשליחתו הלא מוצדקת לכלא. שקרים, תככים, שחיתות וכסף גדול יעמדו בדרכם של ריינה וניקולס, שיצטרכו להילחם על הדבר היחיד ששווה להילחם עליו – האהבה שלהם.

הדמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ריינה אורטיס \ מלכת הלבבות (פאולה נונייז) ריינה היא תופרת צנועה שהתייתמה בגיל צעיר. היא גרה עם אמה החורגת ואחותה למחצה, איתן יש לה מערכת יחסים בעייתית. חברתה הטובה ביותר היא קוני. היא מתלווה לאסטפניה בחתונתה ושם היא פוגשת את ניקולס, בו היא מתאהבת. הם קובעים להתחתן אך ביום החתונה אסטפניה מגיעה ומודיעה לה שניקולס מת. ריינה מתעלפת ומתעוררת בבית החולים שם היא מגלה שהיא בהריון מניקולס לעזרת ריינה נחלץ ויקטור האיש שגרם לניקולס חיים אומללים הוא לוקח אותה תחת חסותו, היא יולדת את ביתה קלרה. לאחר 8 שנים היא מסכימה להתחתן איתו, בחושבה שניקולס מת. בדיוק כשהטקס נגמר מופיע ניקולס בפתח הכנסייה והיא רצה אחריו ונדרסת, מה שגורם לה לשכוח את 8 השנים האחרונות. מתברר שבמשך 8 השנים ויקטור התעלל בה והזריק לה חומרים מסוכנים שגרמו לה לשכוח דברים. היא מתאהבת מחדש בחוויאר (ניקולס) ולבסוף מתחתנת איתו, ונולד להם עוד ילד. ביתה של אסונסיון, אחותו של פטריסיו. מוכרת כמעצבת שמלות מפורסמת בשם "מלכת הלבבות". רוצים להרוג אותה כנקמה על מה שאביה עשה. ,לבסוף היא ניצלנת בידי חוויאר ריינה יורה בוויקטור וריינה וחוויאר מתחתנים .
  • ניקולס נונייס \ חוויאר בוליבר \ חוויאר דה רוסס \ "הדרקון" (אאוחניו סייר) ניקולס הוא רווק אטרקטיבי שאוהב לשחק פוקר בבתי הקזינו בלאס וגאס. הוא עובד בתור נער חנייה ומתאהב בריינה ממבט ראשון והם מנהלים זוגיות לוהטת, אך הקשר שלהם נקטע בגלל ויקטור, שחושב שביתו קמילה התאבדה בגלל אהבתה לניקולס ורוצה לנקום ואסטפניה, שהתאהבה בו. ויקטור גורם לניקולס להישלח לכלא, ואסטפניה מספרת לניקולס שריינה שיתפה פעולה עם ויקטור. בכלא ניקולס פוגש את לסרו ואת רוקי, ונבחר להיות סוכן חשאי. לאחר 8 שנים הוא נשלח לפתות את אשתו של ויקטור ריינה, כדי להפיל את שניהם, בעודו משוכנע שריינה היא זו שהכניסה אותו לכלא. הוא משוכנע שביתה של ריינה, קלרה, איתה יש לו כימיה מידית היא ביתו של ויקטור, ולא יודע שהיא בעצם הבת שלו גילה כי ריינה צדקה כל הזמן הזה ושקלרה היא בתו . הוא מתחתן עם אסטפניה ונולד להם ילד שמת. כשהיה תינוק אימו השאירה אותו בארגז בכנסייה עם שרשרת. הוא מתחזה לנהג פרטי וגורם לוויקטור להעסיק אותו, וריינה מתאהבת בו שוב למרות שהיא לא זוכרת דבר ממה שקרה. הוא מגלה שהוא בנה של הסוכנת סמית' ובנו של אוקטביו דה רוסס, אביו של ויקטור. לאחר מותו של אוקטביו, חוויאר יורש את כל הונו. הוא הופך לראש סוכנות הביון ויקטור חוטף את ניקולס ומוחק את זכרונו אבל ג'קי מצילה אותו והוא מצליח לשחרר את ריינה שנחטפה בסוף הסדרה ריינה והוא מתחתנים ונולד להם עוד ילד.
  • ויקטור דה רוסס \ הבז השחור (חואן סולר) ויקטור הוא גבר בעל עוצמה רבה, איש עסקים שיכול להשיג כל דבר שהוא חפץ בו. מאחורי החזות המפוארת שלו עומד אדם שאפתן, אכזרי וחסר מצפון. הוא נשוי לסוסנה ולהם שתי בנות, קמילה וגרטה. ויקטור נוקם בניקולס, שאותו הוא מאשים במות בתו, וכדי להכאיב לו עוד יותר, הוא לוקח לניקולס את ריינה אהובתו ומתחתן איתה, למרות שהיא מעולם לא אהבה אותו. הוא מגלה שניקולס הוא אחיו למחצה ומאוד לא מרוצה מכך. הוא מאוהב בריינה אך היא לא מחזירה לו אהבה. הוא רוצח אנשים בעזרת צמיד שמשאיר סימן של יהלום על הצוואר. לו ולסוסנה נולדה תינוקת מתה באותו היום שאסטפניה ילדה את הבת שלה ושלו ולכן ויקטור החליף בין התינוקות ואמר לאסטפניה שהתינוקת מתה. נולד לו ולאליסיה בן שהוחלף על ידי אסטפניה בתינוק המת שלה, בסוף העונה ריינה יורה בו והוא מת.
  • אסטפניה פרז הידלגו \ מלכת היהלומים (קתרין סיאקוצ'ה) אסטפניה פרס אידלגו היא אישה יפה. בילדותה רצחו את הוריה מול עיניה והיא ניצלה תודות לכך שהעמידה פנים שהיא בובה. היא השתתפה בסרטים ארוטיים כדי להתפרנס, היא מתאהבת בניקולס ונעשית אובססיבית כלפיו. נולדה לה ילדה מרומן עם ויקטור אך ויקטור שיקר לה שהתינוקת מתה. היא רצחה את אבא של ריינה. יש לה אח קטן בשם פרננדו (פיקאסו) שהוא גם אחיה של ריינה, ועוד אח בשם צ'יצ'ה, שהוא בעצם חואנחו שנולד כתוצאה מרומן שניהל אביה עם אחת המשרתות. היא שיקרה לריינה שניקולס מת בכלא משום שהתאהבה בו היא עושה הכל כדי להפריד בינו לבין ריינה. נולד לה ולניקולס ילד מת, אז היא לוקחת את הבן של אליסיה וויקטור, בסוף העונה היא משתגעת ומתאבדת.
  • שרה \ סמית \ וירחיניה דה לה וגה (לאורה פלורס) סמית היא אמו של ניקולס וסבתה של קלרה היא נטשה את ניקולס בפתח הכנסייה בהיותו תינוק. היא סוכנת של הביון החשאי והיא משחררת את ניקולס מהכלא ודואגת שיהפוך לסוכן סמוי שיבצע חקירה בסחר היהלומים והזהב. היא אהובתם הנצחית של אוקטביו וחרונימו דה רוסס. היא מתאהבת בפטריסיו.
  • לסרו לייבה (קרלוס פרו) הוא חברם הטוב ביותר של ניקולס וחואנחו. את ניקולס הוא הכיר בכלא ומשם הפכו לחברים טובים, והוא אחיה הגדול של קוני, חברתה הטובה ביותר של ריינה. יש לו בן בשם רומן, ובת בשם אגתה. הוא גבר צנוע ואמיץ שאוהב אקסטרים. לסרו ואחותו גדלו בבית יתומים ללא משפחה אוהבת, והשהות שלו בכלא הפכה אותו לאדם טוב. מתאהב בגרטה, אך ויקטור, אביה, מתנגד לקשר ביניהם. גרטה נכנסת להריון אבל עוברת ניתוח שמשאיר אותה בקומה. ויקטור משקר ללסרו שהיא איבדה את התינוק ולא נותן לו לראות את גרטה יותר. הוא מקבל עבודה בסוכנות הביון והוא נהייה ידיד של ג'קי ומתחיל לעבוד איתה בתור פתולוג. מוצא את בתו אגתה בתוך שיחים מחוץ לכנסייה (הוא עדיין לא יודע שהיא בתו) הוא וג'קי מוצאים אותה ומאמצים אותה. רק לאחר מכן לסרו מגלה שאגתה היא הבת שלו ושל גרטה, והוא וג'קי נהיים זוג. בפרק האחרון גרטה חוזרת לפגוש את הבת שלה אך לסרו בוחר להישאר עם ג'קי.
  • גרטה דה רוסס (ג'רלדין אלחנדרה גלוואן) גרטה היא בתם של ויקטור ואסטפניה אך היא אינה יודעת זאת, כל חייה חשבה שאמה היא סוסנה. היא גדלה כנסיכה ולא ידעה כאב עד מות אחותה קמילה, גרטה החלה למרוד והסתכסכה עם אביה. היא הפסיקה ללבוש בגדים צבעוניים כי היא לא רוצה זכר לחייה הקודמים אך כשהיא פוגשת בלסרו הם מתאהבים למרות התנגדותו של אביה. היא עוברת תאונה שמשאירה אותה משותקת בכל הגפיים, ובמקביל נכנסת להריון מלסרו. היא מחליטה לעבור ניתוח שיוכל לרפא אותה. הניתוח עובד אבל היא נכנסת לקומה. היא יולדת את התינוקת בלי לדעת וכמה חודשים לאחר מכן מתעוררת מהתרדמת. כשהייתה בפנימיה בלונדון היא רצחה את שותפתה לחדר כי היא צחקה עליה. כשהיא מגלה שהחקירה נפתחת מחדש היא מחליטה לזייף את המוות שלה כדי שתוכל לברוח, חוזרת מאוחר יותר בשביל לפגוש את בתה.
  • קונסטנטה "קוני" לייבה (מריה לואיסה פלורס) קוני היא אחותו של לסרו דודתם של רומן ואגתה והחברה הכי טובה של ריינה, היא בחורה טובה ורומנטית. מתאהבת באיסידרו אך מחליטה להתחתן עם כריסטיאן. היא החלה לעסוק בתפירה בזכות ריינה וחייה החלו להשתנות. מתחתנת עם איסידרו ,בסוף הסדרה הם מגדלים את הבן של ויקטור
  • איסידרו קסטיו (פאולו קודו) איסידרו הוא העוזר והנהג של ויקטור, אך למעשה הוא עושה את כל העבודה המלוכלכת שלו. איסידרו גדל בסביבת מאפיונרים וגאה במה שהוא עושה. הוא אדם יהיר ונוקשה, שלא מראה את הצד הפגיע שלו, עד שקוני מגיעה לחייו גרומת לו להרגיש אהבה ולהטיל ספק בעיסוקו כפושע. הוא מתחיל להשתנות ולהפוך לאדם טוב הוא בוגד בויקטור לאחר שחטף את קוני איסידרו מציל את ניקולס מהמתנקש והופך לסוכן ביון. בסוף הסדרה הוא מתחתן עם קוני ומגדל איתה את הבן של ויקטור
  • כריסטיאן פלסיוס (סבסטיאן פראט) כריסטיאן הוא חברו הטוב ביותר של ויקטור ואיש חוק שעובד במשטרה. הוא גדל בניו יורק למשפחה ממעמד הביניים ותמיד אהב סכנות. כאשר הגיע הזמן לבחור, הוא העדיף להיות בצד של החוק. כריסטיאן התחתן מבלי להיות באמת מאוהב והנישואים שלו הסתיימו באופן טראגי עם מות אשתו. הוא אובססיבי לעבודה ועקב כך סיים מערכות יחסים רבות. כל זה ישתנה כאשר הוא יכיר את קוני ויתאהב בה.
  • חואנחו "חוסה" גרסיה (פבלו אסר)חואנחו - חואנחו הוא חברו הטוב של ניקולס הוא מהגר לארצות הברית כדי למצוא עבודה ולשלוח כסף למשפחתו. נשים רבות מסתחררות ממנו אך הכל ישתנה שיכיר את סוסנה אישה המבוגרת ממנו בכמה שנים. לו ולסוסנה מת בן, אך בסוף העונה נולדים להם 3 ילדים. היה חלק מהרעים כל הזמן אך מתחרט על מעשיו בגלל סוסנה.
  • סוסנה סנטיאנה \ דה רוסס (וונדה דיסידרו) גרושתו של ויקטור ואמה של גרטה קמילה, עקרת בית פשוטה. אך בסיום נישואיה האומללים ולאחר דיכאון הופכת לאישה משגשגת חזקה ואמיצה, מתחילה הכל מהתחלה ונסחפת לסיפור אהבה שמשנה את חייה לנצח. מתחתנת עם חואנחו גבר הצעיר ממנה.
  • אוקטביו דה רוסס \ חרונימו (הנרי זאקה) הוא אביהם של ויקטור וניקולס, הוא אדם בעל עוצמה ופעיל יחסית לגילו נראה שהוא חזק אך בעצם הוא אומלל תמיד צריך להגיד עליו את המילה האחרונה, אהבה סודית ייסרה אותו במשך שנים. הוא מבריח את אבני החן היקרות בעולם. מתגלה שהוא מתחזה לאחיו
  • אסונסיון \ מרוחה טורס (מריסה דל פורטיו) אסונסיון היא מנהלת משק באחוזת דה רוסס, אמם של ריינה ופטריסיו וסבתה של קלרה היא יודעת כל מה שקורה באחוזה, הדבר שהיא הכי מתחרטת עליו הוא נטישת ילדיה.
  • דלפינה אורטיס (פריסילה פרלס) דלפינה היא אחותה החורגת של ריינה היא סקסית ומרשימה, היא רוצה שהגברים יחשקו בה. מטרתה כמו אמה כרמן למצוא בעל עשיר שיאהב אותה, היא מקנאת בריינה בשל יופייה ולכן יחסיה איתה נעים בן שנאה להערצה.
  • כרמן סוליס (רוסלינדה רודריגס) היא אמה החורגת של ריינה היא התחתנה עם אביה מתוך מחשבה שהוא מיליונר אך שהבינה שזה לא נכון היא החליטה שתי דברים, להעיף את ריינה מחייה ולגרום לה סבל והשני למצוא בעל עשיר.
  • רוקי בלבואה (אזקיאל מונטלט) רוקי הוא סוכן בשירות הביון הוא אדם בלי משפחה ככל הנראה עבודתו כל חייו יש לו כל מיני סוגי פנים הוא אדם טוב וחבר נאמן הוא הסתנן לכלא ושם גילה את הפוטנציאל של ניקולס להפוך לסוכן חשאי. נרצח בידי אסטפניה
  • רומן לייבה \ פואנטס (עמנואל פרז) רומן הוא בנם של לסרו ומרים, יחסית לגיל הצעיר שלו הוא חווה דברים שילד בגילו לא צריך לחוות הוא קשוח ועם פוגעים בו הוא לא מראה זאת.
  • קלרה אורטיס \ דה רוסס (ניקול אפולינו) קלרה היא ביתם של ריינה וניקולס אך היא גדלה בידיעה שהיא הבת של ויקטור היא נסיכה קטנה שחייה בבועה מאושרת. החיה האהובה עליה היא דרקון. קרלה סובלת מבעיה בלב.

דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • קמילה דה רוסס \ סנטיאנה (טאלי גרסיה) בתה של סוסנה של ויקטור (לא בתו הביולוגית של ויקטור). חושבים שהתאבדה בשל אהבה כוזבת לניקולס אך מתגלה לבסוף כי דמיאן סחט אותה. הייתה המאהבת של כריסטיאן.
  • פטריסיו פיקאסו \ גרגוריו פרז\פרננדו סאן חואן (סרחיו מור) אחיה הקטן של אסטפניה ואחיה הגדול של ריינה אמו אסונסיון נטשה אותו ואת אחותו ריינה בילדותם,הוא מתאהב בסמית והופך לבן זוגה.
  • ז'קלין ג'קי \ ד"ר מונטויה (מריצה בוטמיקה) אשתו לשעבר של פטריסיו עובדת כרופאה בסוכנות הביון מתיידדת עם לסרו והופכת לבת זוגו. מטפלת ודואגת לאדמה.
  • אגתה - בתם של לסרו וגרטה. חיה עם לסרו וג׳קי.
  • מרים פואנטס (פלומה מרקס) מרים היא אישה שאוהבת את הרוח והאופנועים היא גדלה בחברה רעה ופשע. יש לה בן שבו היא מזלזלת. מכורה לסמים ובסוף נרצחת על ידי מנת יצר שנתנה לה אסטפניה.
  • דמיאן (גידו מסרי) .דמיאן הוא החבר המיליונר של גרטה. הוא גבר נאה, מתנשא ושתלטן. דמיאן גדל במשפחה אמידה שחיה בלאס וגאס והוא לא מתייחס יפה לאנשים שעובדים תחתיו. הוא מאוד ציני, אך עמוק בפנים הוא פחדן. דמיאן מסתיר את תשוקתו להימורים, אך הוריו, שגילו זאת, שמו גבול לבזבוזים שלו והפסיקו לשלוח לו כסף. הוא צובר חובות אבל מאמין שגרטה, זוגתו העשירה, תפתור את כל בעיותיו. לרוע מזלו, הוא לא צפה שסודות העבר ירדפו אותו ויחרצו את גורלו.
  • פרנק מרינו (גבריאל קורונל) פרנק הוא סוכן בשירות הביון, שאחראי על המשימות החשובות ביותר של הארגון. לצורך התפקיד הוא התאמן רבות ובתקופה הזו הוא התיידד עם חוויאר. עם זאת, אהבה של אישה אחת הופכת אותם לאויבים מרים.
  • רנטה דה רוסס (מוזכרת) אמו של ויקטור שלחה רוצחים שכירים כדי להרוג את סמית כי ניהלה רומן עם בעלה בהמשך הסדרה מתגלה כי אוקטביו הרג אותה.
  • אמיליה - בחורה שעוזרת לניקולס לאחר שברח מהמעבדה
  • אליסיה פלסיוס - אחותו של כריסטיאן שמאיימת על קוני מכונה הקוברה במהלך הסדרה התחתנה עם ויקטור ונולד להם ילד אחר ויקטור הורג אותה.
  • אוקטביו דה רוסס - (הנרי זאקה) אחיו למחצה של חרונימו אשר נכלא בבית חולים הפסיכיאטי יותר מ-50 שנה
  • פס אגירה - סבתו של ויקטור וסבתא רבתא של גרטה נרצחה בידי לופס
  • לופס - העוזר של אסטפניה אבל למעשה בגד בה וגנב ממנה נרצח בידי אסטפניה
  • יולנדה - העוזרת בבית של אסטפניה שמתאהבת בחואנחו נרצחה בידי אסטפניה
  • נרון דה רוסס - בנם של אליסיה וויקטור ואח למחצה של גרטה, בסוף הסדרה קוני ואיסידרו מגדלים אותו לאחר שהוריו נפטרו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]