שיחה:האוס (סדרת טלוויזיה)/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

המלצה: האוס (סדרת טלוויזיה)[עריכת קוד מקור]

הערך עובר להצבעה. תומר - שיחה 22:44, 31 במאי 2011 (IDT)

ערך מצוין של ברוקולי. Rhone •‏ 06:49, 19 באפריל 2011 (IDT)

  • בעד איתן - שיחה 22:47, 31 במאי 2011 (IDT)
  • בעד נסתפק בערך עד שהעונה השמינית תחזור ;) Galoren.com - שיחה 23:10, 31 במאי 2011 (IDT)
  • בעד רדיומן - שיחה 03:47, 1 ביוני 2011 (IDT)
  • בעד ערך נהדר, שחקן נהדר, רופא לא כל כך, אחרת איך כל החולים שלו כמעט מתים מהטיפול שלו, כל הניסיונות שהוא עושה עליהם קריצה. Hanay שיחה 18:20, 2 ביוני 2011 (IDT)
    חנה - דרוש מקור ;-) (אחזור להצביע אחרי שאקרא את הערך). ALC • א' בסיוון ה'תשע"א • 11:13, 3 ביוני 2011 (IDT)
  • בעד. מרשים מתניה שיחה 09:50, 3 ביוני 2011 (IDT)
  • מתלבט הערך נראה ארוך ומרשים, אך לדעתי יש בעייתיות בהמלצה על סדרת טלוויזיה שעדיין רצה, ועל כן דברים יכולים להשתנות במהרה ולתפוס את הערך לא מעודכן. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 18:10, 3 ביוני 2011 (IDT)
    מת', הרי המלצנו בעבר על שתי קבוצות כדורגל פעילות (ארסנל ובארסה) וגם על שורה של ערכי אישים שעדיין חיים ולא נראה שהולכים לאנשהו בזמן הקרוב. הבעיה שאתה מתאר רלוונטית לעוד הרבה ערכים מומלצים, אבל אני חושב שכיוון שמדובר בסדרת טלוויזיה אז אנחנו לא צפויים לעדכונים תכופים מדי כל עוד מקפידים מאוד על מניעת תוספות מעריצים למיניהן. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:19, 3 ביוני 2011 (IDT)
    בקשר לערכים על קבוצות כדורגל אתה צודק, אך בקשר לערכי אישים - אני בד"כ התנגדי לערכים על מפורסמים שעדיין פעילים בתחום שהקנה להם פרסום (שחקן כדורגל לפני שפרש, נשיא ארה"ב מכהן וכו') שכן ערכים שכאלה מטבעם לא יציבים. זהו המצב גם לגבי סדרות טלוויזיה רצות, שכפי שאמרת, מצויים בסיכון רב לעדכוני עלילה (בד"כ עלגים) מצד מעריצים, ולכן אני חושש להמליץ על הערך. עוד 2 הערות: מלבד מספר פרקים בודדים לא ראיתי את האוס ואינני מכיר את העלילה והדמויות, ממה שכן הבנתי - האוס הוא רופא מיזנתרופ וציני שפותר תעלומות רפואיות שונות ובכך מציל את החולים; צריך לתקן את הליקויים שעליהם העיר הייתשלהדוס, אבל לדעתי זה לא צריכה להיות בעיה גדולה מידי. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 01:21, 5 ביוני 2011 (IDT)
    בעבר החליטה הקהילה להמליץ על בטיפול, למרות שהסדרה עדיין הייתה בכותרות. אני חושב שלא צריך לחשוש מהמלצה מהסיבה שפירטת. אם הדברים האלה אכן יקרו אז יהיה מקום להסיר (אם ההצעה הנוכחית תתקבל). אני, למשל, שומר בקפדנות על ערכי הארי פוטר ששיפרתי אי שם בתחילת 2009. להערותיו של הייתשלהדוס התייחסתי במורד הדיון הזה עד כמה שיכולתי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:47, 5 ביוני 2011 (IDT)
  • נגד בערך שגיאות כתיב לא מעטות ("מייקל טריטר (דייוויד מורס), בלש משטרה, מופיעה") , בעיות תרגמת (לעתים, הבנת הנקרא כמו ב"כשהוא לא נמצא בתפקיד רפואי כלשהו הוא שותה מדי פעם ליקר", "פצע ירי בראש", "קליבר הגבוה של המשחק והתסריט", "הצגת סיפור שגרתית לפי כל הכללים, אם כי במסגרת מבריקה") ודקדוק, פרק מיותר להפליא (קטע הפתיחה), קפיצות לא מוסברות מלשון הווה ללשון עבר וחוזר חלילה, לעתים באותו משפט ("בתסריט הסדרה בסיום העונה השלישית, מפטר האוס את צ'ייס, ואילו פורמן וקמרון התפטרו"), חלקים שונים נכתבו בתקופות שונות ודומה כי אינם "מסונכרנים" עם חלקים אחרים בטקסט ("ג'ייקובסון, ויילד ופן שיחקו דמויות ראשיות בסדרה, אך למרות זאת לא זכו לקרדיטים בקטע הפתיחה. השמות שלהם נכללים תחת הכתוביות המציינות את השחקנים המשניים, המופיעות לאחר רצף הפתיחה"; "החוקר הפרטי לוקאס דגלאס (מייקל וסטון) מופיע בשלושה פרקים בעונה החמישית"). מבנית, בערך אין תיאור קוהרנטי ועקיב של העלילות המרכזיות בסדרה (אהבות, התמכרות); אין אזכור לנושא המרכזי של עיצוב דמותו של האוס על בסיס דמותו של שרלוק הולמס; ונשמטים כמה קווי עלילה חשובים. הייתשלהדוס - שיחה 23:50, 4 ביוני 2011 (IDT)
    עברתי על הערך והשתדלתי לתקן כל מה שמצאתי. עשיתי האחדה של הזמנים לזמן עבר, למרות שנאמר לי כי במקרים של תיאורי עלילה וכד' זמן הווה הוא העדיף (לטיעון שצריך אחידות בזמנים יש רגליים מוצקות למדי וקיבלתי אותו). ניסיתי גם לתקן את השגיאות שנפלו בגלל שלא כתבתי את הערך בסדר שבו הוא מופיע כיום. הוספתי מהערך על הדמות הראשית את הקטע על ההשוואות בינו לבין הולמס, ואני חושב שזה די ממצה את הנושא. ביחס לעלילה - אני דווקא חושב שהנושאים מאוזכרים בפרק העלילה ובפרק הדמויות בצורה שאינה מפורטת יתר על המידה. איזה קווי עלילה חשובים הושמטו? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:47, 5 ביוני 2011 (IDT)
    קווי עלילה שחסרים: לאורך העונה הראשונה, קו העלילה החוץ-רפואי המרכזי הוא התאהבותה של קמרון בהאוס. זה גם מתח שמזין לכל האורך את מערכת היחסים שלה עם צ'ייס - אין לכך שום אזכור בערך. קו עלילה מרכזי נוסף, כמעט לאורך כל הסדרה, הוא מערכת הידידות התלותית-כפייתית בין האוס לוילסון. המערכת מאוזכרת באופן שולי וזניח, אף שהיא אחד האלמנטים המרכזיים לאורך הסדרה, והשניים אף חולקים אותה דירה לאורך תקופה. אין גם שום אזכור לאופן בו החלקים הקומיים של הסדרה ניזונים מהמגורים של הזוג המוזר יחד; אין התייחסות כלל, במסגרת הערך, למערכת פרקי הסיום שנבנתה בסדרה, שכללה לאורך העונות הראשונות (עד לשישית) ניסיון לפרוץ את המסגרת העלילתית המקובלת בסדרות ולהוביל לכיוונים אחרים. גם האזכור הזניח "היא הופיעה בשלהי העונה החמישית כחלק מההזיות שמהן סבל האוס" אינו מתאר כהלכה את החלק האחרון של העונה, שהוא מבנה מורכב מאוד, בו אמת-והזיה מתערבבים זה בזה עד לבלי הכר. כל אלו חורים משמעותיים. הייתשלהדוס (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
  • בעד לאור העבודה שהושקעה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 02:04, 5 ביוני 2011 (IDT)
  • בעד קראתי כמה פרקים והתרשמתי לטובה. אני מקווה ששאר המצביעים קראו עד הסוף.. אני-ואתה שיחה 18:24, 5 ביוני 2011 (IDT)
  • בעד אלעדב. - שיחה 10:11, 6 ביוני 2011 (IDT)
  • בעד Itzuvitשיחההצטרפו למיזם המקורי! 17:09, 8 ביוני 2011 (IDT)
  • בעד, אם כי אני מסכימה שיש להרחיב קצת על קווי עלילה נוספים, כגון חלק מאלו שתיאר הייתשלהדוס, וכן להתייחס טיפה יותר לעונה השביעית. ועדיין, הערך כתוב מצוין ויהיה מומלץ נפלא. Ravit - שיחה 19:12, 8 ביוני 2011 (IDT)

הוסף. תומר - שיחה 01:26, 9 ביוני 2011 (IDT)