שיחה:היפים והאמיצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת 147.235.220.78 בנושא אתר צילום הסדרה

ברק היקר[עריכת קוד מקור]

המידע על 20 עונות אינו מדויק לדעתי. מדובר באופרת סבון שמשודרת באופן רציף. אם הינך מתמצא בסדרה רצוי שתרחיב את הערך. זו אמנם דעתי בלבד אך הקצרמרים לא תורמים לוויקי כלל וכלל. בברכה, Gridge ۩ שיחה 00:26, 16 באוקטובר 2006 (IST).תגובה

לאחר תקופה של מעל שבעה חודשים בהם אני תורם בויקיפדיה הגעתי למסקנה שלמרות שויקיפדיה זקוקה להרבה מומחים בנושאים ספציפים שיכתבו ערכים גדולים ומלאים, היא גם זקוקה ליותר ויותר ויקי-גמדים - אנשים שהם לא מומחים בנושאים ספציפים, שהם לא בעלי כושר כתיבה מעולה - מספיק שהם יעברו על הערכים שנכתבים אשר מעניינים אותם, יעדכנו ויסדרו את החומר בויקיפדיה וייצרו קצרמרים בנושאים שמעניינים אותם שהם חושבים שראוי שיהיה להם ערך בויקיפדיה הישראלית. אומנם אני יצרתי קצרמר של "היפים והאמיצים", תוכנית שאני מניח שהרבה משתמשים בויקיפדיה היו מעדיפים שלא יהיה לה ערך פה, ובטח לא קצרמר - לדעתי האישית יש לה מקום פה בעיקר בגלל ההשפעה שהייתה לתוכנית בישראל בתקופה מסוימת ולכן אני חושב שכן יש צורך בערך עברי לסידרה.. אני שמתי לב שהקצרמרים הללו עולים למקום ראשון בחיפושים בגוגל תוך שבוע-שבועיים - ומשם הם מביאים את מעריצי הסידרה לויקיפדיה, ומפתים את המעריצים האמיתיים לגבש ערך מלא ומעודכן לסידרה ואולי אפילו לערוך ערכים רבים נוספים אחרים. בדקתי וראיתי שצדקת .. שידור הסידרה לאורך השנים אכן היה רציף! (עונה אחת שלהם פרוסה על שנה שלמה - בערך 250 פרקים פר עונה!) --Acidburn24m 02:47, 16 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
שום גמדים לא יבואו, כמו כן אני מחכה להתיחסות בנושא תמונות זבנג. אינקוגניטושיחה 11:55, 16 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

לא יפה ולא אמיץ[עריכת קוד מקור]

הערך הזה לא מוסיף כבוד, לא לוויקי ולא לסופ. ‏Gridge ۩ שיחה 01:16, 24 בינואר 2007 (IST).תגובה

הסבר[עריכת קוד מקור]

לאחר שהערך היה במצב בלתי מספק מחקתי אותו והתחלתי לכתוב מחדש. הכתיבה התעכבה, אך נכון לרגע זה הופסקה לחלוטין. אני יוצא לחופשת ויקי ועד שאשוב (עניין של כמה ימים או כמה שבועות) קיצצתי את הערך והסרתי את תבנית {{בעבודה}}. אני מצטער, מי כמוני יודע שהיפים והאמיצים זכאים לערך ראוי בוויקיפדיה העברית, אך כרגע זה המצב. אני מקווה לשוב בקרוב ולהמשיך לכתוב את הערך. בברכה, ‏Gridge ۩ שיחה 22:59, 23 במרץ 2007 (IST).תגובה

החופשה בוטלה. אני מקווה בקרוב להשלים את הערך (כעת בארגז חול). ‏Gridge ۩ שיחה 02:04, 4 באפריל 2007 (IDT).תגובה

הוספתי קטע מתורגם ארוך מהערך האנגלי[עריכת קוד מקור]

הוא רחוק מלהיות מושלם, אני יודע, לכן אשמח אם תעזרו לי לשפר אותו. Acidburn24m 23:17, 29 במאי 2007 (IDT)תגובה

קראתי בינתיים את פרק "רקע והיסטוריה". הוא מוגש לקורא בצורה רעה, וכולל פרטים פחות חשובים (ומספר עובדות לא נכונות). אני חושב שאנסה לערוך את זה לתת פרקים בתוספת ידע אישי. זה אתגר רציני. מעולם לא ייחסתי לעצמי יכולת כתיבה. ‏Gridge ۩ שיחה 00:01, 30 במאי 2007 (IDT).תגובה
שכתבתי, ערכתי, הגהתי וכתבתי תוספות לפסקאות הביקורת ומרחב הזמן. ‏Gridge ۩ שיחה 01:59, 30 במאי 2007 (IDT).תגובה
good job! keep up the good work! Acidburn24m 04:00, 30 במאי 2007 (IDT)תגובה

הועבר מהערך[עריכת קוד מקור]

רקע והיסטוריה[עריכת קוד מקור]

עלילתה של "היפים והאמיצים" מתרחשת בעיקר בעיר לוס אנג'לס, קליפורניה. העיר מתוארת על ידי תסריטאי הסדרה כבירת האופנה של ארצות הברית (בפועל בירת האופנה של ארצות הברית היא ניו יורק). במרכז העלילה משפחת פורסטר, וחברת "יצירות פורסטר", מותג אופנה יוקרתי, שבבעלותם. כאשר הסידרה שודרה לראשונה, העולם הקסום של משפחת פורסטר הודגש על ידי משפחה אחרת, משפחת לוגאן מהמעמד העובד. בהמשך, משפחת לוגאן נמחקו מעלילת התוכנית כמעט לגמרי, חוץ מבתם הבכורה, ברוק לוגאן, אשר השתלבה בענייני משפחת פורסטר. אופנת ספקטרה היתה חברת האופנה היריבה העיקרית של פורסטר, שבראשה עומדת סאלי ספקטרה (אותה גילמה דרלין קונלי המנוחה).

במרכד פורסטר נמצא אריק פורסטר (ג'ון מקוק), אישתו החזקה והנחושה סטפני (סוזן פלאנארי) ושלושת ילדיו, רידג' (רון מוס), ת'ורן (ווינסור הארמון) וריק (קייל לאוודר). בתו קריסטין (טרייסי מלכיור) נראת לעיתים רחוקות מאד, בעוד שהבנות בריג'ט (אשלי ג'ונס) ופאלישיה (לסלי קיי) הם חלק בלתי נפרד מהעלילה למרות שהן לוקחות חלק בחברת "יצירות פורסטר". בתם אנג'לה נולדה עם קטנות גולגולת ומאוחר יותר מתה ממחלה זו. בראש חברת ספקטרה, עומדת סאלי שעובדת יחד עם בתה מייסי (בובי אייקס), ועם פקידת הקבלה של סאלי, דארלה אינשטיין (סאש האריסון). כמו כן המעצב קלארק גריסון (דניאל מקויקר) גם נראה לעיתים קרובות בחברה, אשר ממנו סאלי נכנסה להריון והולידה את בנם סי.ג'יי גריסון.

סאלי, בעלת אופי גדול מהחיים, לבוש שערוריתי ושיער ג'ינג'י מנופח, סיפקה שילוב של אלמנטים קומיים ודרמטיים בסידרה, יחד עם פקידת הקבלה המפוזרת שלה דארלה. התחרות של סאלי עם "יצירות פורסטר" היתה אדירה (סאלי הצליחה במהלך השנים ל"גנוב" חברי משפחת פורסטר לעבוד בשבילה). סאלי היתה בעבר חברה טובה מאוד של סטפני פורסטר. בתה של סאלי, מייסי, זמרת במקצועה, עברה טראומות רבות, בעיקר אלכוהוליזם. מייסי ניהלה מערכת יחסים לא יציבה עם ת'ורן פורסטר, אשר היה בשבילה אהבתה האמיתית בחייה. היא לבסוף איבדה את ת'ורן לברוק לוגאן פורסטר (קתרין קלי לאנג), עובדה אשר גרמה לה לחזור לאלכוהוליזם. ברוק ניסתה לעצור את מייסי אחוזת הטירוף מלנהוג ברכבה תחת השפעת האלכוהול וכאשר היא כעוסה, אך סיימה כנוסעת שלא מרצונה במכוניתה של מייסי. מייסי אשר האיצה את מכוניתה, ניסתה להרוג את שתיהן. מייסי איבדה שליטה על המכונית וברוק ניצלה, אך מייסי אשר לא הצליחה לברוח מהמכונית נחשבה כמתה.

בהמשך מתברר כי היא ניצלה על ידי אביה, אדם אלכסנדר, ונמצאה במקום מחבוא בחו"ל עם אביה משום שאביה נרדף על ידי המאפיה. אחרי שהיא מתגלה באיטליה בתצוגת אופנה בה הפורסטרים התחרו בספקטרה, מייסי חזרה ללוס אנג'לס שם היא חזרה אל חיקו של ת'ורן פורסטר. אחרי שרשרת אירועים, ת'ורן ומייסי התגרשו. מייסי התאהבה בדיקן שארפ, אלכוהוליסט לשעבר אשר היה גם בעלה לשעבר של בריג'ט פורסטר, עימו היא התחתנה לבסוף. שבועות לאחר מכן, מייסי נחבלה באופן רציני במועדון לילה בה היא כיכבה כזמרת. מייסי נכנסה לתרדמת ממנה לא יצאה.

בשנים האחרונות, את מקומה של משפחת ספקטרה וידידיהם תפסו משפחת מארון. מאסימו מארונה הוא מיליונר שהיה גם חבר ילדות של סטפני פורסטר. לסטפני ומאסימו היה סטוץ חד פעמי בתקופת הקולג' ממש לפני שסטפני שכבה עם אריק.

אחרי ארבעים ומשהו שנים, מתגלה לאחר בדיקה רפואית כי אריק לא יכל להיות אביו הביולוגי של רידג'. לאחר מכן, ג'קלין פאיין, מאהבת קודמת של מאסימו, מודיעה שבנה הבכור, דומיניק "ניק" פאיין, גם הוא בנו הביולוגי של מאסימו. שלא בדומה לרידג', ניק משנה את שם משפחתו למארונה. מאסימו וג'קלין התחתנו בעבר פעמיים.

יסוד עלילה עיקרי נוסף בסידרה הם חייה של ברוק לוגאן פורסטר. ברוק היה הגיבורה העיקרית של הסידרה במשך כל ההיסטוריה של הסידרה. בתחילת הסידרה היא הגיעה משכבות הביניים, ניהלה רומן עם רידג' פורסטר - רוב העלילה בעונה הראשונה התמקדה ברומן שלהם. מדי פעם, רידג' וברוק מתאחדים ונפרדים בשיטטיות במשך הסידרה ורידג' כמעט תמיד מתנחם (ברוב מקרים, זה הוביל לנשואים) עם אהבתו השנייה, דוקטור טיילור הייז (האנטר טיילו). אימו של רידג', סטפני, העדיפה את טיילור על ברוק, משום שהיא הרגישה שלברוק יש "מוסר רופף" (אף על פי שסטפני פוחדת מברוק משום שסטפני רואה את עצמה בברוק).

רידג' ומשפחת פורסטר הצביעו פה אחד בעד הדחתה של ברוק מחברת "יצירות פורסטר" כאשר ברוק נתנה לבנם של דיקן שתי אחוזים ממניות החברה בכדי לעזור לריק ואמבר להחזיק את בנם הקטן. משפחת פורסטר ניצלו את המצב וקנו את שתי האחוזים של דיקן, מהלך אשר החזיר להם את השליטה בחברה. רידג' המשיך והצליח להשתלט על חברת ספקטרה ושינה את שמה של החברה ל"לוגאן עיצובים". רידג' לקח את ברוק לפוארטה ויסטה שם הם ערכו חתונה בלב הג'ונגל. עוד לפני שהיא היתה ידועה לשאר הדמויות, שילה קרטר (קימברלין בראון) הייתה חופשייה וחטפה את רידג'. ניק ומאסימו הגיעו להציל את רידג'. בעקבות כך התנהל קרב בבית היציקה בו שילה החזיקה את רידג' שבעקבותו רידג' נפל לתוך חומר רותך וכולם חשבו כי הוא נהרג. ניק וברוק היו באבל כבד. ברוק חזרה לבית היציקה וכאשר היא חשבה שהיא ראתה את רידג' בלהבות התכוונה לעקוב אחריו ולהכנס לתוך הלהבות אך ניק הציל את חייה ומתוך האבל הכבד הם מצאו נחמה האחד בשניה.

כולם שימחו לגלות שרידג' כלל לא נהרג, חוץ מניק וברוק אשר נותרו בהלם. ניק ביקש מברוק לשמור בסוד את הרומן בינהם אך ברוק בוחרה לומר את האמת לרידג'. ברוק גילתה בהמשך כי היא בהריון אבל לא ידעה מי הוא אבי התינוק. הבדיקה הראשונית קבעה כי ניק הוא האב הביולוגי והבדיקה השנייה אשר התבצעה לאחר שברוק ילדה את התינוק ואחרי שניק למד מאימו שדיקן ביצע בדיקת אבהות ורידג' הוא אביו הביולוגי. בריג'ט חוזרה בהמשך מקופנהגן ועדיין הסתירה את רגשותיה העזים לרידג'. ניק התיידד עימה והתחיל רומן בין השניים. ניק אשר האמין כי הפסיק לאהוב את ברוק וכי וברוק ורידג' שמחו כעת משחזרו להיות ביחד ביקש מבריג'ט להתחתן עמו. משום שידעה שניק עדיין מאוהב בה, ברוק המשיכה במערכת היחסים שלה עם ניק. כאשר בריג'ט הבינה כי ניק עדיין מאוהב בברוק, החליטה ברידג'ט להודיע לניק שהיא עברה הפלה. ברוק ניסתה למנוע מניק האומלל לעזוב והתוודתה בפני ניק על רגשותיה העזים כלפיו. ניק אשר התמלא אושר והתכונן לחיים משותפים עם ברוק, אך אז, בריג'ט התוודתה בפני ניק וברוק על כך שהיא שיקרה. ברוק ניתקה את קשריה עם ניק והודיעה לו שהוא יצטרך להשאר עם בריג'ט. בריג'ט הפילה את התינוק ולאחר מכן התגרשה מניק בכדי שהוא יוכל להתאחד עם אהבתו האמיתית, ברוק.

ברוק היא בתה של בת' לוגאן, חברתו של אריק פורסטר מתקופת הקולג' איתה הוא ניהל רומן מאוחר יותר בזמן נשואיו לסטפני. הריבים בין סטפני לברוק, בעלי תפקיד עיקרי בסידרה מתחילתה. בעקבות הפרידה מרידג', אריק התחתן עם ברוק אחרי גירושיו הראשונים מסטפני. לברוק ולאריק שתי ילדים מנישואים אלו. הם התגרשו בהמשך ואריק לבסוף התפייס עם סטפני ומאז שתיהם הספיקו להתחתן מחדש, להתגרש שוב, ולהתחתן מחדש שוב בינואר 2006. כמו כן, ברוק ורידג' המשיכו בשיטטיות להתחתן ולהתגרש בין מערכות היחסים האחרות אותן ניהלה ברוק עם שאר הגברים במשפחת פורסטר.

מקרה נודע בו היה סיכסוך בין רידג', טיילור וברוק קרה ב-1994. בדרך לועידת פסיכיאטרים במצרים, המטוס של טיילור התרסק במרוקו והיא נחשבה כהרוגה. אך טיילור למעשה נחטפה על ידי הנסיך עומאר לארמונו ומאותו אירוע היא לקתה באמנזיה, ובעקבות כך ניסו בארמון לשכנע אותה כי שמה האמיתי הוא ליילה והיא תשא את הנסיך הירוש לכתר. בנתיים רידג' התאבל על טיילור אבל כאשר הבין שברוק עומדת להינשא לג'יימס ווארויק, הוא מיהר והצליח לעצור את הטקס שלהם. ברוק ורידג' ערכו חתונה על החוף בו נכחו שתי המשפחות שלהם. זיכרונה של טיילור לבסוף חזר אליה והיא ברחה מהארמון במרוקו, אבל היא הגיעה מאוחר מדי. רידג' שוב הפעם היה בדילמה, משום שהוא אהב את ברוק אבל הנשואים שלהם כעת איבדו את תוקפם לאחר שובה של טיילור מהמתים. רידג' לבסוף אמר לטיילור כי הוא מתגרש ממנה ושהוא מעדיף להינשא לברוק מאשר לטיילור.

ב-2002 כאשר טיילור לכאורה נרצחה לאחר שנורתה בידי שילה קרטר, רידג' וברוק התחתנו שוב אבל לא לפני שרידג' ובתה של ברוק מאריק, בריג'ט, נמשכו זה לזו לאחר שרידג' גילה שאביו הביולוגי לא היה אריק, אלא מאסימו מארון (לכן, לא היתה קירבה משפחתית בין רידג' ובריג'ט אחרי הכל).

במאי 2005 קהל הצופים למד כי מותה של טיילור בויים על ידי הנסיך והיא היתה, למעשה, בחיים. משולש האהבה טיילור/רידג'/ברוק חודש אבל לאחר שהתגרש מטיילור שוב, רידג' מצא את עצמו לבד לאחר שברוק התאהבה בניק, האח למחצה של רידג', אשר התחתן עם בריג'ט. בריג'ט וניק התגרשו וברוק וניק התחתנו. משום שטיילור נשארה לבדה לאחר שרידג' עזב אותה, היא התחילה להתמכר לאלכוהול. בזמן שנהגה לילה אחד בערפל, בתה של טיילור, פיבי, קיבלה פנצ'ר וחנתה בצידי הדרך. בזמן שפיבי חיכתה לטיילור שתבוא אסוף אותה, טיילור שתתה את בקבוק היין האחרון שנותר בביתה. בזמן שפיבי חיכתה הופיע איש מסתורי והפחיד את פיבי. כאשר היא אחוזת חרדה, פיבי התקשרה לדודתה, דארלה, שחיה בקרבת מקום, שתבוא לחלצה. דארלה הגיעה והחליפה את הצמיג של פיבי. דארלה נפלות לאחור ונחתה על הפגוש של המכונית של טיילור. דארלה הובאה לבית החולים עם עצמות שבורים ופגיעת ראש קריטית. היא מתה שעות ספורות לאחר מכן. במשך שבועות טיילור אולצה לשמור על התאונה בסוד בגלל שהקטור רמירז ופיבי פחדו כי טיילור תשפט ותכנס לבית הסוהר לשנים רבות על מעשיה. מזלה של טיילור המשיך להדרדר כאשר האקטור איבד את ראייתו וכאשר ביתו נשרף. סטפני אשר הגיעה לעזרתו, הסכימה לעזור תמורת התוודות מצד טיילור על כך שהיא הרגה את קרובת משפחתה של סטפני. סטפני לבסוף מגלה את האמת. כאשר העניינים לא יכלו להפך ליותר גרועים הגיע בחור בשם שיין מקגראת' במטרה לסחוט את טיילור, משום שלטענתו הוא חזה בתאונה. לאחר שפיבי בטעות פגעה בידו של שיין, היא הזמינה אותו להשאר באחוזת פורסטר. ת'ורן וטיילור אשר התחילו לפתח משיכה זה לזו לבסוף גורם לטיילור להתוודות בפני ת'ורן שהיא הרגה את דארלה. משפחת פורסטר, ביחד עם סטורם לוגאן, מצליחים להוכעי את חפותה של טיילור על ידי כך שהם מצליחים להוכיח כי דארלה נפלה בטעות לכביש ולכן נהרגה. ת'ורן וטיילור מתארסים, אבל מבטלים את תוכניותיהם לחתונה בגלל שאלכסנדריה פורסטר מגלה כי טיילור הרגה את דארלה. טיילור וניק מתחילים להתאהב זה בזו.

אפילו לאחר שברוק וניק התחתנו, רידג' מנסה עדיין תחבולות ומזימות על מנת לזכות שוב בליבה של ברוק. אחותה הצעירה של ברוק, דונה לוגאן, חוזרת ללוס אנג'לס ומקיימת רומן קצר עם רידג'. רידג' ממנה אותה כדוגמנית החדשה של החברה. הקנאה של ברוק גדלה ללא שליטה שלבסוף ניק מקיים סטוץ עם בריג'ט בעקבות כך. ברוק מחליטה להתגרש מניק, מה שמעלה את זעמו של ניק על משפחת פורסטר. עד לאחרונה ניק לקח השתלט על יצירות פורסטר פעמיים. לאחר שפיטר את משפחת פורסטר מהחברה שלהם, הוא איבד את כל הסיכויים שברוק אולי תחדש איתו את הקשר והיא מחליטה לחזור לרידג'. משפחת פורסטר פותחים חברה חדשה בשם ל"פורסטר אוריג'ינלס" ומלחמת אופנה חדשה מתחילה בין משפחת פורסטר ולבין החברה הישנה שלהם "יצירות פורסטר" אשר כעת מנוהלת על ידי ניק, ג'אקי, קלארק גאריסון ודונה וסטורם לוגאן.

למרות הפופולריות של ברוק, במשך השנים 1998-2004 הסידרה התמקדה בעיקר בדמותה של אמבר מור פורסטר. אמבר היתה נערה ענייה, שלעתים קרובות בחייה שיקרה ורימתה בכדי להשיג את רצונה (היא שיקרה לריק בנוגע לזהות אביו של בנם) אבל למרות כל זאת, הפכה לדמות גבורה בסידרה. למרות שדמותה הייתה פופולרית, והיתה בעלת פוטנציאל גדול להיות ברוק החדשה, התסריטאים של הסידרה רצו לשמור אותה בתור הילדה הרעה, שלעולם לא תצליח להיות מאושרת. היא סיימה את תפקידה בתוכנית ה2005 ועברה לשחק באותו התפקיד ב"צעירים חסרי מנוח" ב2006.

לא טוב[עריכת קוד מקור]

אני מקווה שבהמשך היום אתפנה לכתוב הערות, ואף לתקן בעצמי. אני מעריך את המאמץ. ‏Gridge ۩ שיחה 16:04, 8 ביולי 2007 (IDT).תגובה

עדיין מצפה בכליון עיניים לראות מה יעלה בגורלו של ערך זה. Acidburn24m 05:31, 13 ביולי 2007 (IDT)תגובה

היפים והאמיצים - העברה מדף השיחה של ברק[עריכת קוד מקור]

אנחנו צריכים לדון על זה, אבל לא עכשיו. ‏Gridge ۩ שיחה 23:33, 15 ביולי 2007 (IDT).תגובה

בעניין התמונות: אנחנו יכולים להעלות תמונה/שתיים בשימוש הוגן ואתה בוחר ברקע שחור עם אותיות BB עליו? לא ייתכן. החלפתי ואני עובד על שיפוץ הערך בארגז חול. בשאר נדון בהמשך, ברשותך. ‏Gridge ۩ שיחה 23:47, 15 ביולי 2007 (IDT).תגובה

מותר רק שתי תמונות ?! בערך המקביל בויקיפדיה האנגלית יש יותר. Acidburn24m 03:25, 16 ביולי 2007 (IDT)תגובה

בוקר טוב. אני מניח שעדיין לילה בעיר הרוחות.
אתה תכריח אותי להגיד את זה בקול רם, נכון? ברק, אני מבקש שתניח לערך היפים והאמיצים. הנה, אמרתי.
בעניין התמונות, לפני שאשכח (ולא סביר, כי אני לא נוהג לשכוח דברים, ודברים בד"כ אינם נעלמים מנגד עיניי, גם לא תרומתך לערך המקביל בוויקינגליש, חלקה מבוססת על תרגום כתיבה מקורית שלי - ואני מודה לך על כך) הערך בוויקינגליש אכן כולל יותר משתי תמונות, אך תן לי לספר לך סוד: הם, ויקיפדיה האנגלית, עוברים באופן ברור על כללי השימוש ההוגן וחוקי זכויות היוצרים. והנה עוד סוד: זה לא סוד (בלי קשר ליפים - ככלל, לא לוקחים מהם דוגמה בנושא תמונות). אפשר להשתמש במספר שנע בין אפס לארבע תמונות הוגנות. בוויקיפדיה הגרמנית (להלן: "ויקידויטש") וגם בוויקיפדיה הצרפתית יש אפס תמונות בשימוש הוגן. זו הייתה המטרה שלי מלכתחילה והזעקתי את אחותי שתכין תמונה של דוגמנית מסלול על רקע שדרה בבברלי הילס, כדי שאפשר יהיה לקשט את הערך בתמונה כלשהי. אבל עזוב, כותבים ערך על היפים, נקשט אותו בתמונות שלהם, ותמונות כאלה לא יילקחו מוויקיפדיה האנגלית אלא מהאתר הרשמי של הסדרה. כאן הצלחת. כמה תמונות? אני אומר שדי בשתיים. צילום קבוצתי עדכני, ועוד אחד מימים עברו. הסיבה שמחקתי את הצילום הקבוצתי שאתה העלית היא שהוא לא באיכות טובה (הפרצופים היו פשוט קטנים מדי). התצלום של המסך השחור עם האותיות B&B מיותר לחלוטין בעיניי, והיה מיותר גם אם לא הייתה הגבלה של תמונות. בגדול, אפשר ארבע תמונות. אני אומר שדי בשתיים. אני מבקש לא "to push the envelope" אך אם אתה מתעקש, תוכל לייבא מהאתר של הסדרה שתי תמונות נוספות - לי זה נראה מיותר.

בעניין התוכן: זכור לך מה קרה בהתחלה: אתה כתבת את הערך במצב לא טוב, שמתי תבנית עריכה/שכתוב בצדק וזה נשאר כך - נראה שאיבדת עניין בערך. לאחר מכן פעלתי להרחבתו (כתיבה מקורית, למרות שאני לא ממתנגדי ויקינגליש) ועוד בטרם הסרתי את תבנית העריכה, אתה ביצעת בו שינוי - הוספת את התבנית הזאת משמאל למעלה. התבנית הזו מיותרת בעליל, לדעתי. וככותב הערך דעתי היא החשובה. היא מכערת את הערך ולא מוסיפה לו שום מידע שאין בו גם כך. כל המידע כבר בתוכן הערך, ומספר הפרקים העדכני נכון להיום, או אתמול, או שבוע שעבר זה מידע לא אנציקלופדי להחריד. אני לא אוהב את התבנית הזו, ולא רוצה אותה בערך. בנושא כזה אין טעם לערב אחרים - אתה מוסיף תבנית למרות שאני לא רוצה - טכנית זו זכותך - מה שאני יכול לעשות זה להסיר את ידיי מהערך. לו היית כותב ערך טוב, ניחא. אבל בזמנים בהם לא הייתי מעורב בערך - כולל עכשיו ממש - הוא כלל תבנית שכתוב/עריכה ממספר סיבות מוצדקות לחלוטין, וזו ידידי, כבר לא זכותך.

אם אינך יכול להביא את הערך למצב טוב בעצמך - אם אתה מתעסק עם התמונות בזמן שכתוב במעלה הערך שחור על גבי כחול: עובדות לא נכונות (בין השאר) מקומך הוא לא בין כותבי הערך. אין בכך בושה - אני מניח שהיפים יקרים ללבך, אך נראה שאתה פשוט לא בקיא מספיק בחומר ולראיה הערך המקורי שכתבת - קצרמר שלא מכבד לא את הסופ ולא את ויקי. כשהגיע תורי ניסיתי לכתוב ערך הגון, ואני סבור שהצלחתי, גם אם נותרו פרקים ריקים. אתה תרגמת טקסט רב מוויקינגליש - קטע אחד לא היה מוצלח בלשון המעטה. את קטע הביקורת (בלי מקורות, וזה דבר בעייתי בפני עצמו) ואת הקטע העוסק במרחב-זמן שיניתי/הרחבתי/ערכתי וזה לא היה פשוט כלל וכלל. והערך נשאר במצב טוב, אמנם עם פרקים חסרים, אך עדיין ערך הגון.

אך השינויים שהכנסת בו לאחרונה אינם טובים כלל וכלל - למשל, הקטע העוסק במשולש ברוק/רידג'/אחר - ארוך מדי, כולל פרטים זניחים, עובדות לא נכונות, חוסר פרופורציות (דגש על השנים האחרונות וכו') וגם שאר הפרקים לא מוצלחים במיוחד. לשכתב את זה סיפור, ואין כמו התבנית המעצבנת למעלה כדי לקלקל לי את החשק להתייצב למשימה. עובדות לא נכונות, תעתיקים לא נכונים, כתיבה לא מוצלחת, לא טוב. פשוט לא טוב.

אני לא מבין את ההתעקשות שלך לכתוב ולערוך את הערך. אני שוקד על תחליף הגון כאן: משתמש:Gridge/ארגז חול ועבורו התמונות לא עבור הערך הנוכחי. אני אשתדל להשלים את הפרקים החסרים. בקשתי ממך פשוטה - הנח לערך. ברק, אין לי דבר נגדך, אני מעריך את התרומה שלך לוויקי. אבל לא להיפים והאמיצים. ‏Gridge ۩ שיחה 11:59, 16 ביולי 2007 (IDT).תגובה

אני מעריך את העבודה שלך על הערך ובכלל. הופתעתי לראות את בקשתך שאפסיק לערוך ערך זה - בקשה לא שיגרתית בויקיפדיה.. אני מזמין אותך לתת את מרב מאמציך לקידום הערך לאחר הוספת תבנית "בעבודה" בנוסף ל"עריכה" ואני מבטיח לא לגעת בערך למשך שבוע בלבד, רק תזכור שטקסט נכתב על ידיך בויקיפדיה הוא תחת רישיון חופשי ולא יהיו לך עליו זכויות יוצרים, ולכן תקח בחשבון שלאחר תום השבוע, ייתכן ואני או אנשים אחרים נמשיך להוסיף עליו עוד מידע או לערוך אותו. הסיבה שתירגמתי את חלק ה"רקע" לויקיאינגליש היא כמובן כדי שגם התורמים שם (אשר מספרם רב בהרבה מהתורמים כאן) וגם התורמים כאן, נוכל ביחד לשפר במקביל את הגירסה הנוכחית. לגבי תבנית האינפובוקס של סדרות הטלויזיה שאתה כל כך שונא, צר לי ליידע אותף אך זו הדרך הרישמית להכין ערכים בתחום סדרות הטלויזיה בויקיפדיה - אני לא רואה שום סיבה שבמקרה הזה לא תוסף תבנית זו - זה רק יפגע באחידות של ויקיפדיה אם לא נוסיף אותה. שיהיה לך יום מצויין. Acidburn24m 17:39, 16 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אינני מבין את ההתעקשות שלך על הערך, על התבנית, ועל ה"זכויות הוויקיפדיות". אתן את החלטתי בהמשך. יום טוב. ‏Gridge ۩ שיחה 12:24, 17 ביולי 2007 (IDT).תגובה

כל מה שאני אומר זה שאני לא יכול להבטיח שאני אפסיק לערוך שום ערך במרחב הערכים בויקיפדיה.. אני פה בשביל לקדם את העריכה על הערכים שחשובים לי. אני מבטיח לא לערוך את הערך למשך שבוע אם תוסיף את התבנית "בעבודה". עד כאן אני לא מבין מה הבעיה ? לגבי התבנית של תוכניות טלויזיה אני ממש לא מבין למה היא צריכה להפריע לך ? היא מופיעה בכל הערכים על תוכניות טלויזיה כולל הערכים בויקיפדיות בשפות המקבילות.. אני לא מבין למה שהיא לא תופיע פה ? Acidburn24m 06:37, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אם המצב היה הפוך הייתי מוותר לך. גם אם אניח לעניין התבנית, אני עדיין לא רואה איך אנו מגיעים להסכמה בעניין חלקים אחרים של הערך. ‏Gridge ۩ שיחה 17:17, 18 ביולי 2007 (IDT).תגובה

בעיה לדוגמה[עריכת קוד מקור]

מן הערך:

בתה של סאלי, מייסי, זמרת במקצועה, עברה טראומות רבות, בעיקר אלכוהוליזם. מייסי ניהלה מערכת יחסים לא יציבה עם ת'ורן פורסטר, אשר היה בשבילה אהבתה האמיתית בחייה. היא לבסוף איבדה את ת'ורן לברוק לוגאן פורסטר (קתרין קלי לאנג), עובדה אשר גרמה לה לחזור לאלכוהוליזם. ברוק ניסתה לעצור את מייסי אחוזת הטירוף מלנהוג ברכבה תחת השפעת האלכוהול וכאשר היא כעוסה, אך סיימה כנוסעת שלא מרצונה במכוניתה של מייסי. מייסי אשר האיצה את מכוניתה, ניסתה להרוג את שתיהן. מייסי איבדה שליטה על המכונית וברוק ניצלה, אך מייסי אשר לא הצליחה לברוח מהמכונית נחשבה כמתה.

הקטע הזה עוסק במייסי אלכסנדר, עד לרגע בו מתה לכאורה. שתי שורות בלבד עוסקות בחייה עד לאותו ערב ארור בחברת ברוק. שתי שורות. ולגבי שלוש השורות הנותרות: התאונה אינה מתוארת טוב - "מייסי איבדה שליטה על המכונית וברוק ניצלה" - לא שכחת את התאונה עצמה? את כל הפרק על מייסי צריך לפסול. וזו רק דוגמה אחת. ‏Gridge ۩ שיחה 17:28, 18 ביולי 2007 (IDT).תגובה

אני מסכים שהערך רחוק מלהיות מושלם במצבו הנוכחי.. אם אתה לא תשפר אותו בעתיד הקרוב, אני בטוח במאה אחוזים שאני אצליח להביא אותו לשלמות בלעדיך במהלך החודשים הבאים בעזרת עבודה מקבילה של עורכים מויקיפדיה העברית ומווויקיפדיה האנגלית. אף על פי כן זאת אני אשמח אם אתה תוכל לעזור ולנסות ולהביא אותו לרמה הראויה. --Acidburn24m 17:40, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה

כתבתי לפני התנגשות עריכה:

עוד דוגמה[עריכת קוד מקור]

מן הערך: פסקת "ישראל"

בישראל הסידרה שודרה בערוץ 2 בין השנים 1994 - 2007 בין הימים א'-ה' בשעות אחר הצהריים. בתחילה בכדי להדביק את הקצב, שודרו בישראל שתי פרקים רצופים מדי יום באורך שעה (כולל פירסומות), בשעה 16:00. בהמשך לאחר שהסידרה הדביקה את הקצב, הועברה הסידרה למתכונת שידורים של פרק אחד (חצי שעה כולל פירסומות) בשעה 15:30. בתחילה זכתה התוכנית ברייטינג גובה במיוחד וזו נחשבה לאחת הרצועות המשתלמות בטלוויזיה (תשעה אחוזי רייטינג) בעיקר משום שהטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל הייתה עוד בתחילת דרכה. בשנת 2007 החליטו זכייניות ערוץ 2, קשת ורשת להוריד לאלתר את "היפים והאמיצים" משידורי ערוץ 2 משום שאחוזי הרייטינג של התוכנית ירדו באופן ניכר ובשל כך לטענתם היא חדלה להיות ריווחית. בעקבות החלטה זו ביוני 2007 היה אמור להיות משודר הפרק האחרון של הסידרה בישראל אך בפועל (נכון ליולי 2007) הסדרה עדיין משודרת בימים ד,ה,ו בשעה 15:40. אופרת הסבון מיועדת לעבור לערוץ 3 ב-HOT.

  • שודרה בלשון עבר? לא נכון.
  • "ימים א' עד ה'"? לא נכון.
  • "שני פרקים באורך שעה"? שני פרקים באורך כולל של 38 דקות (דקה יותר או פחות) + שני מקבצי פרסום/קידום + מקבץ קידום (פרומואים) אחד. סך הכל חמישים דקות בלבד.
  • "הועברה הסידרה למתכונת שידורים של פרק אחד (חצי שעה כולל פירסומות) בשעה "15:30. - קודם כל אין פה חצי שעה. שנית, אכן עברו למתכונת של פרק אחד, אך לא בשלוש וחצי אלא בארבע, אותה שעה בדיוק. רק בשלב מאוחר יותר התחילו לשחק עם מועד השידורים.
  • "בתחילה זכתה התוכנית ברייטינג גובה במיוחד וזו נחשבה לאחת הרצועות המשתלמות בטלוויזיה (תשעה אחוזי רייטינג)" - אם אתה מציין אחוז מדויק, כדאי מאוד שתספק מקור. רצועה משתלמת ביותר? אולי.
  • "בעיקר משום שהטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל הייתה עוד בתחילת דרכה." היא הייתה בתחילת דרכה בשנות התשעים המוקדמות, ממש בשנים הראשונות של היפים. מהניסוח שלך מקבלים נראה שמדובר באותה תקופה במהלכה עברו לשדר פרק אחד ביום, בסביבות שנת 2000. בלבלת את היוצרות.
  • "בשנת 2007 החליטו זכייניות ערוץ 2, קשת ורשת להוריד לאלתר את "היפים והאמיצים" משידורי ערוץ 2 משום שאחוזי הרייטינג של התוכנית ירדו באופן ניכר ובשל כך לטענתם היא חדלה להיות ריווחית." - אם אני לא טועה, "לאלתר" משמעו - מיד. הם הורידו אותה מיד? לא. והסיבה שהבאת? אני שמעתי משהו אחר. הם לא רצו להיפטר ממנה אך עשו להם בעיות. הרשות השנייה לא רואה בעין יפה סדרות כמו היפים. הם רוצים הפקות מקור.
  • "אופרת הסבון מיועדת לעבור לערוץ 3 ב-HOT." - אני מקווה שאתה צודק, כי אני לא מתכוון לעבור ללוויין (ידיעות אחרונות, יום שישי) בשביל היפים. אפשר מקור?

התעלמתי משגיאות כתיב/טעויות הקלדה ובעיות ניסוח קלות.

עוד דוגמה.

Gridge ۩ שיחה 17:48, 18 ביולי 2007 (IDT).תגובה
במקום לכתוב פה הערות תתקן את הנאמר בקטע עצמו.. אני אשתדל לתקן בעצמי גם כן.. Acidburn24m 17:53, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה

יש פסקה חלופית מוכנה בארגז חול, אני בסך הכל מנסה לברר איתך איך אנו יכולים לשתף פעולה. ‏Gridge ۩ שיחה 18:01, 18 ביולי 2007 (IDT).תגובה

מה הלינק? Acidburn24m 18:03, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה

התנגשתי עכשיו כשניסיתי להסביר לך למה העריכה שלך מיותרת. כפל של לינקים אין צורך להכחיל את שם הסדרה פעמיים באותה פסקה קצרה ואין צורך להדגיש "הסדרה" פעמיים גם כן. ארגז חול שלי, כתוב למעלה. ‏Gridge ۩ שיחה 18:06, 18 ביולי 2007 (IDT).תגובה

אני מעדיף שתעשה את מרב התיקונים שתוכל לעשות , תכניס אותם לתוך הערך ותזמין אותי לתקן לאחר מכן.. --Acidburn24m 18:10, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה

עוד עובדה לא נכונה[עריכת קוד מקור]

"סידרת הרכש היחידה אשר היתה משותפת לכל זכייניות ערוץ 2" - מה יהיה? ‏Gridge ۩ שיחה 23:55, 18 ביולי 2007 (IDT).תגובה

למה לדעתך זה לא נכון ?? ראה קישור Acidburn24m 23:58, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה
הם טועים. ‏Gridge ۩ שיחה 00:00, 19 ביולי 2007 (IDT).תגובה
אנא הסבר נמק ופרט --Acidburn24m 00:01, 19 ביולי 2007 (IDT)תגובה
אני מכיר לפחות סדרה אחת שהזכייניות חלקו. סביר להניח שהיו עוד. מדוע אני צריך לנמק? לא די במילתי? ‏Gridge ۩ שיחה 00:03, 19 ביולי 2007 (IDT).תגובה
מהי הסידרה/ות? אני לא מכיר אף אחת .. לטובתך אפשר לשנות את המשפט ל"אחת מסדרת הרכש הבודדות אשר היו משותפות לכל זכייניות ערוץ 2" Acidburn24m 00:05, 19 ביולי 2007 (IDT)תגובה
יש פסקה מוכנה. ‏Gridge ۩ שיחה 00:07, 19 ביולי 2007 (IDT).תגובה
למה אתה מתכוון? חוץ מזה לא ענית על שאלתי - מהי הסידרה/ות? אני לא מכיר אף אחת ..?
הסדרה היא כל ילדיי. אני עדיין שוקל אם ייתכן שיתוף פעולה בכתיבת הערך בינינו. גם הקישור שהוספת לפסקה הראשונה נראה לי שגוי. ‏Gridge ۩ שיחה 00:10, 19 ביולי 2007 (IDT).תגובה
בפעם המי יודע כמה - שיתוף הפעולה האופטימלי, לדעתי, יהיה על ידי כך שתחסום את הערך לעריכות על ידי הוספת תבנית "בעבודה", תמשיך לכתוב את הערך לבד במשך עד שבוע ואני אשפר את כתיבתך בהמשך - אל דאגה, אם תפעל בדרך זו אני משוכנע כי לבסוף נגיע לערך אשר מוסכם על ידי שנינו אשר יהיה ברמה גבוהה (ויתורגם על ידי בהמשך גם לויקיאינגליש לטובת דוברי האנגלית ועל מנת לוודא שלא קיימים שגיאות בערך הסופי שלנו). --Acidburn24m 00:23, 19 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אינני צריך לחסום שום ערך. אני יכול לעבוד בארגז חול כמה זמן שצריך, ואז פשוט לבצע החלפה בשתי שניות. ‏Gridge ۩ שיחה 02:02, 19 ביולי 2007 (IDT).תגובה

כמובן, אבל בכך אתה יוצר מצב בו נוצר "פיצול המיקוד" בו אתה מוותר על עוזרים רבים שהיו יכולים לקחת את הערך קדימה מעבר לרמה של ידעותיך בנושא זה ואשר בפוטנציאל היו מסוגלים לעזור לך ולכותב ביחד על אותו הנושא בהרחבה - ובמקום זה אתה יווצר שתיים או יותר גירסאות שונות.. לאחר שנים שאני עוקב אחרי ההתפתחות של הערכים שמעניינים אותי בוויקיפדיה, אני מבין את היתרון שבעבודה הקולקטיבית ולטעמי יש הרבה נושאים בהם העבודה המשותפת בערך עצמו עדיפה בהרבה. Acidburn24m 05:45, 19 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אתה לא שם לב מה קורה פה, נכון? בחרתי שתי פסקאות אקראיות שכתבת והבאתי נימוקים שמספיקים כדי למחוק אותן כליל. ואז אתה מוסיף עוד "עובדה" - והפלא ופלא, גם היא לא נכונה. אני אומר לך ואתה מתקשה להאמין ומפנה אותי ל"מקור" ששוגה בבירור. והסיפור על 300 מיליון צופים? זה לא סביר כלל. אני מצטער, והמקור שמצאת - תיאלץ למצוא מקור טוב יותר. אתה שם לב לדפוס? אתה טוען שאתה יכול להפוך את הערך למושלם/מצוין תוך כמה חודשים. קודם כל זה זמן רב מדי - מילא היית עובד בארגז חול, ואז קח אפילו כמה שנים. אני לא רואה איך במסגרת הידע שלך אתה משפר את הערך. ובינתיים הערך הזה הוא נכה. הוא פרסומת רעה עבורנו. ‏Gridge ۩ שיחה 14:32, 19 ביולי 2007 (IDT).תגובה

הערך הנוכחי (ספט' 07) נכתב רובו ככולו על ידי ‏Gridge ۩ שיחה.

הערך זקוק לשיפור קל בניסוח[עריכת קוד מקור]

הערך אשר בפני עצמו מוסיף הרבה זקוק לשיפור בניסוח. יש מתנדבים? ברק 10:56, 11 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

אז המתנת חודשיים, ועכשיו באת להזיק לערך. ומה עם הסימון "לא אנציקלופדי", מה בדיוק לא אנציקלופדי? ‏Gridge ۩ שיחה 20:47, 15 באוקטובר 2007 (IST).תגובה
בחייך.. לא באתי להזיק לערך.. אני פה בדיוק כמוך בשביל ליצור ערך ראוי על הסידרה. הסיבה שהוספתי את תבנית השכתוב היא כי אני מקווה כי בעזרת תבנית זו נוכל לקבל עזרה ממומחי ההגהה אשר יוכלו לעזור לשפר את הכתיבה שתהיה פחות "גרידג'ית" ויותר "ויקיפדית". הערך אשר עבר רבות במשך הזמן ומצבו טוב מאד כיום (בעיקר בזכותך) זקוק עדיין לדעתי להגהה קלה - אני בטוח שעורכי ויקיפדיה האחרים יסכימו איתי על כך. אני מבקש שתתן לנו (שאר העורכים) להוסיף ולשפר את הערכים הקיימים מבלי שתשחזר את העריכות האחרונות שלך באופן אוטומטי תמיד. כפי ששמת לב לא החזרתי את הקטע של העלילה משום שאני עדיין מחכה שהערך בויקיאינגליש ישופר (ואני מוכן להמר על כך שהוא יתוקן וישופר במהלך השנה או השנתיים הקרובות, זה רק עיניין של זמן) זו הסיבה שחיכיתי עד עכשיו עם העריכות שלי על ערך זה (ולא מפני שנתתי לך בעלות עליו). אני שם לב שאתה כלל לא מאמין ביתרונות של העבודה המשותפת על הערכים בויקיפדיה, וכי אתה מאמין שלכל ערך בויקיפדיה חייב להיות מומחה עורך (אתה) אשר הערך יהיה כתוב בשפתו ויראה ויזואלית לפי איך שהוא חושב לנכון וחס וחלילה לפי הנורמות המקובלות בשאר ערכי הויקיפדיה (כן אני מדבר על תפריט המידע בצד שמאל למעלה ועל מיקומי התמונות בערך). עניין נוסף שאני לא מעריך הוא שהסרת את תבנית השכתוב מהערך מבלי שהתקיים דיון בדף השיחה. אני חייב לציין שוב שאני מאוד מעריך את עריכותיך וידיעותיך בסידרה שכן יש לך ידע רב בהרבה ממני על הסידרה. אני מבקש ממך שלא תפנה אלי באופן פרטי שוב בבקשת בלעדיות על עריכת ערכים בויקיפדיה. באחד מפניותך אליי ציינת את אי שביעותך מכך שתרגמתי את החלק של העלילה לויקיאינגליש משום שהערך הוא פרי יצירתך. ברצוני להזכירך כי הערכים שנכתבים בויקפדיה הם תחת הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו, מה שאומר שברגע שכתבת ערך כולשהו בויקיפדיה הוא נחלת הכלל ולכולם יש האפשרות לשפר אותו לפי הכללים של ויקיפדיה. לפי דעתי יתכן וכדאי שתשקול להעביר את המאמר המקורי שלך על הסידרה לאתר מעריצים פרטי ולתת לשאר העורכים לבנות ערך זה. בהתאם לזאת אני מחזיר את הדיון בדבר שיכתוב הערך לשאר משתמשי ויקיפדיה ואני מחזיר את התפריט ואני מקווה שתתן הפעם היזמנות לשאר עורכי ויקיפדיה העברית לעזור לשפר את הערך. --ברק 08:10, 16 באוקטובר 2007 (IST)תגובה
תגובה:
  • אינך יכול להוסיף תבנית שכתוב כדי לעודד ויקיפדים לעשות לערך הגהה. האם אתה מוצא בערך שגיאות כתיב/ניסוח?
  • פרט לשנינו אין לאף ויקיפד עניין בערך הזה.
  • הערך עבר רבות, אך הגרסה (לפני שקלקלת אותה) נכתבה כמעט במלואה על ידי ולא עברה רבות.
  • אתן לך ועורכים... כלומר אתן לך. איזו עוד עריכה של איזה עוד עורך שחזרתי?
  • לא החזרת את הקטע של העלילה כי זה קטע רע ויש ביכולתי להצביע על הבעיות אחת אחת.
  • אין לי שום בעיה עם עבודה משותפת. אני יותר משנה בוויקי וזו פעם ראשונה שיש לי בעיה עם עורך (למיטב זיכרוני).
  • אינני מומחה לסדרה, אלא רק יחסית לוויקיפדים האחרים (ואליך).
  • תפריט המידע כולל מידע לא אנציקלופדי.
  • אכן פניתי אליך וביקשתי שלא תערוך את הערך. האלטרנטיבה הייתה לערב צד שלישי ולאחר קריאת דף השיחה הזה במלואו הוא בוודאי היה מגיע למסקנה זהה.
  • לשאר העורכים אין כאמור עניין בערך. אם משהו לא בסדר בערך תאמר מהו. הבעייתיות היחידה שאני מזהה היא היעדר מקורות. אין לי התנגדות למחוק מידע נכון שלא נמצא מקור עבורו.

Gridge ۩ שיחה 16:00, 16 באוקטובר 2007 (IST).תגובה

הזמנתי את דוד שי שייתן את דעתו בנושא. ברק 22:22, 16 באוקטובר 2007 (IST)תגובה
הזמנתי את יחסיות האמת. ‏Gridge ۩ שיחה 22:35, 16 באוקטובר 2007 (IST).תגובה

העברת הטבלה מהערך[עריכת קוד מקור]

דמות שחקן דמות שחקן דמות שחקן דמות שחקן
רידג' פורסטר רון מוס סיג'י גריסון מיק כאין אדם אלכסנדר מישל סוואן אמבר מור אדריאן פרנץ'
ברוק לוגן קתרין קלי לאנג שיין מקג'רת דקס גריפין מייסי אלכסנדר בובי איקס בת' הנדרסון רודין ריקר
אריק פורסטר ג'ון מק'וק דרלה איינשטיין שיי האריסון ג'יימס וורוויק איאן ביוקנן אוון נייט ברנדון במר
סטפני דאגלס סוזן פלאנרי קרוליין ספנסר ג'ואנה ג'ונסון אריקה וורוויק כורטן דרפר מורגן דוויט שרה בוקסטון
טיילור הייז האנטר טיילו אנדי ג'ונסון פול גנוס אלכסנדריה פורסטר הרלי גרהם פיבי פורסטר מקנזי מאוזי
ניק מארונה ג'ק וואגנר לורן פנמור טרסי ברגמן ארג'י פורסטר רידג' פרקט סטפי פורסטר ג'קפואלין מקלנס ווד
ריק פורסטר קייל לאודר שילה קרטר קימברלין בראון הופ לוגן אמנדה פך מגי פורסטר ברברה כרמפטון
ברידג'ט פורסטר אשלי ג'ונס קריסטן פורסטר טרייסי מלקיאור דינו דאמיאנו אנדרוי סקוט עומאר רשיד קדיר בדי
ג'קלין פיין לזלי אן דאון קלארק גריסון דניאל מקוויקר ג'ק מארונה קמרון מקנזי תומס פורסטר דרו טיילר בל
ת'ורן פורסטר ווינזור הארמון סאלי ספקטרה דרלין קונלי סטורם לוגן וויליאם דה ורי קרן ספנסר ג'ואנה ג'ונסון
פלישיה פורסטר לזלי קיי אשלי אבוט אלן דווידסון אן דאגלס בטי ווהיט ביל ספנסר ג'ים סטורם
דונה לוגן ג'ניפר גארייס דנטה דאמיאנו אנטוניו סבאטו אנטוניו דומינגז פאולו בנדטי קייטלין רמירז קלי אוואל
פאמלה דאגלס אלי מילס הקטור רמירז לורנזו לאמאס הארי ג'קסון בן הוגסטין אוסקר מארונה בריאן גסקיל
קייטי לוגן הטר טום מאסימאו מארונה ג'וזף מסקולו קונסטנטין פרוס קונסטנטין מרוליס ג'סיקה פורסטר מיטלנד ווארד
מרקוס לוגן טקסיאס בטל סטיבן לוגן פטריק דופי דייקן שארפ סאן קנן ג'ק המילטון מיכאל ווטסון

העברתי את הטבלה לכאן. אין בה צורך. וגם אם כן - יש לתקן את התעתיקים קודם. ‏Gridge ۩ שיחה 19:36, 24 באפריל 2009 (IDT).תגובה

מה זה נוהל חדש? ממתי מעבירים את שמות השחקנים לדף השיחה? חגי אדלרשיחהל-71 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • א' באייר ה'תשס"ט • 19:39, 24 באפריל 2009 (IDT)תגובה
הטבלה כוללת לא מעט תעתיקים שגויים. (ובכל מקרה היא מיותרת). ‏Gridge ۩ שיחה 19:41, 24 באפריל 2009 (IDT).תגובה
תעתיקים שגויים מתקנים או שמים תבנית עריכה על הפיסקה. מיותרת, זו דעה שלך. יש המון תבניות כאלה בעשרות ומאות ערכים. חגי אדלרשיחהל-71 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • א' באייר ה'תשס"ט • 19:46, 24 באפריל 2009 (IDT)תגובה
אני חושש שזה לא עובד ככה. לא ייתכן שתבוא משתמשת, תיצור טבלה באופן רשלני, והדבר "יזכה" את הערך בתבנית עריכה. אשר לדעתי: הסדרה רצה על המסכים לאורך עשרות שנים. יש שחקנים ודמויות שאין סיבה להזכיר, ואת אלה שיש להזכיר - הם כבר אוזכרו בערך. זה אף יותר מורכב כי חלק מהדמויות גולמו על-ידי יותר משחקן אחד. הטבלה לא מוסיפה, היא גורעת. ‏Gridge ۩ שיחה 20:43, 24 באפריל 2009 (IDT).תגובה
ואם בכל זאת נוסיף טבלה ונתקן את התעתיקים - יש את שאלת החשיבות. האם כולם חשובים וצריכים להיות "אדומים"? מי שלוקח על עצמו את הכנת הטבלה, ראוי שיעבור שחקן שחקן ויבחן את שאלת החשיבות. ‏Gridge ۩ שיחה 20:46, 24 באפריל 2009 (IDT).תגובה
...להמחשה: הכר את כורטן דרפר... ‏Gridge ۩ שיחה 20:59, 24 באפריל 2009 (IDT).תגובה
אני מודה ומתוודה שמעולם לא ראיתי אפילו דקה אחת מאיזה מ-900 הפרקים של הסדרה. אבל אני כן יודע שזו סדרה חשובה. ניתן להגיע עם הכותבת להסכמה מי ראוי להכלל ומי לא ולפעול בהתאם. עיין ב24 (סדרת טלוויזיה), יש שם לא פחות שמות אדומים... ממילא כל הערך הזה מורחב עכשיו רבות, ואפשר לבצע את מה שהזכרת לעיל במסגרת זו. חגי אדלרשיחהל-71 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • א' באייר ה'תשס"ט • 21:07, 24 באפריל 2009 (IDT)תגובה
900 פרקים? נסה 5,000. הכותבת תשים לב במוקדם או במאוחר שהסרתי את הטבלה, תמצא את הכוונה בדף ההיסטוריה ותסור לכאן, ואנו ננסה להגיע להסכמה. הכותבת כתבה מכתובת IP. אבל יש לי מושג מי היא (ולראיה - אני יודע שזו כותבת ולא כותב). לא הבנתי איזה ערך מורחב רבות, ומה אפשר לבצע. ‏Gridge ۩ שיחה 21:31, 24 באפריל 2009 (IDT).תגובה

הסבר לעריכה שביטלתי[עריכת קוד מקור]

מועבר משיחת משתמש:89.139.28.175, לא זכה לתגובה.
"שלום,
מדוע להוסיף את רשימת השחקנים באופן זה ולא לשלב אותם בפסקה? כרגע יצרת כפילות עם שחקנים שמוזכרים כבר מעלה. בנוסף ובניגוד לפסקה אי אפשר להבין מהרשימה את מתי הצטרפו? האם מדובר בהחלפת שחקנים או בדמויות חדשות, ואם אלו דמויות חדשות אז מה חשיבותן בתוך העלילה? נויקלן 16:31, 16 במאי 2012 (IDT)"תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 19:51, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

מחיקת פרק העלילה[עריכת קוד מקור]

בכוונתי למחוק באכזריות את כל פרק העלילה, החסר כל ערך אנציקלופדי. לתמצת את זה לא נראה לי שאפשר (אופרת סבון, בכל זאת). מי שרוצה שיעביר את זה לאתר מעריצים, או משהו כזה. התנגדויות? ראובן מ. - שיחה 00:37, 29 בפברואר 2016 (IST)תגובה

אני מתנגד כי אני חושב שזה נחוץ. דניאל בראון - שיחה 18:38, 10 במרץ 2016 (IST)תגובה
אוקיי, שחזרתי (גרסה יציבה). דעות נוספות? ראובן מ. - שיחה 19:21, 10 במרץ 2016 (IST)תגובה
קראתי עכשיו ברפרוף את פרקי העלילה בזה אחר זה, שנה-שנה, והתפקעתי מצחוק. זאת איננה סדרה קומית (להפך, היא נטולת הומור לחלוטין) אבל לחשוב, שמליוני אנשים בארץ ומאות מליונים בעולם רואים יום יום לאורך שנים את האיוולת המוחלטת הזאת... עצוב. מישהו ניסה לספור כמה פעמים ברוק ורידג' מתחתנים? שיא עולמי, ללא ספק.שלומית קדם - שיחה 20:42, 20 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

אתר צילום הסדרה[עריכת קוד מקור]

אתם בטוחים שהסדרה מצולמת באגם קומו אגם קומו אגם קומו? כן ככה זה מופיע - 3 פעמים! 147.235.220.78 17:30, 23 באפריל 2023 (IDT)תגובה