משתמש:ברפ116

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
משתמש זה הוא שבדי

תבנית:משתמש גוש קטיף

משתמש זה הוא יהודי המגדיר את עצמו כמסורתי
משתמש זה הוא הטרוסקסואל
משתמש זה הוא תושב גוש דן




15 במרץ 2006 ברפקסקסקקקסקסמנפקקקלללממנפרקסוקלמנקקסקלבב11116 לא נשכח ולא נסלח

משנתי הפוליטית[עריכת קוד מקור | עריכה]

היחידים שמזה שלושת אלפים תשעים ושבע שנים (3097) לא כובשים שום דבר - הם היהודים. כולה מה שעשינו זה חזרנו לארצנו - שהייתה מדינה עצמאית וריבונית עוד לפני שהנוצרים ידעו שהם נוצרים והמוסלמים שהם מוסלמים. לא חזרנו לארצנו הריבונית, חזרנו לחלק מאוד קטן שלה. את יתר שטחיה חילקו הבריטים והצרפתים ברוחב ליבם האציל - קצת לסוריה, קצת למצרים והרבה לירדן. כובשים שכמונו, היהודים הכובשים והתוקפנים הגיעו לארץ ישראל על גדודי צבאותיהם הישר מאושוויץ וכבשו באכזריות רצחנית עם שוחר שלום שישב בשלווה על אדמתו בארצו הריבונית - העם הפלסטיני. עיון בפרוטוקולים של זקני ציון הרי מלמד כל בר דעת - כי היהודים אינם אלא מזימה לכבוש את העולם כולו, ולא רק את העם הפלסטיני האומלל, שלאחר שייבש כאן ביצות והפריח את עמק הבכא הזה, באנו וגזלנו ממנו את יצירתו ואדמתו והפכנו את עיר בירתו הקדושה לבירתנו (ואף הגדלנו לעשות ושתלנו מתחת למסגדו שרידי בית מקדש עתיקים).

בעולם ההפוך הזה - כשמדברים על כיבוש - במקום לדבר על הכיבוש של הערבים שהגיעו בדרך לא דרך לארצם של היהודים ומנסים לגזול אותה ולהפכה למדינה הערבית ה- 23, מדברים על כיבוש ישראלי (כובש שכבש לעצמו את ביתו).

בעולם ההפוך הזה - כשמדברים על תוקפנות, במקום לדבר על מטח יום יומי של טילים על ישובי הנגב, בד בבד ומיד לאחר שקיבלו היורים שטח שמעולם, אבל מ ע ו ל ם לא היה שלהם, ועל הרג מכוון של ילדים נשים וטף, מדברים על הרג של מחבלים וטרוריסטים צמאי דם וללא אלוהים "חפים מפשע",

בעולם ההפוך הזה - במקום שישבו בכנסת ישראל רק אזרחים שנשבעו אמונים למדינה ולסמליה וששלומה ועתידה יהיה האינטרס האחד והיחיד שלהם, נותנת המדינה לנציגי אויביה המרים ביותר, לשבת בין כתלי הפרלמנט שלה, לדבר ולפעול נגדה ולשרת מתוכה את מי שחרט על דגלו את השמדתה.

בעולם ההפוך הזה מרצה פולארד מאסר עולם שכאמריקני יהודי שמר על האינטרסים הבטחוניים של ישראל ובכך למעשה שמר על האינטרסים הבטחוניים של ארה"ב, בעוד שמחבלים ורוצחים זוכים לחנינה ולהכרה.

לא עזאדין אל קסאם, לא גדודי חללי אל אקצה, לא אל קעידה, לא החמאס, לא החיזבאללה, לא הפתח, לא הג'יהאד האיסלמי, לא האחים המוסלמים, לא אש"ף . . . לא, לא הם אויבינו. האויב ה"אמיתי" של מדינת ישראל הם חובשי הכיפה המאמינים כי צריך ליישב כל מ"ר של אדמת ישראל, המאמינים כי גבולות המדינה ייקבעו על פי ישובי הארץ היהודיים.

מאוד לא פופולרי לומר שהאספסוף הערבי הקורא לעצמו על שם ה'פרוביניקה פלשתינה' - שמה הרומי של מדינת ישראל, אין לו כל קשר היסטורי לארץ הזו אלא לארצות ערב מהן הוא "זלג" לכאן. הרבה יותר פופולרי לתת לו לכבוש אותה צעד, צעד, מסגד, מסגד ולתת לו את אדמותינו כ"צדק היסטורי". כי אם אתה איש רוח, אמן, אקדמאי, כזה משכיל כזה, אז קציני צה"ל הם פושעי מלחמה, אנחנו עם כובש, מדינת ישראל היא פלסטין הכבושה, אדמות א"י הן אדמות פלסטיניות והפלסטינים הם בכלל לוחמי חירות. אם אתה ימני - כלומר פנאט מוגבל שכלית - אז צה"ל הוא המוסרי שבצבאות העולם, העם היהודי החזיר לעצמו חלק מאדמות מדינתו ההיסטורית במלחמות שנכפו עליו, והפלסטינים הם כלי בידי האיסלם הפונדמנטליסטי לכבוש את מדינת ישראל, תוך שהם מאמצים לעצמם את האתוס היהודי של קדושת ירושלים וזכות השיבה לציון.

ערכים לכתוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

לתרגם את

en:Lopadotemachoselachogaleokranioleipsanodrimhypotrimmatosilphioparaomelitokatakechymenokichlepikossyphophattoperisteralektryonoptekephalliokigklopeleiolagoiosiraiobaphetraganopterygon

ל

[[לופדוטמצ'וסלצ'וגלאוקרניולאיפסנדורימהייפוטריממשטוסילפיוםשרשאומליטוקאטקאצ'ימנוקאיצ'לאפיקוססייפופטטוריסטרלאקטריונופטקאפליוקיגקלופליולאגוסיוסיראיובפטרגאנופטריגון]]