משתמש:Quant/ארגז חול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בנייה בלתי חוקית, אנליזה מרוכבת, לוגיקה(פילוסופיה), פילוסופיה המשך שכתוב ושיפור, עץ קטגוריות,

יחסית לתחומים אחרים, הערכים שם טובים ורובם אינם צריכים טיפול דחוף (אלא אם אתה רוצה לכתוב את משפט פיקארד הגדול ואת משפחה נורמלית). בפרט, הערכים המרכזיים (משוואות קושי-רימן, נוסחת האינטגרל של קושי ומשפט השאריות) במצב טוב. תמיד כדאי לבדוק שקורא מבחוץ יכול להבין בקלות מה זה ובשביל מה זה טוב (גם אם לשם כך זורקים אותו לערכים פשוטים יותר). חסר למשל אינטגרל מסילתי (לאו דווקא מרוכב - להוסיף קישור מאינטגרל קווי); פונקציה הרמונית כמעט ריק. אפשר להרחיב גם על הפונקציות הטריגונומטריות ועל פונקציות האקספוננט והלוגריתם. ערכים נוספים שאפשר לכתוב באותה קטגוריה: למת שוורץ-פיק, משפטי מונטל, משפט ויטלי, העתקה קונפורמית (ומשפט ההעתקה הקונפורמית), בעיית דיריכלה, משפט מרטי, משפטי פיקארד. עוזי ו. 03:32, 8 פברואר 2006 (UTC

הצבעות חשובות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הצבעה לגבי מדיניות בודק (צ'ק יוזר). ויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 12
  • ויקיפדיה:ביטול הרשאה/גילגמש


הצעה לביטול הרשאת המפעיל של משתמש:גילגמש בהסתמך על ויקיפדיה:ביטול הרשאה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נוסח ההצעה שכולל גם את הסיבות להעלאת ההצעה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב 18 בפברואר, משתמש:גילגמש שהוא בעל הרשאת מפעיל מערכת מחק במחיקה מהירה דף ממרחב מהמשתמש של משתמש:מלח השמים. דיון נערך במחיקה המהירה הזו בדף השיחה של גילגמש. במהלך דיון זה, כאשר גילגמש הואשם שהוא ביצע את המחיקה המהירה בניגוד לכללי הויקיפדיה הוא השיב:

"לא אכפת לפי איזה כלל ובניגוד לאיזה כלל. לא אכפת לי מה אומרים עלי ויש פה הרבה דפי ביקורת שלא נגעתי בהם ואף לא מתכוון לגעת. מה שכן, אני מסתייג בחריפות מיצירת מחנות ותנועות ולא אכפת לי להפר כללים על מנת לסלק את הנגע הזה. גילגמש • שיחה 18:11, 18 פברואר 2006 (UTC)"

כאשר משתמש:Eranb כתב שהוא מאוכזב מכך שגילגמש הצהיר בגלוי שהוא אינו מתכוון לקיים את כללי הויקיפדיה, ענה גילגמש: "אני מצטער שאיכזבתי אותך, אבל איני חוזר בי. כן, הייתי מוחק שוב. כן, אני חש בנוח עם המחיקה. כן, לא אכפת לי אם היא עומדת בכללים או לא. גילגמש • שיחה 18:33, 18 פברואר 2006 (UTC)"

(הדיון המלא נמצא בדף הבא: שיחת משתמש:גילגמש/ארכיון פברואר 2006#מחיקת דף משתמש במחיקה מהירה)

במילים אחרות, גילגמש הצהיר שהוא אינו מחויב לשמירת כללי הויקיפדיה.

הערת ביניים:
מקרים אחרים מצביעים על כך שאכן משתמש:גילגמש מפר במודע כללים שונים של הויקיפדיה. בחודש פברואר בלבד ביצע גילגמש בצורה עקבית הפרות של ההנחיות למפעילי מערכת, הפרות עקביות של מדיניות המחיקה, הפרות עקביות של מדינות החסימה, הפרות עקביות של כללים לשימוש זהיר בסמכויות מפעיל והפרות עקביות של כללי ההתנהגות בין חברי קהילת ויקיפדיה. עדויות להפרות עקביות מכל הסוגים שהזכרתי ניתן למצוא בדף הזה. כאמור, כל ההפרות האלו בוצעו כולם בפחות מ 21 ימי פעילות של גילגמש במהלך חודש פברואר. חלק מההפרות הם כאלה שלא ניתן לפרשם כטעות עקב שימוש לא זהיר בסמכויות מפעיל. וגם שימוש לא זהיר בסמכויות מפעיל מהווה עילה מספקת לביטול הרשאת המפעיל של גילגמש עפ"י ויקיפדיה:ביטול הרשאה.
סיום הערת ביניים.

ברור שמשתמש שמצהיר שאינו מחויב לשמירה על כללי הויקיפדיה אינו יכול לשמש כמפעיל מערכת.

על כן, ישנן שתי ברירות: או שגילגמש יחזור בו ויבטיח שמעתה הוא יקפיד לשמור על כל כללי הויקיפדיה (בתוכם נכללים גם כללי ההתנהגות בין חברי קהילת ויקיפדיה וכללי השימוש הזהיר בסמכויות מפעיל).
או שעפ"י סעיפים 2,3,4,6 ו 8 בויקיפדיה:ביטול הרשאה#הפרות של כללי ויקיפדיה יש לבטל את הרשאת המפעיל של גילגמש.

הצהרת תמיכה בהבאת ההצעה להצבעה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני תומך בהעלאת ההצעה לביטול הרשאת המפעיל של גילגמש להצבעה.

  1. מלח השמים • שיחה 14:04, 24 פברואר 2006 (UTC). אני מכבד את גילגמש כאדם וכוויקיפד. אך הניסיון המצטבר מלמד שאינו מתאים להחזיק בהרשאות מפעיל מערכת.
  2. אוהד ל 13:54, 24 פברואר 2006 (UTC)
  3. אורי מוסנזון 15:17, 24 פברואר 2006 (UTC). אכן התנהגות כמו זו של גילגמש סותרת את עקרונות היסוד של ויקיפדיה (הכללית, לא רק העברית). הוא אינו היחדי המתנהג כך אבל הוא האדם שהכי מזוהה עם התופעה.
  4. ערןב 16:17, 24 פברואר 2006 (UTC) זה מה שקורה כשלא שומרים על השומרים.
  5. בברכה, Asbl, איי אס בי אל 17:34, 24 פברואר 2006 (UTC) גאה להיות מס' 5
  6. כלכלן בגרוש 20:06, 24 פברואר 2006 (UTC). ראוי לציין שגילגמש תרם תרומה אדירה לוויקיפדיה העברית, ועל כך אני מודה לו מקרב לב, אבל ברגע שמפעיל מערכת טוען שלא אכפת לו מה החוקים ועוד מסרב לחזור בו שניתנת לו ההזדמנות, כבר אי אפשר לשתוק.
  7. Roeeyaron 15:52, 25 פברואר 2006 (UTC)

הערה חשובה: מכיוון שישנם יותר מ 5 ויקיפדים הרשאים להצביע ותומכים בהצעה זו היא מועברת לדיון והצבעה בדף הבא: ויקיפדיה:ביטול הרשאה/גילגמש


עפ"י כללי הויקיפדיה הכתובים בויקיפדיה:ביטול הרשאה, דיון בשאלה האם לבטל את הרשאתו של גילגמש צריך להתקיים אך ורק בדף השיחה של דף ההצבעה. אין לדון בביטול הרשאת המפעיל של גילגמש במזנון

אוהד ל 00:16, 26 פברואר 2006 (UTC)


תבניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

< משתמש:Quant

ביקורת בונה למשתמשים אחרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

סגנון לקוי[עריכת קוד מקור | עריכה]

{ויקיזציה}


חה"כ הוא יוזם הצעת חוק שהתקבלה במליאת הכנסת במהלך הכנסת ה 16.

====זהירות בעריכת ערכים שנויים במחלוקת====
שלום,
שמתי לב שערכת שינויים בערך קצקומטר. איני יודע אם אתה חדש ומכיר את הדינמיקה הפנימית של הויקיפדיה. בד"כ, בערכים העוסקים בנושאים פוליטיים "חמים" כמו הערך קצקומטר כל משפט הכתוב בערך נכתב לאחר דיונים ארוכים והשמעת דעות מכותבים בעלי נקודות השקפה פוליטיות שונות. אם אתה חדש, כל שינוי בערך כזה ללא דיון מוקדם בדף השיחה של הערך עלול לעורר התנגדות ואף להביא לכך שויקיפד בעל סמכות מפעיל מערכת יראה בך גורם משחית ויפעל לחסום אותך כך שלא תוכל לכתוב בויקיפדיה.
אם אתה חדש, אני ממליץ מאוד להמנע בהתחלה מכתיבה בערכים השנויים במחלוקת בציבור הישראלי. אני ממליץ לך גם לקרוא את הדפים הבאים:


שלום,
לדעתי היית צריך להעלות את הנושא לדיון בדף השיחה, לפני ששינית את משפט הפתיחה בערך. כפי שנכתב בויקיפדיה:היו נועזים בעריכת ערכים#אזהרה חשובה, במאמרים העוסקים בנושאים שנויים במחלוקת, או נושאים "חמים" כמו נושא הקצקומטר יש להעלות את הנושא לדיון בדף השיחה לפני שמשנים משפטים מהערך.

סגנון לקוי[עריכת קוד מקור | עריכה]

{ויקיזציה}

הודעה למשתמש מזדמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום דוד, תודה על המידע שהוספת בנושא ADHD רק כדי להסיר ספק, חשוב לי לוודא שאתה יודע שהמידע שמפורסם בויקיפדיה אינו מוגן בזכויות יוצרים, אלא מפורסם תחת רישיון הGNU FDL. כמו כן,איזכור שלך ברשימת התורמים ליצירת הערך יהיה רק במידה ותבצע עריכות בערך עצמו. ראה עזרה:עריכת דף

אתה מוזמן תמיד להוסיף מידע גם לדף השיחה של הערך, וגם לבצע שינויים ישירות בערך עצמו. אני לא מומחה בתחום ה ADHD, אני בסה"כ אדם שמכיר את הנושא מכיוון שאני ADD בעצמי. נכנסתי לויקיפדיה ואחרי שלמדתי את החוקים פה התחלתי לשפר ולהרחיב את הערך. גם אתה, וכל מי שמתמצא בנושא ורוצה לתרום יכול להוסיף ולשפר.


משתמש רשום יצר ערך זבל[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,
מה זה הערך החדש שיצרת varignon, אין בגוגל מידע בשם הזה. אין קישור לויקיפדיה אנגלית כדי שיהיה אפשר להרחיב את הערך ביתר קלות. כל הערך כולו מכיל רק משפט אחד - לא בדיוק ערך אנציקלופדי, והרי ויקיפדיה אמורה להיות אנציקלופדיה.
בבקשה תחסוך לכולנו המון עבודה ותבדוק את העניין. או שיש למחוק את הערך שיצרת, או שצריך לשפר אותו. זה לא הוגן ליצור ערך של משפט אחד שנראה כמו "ערך זבל" ולהשאיר לאחרים לתקן אחריך.

בדף השיחה: הודעה הושארה ליוצר הערך לבדוק אותו ולמחוק או לתקן אם צריך

אזהרה חמורה למפעיל מערכת ונדליסט[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,
שמתי לב ששיחזרת שינוי שעשיתי בערך קצקומטר. בערכים העוסקים בנושאים פוליטיים "חמים" כמו בבחירות לכנסת כל משפט הכתוב בערך נכתב לאחר דיונים ארוכים והשמעת דעות מכותבים בעלי נקודות השקפה פוליטיות שונות. לכן, כל שינוי בערך כזה ללא דיון מוקדם בדף השיחה של הערך עלול לעורר התנגדות. מסיבה זו, וכפי שמתבקש לעשות עפ"י הכתוב במדריכים:

יש להזהר ולהעלות הצעות לשינויים, או מחיקה של משפטים מהערך לפי ביצועם.
ואילו אתה, לא רק שלא העלת הצעה בדף השיחה, אלא

  1. מחקת מידע שנכתב בהתאם לדיון שנערך בדך השיחה.
  2. השתמשת לרעה בסמכויות מפעיל המערכת שלך.

במידה ותרצה לשנות את הערך, בבקשה העלה את הצעתך בדף השיחה במקום בו הסתיים הדיון הקודם בנושא.
בינתיים אני משחזר את השינוי שעשית. שים לב שכניסה למלחמת עריכה בנושא זה ללא דיון בדף השיחה, או שימוש חוזר בסמכויות המפעיל שלך לצורך שחזור הערך או חסימה שלי (אני יודע שנהגת לעשות כן במקרים בהם היו לך חילוקי דעות עם כותבים אחרים) יהיה השחתה מכוונת ושימוש אסור בסמכויות המפעיל שלך מתוך כוונה וידיעה שהדבר אסור במיוחד לאור הודעה זו בדף השיחה שלך.


מידע נוסף[עריכת קוד מקור | עריכה]


ערכים שחשוב לשפר[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים שימושיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדף קישורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדף אחורי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלפבית יווני[עריכת קוד מקור | עריכה]

Α α אלפא
Β β בתא
Γ γ גמא
Δ δ דלתא
Ε ε אפסילון
Ζ ζ זטא
Η η אטא
Θ θ תטא
Ι ι יוטא
Κ κ קפא
Λ λ למבדא
Μ μ מיו
Ν ν נו
Ξ ξ קסי
Ο ο אומיקרון
Π π פאי
Ρ ρ רו
Σ σ סיגמא
Τ τ טאו
Υ υ אופסילון
Φ φ פי
Χ χ כי
Ψ ψ פסי
Ω ω אומגה


העברתי מדף השיחה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתם מוזמנים לשלוח הודעות אל חשבון הדואר האלקטרוני שלי.

Se avessi bisogno non esitare a contattarmi in questa pagina o mediante posta elettronica.


^ למעלה ^