רופא המגפה (קומיקס)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
רופא המגפה
Чумной Доктор
סוג נבל-על
הוצאה לאור באבל קומיקס
שם סרט מייג'ור גרום: רופא המגפה
הופעה ראשונה מייג'ור גרום - חלק 1
הופעה אחרונה מייג'ור גרום - חלק 50
יוצרים ארם גברליאנוב
אנסטסיה קים
גילום הדמות סרגיי גורושקו, "מייג'ור גרום: רופא המגפה"
מידע
שם אמיתי סרגיי רזומובסקי
כינויים רופא המגפה
סטטוס פעיל
גזע אדם
מין זכר
מקצוע פושע
שיוך בני אדם
נטייה רע
מומחיות כלי נשק
תמרונים
תוכניות מתוחכמות
כוחות

ללא כוחות על

  • אינטליגנציה ברמה גאונית
  • ערמומי ומתוחכם
  • מיומן בקרב פנים אל פנים
  • בעל גישה לאמצעי לחימה ופטנטים מתוחכמים
סגנון לחימה ברוב הגרסאות הוא לא נחשב ללוחם מיומן, הוא בעל סגנון לחימה כאוטי המתבססת על להביורים ושימוש בפגיונות.
אזרחות רוסיה
דמויות קשורות
אויבים מאיור גרום עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

רופא המגפהרוסית: Чумной доктор) הוא דמות בדיונית של נבל-על, המופיעה בחוברות הקומיקס של מייג'ור גרום ביקום באבל קומיקס. הדמות הופיעה לראשונה בחוברת מייג'ור גרום #1 מאוקטובר 2012 ונוצרה על ידי ארם גברליאנוב. רופא המגפה הוא האלטר אגו של סרגיי רזומובסקי (Сергей Разумóвский), מיליונר, פילנתרופ ומייסד הרשת החברתית "Vmeste", האנטגוניסט הראשי בחוברות הקומיקס "מייג'ור גרום" ואויבו המושבע של מייג'ור גרום.

מראה חיצוני[עריכת קוד מקור | עריכה]

רופא המגפה הוא איש גבוה, בעל מבנה גוף חזק ויפה תואר. יש לו עיניים כחולות, שיער אדום וגבות כהות. לפני מעצרו, עיצב את שיערו בפוני מסורק והרכיב עדשות צהובות. בבית המעצר שיערו צמח אל מתחת לכתפיו והוא החל לאסוף אותו בקוקו. יש לו צלקת צלב על החזה, אותה קיבל במהלך קרב עם איגור גרום לאחר רצח אלברט בחטייב. כרופא המגפה הוא עטה מסכה מתאימה. בחזונותיו ובסיוטיו נראה גרום כעורב שחור אנתרופומורפי.

ביוגרפיה בדיונית[עריכת קוד מקור | עריכה]

סרגיי רזומובסקי הוא יתום שגדל באחד מבתי היתומים בעיר סנקט פטרבורג. בבית היתומים היה לו חבר שלימים הפך למפקד צבא שכירי החרב שלו, איגור וולקוב. מילדותו, רזומובסקי גילה עניין רב במחשבים, אהב לתכנת. פעם בשיעור במדעי המחשב, הוא שינה את שומר המסך בכל מחשבי בית הספר לתצלום של המורה הראשי עם הכיתוב "Must die" (חייב למות) ולכן קיבל את הכינוי "מתכנת".

לאחר שצבר את המספר המרבי של נקודות עם קבלתו לפקולטה למתמטיקה חישובית וקיברנטיקה של אוניברסיטת מוסקבה, עבר רזומובסקי למוסקבה והתגורר במעונות. במהלך לימודיו הוא נכנס לעיתים קרובות לסכסוכים עם מורים, שלדבריו "פיגרו אחרי העולם המתקדם של טכנולוגיית המידע". כסטודנט הוא זכה בטורניר TopCoder Open, טורניר תכנות אישי מקצועי שנתי. בהמשך הוא אסף אוסף שלם של כל מיני פרסים, כשהוא מתפרסם בכינוי "RazOOm".

מיד לאחר סיום הלימודים, השיק רזומובסקי בזמנו הפנוי גרסת מבחן לאתר "Vmeste" (ביחד) עליו עבד בלילות. תלמידי בית ספר ותלמידים העריכו את הרשת החברתית החדשה ועד מהרה זו הפכה לאתר הפופולרי ביותר במדינה, שני רק לשירותי הדואר ומנועי החיפוש. סרגיי רזומובסקי הפך למיליארדר הצעיר ביותר בעולם, אולם, כפי שהוא עצמו טען, "הכסף לא קלקל אותו לפחות" והוא "תמיד שמח לחלוק [את עושרו] עם המקופחים". רזומובסקי השתתף לעיתים קרובות במסיבות צדקה והשאיר סכומים מרשימים וכל העיר שמעה על מעשיו האקסצנטריים. פעם אחת הוא אפילו החל לשגר מטוסי נייר מקופלים של חמש מאות שטרות יורו, ממש מחלון משרדו.

בתוך זמן קצר הפך סרגיי רזומובסקי לאליל. על פי תוצאות סקר חברתי, רזומובסקי היה האדם המוכר ביותר ברוסיה, אפילו לפני הנשיא מבחינת הפופולריות.

רופא המגפה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רופא המגפה

בסנקט פטרבורג בוצע פשע, קיריל גרצ'קין, בנו של התובע הכללי העירוני, נשרף במכוניתו שלו. העד היחיד לפשע היה נער שראה את הרוצח. בזכות עדותו הורכב דיוקן של עבריין, שלבש מסכה הדומה למסכת רופאי המגפה מימי הביניים. מהר מאוד התברר כי גרצ'קין נשרף ממש במקום בו דרס שני הולכי רגל לפני שנה, אולם אז הצליח להימנע מעונש.

בזירת הפשע היו פזורים עלונים עם המסר לפיו "...מגפה באה ...". הציבור כינה במהירות את לוחם הצדק "אזרח". מייג'ור גרום ושותפו החדש דימה דובין קיבלו לידיהם את חקירת מקרה זה. למחרת היום, פרץ רופא המגפה לדפי הפתיחה של כל שירותי החיפוש והרשתות החברתיות באינטרנט הרוסי והעלה פרסומת עם התוכן הבא: "באירופה של ימי הביניים סומנו בתים של קורבנות המגפה בצלבים שחורים כדי לעזור לרופאים במגפה למצוא את 'לקוחותיהם' בהקדם האפשרי. אם אתם רוצים להיפטר מהזיהום שמרעיל את קיומכם, אתם יודעים מה לעשות. היעד הבא ייבחר באקראי." לפיכך, הוא הבהיר כי במוקדם או במאוחר גורל דומה יפקוד את כל מי ש"חולה". אנשים רגילים פשוט נאלצו להשאיר חותם בביתם של "החולים" והרופא יבוא.

בערב של אותו יום התגלתה גופה אחרת שהייתה שייכת לקצין לפיזור מהומות סורוקין. כפי שהראתה החקירה, בהתחלה ספג מספר רב של פגיעות שאינן תואמות ולאחריהן נקשר למנורה על ידי "אזרח" והושאר להיאכל על ידי חולדות. גורם החדשות דיווח כי הדבר נעשה לו מפני שהכה מפגינים וברח מעונש. הקורבן הבא של רופא המגפה היה הרופא הראשי של המרכז האונקולוגי גנאדי זילצ'נקו, שנתלה ממש מול בית החולים, בו מתו חולים רבים באשמתו.

הקורבן האחרון היה איש העסקים והבעלים של חברת הבנייה אלבחט, אלברט בחטייב. "האזרח" צלב אותו והצית את פיגומי מרכז הקניות לונדון סיטי, הנבנה במקום שהיה מיועד להיהפך לאנדרטה תרבותית. מייג'ור גרום היה במקרה בקרבת מקום וניסה לעצור את הפושע. התפתח קרב ביניהם, במהלכו חטף רופא המגפה שני חתכים בחזהו. למרות הפצע, הוא המשיך במאבק ודחף את איגור למרחק של עשרה מטרים מטה מהפיגומים.

למחרת בערב נפתח בית יתומים, אשר נבנה בתרומות של משתמשי הרשת החברתית Vmeste. כל מי שתרם כסף הוזמן לפתיחה. במהלך הפתיחה נערכה הגרלה שהוביל באופן אישי מייסד הרשת החברתית, סרגיי רזומובסקי. כל משתתף קיבל מספר לפיו נקבע הזוכה. כתוצאה מכך התגלה איגור גרום כזוכה. רזומובסקי הזמין אותו לבמה, שם השוטר הבחין בשעון ובמחווה "מקרית" כי רופא המגפה עומד מולו. בתגובה להאשמה הכריז עצמו סרגיי בפומבי בתור "האזרח" וכראיה הראה צלקת בחזהו. כאשר ניסה גרום לעצור את הפושע, בקבוק זכוכית שהושלך על ידי אחד הצופים פגע בראשו וגרם לשוטר לאבד את הכרתו.

למחרת בערב ניבא רזומובסקי את הופעתו של איגור באחוזתו, וכשנכנס לשטח, דפק אותו סרגיי במכה בראשו באמצעות את חפירה. ואז הוא גרר אותו לחדר שלו כדי לוודא שאין מכשירי האזנה על גופת השוטר וגם לקח את נשק השירות. לאחר שווידא שגרום נקי, הזריק לו רזומובסקי מנה קטלנית של פרומדול והוא הציע הצעה: להקשיב לסיפור "האזרח", או מיד ללכת ל"גן החוטאים" עם תרופה. גרום בוחר בראשון ואז רזומובסקי אומר לו שכל האנשים שהרג עזרו לו ביישום התוכנית. סרגיי רצה לנקות את סנקט פטרבורג מזוהמה, שעליה תכנן ובנה את "גן החוטאים". הוא החליט להתחיל בשכבות המשמעותיות ביותר של האוכלוסייה: חסרי בית, קבצנים ושיכורים. האחוזה והגן נבנו מכספיו של בחטייב. סורוקין הביא את הקורבנות לאחוזה. הרופא הראשי זילצ'נקו סיפק פרומדול. גרצ'קין סיפק נשק. הקורבנות נכנסו לגן ומתו שם במהרה. אבל סורוקין הביא בטעות את הבלוגר המפורסם איוואן פנקוב לאחוזה ובלבל את הבחור עם חסר בית. מכיוון שהאחרון למד יותר מדי, נאלץ סרגיי להרוג אותו.

אחרי זה הכל השתבש. סרגיי החליט להיפטר מהשותפים שלו כדי לכסות את עקבותיו. לאחר שהמציא את אגדת רופא המגפה ואת סנט פטרבורג רדופת המגפה, הוא חיסל עדים לא רצויים. לאחר שהרג שותפים הוא החליט שהוא מסוגל ליותר. והוא שם לעצמו למטרה להיות נשיא על מנת להיפטר מקושי החברה אחת ולתמיד. כשהסיפור נגמר, שלח רזומובסקי את מייג'ור גרום לגן החוטאים. כשאיגור עבר את כל הבדיקות והוציא את הבקבוקון עם התרופה, סרגיי הפיל אותה מידיו. הבקבוקון נשבר. אבל התברר שהשוטר לקח את התרופה מראש. כתוצאה מכך, גרום הצליח לעצור את רזומובסקי, אך הוא החל לטעון שאי אפשר להוכיח את אשמתו. גרום הציג הקלטה מדיקטפון, שהוסתרה באקדחו וכך תועד הווידוי של "האזרח".

השינוי, יום פטריק הקדוש, המאזן והמשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

רזומובסקי נעצר ונשלח לבית מעצר לפני משפט, שם שהה בבידוד. תוך כדי הליכה עם חשודים אחרים, הוא נאבק עם אחד האסירים, מה שגרם לריב. מאוחר יותר, רזומובסקי ניהל שיחה עם הפסיכיאטר וניאמין רובינשטיין, שלאחריה הראשון החל לפתח אישיות מפוצלת. בלילה נכנסו שני אסירים שנשכרו על ידי אביו של גרצ'קין לתאו של רזומובסקי כדי לנקום את מות בנו. סרגיי הרג את שניהם וכיסה את קירות התא שלו בדמם. כשגרום נכנס למשרדו של קירק, על שולחנו של קירק היה עיתון המספר את סיפורו של רזומובסקי. כשחיפש מידע על איגור נתקל מרדוק במאמר באינטרנט ובו תצלום של סרגיי המובל באזיקים.

באחד מהפגישות הטיפוליות, גזל רזומובסקי סמארטפון מהפסיכיאטר וניצל את ההזדמנויות שלו לגייס שכירי חרב ולארגן את בריחתו. זמן מה לאחר מכן הודיע רובינשטיין למטופל שהוא מודע לפיצול אישיות שהתפתחה בו. במקביל נכנסו שכירי חרב לבית המעצר שלפני המשפט. בראשם עמד חברו מבית היתומים של רזומובסקי אולג וולקוב. הם הרגו את הסוהרים והצילו את סרגיי מהכלא במסוק.

לאחר זמן מה היה לאיגור גרום יום הולדת. רזומובסקי נתן לו טלפון חכם באמצעות אולג, במסווה של מתנה, עם הצעה לשחק במשחק. ואז, יחד עם וולקוב, הוא נסע במטוס לאירופה. במהלך הטיסה רכש סרגיי ארמון בוונציה, שם שהה. מאוחר יותר, אולג ביקר אצל המעסיק ושאל אם הוא באמת רוצה להסתדר עם גרום. על כך השיב סרגיי שהוא רוצה את זה לעזאזל קשה. ואז הוא אילץ את שכירי החרב להכין הכל למשחק העתידי, להשאיר רמזים לשוטר ולהטמין פצצות. כמו כן, רזומובסקי היה מודאג מחטיפת קרובי משפחתו וחבריו של גרום.

סרגיי יצר קשר עם איגור ואמר שהוא יכול לתקשר איתו רק בטלפון. הוא הזהיר שאם השוטר יחליט להתקשר, הוא יתחשמל. הוא אינו יכול לעקוב אחר האות, ואם ישלוף את כרטיס ה-SIM הוא יימס. ואז הוא הציע להיפגש. הוא שלח לגרום רמזים על מקום הימצאו, ואילץ אותו לבקר במונומנטים שונים של סופרים מצטיינים. לבסוף, הוא בירך את המייג'ור על שנבחן בקורס ספרות בית הספר והוא הסביר שהוא רוצה להוכיח שהוא לא בלש, אלא בריון ואז סרגיי שלח את איגור לכיכר המרד, שם הורה לשכירי החרב לפוצץ את הפצצה הראשונה. בעקבות הפיצוץ התרחשו כמה פיגועים נוספים באזורים שונים בעיר. על המפה הם יצרו תמונה מותנית של מסכת רופא המגפה.

רזומובסקי כיוון את איגור לתחנת הרכבת התחתית ספאסקאיה ופוצץ את היציאה ממנה. ואז הוא גרם לשוטר לעבור את מבחן הגאומטריה. איגור נאלץ למצוא ולנטרל שלוש פצצות כימיות. כשגרום השלים את משימתו, שלח לו סרגיי תצלום של בני הערובה שקיבל מאולג. מאוחר יותר, היה לרזומובסקי התקף. רופא המגפה הופיע במראה והזכיר שהוא אינו כלום בלעדיו. סרגיי לקח כדורים כדי להיפטר מהאובססיה. הרופא החל להתמוסס ונעלם לזמן מה. אבל אז הוא הופיע שוב במראה וגרר אליו חלקית את רזומובסקי. אבל סרגיי הצליח להשתחרר והוא התעשת רק כשהבין שהוא פצע את ידיו בשברי המראה. ואז נפגש הנבל עם בני הערובה והציג את עצמו בפניהם. הוא עשה סלפי כשמולם יוליה ואמר לאולג להפריד את האורחים מחדר לחדר.

בלילה לסרגיי היה סיוט נוסף. הוא מצא את עצמו על מיטה צפה. אך הוא לא הצליח להיאחז בה ונפל ישירות על רופא המגפה המעופף. הוא הוריד אותו על במה עם שתי דלתות והוא הציע בחירה. הדלת השחורה תראה את נאמנותו לרופא ודרך הלבנה ייפטר ממנו לנצח. סרגיי בוחר בדלת הלבנה, עובר דרכה ונפל מצוק. הרופא אמר שזו רק בדיקה וסרגיי לעולם לא יוכל להיפטר ממנו. לפתע הופיעה צללית כהה מהעורבים מאחוריהם. הוא כינה את עצמו מוות הרופא ותקף אותו. אבל הוא העדיף לנקב את עצמו כדי להיפטר מהיריב. המוות עזב, אך הבטיח לחזור.

בחלום הבא, סרגיי היה מתחת למים. ילדה אפלה קרצה לו. כשהתקרב, היא השליכה אותו לחו והיא הפכה ללוחמת. סרגיי התעורר וראה שאולג שומר על שלוותו. הוא לקח את הכדורים, אמר שאינו זקוק לעזרה וביקש להביא אורחים. רזומובסקי שאל את אלכסיי ואיוואן על עברו של איגור. ואז הוא הגיע למסקנה שלרוב הוטל עליו משימות בריונות בילדותו. מה שהוביל אותו לעולם אמנויות הלחימה, ואז להבנה שניתן לפתור כל בעיה בכוח גס. גרום החל להתאמן באופן פעיל יותר ואז ביקש סרגיי ללמוד כמה טריקים.

מאוחר יותר הוא שלח את גרום להרמיטאז' כדי שימצא שם רמז להמשך והוא עצמו התחיל לחפש מידע על היצור שנראה לו בחלום, והבין שזה קוטכא. לאחר זמן מה התקשר אליו אולג ואמר כי הוא ניטרל את השוטר שצפה בו. סרגיי הבין שמדובר בדימה דובין, נזכר בדאגתו וביקש ממנו להביא אותו לוונציה. אבל וולקוב לא היה מוכן ואז רזומובסקי הורה לא להרוג את הבחור, אלא לוודא שהוא לא מפריע להם יותר. כתוצאה מכך אושפז דובין בתרדמת.

ואז שאל סרגיי את קונסטנטין וסשה על עברו של גרום. הוא התעניין במיוחד כיצד איגור הודה באהבתו בפני יוליה פצ'לקינה. ואז הוא הורה לשכירי החרב לבנות לוח שחמט ענק. מאוחר יותר, סרגיי לקח כדורים ונפל לתוך חלום אחר. הוא שוב מצא את עצמו על גדת גולגולת ופגש את קוטכא. האל הסביר שהאדם יהפוך לאווטאר שלו ביום בו יורכב שריון העורב. רזומובסקי שב להכרתו ורופא מגפה ממורמר הופיע מאחוריו. לאחר מכן, למד סרגיי מקונסטנטין על הבריחה הממשמשת ובאה. הוא המתין לאורחים ביציאה, ונכנע לכוחו של רופא המגפה, ירה בבוגד לפניהם.

אחר כך פגש את שכירי החרב ואת גרום והרדים אותם עם דלק. הוא החליף את בגדיו של איגור והושיב אותו על כיסא, מקבע את רגליו. הוא שם צווארונים עם חומר נפץ על כל בני הערובה ושכירי החרב ואז הוא הכניס אנשים לתאים הממוקמים על לוח שחמט. כשאיגור התעשת, הסביר סרגיי שהם ישחקו שח על לוח אלקטרוני כאנשים אמיתיים. דמויותיו יהיו שכירי חרב, ודמויותיו של איגור יהיו חבריו שלו. אך בגלל היעדר נשים נאלץ רזומובסקי לקחת את אהובתו של גרום, יוליה פצ'לקינה, כמלכתו. גרום סירב לשחק ואז סרגיי אילץ אותו לעבור חמישה שלבי התפטרות לתפקידו. לשם כך הוא החל להרוג אנשים מיותרים. לאחר מספר מקרי מוות הסכים גרום לשחק.

במהלך המשחק הקריב איגור רץ לבן, והבחין שרק איוואן מוקצה לחתיכה כזו בכלוב. אך רזומובסקי הסביר כי הצריח השני היה דובין וכיבה מרחוק את מערכת תמיכת החיים שלו. בתגובה לקח איגור את הרץ השחור. התברר שזה אולג, אבל הצווארון לא עבד. רופא המגפה השתלט שוב על סרגיי והוא ירה בשכיר החרב כמה פעמים בחזה באקדחו. גרום הקריב את אלכסיי כדי לנצח והתכונן לקחת את המלכה השחורה. הוא התנצל בפני סשה, אך הצווארון מצמץ ליוליה. רזומובסקי הסביר שאיגור מעולם לא הודה בפניה על אהבתו, ולכן הוא לא ראה בה את אהובתו. כשפצ'לקינה מתה, סרגיי בירך את היריב על הניצחון. איגור זעם, ניפץ את הלוח בכיסא ותקף את סרגיי. הוא החל להכות אותו והכניס רסיס לגרונו. אך רזומובסקי הצליח להתקשר למספר מוקד החירום ואמר כי לגרום אין אומץ להרוג אותו. המשטרה מיהרה לחדר וירתה בידו של איגור ברגע בו עמד להנחית את המכה המכריעה. רזומובסקי הרים ידיים ושמח על ניצחונו.

רזומובסקי נלכד והועבר לאחד מבתי הכלא האיטלקיים. אסירים אחרים סירבו להיות באותו תא איתו וסרגיי נכלא לבדו. הוא קיבל את הכינוי Il diavolo russo - "השטן הרוסי". מידע זה עליו נודע על ידי בולאט, שחקר את אחד מסוהרי הכלא. הוא התקשר למגיסטר, והודיע לו שהוא יספר הכל לאחר שיפגוש אותו אישית. רזומובסקי הופיע גם בסיוטים של גרום, שם ישב על הכיסא החשמלי ואנשים שעמדו מסביב דחקו באיגור להרוג אותו. לאחר שתוכנית ההחייאה של קוטכא כמעט הושלמה, ציין המאסטר כי לצורך תחייתו המוחלטת של האל העורב, הוא זקוק לאוואטר בדמות אחד מ"העורבים הלבנים". המאסטר התלבט זמן רב מי הוא יכול להיות, ובסופו של דבר בחירתו נפלה על סרגיי רזומובסקי...

ברומא עמד רזומובסקי לעבור לכלא אחר, כשלפתע פרצו כנופיית ילדי פטריק הקדוש לכיכר. הם לכדו את סרגיי, הזריקו לו תרופת הרגעה והחלו לירות בחזרה. זה מנע מאיגור גרום להגיע לכיכר כדי להרוג את רזומובסקי ולנקום. קירק ומרדוק מזהים את איגור ומנהלים איתו לקרב אש. כתוצאה מכך הם משליכים רימון, שלאחריהם מרדוק נכנס למסוק ומסתתר יחד עם רזומובסקי שנלכד. קירק נשאר ברומא. הגעתם לסיביר במסוק דרך השער, מרדוק מדווח להולט על המשימה שהושלמה. הם מתחילים להוביל את סרגיי לעומק המערה, שם הכל כבר מוכן להחייאתו של קוטכא. כאשר הולט שאל מדוע נבחר סרגיי לאווטאר, הוא נענה שחורז'ל כי בהיותו "כבשה שחורה", השתמש בכל כישוריו וכישרונותיו כדי להביא לכאוס וכאב, ולכן אף זוהה על ידי קוטכא עצמו. לאחר שנכנס למזבח, חברי הכת מלבישים את סרגיי בשריון של עורב, ג'סי לוקח איתו סלפי, ואת רזומובסקי מכניסים לבריכה מלאה בדם של "עורבים לבנים". לאחר מכן, המאסטר מתחיל את הטקס ורזומובסקי מתחיל לצלול בדם...

לסרגיי עולה חזון של אל העורב עצמו מופיע לפניו. רופא המגפה פורץ מרזומובסקי ותוקף את קוטכא, אך הוא נושך את ראשו ושותה דם. קוטכא אומר לסרגיי שהוא יכול להציל אותו מכל סבל על ידי לקיחת הגופה, ושואל את רזומובסקי אם הוא מסכים לכך. סרגיי מסכים. קוטכא לוכד את גופתו והצעיר הופך לאווטאר של האל העורב. האווטאר מול סרגיי מתגלה כל כך חזק שהוא אפילו מעניק להב, שאיתו יכול פעם אחת מהנזירים לנצח אותו. זה נחשף לאחר המאבק בין קוטכא לאנדריי רדוב, האינוק.

לאחר שהישויות הבהירות והאפלות של קוטכא התמזגו לאחת, עזב קוטכא האפל את גופו של רזומובסקי. האל החדש שם את סרגיי הלא מודע ליד איגור, שהפך גם הוא לאווטאר עבור דמותו הלבנה של האל העורב. כששניהם התעוררו, איגור שם אקדח לראשו של סרגיי, אך במקום להרוג אותו, הוא פשוט עצר אותו והעביר אותו לידי המשטרה. רזומובסקי קיבל כדורי שינה והוכנס למסוק. הטייס שלה הוא שכיר חרב. הוא הורג את השומר וחוטף את סרגיי. סרגיי התעורר במקום לא ידוע ותהה איפה הוא נמצא. פתאום הדלת נפתחת ומישהו משאיר מגש אוכל לסרגיי. מרים את ראשו, רזומובסקי רואה את אולג. סרגיי רוצה לשאול את וולקוב כיצד ניצל, אך אולג פשוט סוגר את הדלת מבלי לומר מילה. רזומובסקי יושב ליד הדלת ומבקש מאולג לסלוח לו.

בשיחה עם איגור מזכיר רובינשטיין את רזומובסקי כחולה הראשון שלו, בו אבחן מחלה ייחודית - תת-סוג של הפרעת אישיות מרובה, בה אדם אינו משתגע, אלא הופך להיות דיבוק או מכושף. לא הצליח להציל את סרגיי, הרופא ניסה ללא הצלחה לחפש תרופה למאבק במחלה זו, ובסופו של דבר החליט להדביק איתה את איגור על מנת לעקוב אחר התפתחות המחלה.

מאוחרי יותר רזומובסקי נחשב רשמית כמת. ברם, סרגיי יוצר קשר עם ולריה מקרובה באמצעות פריצה להודעות הפרטיות שלה באחת הרשתות החברתיות. כשהוא מסתיר את זהותו, הוא מציע לה ולמשפחתה עזרה בבעיות שפקדו אותם - אך בתמורה הוא זקוק לשירותים מסוימים ממנה. כשהנערה הסכימה, הזמין אותה רזומובסקי להיפגש במרפסת בית קפה שנפתח לאחרונה ברחוב איטליאנסקאיה. למחרת, היא מגיעה למקום המיועד ופוגשת שם את רזומובסקי, שחובש כובע ומשקפיים כהים לצורך התחפושת. בעודו ממשיך להסתיר את זהותו, הוא מספר לה על רופא המגפה - אדם שהפך פעם לסמל של צדק חברתי - ובהמשך השתגע.

כעת הוא מתכוון ליצור רופא מגפה חדש - אך הפעם כזה שבאמת יחזיר את הצדק לעיר ולא יפגע באנשים רגילים. והוא בחר בה כמועמדת לתפקיד זה - אחרי הכל, היא מוכנה באופן פיזי, חכמה, משכילה, תמיד בצד החוק ומעדיפה לפתור בעיות בדרכי שלום. ולריה ספקנית לגבי הרעיון שלו ושואלת מדוע הוא עצמו לא רוצה להפוך לרופא המגפה החדש - וסרגיי עונה שאז הוא יהיה מוגבל מאוד באמצעים שלו ולכן הוא זקוק לדמות חיצונית. כתוצאה מכך, אמה מתקשרת לנערה ומתבררת שהיא נאלצת לעזוב - בסופו של דבר היא אומרת לסרגיי שהיא תחשוב על הצעתו. לאחר השיחה, נכנס רזומובסקי לבניין בית הקפה, שם אולג חיכה לו כל הזמן הזה. הוא מדווח בפניו על תוצאות השיחה ומקבל הודעה בטאבלט כי העבודה על התחפושת לרופא המגפה החדש הושלמה.

אופי[עריכת קוד מקור | עריכה]

מילדות הרגיש רזומובסקי כמו כבשה שחורה בחברה והוא רצה לשנות את העולם לטובה. הוא אוהב אמנות. מסוגל להשתמש באנשים וללעוג לאלה שהוא רואה בהם נחותים ממנו. מרגע שנכנס לבית המעצר שלפני המשפט, הוא החל לפתח פיצול אישיות. כל אישיותו של סרגיי רזומובסקי, מיליונר אקסצנטרי, נדבן ורוצח סדרתי ללא סימנים ברורים למומים נפשיים, התפצלה לשתי אישיות-משנה, אחת מהן מכנה את עצמה רופא המגפה. רופא המגפה ספג את נקודות החוזק של דמות האישיות המקורית של רזומובסקי - החלטיות, ערמומיות, חוסר מצפון ואכזריות. לפיכך, תת-האישיות השנייה נטולת כל עוצמה מוסרית והיא "סמרטוט" לא בטוח. בפומבי, סרגיי רזומובסקי אולי נראה כמו אדם רגיל, אבל הוא לא תמיד מסוגל להטביע את הקולות בראשו.

יכולות[עריכת קוד מקור | עריכה]

לסרגיי כושר גופני מצוין. הוא זריז ומהיר. גאון מחשבים. בעל כישורים של מתכנת והאקר.

אזכור במדיות אחרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

רופא המגפה כפי שהופיע בסרט מייג'ור גרום: רופא המגפה בגילומו של סרגיי גורשקוב.

רופא המגפה גולם על ידי סרגיי גורושקוב בסרט מייג'ור גרום: רופא המגפה. אף שרופא המגפה הופיע כבר קודם בסצנה שאחרי הכתוביות בסרט הקצר מייג'ור גרום.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]