שטרן (שבועון)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Internet-news-reader.svg שטרן
Stern
Stern Logo 2020.svg
מו"ל Gruner + Jahr עריכת הנתון בוויקינתונים
מייסד הנרי נאנן עריכת הנתון בוויקינתונים
בעלים ברטלסמן עריכת הנתון בוויקינתונים
עורך ראשי אנדריאס פטצולד עריכת הנתון בוויקינתונים
תאריכי הופעה 1948–הווה (כ־74 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה גרמנית עריכת הנתון בוויקינתונים
מערכת המבורג עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה גרמניה עריכת הנתון בוויקינתונים
ISSN 0039-1239
www.stern.de
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית OOjs UI icon info big.svg
שער שבועון השטרן שפרסם את יומני היטלר

שטרן (גרמנית: Stern, "כוכב") הוא שבועון חדשות גרמני בבעלות קבוצת ברטלסמאן. נוסד על ידי העיתונאי הנרי נאנן, ויוצא לאור מאוגוסט 1948. תפוצתו בשנת 2004 הייתה כ-1.07 מיליון עותקים.

בשנת 1983 רכש השבועון ופרסם את יומני היטלר, שהתגלו כמזויפים בבדיקה מדעית. הפרשה הובילה להתפטרות עורכיו, ולמשבר קשה בעיתון בפרט ובעיתונות הגרמנית בכלל.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Telecom-icon.svg ערך זה הוא קצרמר בנושא תקשורת. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.