משתמש:ג'ולטיאון/הדואת

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הדואת

=[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדואת[עריכת קוד מקור | עריכה]
דוברת השמש
דוברת השמש שטה בדואת

הדואת,עולם הקסם המצרי

הדואת הינו עולם הקסם והמתים המצרי.במיתולוגיה המצרית רע הפליג בספינת\דוברת השמש על 12 בתי הלילה.(בתי הלילה מסמנים את שעות הלילה בדואת) באיארו(גן העדן המצרי) רע עצר לנוח עם אוסיריס.בדואת כל הקסם נראה יותר מציאותי, בעיקר קסם הקרב הידוע עם הדמות הזוהרת בגובה 10 מטרים...איסיס עוזרת לגופים המארחים שלה(גופים מארחים הם גופים שבמיתולוגיה המצרית האלים המצריים שוכנים בהם) להגיע למקומות שונים דרך הדואת.אוסיריס הוא אל הדואת(יותר נכון, שליט הדואת.)כל הקטע עם מאזני הצדק עמת ואנוביס מתרחש בדואת. בית המרגוע אחוזת השמש ובית האתגרים מתקיים בדואת. בדואת יש את ים הכאוס ששם נוצרו רע ,ח'נום וח'פרי.

תוכן:

  • בתי הלילה השונים למיניהם
  • דברים מעניינים על הדואת
  • איך ספינות חרטומים שטות בדואת
  • מקורות הידע שלי
  • להמשך קריאה

בתי הלילה השונים למיניהם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קודם כל,מומלץ להגיד שבתי הלילה יוצרים דפוס שינה אנושית. כלומר,בשלושת בתי הלילה הראשונים לא רואים כמעט כלום[1] "למה כל כך,כל כך כלום כאן?" ואחרי זה בבית הרביעי "אחוזת השמש" כבר מתחילים לראות דברים.טוב ,בבית הראשון ואחריו השני אין כמעט כלום. ובבית השלישי מי ששט פוגש את ח'נום. ששואל אותך מה שמו. והוא מתכוון לרן שלו. כדי לגלות מה שמו צריך רוב הסיכויים להקריא מתוך "ספר רע". אפילו ח'נום שכח את הרן שלו. בבית הרביעי,"אחוזת השמש" יש בית מרגוע אליו מגיעים כל האלים חסרי הרן,האלים ששכחו אותם על פני האדמה ועוד. בכס האש קרטר וסיידי נכנסו לשם כדי לה רע (אל). אחרי שתעברו את בית הלילה הרביעי תעברו את הבית החמישי והשישי שאין בהם שום דבר מיוחד. בבית השביעי יש את איארו,גן העדן המצרי.שם רע עצר לנוח עם אוסיריס. בבית השמיני יש אתגר,אי אפשר להיכנס אחרי שעברה שעת בית הלילה השמינית.ולא סתם קוראים לו בית האתגרים. יש שם כל מיני מפלצות (כלומר, המפלצות מתחילות להופיע) כמו שדים,ועוד. אחרי הבית השמיני יש את התשיעי העשירי האחד עשר והשנים עשר.

וזהו,זה סיום הנושא.

דברים מעניינים על הדואת[עריכת קוד מקור | עריכה]

הנה כמה דברים מעניינים על הדואת:

  1. לדואת יש עומק אין-סופי
  2. אוסיריס הוא די השליט של הדואת
  3. איזיס היא אלת הקסם,אז היא משתמשת הרבה בדואת.
  4. בדואת יש קטע עם קסמי הקרב,שנראים הרבה יותר מציאותיים.
  5. בדואת יש קטע אם הבא(בא הוא חלק מהנשמה במיתולוגיה מצרית: האישיות)שבו אם אתה רואה דרך הדואת,אתה רואה את הבא

איך ספינות חרטומים שטות בדואת[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדואת עוזר לחרטומים רבים בדברים רבים.אחד הדברים הוא מעבר ממקום למקום.לחרטומים לרוב יש סירה כמו "מלכת מצריים" בכס האש. אבל,איך מגיעים ממקום למקום מהר מספיק? הרי הספינות המצריות די אטייות. אז הרב חובל מצליח להפעיל איכשהו משהו שגורם לספינה לשוט דרך הדואת.מה שגורם לכך שתגיע די מהר מלונדון לברוקלין ניו יורק.

וככה את יכול להגיע מספיק מהר. כמו שבכס האש קרה. וככה הדואת כל כך חשוב לחרטומים. הוא עוזר להם בכל כך הרבה דברים.

מקורות הידע שלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוב המידע הגיע ממשפחת קיין והאלים המצריים שעזרו לי מאוד. תודה מיוחדת לריק ריירדן שעזר לי.מקווה שאתה קורא את זה

להמשך קריאה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שימו לב שהאלים חוזרים על עצמם. זה קרה בגלל שהם האלים המרכזיים. חוץ מזה,איזיס והאלים האחרים מסוגלים לפתוח כמו דלת שחורה שמובילה למקומות דרך הדואת.

  1. ^ ריק ריירדן, משפחת קיין והאלים המצריים 2 כס האש, גרף צעיר: גרף צעיר, 2011, משפחת קיין והאלים המצריים