נינג'ה ישראל 2022

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
נינג'ה ישראל 2022
סוגה תוכנית מציאות עריכת הנתון בוויקינתונים
מנחים אסי עזר
רותם סלע
פרשנים:
ניב רסקין
ירדן ג'רבי
זוכים יובל שמלא (הנינג'ה הישראלי הראשון וה-16 בעולם)
פרסים SUV
250,000 ש"ח (אם הזוכה צולח את הר המידוריאמה)
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר פרקים 31
הפקה
מפיק שי בן סעדון
גלעד מלכין
חברת הפקה שידורי קשת
הפצה קשת 12
עורכים יוסי אליאס
אתר צילומים נמל חיפה
טכניקת צילום מערך מרובה מצלמות
אורך פרק 90-60 דקות
שידור
רשת שידור קשת 12
תקופת שידור בישראל 15 בדצמבר 20215 במרץ 2022
2021
2023
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

נינג'ה ישראל 2022 היא העונה הרביעית של תוכנית המציאות הישראלית "נינג'ה ישראל" שעלתה לשידור ב-15 בדצמבר 2021 בקשת 12, והסתיימה ב-5 במרץ 2022.

בעונה זו לראשונה מאז עונה 1, מתמודד אחד או יותר זכה לטפס את המידוריאמה. המנצח של עונה זו הוא יובל שמלא, שזכה בפעם השלישית והפעם הצליח לטפס על "הר המידוריאמה" ב-26 שניות, ובכך הוכתר לנינג'ה הישראלי הראשון וה-16 בעולם. במקום השני זכה יוגב מלכה, שטיפס על המידוריאמה ב-29 שניות. למקום השלישי הגיע ישי כלפון שהגיע גם כן להר המידוריאמה והגיע לפסגתו באיחור של 6 שניות. למקומות הרביעי וחמישי הגיעו גור ארד ויואב רוטשטיין שלא עברו את שלב 1 של הגמר.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-8 ביוני 2021, פורסם כי הג'ודוקא לשעבר והמדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, תיקח חלק בתוכנית החל מהעונה הרביעית כפרשנית לצד ניב רסקין. ג'רבי תפסה את מקומה של רותם ישראל שפרשה מתפקידה בתוכנית ומהערוץ קשת 12 לאחר שידור העונה השלישית, לטובת הגשת תוכנית הבוקר היומית בערוץ רשת 13, "העולם הבוקר".

סיכום עונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלב המוקדמות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלב המוקדמות שודר בין התאריכים 15 בדצמבר 2021 - 1 בפברואר 2022. בשלב זה 166 המתמודדים חולקו ל-15 מקצים. בכל מקצה המתמודדים שהגיעו במסלול הכי רחוק בזמנים הקצרים ביותר עלו לחצי הגמר, והמתמודד שסיים מקום אחד מתחת לרשימת העולים לחצי הגמר קיבל הזדמנות להשתתף במקצה ההזדמנות האחרונה. בעונה זו, שלושת המכשולים הראשונים היו מוגבלים בזמן.

מכשולים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מוגבלים בזמן

  • הסטפר המרחף (מכשול 1, כל המקצים) במכשול זה המתמודד צריך לדלג בין שבעה לוחות מרחפים המשופעים בזווית ומרוחקים מטר וחצי זה מזה, משם לתפוס בחבל ולהגיע אל משטח הנחיתה.
  • הטרפז הכפול (מכשול 2, מקצים 1, 5, 7, 9) על המתמודד לקפוץ אל הטרפז הראשון, להתנדנד עליו ולזנק אל הטרפז השני הנמצא במרחק גדול ממנו ומשם לקפוץ למזרן.
  • הטוויסטר הכפול (מכשול 2, מקצים 2, 8, 11) על המתמודד להיתלות על כידון וממנו לקפוץ לכידון השני, לאחר מכן עליו לזנק אל המזרן. המרחק בין שני הטוויסטרים הוא כ־3 מטרים.
  • טוויסטר לרשת (מכשול 2, מקצים 3, 14, הזדמנות אחרונה) על המתמודד להיתלות על כידון וממנו לזנק אל רשת ולזחול מתחתיה למזרן.
  • קפיצת הסנאי (מכשול 2, מקצים 4, 15) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ אל זוג מוטות לאורך שעליהם הוא צריך להתקדם, כשהוא מגיע לסוף המוטות הוא צריך לקפוץ אל שתי ידיות התלויות באוויר זו מול זו, לקפוץ מהן אל זוג ידיות נוסף ומשם למזרן.
  • הצילינדר (מכשול 2, מקצים 6, 10, 12) על המתמודד להתנדנד על חבל, ממנו לעבור אל מוט מתח, ממנו לעבור אל הצילינדר (במקצה מספר 12 במקום להתנדנד על חבל, על המתמודד לזנק אל מוט מתח, ממנו לזנק אל מוט מתח נוסף, ממנו לעבור אל הצילינדר). על הצילינדר מאחזים לכל אורכו בסדר עולה, הוא מתגלגל ומשקלו 200 ק"ג. ברגע שהמתמודד מגיע למאחז האחרון, עליו לזנק למזרן.
  • ג'ונגל החבלים (מכשול 2, מקצה 13) על המתמודד לעבור בין 6 חבלים אל המזרן.
  • גשר הצמיגים (מכשול 3, מקצים 1, 5, 9) על המתמודד לרוץ על שלושה צמיגים מתגלגלים ולהגיע אל המזרן.
  • גשר הדומינו (מכשול 3, מקצים 2, 8, 11) על המתמודד לרוץ על חמישה צינורות ולהגיע אל המזרן. הצינורות יכולים ליפול לכל כיוון ולכן הם נקראים דומינו.
  • גשר הקונוסים (מכשול 3, מקצים 3, 14) על המתמודד לרוץ על ארבעה קונוסים מסתובבים בזוויות שונות.
  • גשר הקוביות (מכשול 3, מקצים 4, 15, הזדמנות אחרונה) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל 6 קוביות בגדלים שונים, זוויות שונות ומרחקים שונים, הקוביות נעוצות במוט ורובן נוטות שמאלה.
  • גשר המגנטים (מכשול 3, מקצים 6, 10, 12) על המתמודד לדלג מעל 3 מגנטים שעל כל אחד מהם 2 משטחי דריכה, המגנטים עלולים להסתובב מה שמקשה על המעבר.
  • גשר המטבעות (מכשול 3, מקצים 7, 13) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל ארבעה לוחות עגולים, מסתובבים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל.

ללא הגבלת זמן

  • הכוורת (מכשול 4, מקצים 1, 5, 9) על המתמודד לחצות את הבריכה אל הצד השני דרך חבל ושלוש כוורות מסתובבות, המרחק בין הכוורת הראשונה לשנייה הוא 2.7 מ', והמרחק בין השנייה לשלישית הוא 2.4 מ'. את הכוורת השנייה עליו לסובב 270 מעלות ולנעול בטרם יזנק לשלישית.
  • הדרקון (מכשול 4, מקצים 2, 8, 11) על המתמודד לקפוץ אל מקבילים ומשם למוט המתח שמונח על הדרקון, להקפיץ את המוט 3 מדרגות ואז לגלוש איתו אל חבלי באנג'י, מהם להקפיץ את המוט אל החלק השני של הדרקון, ואז להקפיץ אותו עוד 4 מדרגות, לגלוש איתו אל חבלי הבאנג'י בסוף הדרקון ולזנק אל המזרן.
  • רודף הטבעות (מכשול 4, מקצים 3, 14) על המתמודד לקפוץ למוט, לעבור ממנו אל סולם שוכב בעל שישה שלבים ולהתקדם לסופו. ברגע שנוגע בסולם, טבעת בצד משתחררת וגולשת עד לסוף הסולם, ועל המתמודד לתפוס אותה בזמן לפני שהיא נופלת לבריכה, ואז עליו להניח את הטבעת על וו ולקפוץ איתה אל וו אחר. ואז לעבור לטבעת שנמצאת על וו אחר ולקפוץ איתה אל הוו האחרון ומשם לזנק למזרן. אם המתמודד לא תפס את הטבעת, עליו להסתפק בטבעת שמונחת לצד הסולם. עם טבעת זו קשה יותר לעבור את המכשול, מפני שהיא קטנה יותר וצריך לאחוז בה דרך ווים.
  • תלוי במשקל (מכשול 4, מקצים 4, 15, הזדמנות אחרונה) על המתמודד לקפוץ אל מוט מתח, ממנו לעבור אל סט של שני מוטות המחוברים זה לזה באמצעות גלגלות, כלומר אחיזה במוט אחד מורידה אותו למטה ומעלה את השני למעלה. תחילה על המתמודד לזנק מהמוט הקבוע אל המוט הראשון של הסט, ממנו לזנק אל המוט השני שעלה למעלה, ואז לזנק לעוד סט כזה של מוטות ולבצע את אותו הדבר. לבסוף על המתמודד לזנק למזרן. אם המתמודד עובר בין המוטות יד יד, כלומר לא קופץ בין המוטות - זו פסילה.
  • קפיצת הקנגורו (מכשול 4, מקצים 6, 10, 12) על המתמודד להתקדם לאורך הבריכה דרך ארבעה מוטות קופצניים המחוברים לקפיץ בבסיסם. המעברים בין המוטות הם בקפיצה.
  • שלושת הקולבים (מכשול 4, מקצה 7) במכשול זה על המתמודד לטפס על חבל, ממנו לעבור אל מקבילים, מהם לזנק בין 3 קולבים מתנדנדים.
  • קוצץ הציפורניים (מכשול 4, מקצה 13) על המתמודד לזנק אל מוט מתח, ואז לחצות את הבריכה באמצעות מעבר בין ארבעה גלילים מסתובבים. הגלילים תלויים במרחק של 1.4 מ' זה מזה, מסתובבים במקומם קדימה ואחורה ב-20 מעלות ועליהם מאחזים בהם אין מקום לידיים. כשמסיים את הגליל הרביעי, עובר למוט מתח נוסף, ממנו מזנק למזרן.
  • הגה הקפטן (מכשול 5, מקצים 1, 5, 9) על המתמודד לנתר אל מוט מתח, ממנו לעבור אל שתי טבעות ולהעביר אותן בין ארבעה ווים. לאחר מכן לבצע מעבר מהטבעות אל הגה הקפטן הראשון, צריך אז לסובב אותו עד שהמוט הארוך ביותר שלו יינעל על התושבת. לאחר מכן עליו לעבור אל הבר שמחזיק המוט האדום (נגיעה במוט האדום שווה פסילה) ולזנק ממנו אל הגה הקפטן השני, גם אותו לסובב עד שהמוט הארוך ביותר שלו יינעל על התושבת, לאחר מכן לעבור אל המוט הארוך ולזנק ממנו אל המזרן.
  • השעון המשוגע (מכשול 5, מקצים 2, 8, 11) על המתמודד להגיע באמצעות חבל אל בר קבוע ולעבור ממנו בזינוק אל השעון הראשון המרוחק 1.6 מ', לסובב את המחוגים שלו קדימה ולזנק אל מדף חצי עגול עם מקום קטן להחזיק באצבעות, משם לזנק אל השעון השני, לסובב גם את המחוגים שלו קדימה ולזנק אל המזרן.
  • דרך המדפים (מכשול 5, מקצים 3, 14) על המתמודד להתקדם לאורך שלושה מדפים המתנדנדים מצד לצד, באמצע הדרך צריך לעשות מעבר למדף נוסף המחליק על צינור, משם לעבור לשלושה מדפים נוספים (התלויים באנכים מנוגדים לשלושת הצינורות הקודמים), להתקדם דרכם ולזנק אל המזרן. חובה לאחוז בכל מדף משני צדיו כדי לשמור על יציבות, אם מחזיקים בצד אחד, נופלים. צריך לעבור בין המדפים בקפיצות הצידה.
  • המוט המעופף (מכשול 5, מקצים 4, 15) על המתמודד לאחוז בחבל, ממנו לעבור אל מוט משוחרר המונח על תושבת מעוגלת בצורת עריסה, ואז על המתמודד לזנק עם המוט אל התושבת הבאה, ואז לעבור למוט קבוע, ממנו לעבור אל עוד מוט משוחרר המונח על תושבת ולזנק גם איתו אל התושבת ממול, ואז לזנק למזרן.
  • אחיזת המעגל (מכשול 5, מקצים 6, 10, 12) המתמודד צריך לקפוץ למוט מתח, ממנו לזנק אל חבל באנג'י שנמתח למטה (אין להשתמש ברגלים, אחרת זו פסילה), ממנו לעבור לגלגל ולהיאחז במאחז הראשון ואז לטפס במעלה ובמורד הגלגל כ-16 מאחזים, המרחק בין כל מאחז למאחז הוא 50 סנטימטרים (חצי מטר). אם המתמודד מדלג על מאחז או לא מסיים במאחז האחרון זו פסילה.
  • בר הקופים אל הצילינדר (מכשול 5, מקצה 7) במכשול זה המתמודד צריך לטפס בחבל ולעבור 3 ברים באמצעות העברה של שני מוטות, אם המתמודד יפיל אחד מהם או את שניהם הוא לא יוכל להתקדם. לא ניתן להיעזר בכך שנאחזים ברגליים על הבר. דבר זה ייחשב כפסילה. לאחר מכן על המתמודד לעבור אל הצילינדר. על הצילינדר מאחזים לכל אורכו בסדר עולה, הוא מתגלגל ומשקלו 200 ק"ג. ברגע שהמתמודד מגיע למאחז האחרון, עליו לזנק למזרן.
  • גלגלי השיניים (מכשול 5, מקצה 13) על המתמודד לחצות את הבריכה באמצעות נדנוד על שלושה מוטות אדומים, כל אחד מהם מחובר לגלגל שיניים ענק. גלגלי השיניים מחוברים זה לזה בשרשראות, מסובבים זה את זה, כלומר נדנוד גלגל שיניים אחד מזיז את כולם בו זמנית, מה שמקשה על המעברים. על המתמודד להגיע אל המאחז הראשון באמצעות חבל.
  • הקרוסלות (מכשול 5, מקצה הזדמנות אחרונה) על המתמודד לעבור מחבל אל שתי "קרוסלות" הפוכות, לקפוץ ביניהן ולנחות על המזרן. המרחק בין הקרוסלות הוא כ-2.75 מטרים.
  • הקיר הכפול (מכשול 6, כל המקצים) במכשול זה המתמודד יכול לבחור בין הקיר הרגיל (4.60) לבין המגה קיר (5.25) (במקצה מספר 7, מקצה הנשים, הוחלט להנמיך את הקיר הרגיל חזרה לגובה 4.25 מ'). אם המתמודד יעבור את המגה קיר, הוא יקבל 10,000 שקלים והזדמנות לנסות מכשול נינג'ה מאתגר במיוחד, האשיגו. למגה קיר יש ניסיון אחד ובכך אם לא יצליח יישארו לו 2 ניסיונות על הקיר הרגיל, אם מצליח הוא לוחץ על הזמזם וכך מסיים את המסלול אך אם לא מצליח אחרי 3 ניסיונות (מגה קיר - אחד, קיר רגיל - שניים/קיר רגיל - שלושה) - הוא נפסל. במקצה ההזדמנות האחרונה מי שעובר את המגה קיר לא מקבל כלום.
  • האשיגו – כל מתמודד שיעבור את המגה קיר יזכה לנסות אתגר זה. סולם סלמון בגובה 16 מטרים עם 35 שלבים. המתמודד שבתום שלב המוקדמות ימקם את עצמו הכי גבוה בסולם בזמן הקצר ביותר, יזכה ב-100,000 שקלים.
מקצה הזמן הקצוב לשלושת
המכשולים הראשונים
מכשול 1 מכשול 2 מכשול 3 מכשול 4 מכשול 5 מכשול 6
1 30 שניות הסטפר המרחף הטרפז הכפול גשר הצמיגים הכוורת הגה הקפטן הקיר הכפול
2 הטוויסטר הכפול גשר הדומינו הדרקון השעון המשוגע
3 35 שניות טוויסטר לרשת גשר הקונוסים רודף הטבעות דרך המדפים
4 40 שניות קפיצת הסנאי גשר הקוביות תלוי במשקל המוט המעופף
5 30 שניות הטרפז הכפול גשר הצמיגים הכוורת הגה הקפטן
6 35 שניות הצילינדר גשר המגנטים קפיצת הקנגורו אחיזת המעגל
7 50 שניות הטרפז הכפול גשר המטבעות שלושת הקולבים בר הקופים אל הצילינדר
8 30 שניות הטוויסטר הכפול גשר הדומינו הדרקון השעון המשוגע
9 הטרפז הכפול גשר הצמיגים הכוורת הגה הקפטן
10 35 שניות הצילינדר גשר המגנטים קפיצת הקנגורו אחיזת המעגל
11 30 שניות הטוויסטר הכפול גשר הדומינו הדרקון השעון המשוגע
12 הצילינדר גשר המגנטים קפיצת הקנגורו אחיזת המעגל
13 35 שניות ג'ונגל החבלים גשר המטבעות קוצץ הציפורניים גלגלי השיניים
14 טוויסטר לרשת גשר הקונוסים רודף הטבעות דרך המדפים
15 40 שניות קפיצת הסנאי גשר הקוביות תלוי במשקל המוט המעופף
הזדמנות אחרונה 30 שניות טוויסטר לרשת הקרוסלות

תוצאות[1][2][עריכת קוד מקור | עריכה]

מקצה 1
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 יהונתן הרן סיים את המסלול 2:49
2 בר סנפיר סיים את המסלול 4:03
3 אילן בלופרב סיים את המסלול 4:05
4 זיו עוז ארי הגה הקפטן 2:59
5 תום שניאורסון הגה הקפטן 2:50
מקצה 2
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 אדם מלכי סיים את המסלול (מגה קיר) 3:56
2 גור ארד הקיר[3] 5:16
3 יוסי שליט הדרקון 1:04
4 שחר גולדפרב הדרקון 1:01
5 גיתי קמחי הדרקון 1:09
מקצה 3
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 סאן הנובר סיים את המסלול 3:04
2 אשד גל עוז סיים את המסלול 3:54
3 עידו פידל סיים את המסלול 3:57
4 אלעד אדי סיים את המסלול 4:17
5 הראל דודסון דרך המדפים 1:35
מקצה 4
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 אלכס חזנוב סיים את המסלול 4:46
2 יהונתן ביטון סיים את המסלול 5:25
3 עומר אדן יודלה תלוי במשקל 0:50
4 איתי רון תלוי במשקל 1:42
5 מאי ביטון תלוי במשקל 1:38
מקצה 5
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 אלכס קוסטנקו סיים את המסלול 3:53
2 שלמה ויצמן סיים את המסלול (מגה קיר) 5:35
3 באז בל הגה הכוח 2:20
4 אלון פרבר הגה הכוח 2:49
5 ירדן חסיד הכוורת 0:40
מקצה 6
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 אור כהן סיים את המסלול 3:48
2 ינאי ארבר סיים את המסלול 3:52
3 שניר שהרבני הקיר 3:21
4 שגיא פאריינתי אחיזת המעגל 2:08
5 עומר פאריינתי אחיזת המעגל 1:55
מקצה 7 (מקצה הנשים)
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 תם שקד סיימה את המסלול 3:30
2 ספיר כהן כרמי סיימה את המסלול 5:04
3 שרון ברנבוים סיימה את המסלול 5:18
4 עמית ירדני סיימה את המסלול 5:35
5 עדי כרם סיימה את המסלול 6:21
מקצה 8
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 אברהם פופקו סיים את המסלול (מגה קיר) 3:11
2 דימה דומקוב סיים את המסלול (מגה קיר) 4:00
3 יוסי בן יוסף סיים את המסלול (מגה קיר) 4:34
4 דניאל בן יוסף השעון המשוגע 2:38
5 גל נפוסי הדרקון 1:11
מקצה 9
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 ישי כלפון סיים את המסלול (מגה קיר) 3:22
2 דקל בוארון הגה הקפטן 2:42
3 קאסם קבלאן הגה הקפטן 3:01
4 יוסי בלנד הגה הקפטן 3:39
5 חן פרייברג הגה הקפטן 3:16
מקצה 10
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 רוני קפלנסקי סיים את המסלול (מגה קיר) 2:13
2 פיליפ אנופרייב סיים את המסלול 3:16
3 רועי פפו סיים את המסלול 3:34
4 יותם גור סיים את המסלול 3:38
5 לב רסין אחיזת המעגל 2:43
מקצה 11
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 שליו בצלאל סיים את המסלול 4:12
2 טל קלפפר השעון המשוגע 1:51
3 יונתן גלוזמן השעון המשוגע 2:14
4 ארז זיו השעון המשוגע 2:21
מקצה 12
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 יואב רוטשטיין סיים את המסלול 2:40
2 חגי פאנו סיים את המסלול 3:57
3 טל פליקר סיים את המסלול 3:59
4 ינון אייזיק הקיר 3:47
5 אדם דיין קפיצת הקנגורו 0:50
מקצה 13
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 יוגב מלכה סיים את המסלול 3:15
2 יובל שמלא סיים את המסלול (מגה קיר) 3:35
3 נטע דורון סיים את המסלול 4:23
4 עומר מאיר גלגלי השיניים 2:21
5 יואב כנפו גלגלי השיניים 2:34
6 דניאל וולפרט גלגלי השיניים 3:28
7 עדי בטיה גלגלי השיניים 3:33
8 דור רז גלגלי השיניים 3:48
9 פיליפ פרטיקביץ' גלגלי השיניים 3:24
מקצה 14
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 אדם ברוטמן סיים את המסלול 2:29
2 אשד עצמון סיים את המסלול (מגה קיר) 3:44
3 שקד שוסטר סיים את המסלול 4:15
4 תמוז דובנוב רודף הטבעות 0:59
מקצה 15
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 אלון מרון סיים את המסלול 3:19
2 גיל מרנץ סיים את המסלול 3:22
3 עמיר כספי סיים את המסלול (מגה קיר) 3:38
4 איתי מזרחי תלוי במשקל 1:09
5 עידו בן הרוש תלוי במשקל 1:45
מקצה הזדמנות אחרונה
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 הראל דודסון סיים את המסלול (מגה קיר) 2:59
2 ירדן חסיד הקרוסלות 1:56
3 לב רסין תלוי במשקל 0:53
4 אדם דיין תלוי במשקל 1:37
5 גיתי קמחי תלוי במשקל 1:18
6 תום שניאורסון תלוי במשקל 1:46
7 גל נפוסי גשר הקוביות 0:21
8 פיליפ פרטיקביץ' גשר הקוביות נגמר הזמן
9 מאי ביטון גשר הקוביות נגמר הזמן
10 עידו בן הרוש טוויסטר לרשת -
11 חן פרייברג טוויסטר לרשת -
12 עומר פאריינתי טוויסטר לרשת -
האשיגו[עריכת קוד מקור | עריכה]

כל מתמודד שעבר את המגה קיר זכה לנסות למקם את עצמו כמה שיותר גבוה בסולם ההאשיגו. המתמודד שבתום שלב המוקדמות מיקם את עצמו הכי גבוה בסולם, זכה ב-100,000 שקלים. בטבלה זו מוצגים המתמודדים שניסו את ההאשיגו.

  אלוף ההאשיגו שזכה ב-100,000 שקלים
מקום שם המתמודד מספר שלבים זמן
1 אשד עצמון 35
(סיים את כל השלבים)
0:42
2 יובל שמלא 35
(סיים את כל השלבים)
1:12
3 רוני קפלנסקי 28 0:37
4 שלמה ויצמן 26 1:21
5 אברהם פופקו 25 0:45
6 אדם מלכי 24 0:33
7 דימה דומקוב 20 0:46
8 יוסי בן יוסף 19 0:24
9 עמיר כספי 8 0:11
10 ישי כלפון 1 0:03

חצי הגמר[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלב חצי הגמר שודר בין התאריכים 5 בפברואר - 28 בפברואר 2022. בשלב זה 63 המתמודדים חולקו ל-5 מקצים, בכל מקצה המתמודדים שהגיעו במסלול הכי רחוק בזמנים הקצרים ביותר עלו לחצי הגמר, והמתמודד שסיים מקום אחד מתחת לרשימת העולים לגמר קיבל הזדמנות להשתתף במקצה כרטיס הזהב.

מכשולים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • גלגלי האופניים (מכשול 1, מקצים 1, 5, כרטיס הזהב) במכשול זה המתמודד צריך לקפוץ ולהיתלות על גלגל האופניים וממנו לקפוץ לגלגל השני וממנו למזרן.
  • דרך הבנג'י (מכשול 1, מקצים 2, 3) על המתמודד לעבור דרך סדרה של שמונה חבלי בנג'י קצרים, גמישים, נמתחים, משם הוא יצטרך להגיע למזרן דרך שלושה גלילים. שני הגלילים הראשונים הם לאורך, השלישי לרוחב.
  • גלגל לרשת (מכשול 1, מקצה 4) על המתמודד לנתר אל גלגל שמתנדנד קדימה ואחורה וממנו לזנק לרשת, ואז לזחול מתחתיה ולהגיע אל המזרן בלי לגעת במים.
  • ציר הפרפר (מכשול 2, מקצים 1, 4, 5, כרטיס הזהב) על המתמודד לזנק מהטרמפולינה אל ציר הפרפר שממוקם מטר וחצי ממנו ומהציר אל החבל וממנו אל המזרן, הפרפר מסתובב על צירו.
  • הפטיש (מכשול 2, מקצים 2, 3) על המתמודד במכשול זה לקפוץ אל הפטיש המתנדנד וממנו לקפוץ אל רשת ולזחול מתחתיה עד למזרן בלי לגעת במים.
  • כוח עליון (מכשול 3, מקצים 1, 2, 4, 5, כרטיס הזהב) על המתמודד לקפוץ אל מוט מתח קבוע, ואז להשלים שלושה סטים בהם יצטרך לכופף ידיות כלפי מעלה ואחורה כדי להתקדם. על המתמודדים לקבע את הידיות במקומן, אחרת יפסלו. במקצים 2, 4 על המתמודד להשלים שני סטים ואז לקפוץ אל שק איגרוף, לחבק אותו ולגלוש איתו כמו אומגה אל המזרן.
  • מקפצת העכביש (מכשול 3, מקצה 3) במכשול זה על המתמודד להיצמד בעזרת רגליו וידיו לשני קירות זכוכית שנמצאים לצדי גופו, כשמסיים את זוג הקירות הראשון, עובר לזוג קירות נוסף, מתקדם עליו ואז עובר לזוג השלישי. כשמסיים, על המתמודד לקפוץ לטרמפולינה וממנה לשק האיגרוף, להיאחז בו ולגלוש איתו אל מזרן.
  • עצבי הברזל (מכשול 4, מקצים 1, 4, 5, כרטיס הזהב) המתמודד צריך לטפס על מוט, ממנו לעבור אל מוט אחר ואז לעבור ממנו אל משטח עם 10 דוקרנים שצריך להתקדם באמצעותם בזווית. אחר כך לעבור באותה דרך גם על המשטח השני. אז, בלוח השלישי, צריך לעבור באמצעות תקיעה של ידיות אדומות על הדוקרנים. אם נופלת יתד, אוחזים בדוקרנים או שמדלגים על דוקרנים באותו המשטח, לא ניתן להמשיך ונפסלים. במקצה 4 אין ידיות אדומות. את המשטחים הראשון והשלישי עוברים בירידה, את השני עוברים בעלייה. חובה לאחוז בשני הדוקרנים הראשונים ובשני הדוקרנים האחרונים בכל אחד משלושת המשטחים, אחרת זו פסילה.
  • זינוק בעלייה כפול (מכשול 4, מקצים 2, 3) על המתמודד להיתלות על מוט שלצידו שתי מסילות, לסיים את מסלול המוט ולזנק אל מוט נוסף שלצידו שתי מסילות, לסיים גם את מסלול המוט הזה, לזנק אל רשת ולהגיע ממנה אל המזרן.
  • זינוק הטבעת (מכשול 5, מקצים 1, 5, כרטיס הזהב) במכשול זה המתמודד צריך לעבור מחבל אל טבעת, להיתלות עליה ולתלות אותה על תושבת. לאחר מכן, על המתמודד לעבור אל תושבת שנייה שעליה תלויה טבעת. על המתמודד לשחרר את הטבעת מהתושבת ולקפוץ בעזרתה אל המזרן.
  • הפותחנים (מכשול 5, מקצים 2, 3) על המתמודד לטפס על עמוד, ממנו לעבור למקבילים ואז לחצות את הבריכה דרך שלושה פותחנים מסתובבים, שתלויים בגבהים שונים ובמרחקים שונים. ברגע שהמתמודד תופס את הפותחן, הפותחן מסתובב בירידה. אחרי שמסיים את הפותחנים מזנק למזרן.
  • קפיצה בזמן (מכשול 5, מקצה 4) על המתמודד לנתר אל מוט מתח קבוע, ממנו לקפוץ אל מוט המחובר בחוטים מהקצוות היושב בתוך התושבת ראשונה מתוך 3 תושבות. עליו לשחרר את המוט, להתנדנד איתו ולתלות אותו על התושבת השלישית, ואז על המתמודד להסתובב ולעבור אל המוט השני שנמצא על התושבת השנייה, לשחרר אותו ולזנק איתו אל המזרן.
  • הקובייה המתגלגלת (מכשול 6, מקצים 1, 4, 5, כרטיס הזהב) על המתמודד להיתלות על "קובייה" המורכבת ממוטות, שוקלת 50 ק"ג ומונחת על מסילה (הקובייה יכולה להישמט מהמסילה), לסובב את הקובייה לאורך המסילה ולעבור לקובייה השנייה המונחת גם היא על מסילה, לסובב אותה לאורך המסילה ולזנק למזרן.
  • הגה הכוח (מכשול 6, מקצים 2, 3) על המתמודד לטפס על חבל, ממנו לעבור אל בר קבוע וממנו לעבור אל גלגל כבד המונח על מסילות משני צדדיו, ואז על המתמודד לגלגל את הגלגל לאורך המסילה. אורך המסילה הוא 6.05 מטרים, ובדרך יש שתי ירידות. אחרי שמגיע לסימון האדום קופץ למזרן.
  • מגדל הכוח (פאוור טאוור) (מכשול 7, כל המקצים) מכשול בגובה של 14 מטרים. על המתמודד לעלות 7 מדרגות, משם לעבור למכשול עצמו, למכשול אין בריכה ואין רתמה, אך הוא תלוי על מזרן אוויר ענק. כשהמתמודד עובר את המדרגות עליו לרדת על עמוד ואחריו לעבור דרך 10 מאחזי ידיים, כל מאחז בגובה עולה מהקודם לו, מהמאחז האחרון לעבור לבר קבוע וממנו לעבור אל שני סולמות שביניהם מפריד עוד בר קבוע, הסולמות זזים עם כל תנועה שהמתמודד עושה, לאחר שעובר את הסולמות עליו לעבור 2 ברים קבועים, משם לקפוץ למזרן וללחוץ על הבאזר.
מקצה מכשול 1 מכשול 2 מכשול 3 מכשול 4 מכשול 5 מכשול 6 מכשול 7
1 גלגלי האופניים ציר הפרפר כוח עליון עצבי הברזל זינוק הטבעת הקובייה המתגלגלת מגדל הכוח
2 דרך הבנג'י הפטיש כוח עליון אל שק האיגרוף זינוק בעלייה כפול הפותחנים הגה הכוח
3 מקפצת העכביש
4 גלגל לרשת ציר הפרפר כוח עליון אל שק האיגרוף עצבי הברזל קפיצה בזמן הקובייה המתגלגלת
5 גלגלי האופניים כוח עליון זינוק הטבעת
כרטיס הזהב

תוצאות[2][עריכת קוד מקור | עריכה]

מקצה 1
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 יוסי בן יוסף סיים את המסלול 7:48
2 אדם ברוטמן הקובייה המתגלגלת 4:31
3 גור ארד הקובייה המתגלגלת 5:09
4 גיל מרנץ זינוק הטבעת 4:26
5 דניאל בן יוסף ציר הפרפר 0:21
6 שניר שהרבני ציר הפרפר 1:21
7 איתי מזרחי ציר הפרפר -
8 יהונתן ביטון ציר הפרפר 0:35
9 תמוז דובנוב ציר הפרפר -
10 איתי רון ציר הפרפר -
מקצה 2
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 ישי כלפון סיים את המסלול 9:25
2 יואב כנפו סיים את המסלול 9:28
3 אילן בלופרב סיים את המסלול 10:17
4 בר סנפיר הגה הכוח 5:55
5 דניאל וולפרט הגה הכוח 5:55
6 אדם מלכי הגה הכוח 7:36
7 נטע דורון הגה הכוח 9:02
8 דקל בוארון הפותחנים 5:03
9 עדי בטיה זינוק בעלייה כפול 2:24
10 אלון פרבר זינוק בעלייה כפול 3:23
11 ארז זיו זינוק בעלייה כפול -
12 יונתן גלוזמן לא ידוע -
מקצה 3
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 שליו בצלאל סיים את המסלול 9:23
2 אלכס קוסטנקו הגה הכוח 4:57
3 שחר גולדפרב הגה הכוח 5:50
4 דימה דומקוב הגה הכוח 6:31
5 שלמה ויצמן הגה הכוח 6:53
6 יוסי שליט הפותחנים 4:32
7 יוסי בלנד זינוק בעלייה כפול 2:19
8 אברהם פופקו זינוק בעלייה כפול -
9 זיו עוז ארי מקפצת העכביש -
10 באז בל מקפצת העכביש -
11 יהונתן הרן מקפצת העכביש 2:01
12 קאסם קבלאן מקפצת העכביש -
מקצה 4
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 יובל שמלא סיים את המסלול 7:48
2 אשד עצמון סיים את המסלול 8:53
3 הראל דודסון מגדל הכוח 9:19
4 יואב רוטשטיין מגדל הכוח 11:23
5 פיליפ אנופרייב הקובייה המתגלגלת 10:14
6 ינאי ארבר קפיצה בזמן 3:11
7 טל קלפפר קפיצה בזמן 4:03
8 עידו פידל קפיצה בזמן -
9 חגי פאנו קפיצה בזמן -
10 רועי פפו קפיצה בזמן 4:56
11 אשד גל עוז קפיצה בזמן -
12 אלעד אדי קפיצה בזמן -
13 דור רז קפיצה בזמן 5:36
14 ספיר כהן כרמי קפיצה בזמן 8:59
15 עומר מאיר קפיצה בזמן -
16 יותם גור קפיצה בזמן -
17 שגיא פאריינתי קפיצה בזמן -
18 טל פליקר עצבי הברזל 3:17
19 אור כהן ציר הפרפר 0:48
20 תם שקד ציר הפרפר 1:50
21 ינון אייזיק גלגל לרשת -
מקצה 5
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 יוגב מלכה סיים את המסלול 6:31
2 סאן הנובר הקובייה המתגלגלת 4:57
3 רוני קפלנסקי הקובייה המתגלגלת 5:19
4 אלון מרון הקובייה המתגלגלת 5:37
5 שקד שוסטר עצבי הברזל 1:53
6 עמיר כספי עצבי הברזל 2:45
7 אלכס חזנוב ציר הפרפר 0:27
8 עומר אדן יודלה גלגלי האופניים -
מקצה כרטיס הזהב
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 רועי פפו הקובייה המתגלגלת 5:56
2 שלמה ויצמן הקובייה המתגלגלת 8:09
3 גיל מרנץ עצבי הברזל[4] 1:22
4 דניאל וולפרט עצבי הברזל 2:53
5 חגי פאנו ציר הפרפר 0:25
6 אלון מרון ציר הפרפר 0:33

הגמר[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלב הגמר שודר ב-2 במרץ וב-5 במרץ 2022.

מכשולים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלב 1 (9 מכשולים ב-5:45 דקות)[עריכת קוד מקור | עריכה]
  • הסטפר המתעקל (מכשול 1) על המתמודד לדלג מעל שישה סטפרים ומשם למזרן. שלושת הסטפרים הראשונים בזווית של 90 מעלות ושלושת הסטפרים האחרונים בזווית של 45 מעלות.
  • הטוויסטר הכפול (מכשול 2) על המתמודד להיתלות על כידון וממנו לקפוץ לכידון השני, לאחר מכן עליו לזנק אל המזרן. המרחק בין שני הטוויסטרים הוא כ־3 מטרים.
  • הגשר השבור (מכשול 3) במכשול זה המתמודד צריך לדלג מעל 5 משולשים התלויים באוויר מבלי לאבד שיווי משקל. המשולשים תלויים בצורה מאונכת.
  • קפיצת הטבעות (מכשול 4) במכשול זה על המתמודד לקפוץ אל מוט מתח, ממנו להגיע ולהעביר שתי טבעות, הקדמית קטנה והאחורית גדולה בין ווים על מסילה עולה. ברגע שהוא עובר את הוו האחרון הוא נתלה על הטבעת הקטנה ועובר לטבעת על מסילה שנייה ואז הוא מקפיץ אותה מעל הוו וגולש בה למטה, מקפיץ אותה מעל עוד שני ווים בסוף המסילה ואחרי שמסיים את המסילה קופץ למזרן.
  • דרך הקפסולות (מכשול 5) על המתמודד לעבור דרך 11 קפסולות: 5 ראשונות כלפי מעלה ולרוחב, אחת אמצעית לאורך, 5 אחרונות כלפי מטה ולרוחב. על המתמודד לעבור דרך הקפסולות באמצעות זינוק בשתי הידיים בין הקפסולות, כשבכל צד הקפסולות הראשונות והאחרונות מקובעות, והאחרות מסתובבות במקומן. יכול לעבור יד יד לקפסולה האמצעית.
  • הקיר הכפול (מכשול 6) במכשול זה המתמודד יכול לבחור בין הקיר הרגיל למגה קיר. גם בגמר, מי שיצלח את המגה קיר, יזכה ב-10,000 שקלים. למגה קיר יש ניסיון אחד ובכך אם לא יצליח יישארו לו 2 ניסיונות על הקיר הרגיל.
  • סולם הסלמון הכפול (מכשול 7) במכשול זה יש שני סולמות. המתמודד צריך לזנק אל מוט המונח על שלב של הסולם המרוחק יותר, לעלות שלב ואז להסתובב ולהקפיץ אותו לסולם המקורב, לעלות ארבעה שלבים בהקפצה אחת או בכמה הקפצות, ואז שוב להסתובב ולהקפיץ את המוט אל השלב האחרון של הסולם המרוחק, ואז לעבור אל מוט מתח קבוע ולהתחיל את מכשול המדפים הקורסים.
  • המדפים הקורסים (מכשול 8) על המתמודד לזנק ממוט המתח אל מדף שקוטרו 5 ס"מ. המרחק הוא 2.7 מ'. המדף יורד ברגע שתופס אותו, ואז על המתמודד לזנק אל מדף נוסף כזה. המרחק הוא 2.3 מ' לרוחק ולגובה. אחרי שתופס את המדף השני מזנק למזרן.
  • תפסת מרובה (מכשול 9) על המתמודד לקפוץ אל לוח אנכי, להתקדם מעלה באמצעות תשעת הדוקרנים המוצבים עליו ואז הלוח יינעל במצב אופקי. משם על המתמודד להתקדם באמצעות תשעת הדוקרנים לעבר לוח אנכי נוסף, לקפוץ אליו, להיאחז בידיות שעליו עם הידיים והרגליים ולסובב אותו, משם לעבור אל הרשת, לטפס מעלה וללחוץ על הבאזר.
שלב 2 (3 מכשולים ב־1:40 דקות)[עריכת קוד מקור | עריכה]
  • טריפל אקס (מכשול 1) על המתמודד לקפוץ אל בר קבוע ואז לעבור אל "איקס" ומשם לקפוץ בין 3 "איקסים" על ידי תפיסת 2 מאחזים אדומים כאשר ה- "איקס" נמצא ב-90° ואז ה-"איקס" יורד ב-90° (ממצב אופקי לאנכי) כאשר המתמודד תופס במאחזים.
  • הקיר השקוף (מכשול 2) על המתמודד לטפס על קיר שקוף בשיפוע של כ-35° וחלק בשיפוע של 45° באורך של כ־6.60 מטרים באמצעות 14 מאחזים. המתמודד צריך לעבור על פני הקיר אך ורק באמצעות אחיזה במאחזים. לא ניתן לגעת בקיר עצמו עם הידיים, אחרת נפסלים. מגיע אל הקיר באמצעות חבל ואחרי שמסיים אותו, קופץ אל המזרן.
  • הגלגל המתהפך (מכשול 3) על המתמודד לנתר אל בר קבוע, ממנו לעבור אל צמד גלגלים שמחוברים אחד לשני, ולגלגל 3 פעמים את הגלגלים באמצעות סיבוב של אחד מהם. מותר לגעת אך ורק בגלגלים. ברגע שמסיים קופץ אל המזרן.
שלב 3 (4 מכשולים ללא הגבלת זמן)[עריכת קוד מקור | עריכה]
  • קליעת הוו (מכשול 1) על המתמודד לקפוץ בין 2 "ווים" הנמצאים על 2 "נדנדות" המרוחקות (במצב ההתחלתי) במרחק של כ-4.20 מטר האחד מהשנייה באמצעות טבעת.
  • מתלה אצבעות הברזל (מכשול 2) על המתמודד לקפוץ בין 5 לוחות כאשר עליהם נמצאים מאחזים ברוחב של 2 ס"מ בלבד.
  • הלוחות הצפים (מכשול 3) על המתמודד לעבור 4 לוחות אשר קשים למעבר ומהלוח הרביעי למשטח הקטן ממנו צריך לזנק אל המכשול הבא.
  • קפיצת מוט המתח (מכשול 4) על המתמודד להתקדם עם מוט המתח אל 4 סטים אשר כל אחד מרוחק מרחק גדול מהקודם לו (חוץ מהמרחק בין הסט השני לשלישי שהוא יותר קטן), מהסט הרביעי עליו לזנק אל המזרן. מוט המתח חייב להיות ממוקם בדיוק במקום הנכון בשני הצדדים על הסטים אחרת המתמודד ייפול למים.
שלב הר המידוריאמה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כל מתמודד שסיים את המסלול כולו בשלב הגמר, יוכל להתמודד בשלב האחרון: טיפוס על חבל בגובה 23.5 מטר במשך 30 שניות. המתמודד שיעשה זאת בזמן הקצר ביותר יזכה בתואר ה"נינג'ה של ישראל" ובפרס הגדול.

תוצאות[2][עריכת קוד מקור | עריכה]

שלב 1
מקום שם המתמודד מכשול אחרון זמן
1 יוגב מלכה סיים את המסלול 5:16
2 יובל שמלא סיים את המסלול 5:34
3 ישי כלפון סיים את המסלול 5:38
4 גור ארד המדפים הקורסים 3:35
5 יואב רוטשטיין המדפים הקורסים 3:42
6 יואב כנפו המדפים הקורסים 3:45
7 אלכס קוסטנקו המדפים הקורסים 3:44
8 בר סנפיר המדפים הקורסים 4:00
9 הראל דודסון המדפים הקורסים 4:02
10 אשד עצמון המדפים הקורסים 4:13
11 יוסי בן יוסף המדפים הקורסים 4:22
12 דימה דומקוב המדפים הקורסים 5:02
13 שליו בצלאל המדפים הקורסים -
14 טל קלפפר סולם הסלמון הכפול 3:28
15 אדם ברוטמן דרך הקפסולות 1:46
16 אילן בלופרב דרך הקפסולות 1:38
17 רועי פפו דרך הקפסולות 2:11
18 רוני קפלנסקי דרך הקפסולות 2:12
19 ינאי ארבר דרך הקפסולות 2:08
20 סאן הנובר דרך הקפסולות -
21 עידו פידל דרך הקפסולות -
22 שחר גולדפרב דרך הקפסולות -
23 פיליפ אנופרייב דרך הקפסולות -
שלבים 2 ו-3
מקום שם המתמודד שלב 2 שלב 3
מכשול אחרון זמן מכשול אחרון זמן
1 יובל שמלא סיים את השלב 1:23 סיים את המסלול 5:35
2 ישי כלפון סיים את השלב 1:24 סיים את המסלול 5:55
3 יוגב מלכה סיים את השלב 1:30 סיים את המסלול 6:18
שלב 4 (הר המידוריאמה)
מקום שם המתמודד זמן תוצאה
1 יובל שמלא (המנצח של העונה) 26 שניות עבר את המידוריאמה בזמן הקצר ביותר והפך לנינג'ה ה-16 בעולם
2 יוגב מלכה 29 שניות צלח את המידוריאמה אך לא הפך לנינג'ה ה-16 בעולם[5]
3 ישי כלפון 36 שניות נכשל (צלח את המידוריאמה 6 שניות אחרי הזמן)

מדרוג[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק תאריך שידור מקורי נתוני צפייה מקור
א. צפייה[א] מס' צופים[ב]
1 קרב ענקים על המסלול 15 בדצמבר 2021 17% 435,000 [6]
2 הראשון על ההאשיגו 20 בדצמבר 2021 17.7% 460,000 [7]
3 קרב האלופים 21 בדצמבר 2021 17.5% 422,000 [8]
4 המלחמה של חזנוב 25 בדצמבר 2021 17.3% 483,000 [9]
5 הנינג'ה הכי מרגש 27 בדצמבר 2021 16.6% 451,000 [10]
6 מסלול על עיוור 28 בדצמבר 2021 16.3% 402,000 [11]
7 הנשים החזקות בישראל 1 בינואר 2022 16.2% 444,000 [12]
8 אלופה מול אלופה 3 בינואר 2022 15.6% 397,000 [13]
9 ההסתבכות של יוסי 4 בינואר 2022 19% 523,000 [14]
10 קרב ההאשיגו המשולש 8 בינואר 2022 17.4% 441,000 [15]
11 המנצח של העונה? 10 בינואר 2022 19.1% 546,000 [16]
12 מי השיאן המפתיע? 11 בינואר 2022 16.6% 438,000 [17]
13 הדרמה על ההאשיגו 15 בינואר 2022 16.9% 489,000 [18]
14 הטיסה של קלפפר 17 בינואר 2022 18.1% 418,000 [19]
15 הנכד של... מגיע 18 בינואר 2022 15.9% 409,000 [20]
16 האלוף מגיע למסלול 22 בינואר 2022 17.7% 477,000 [21]
17 שמלא בפעם האחרונה 24 בינואר 2022 18.5% 512,000 [22]
18 שמלא על ההאשיגו 26 בינואר 2022 21.8% 542,000 [23]
19 השיא של שמלא ישבר? 29 בינואר 2022 18% 537,000 [24]
20 גיל מרנץ רעב לתואר 31 בינואר 2022 18.6% 444,000 [25]
21 הראל דודסון במלחמה 1 בפברואר 2022 17.6% 451,000 [26]
22 חצי הגמר המשוגע 5 בפברואר 2022 15.7% 464,000 [27]
23 ישי כלפון מסתבך 8 בפברואר 2022 16.5% 397,000 [28]
24 הפתעת העונה 12 בפברואר 2022 13.8% 394,000 [29]
25 הדרמה של יהונתן הרן 14 בפברואר 2022 15.6% 419,000 [30]
26 מלחמת הכוכבים 19 בפברואר 2022 17.9% 481,000 [31]
27 שמלא בא למלחמה 21 בפברואר 2022 17.2% 477,000 [32]
28 הטעות שתדיח מהגמר 26 בפברואר 2022 20.2% 524,000 [33]
29 מרנץ נלחם על הגמר 28 בפברואר 2022 19.5% 457,000 [34]
30 הגמר הגדול 2 במרץ 2022 19.3% 509,000 [35]
31 הגמר עם ההר 5 במרץ 2022 26.1% 769,000 [36]
  1. ^ במגזר היהודי
  2. ^ באוכלוסייה הכללית

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ בטבלאות אלו מוצגים רק המתמודדים שעלו לחצי הגמר, קיבלו הזדמנות להשתתף במקצה ההזדמנות האחרונה ו/או סיימו את המסלול.
  2. ^ 1 2 3 הזמנים המוצגים בטבלאות הם הזמנים בהם המתמודדים נפסלו או לחצו על הבאזר. אם כמה מתמודדים נפסלו באותו מכשול, מקומם תלוי בזמן בו הם זינקו למכשול האחרון.
  3. ^ נפצע
  4. ^ הגיע עד מכשול "מגדל הכוח" ואמור היה לעלות לגמר, אך אחרי הצילומים התברר כי נפסל במכשול "עצבי הברזל".
  5. ^ יובל שמלא סיים את המידוריאמה ב-26 שניות, לעומת זאת, יוגב סיים ב-29 שניות ועל פי חוקי הפורמט יכול להיות מוכתר לכל היותר "נינג'ה" אחד בכל עונה.
  6. ^ רייטינג: ניב רסקין וירדן ג'רבי הצליחו בפרק ההשקה?, באתר אייס, 16 בדצמבר 2021
  7. ^ רייטינג: ניב רסקין ורותם סלע הצליחו לנצח את הישרדות?, באתר אייס, 21 בדצמבר 2021
  8. ^ רייטינג: התחקיר המטלטל של דרוקר הביס את נינג'ה ישראל?, באתר אייס, 22 בדצמבר 2021
  9. ^ רייטינג: ההדחה המפתיעה בהישרדות הפתיעה את נינג'ה ישראל?, באתר אייס, 26 בדצמבר 2021
  10. ^ רייטינג: נינג'ה ישראל ושלמה 300 הצליחו לנצח את הישרדות?, באתר אייס, 28 בדצמבר 2021
  11. ^ רייטינג: רביב דרוקר התפוצץ ועקף את נינג'ה ישראל?, באתר אייס, 29 בדצמבר 2021
  12. ^ רייטינג: נינג'ה ישראל מאבדת גובה, כמה הצליחה להשיג הישרדות?, באתר אייס, 2 בינואר 2022
  13. ^ רייטינג: צופית גרנט ולהב"ה לקחו את הצופים מנינג'ה ישראל?, באתר אייס, 4 בינואר 2022
  14. ^ רייטינג: רשת 13 התרסקה בפריים-טיים, הצופים נטשו לאחר החדשות, באתר אייס, 5 בינואר 2022
  15. ^ רייטינג: דפנה ליאל בקרב צמוד עם אילה חסון, באתר אייס, 9 בינואר 2022
  16. ^ רייטינג: צופית גרנט בעליה, ניצחה את נינג'ה ישראל?, באתר אייס, 11 בינואר 2022
  17. ^ רייטינג: אקס פקטור הקפיצה את צופי נינג'ה ישראל אליה?, באתר אייס, 12 בינואר 2022
  18. ^ רייטינג: יובל המבולבל הודח, הרייטינג עקף את נינג'ה ישראל?, באתר אייס, 16 בינואר 2022
  19. ^ רייטינג: טל קלפפר התרסק בנינג'ה, האם זה השפיע בנתונים?, באתר אייס, 18 בינואר 2022
  20. ^ רייטינג: אקס פקטור שברה שיא, נינג'ה ישראל הופתעה בענק?, באתר אייס, 19 בינואר 2022
  21. ^ רייטינג: נינג'ה ישראל והישרדות במאבק צמוד בפריים טיים, באתר אייס, 23 בינואר 2022
  22. ^ רייטינג: שמלא ריגש את הצופים, המהלך של רשת עבד?, באתר אייס, 25 בינואר 2022
  23. ^ רייטינג: שמלא שבר את ההאשיגו והמסך, כמה השיגה הישרדות?, באתר אייס, 27 בינואר 2022
  24. ^ רייטינג: שמלא הובס בנינג'ה, כמה השיג מול הישרדות?, באתר אייס, 30 בינואר 2022
  25. ^ רייטינג: מרנץ חוזר לנינג'ה, השאיר למסעדה הבאה אבק?, באתר אייס, 1 בפברואר 2022
  26. ^ רייטינג: בנט ונינג'ה הצליחו להביס את המקור?, באתר אייס, 2 בפברואר 2022
  27. ^ רייטינג: רשת 13 שלחה נציג לאירוויזיון, נינג'ה ישראל הובסה?, באתר אייס, 6 בפברואר 2022
  28. ^ רייטינג: הישרדות נצמדה לנינג'ה, מי המנצחת הגדולה?, באתר אייס, 9 בפברואר 2022
  29. ^ רייטינג: דרמה בפריים טיים, נינג'ה ישראל הובסה?, באתר אייס, 13 בפברואר 2022
  30. ^ רייטינג: המסעדה הבאה הפתיעה את נינג'ה ישראל?, באתר אייס, 15 בפברואר 2022
  31. ^ רייטינג: נינג'ה ישראל הביסה את המסעדה הבאה?, באתר אייס, 20 בפברואר 2022
  32. ^ יובל שמלא והנינג'ה או המסעדה הבאה: מי ניצח ברייטינג?, באתר אייס, 22 בפברואר 2022
  33. ^ רייטינג: רותם סלע התפוצצה, המסעדה הבאה ספגה ירידה?, באתר אייס, 27 בפברואר 2022
  34. ^ רייטינג: גיל מרנץ מאבד את הגמר, המסעדה הבאה התאוששה?, באתר אייס, 1 במרץ 2022
  35. ^ רייטינג: נינג'ה ישראל בגמר, השאירה אבק להישרדות?, באתר אייס, 3 במרץ 2022
  36. ^ רייטינג: שמלא ניצח בענק את הנינג'ה, ואת המסעדה הבאה, באתר אייס, 6 במרץ 2022