שיחה:אברהם דר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

גזר דינו של אברהם דר בפרשת עסק הביש[עריכת קוד מקור]

שלום,

בערך נכתב שאברהם דר נידון שלא בפניו למאסר עולם, וישנה הפניה לכתבה של רונן ברגמן ב-7 ימים מה-28 באפריל 2016. למקור הזה לא הצלחתי לגשת כדי לבדוק אותו.

לעומת זאת, בפרסום הזה של המרכז למורשת המודיעין (שמבוסס על ראיונות איתו) נכתב שהוא נידון למוות שלא בפניו, וכך נכתב גם במצגת של אורי איתיאל על נידוני קהיר (שקף 6) (שאחד ממקורותיו הוא ספריית המרכז למורשת המודיעין - ראו שקף 80, אבל יש גם מקורות רבים נוספים, אני לא יודע במי מהם זה עוד מוזכר).

בקיצור, אני מעוניין לשנות את העובדה הזו בערך, בהתאם למקורות שבידי; אבל מכיוון שהעובדה כרגע מצטטת גם היא מקור, אני מעדיף לוודא שהשינוי מוצדק.

מתייג את Damzow, על הטוב, hagay1000,biegel, Darsheni, Lorla wildor, SocialTechWorker, Elai1948בעלי הידע בצה"ל ואת דבירותם, אמרי אביטן, קובץ על יד, האלקושי, בראנד, saifunny, H. sapiens, אריה ענבר, על הטוב, Kippi70, איש שלום, Jakednb, Shaun The Sheep, פיטר פן, Ewan2, david7031, HaShumai, דזרט, מי-נהר, Polskivinnik, ‏biegel, ‏Alon112, ‏יודוקוליס, צורייה בן הראש, מגבל, NilsHolgersson2, Eldad, HanochP,איתמראשפר, נרשמתי כמה פעמים!!, פעמי-עליון ‏, פיינרמןבעלי הידע בהיסטוריה. אם אין התנגדויות, אניח שזה בסדר... במקרה הגרוע אפשר תמיד להחזיר.

תודה רבה! ‏E L Yekutiel‏ - שיחה 21:16, 3 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה