שיחה:מבצע שומרון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה מהירה[עריכת קוד מקור]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף הוצע למחיקה מהירה:

באפשרותך לראות את הסיבה למחיקה בדף תיאור הקובץ המקושרים לעיל. —Community Tech bot - שיחה 10:36, 30 ביוני 2019 (IDT)[תגובה]

לא הבנתי למה נושא ייחודיות הצל"שים לא רלוונטי לפתיחה? ולמה ההסבר שזה אירוע ייחודי מהווה כפילות? מאגמה (שיחה) • שיחה 06: 20 , 16 בנובמבר 2019 (IST)

  1. לא רלוונטי לפתיח כיוון שזה לא חלק מהותי מהמבצע עצמו (שהוא נושא הערך). כן סביר לציין בפתיח שחולקו עיטורים בעקבות המבצע. אך כמו שלא נציין בפתיח את שמות כל מקבלי העיטרוים ומתי קיבלו אותם (יש פרק נפרד בשל זה), גם אין צורך לציין בפתיח מתי התעודות נמסרו למשפחות - זה לא משנה את ההבה האנציקלופדית של המבצע הצבאי עצמו.
  2. זה לא כזה ייחודי (כפי שצויין, היו מקרים של מענק צל"ש 30 שנה אחרי האירוע)
  3. לא כל מה שייחודי הוא בעל חשיבות/רלוונטיות אנציקלופדית. האירוע שחשוב אנציקלופדית הוא עצם מענק הצל"ש. זה שבשל ביורוקרטיה המשפחות של חלקם יודעו שנים לאחר מכן זו אנקדוטה שולית (שבהחלט אפשר להזכירה, אולם אין צורך להבליטה).
  4. המשפטים שהוסרו בשל "כפילות" אכן הביאו את אותו המידע שהמשפט שלפניהם והמשפט שאחריהם כבר הביאו. רצף המשפטים הרבה יותר קריא (ולא מחסיר מידע מהותי) בלי הכפילות הזו.
בברכה, Dovno - שיחה 09:08, 17 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]
  1. הנחת היסוד שלך שמה חשוב הוא הצל"ש לא מקובלת בהינתן והכותרת היא דחיית הצל"ש, הנקודה אינה אנקדוטה שולית משום שיש עשרות עד מאות צלשים הלכו מלאיבוד בצבא כפי שצוין במקור שהקפדת למחוק ולכן ישנה חשיבות אנציקלופדית לתיקון היחודי (כן גם 30 שנה זה מיוחד אבל 50 קצת יותר)
  2. יש לציין שלא הובא אותו מידע הציטוט על העלמות הצלשים בצה"ל צונזר משום מה.
  3. תיקון הטעות שהוא תלודה של תפקוד במבצע שומרון קשור למבצע ומייחד אותו ממבצעים שבהם לא נוצרה טעות ותוקן תיקון שכזה כך שאני לא מקבל את שיטתך בנושא. מאגמה (שיחה) • שיחה 13:40 , 17 בנובמבר 2019 (IST)
האנקדוטה היא שולית לערך הנוכחי. אם רצונך לסקור באופן כללי את נושא הצל"שים בצה"ל, כמה מהם אבדו לאורך השנים וכיצד טופלו, זה נושא מעניין שלא שייך לערך זה. כבר כתבו כמה משתמשים אחרים בדיונים כאן וכאן שלדעתם זו אכן אנקדוטה נטולת חשיבות מיוחדת. Dovno - שיחה 14:33, 17 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

שייך גם שייך כאן התיקון נולד ולכן יש לערך קשר משעמותי לתיקון--מאגמה - שיחה 14:50, 17 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

אני מסכים עם Dovno. אין שום הצדקה להזכיר בפתיח את נושא העיטורים - איש אינו יוצא למבצע צבאי על מנת לחלק עיטורים למשתתפיו. עניין העיטורים הוא נושא שולי שאין מקומו בפתיח, וגם בגוף הערך אין צורך לעסוק בכל גלגולי העיטור. דוד שי - שיחה 17:29, 17 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במבצע שומרון שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 10:24, 17 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]