שיחה:מיכל נגן/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


משתמש:בריאן, בערך מתנהלת מלחמת עריכה. נרו יאירשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 01:38, 12 ביוני 2020 (IDT)

לא, יש חזרה לגרסה יציבה לצורך דיון בדף השיחה ועריכתו של דגש מקובלת עליי. בכל אופן, האם אתה מתכוון להסביר את עריכתך? בר 👻 שיחה 01:56, 12 ביוני 2020 (IDT)
חזרת פעמיים על עריכה, ולכן, לפי פרשנותו של בריאן, דינך חסימה. אחר שזה יטופל נמשיך. נרו יאירשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 12:10, 12 ביוני 2020 (IDT)
האמת שלא חזרתי פעמיים על עריכה. שיחזרתי ליציבה, דגש תיקן אותי שהגרסה ההיא לא יציבה וקיבלתי את תיקונו. אבל נעים לגלות (שוב) שאתה בעיקר מחפש מריבות. בר 👻 שיחה 12:44, 12 ביוני 2020 (IDT)
לא, לא שחזרת ליציבה, ולפי בריאן גם שחזור ליציבה הוא מלחמת עריכה. מקווה שבריאן יטפל גם בהתקפה האישית הנוספת עכשיו. נרו יאירשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 13:13, 12 ביוני 2020 (IDT)
כן שחזרתי לגרסה יציבה. אתה טוען שיש מלחמת עריכה נגד דגש, בעוד ששנינו מסכימים שזו הגרסה היציבה. אמנם ראיתי שאתה נוהג להתבטא באופן פוגעני הרבה יותר אך אם אתה טוען שזו "התקפה אישית" אני לוקח את דבריי בחזרה. בכל אופן מצער אותי שאתה מסרב לדון בדף השיחה. בר 👻 שיחה 13:24, 12 ביוני 2020 (IDT)
א. כולם מוזמנים לבדוק כמה זמן החזיקה העריכה הזאת שאליה שחזרת. ב. לא מסרב לדון, מצפה שקודם בריאן ינהג איתך באותה נחישות שבה נהג במקרים אחרים. ג. עם כל הכבוד למחיקה למעלה, ההתקפה החדשה שלך לא הרבה יותר טובה. נרו יאירשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 13:35, 12 ביוני 2020 (IDT)
א. כמו שאמרתי, קיבלתי את תיקונו של דגש בעניין זה. ב. אני גם מקווה שינהג באותה נחישות (כולל כמות האזהרות הרבות שקיבלת) אם כי במקרה זה דווקא לא התנהלה מלחמת עריכה. ג. אני מקווה גם שבריאן יתרשם, יחד עם יתר הקוראים, מחוסר הנכונות שלך להשיב לעניין, למרות תגובותייך הרבות בדף זה. בר 👻 שיחה 13:48, 12 ביוני 2020 (IDT)
כאמור, אגיב בשמחה לאחר שיטפל במה שציינתי. אם תרצה להמשיך לחזור על מה שכבר נאמר - בבקשה. נרו יאירשיחה • כ' בסיוון ה'תש"ף • 14:00, 12 ביוני 2020 (IDT)
כאמור, אין תלות בין התלונה שלך לבין העניין. נשאיר לקוראים להסיק מדוע אתה מתעקש שלא לדון בדף השיחה. בר 👻 שיחה 14:03, 12 ביוני 2020 (IDT)
בר, החזרה לגרסה יציבה אינה תירוץ המכשיר מלחמת עריכה. על פי הדפים ויקיפדיה:מלחמת עריכה וויקיפדיה:מנגנונים ליישוב מחלוקת, רק מפעיל מערכת מוסמך לקבוע מהי הגרסה היציבה ולשחזר אליה. אם אתה מזהה מלחמת עריכה, אל תחזיר בעצמך לגרסה יציבה, אלא פנה לדף השיחה ואם יש צורך, גם לוק:במ על מנת לקבל סיוע ממפעיל. בריאן - שיחה 08:28, 14 ביוני 2020 (IDT)

תודה לבריאן. בר, טענת בדבר "חוסר נכונות שלי להשיב לעניין", למרות שלא טרחת בעצמך לנמק את עמדתך. אשיב בכל זאת: נגן אינה ממלאת תפקיד קלסי של רב גבר. היא אינה רב קהילה ואינה פוסקת הלכות וגם לא מלמדת בישיבה. נרו יאירשיחה • כ"ב בסיוון ה'תש"ף • 11:11, 14 ביוני 2020 (IDT)

ברכותי על ההתפתחות החיובית. סוף סוף קיבלת את עמדת המפעילים, אחרי שבכל הפעמים שנחסמת בחודש האחרון התלוננת על שיקול הדעת הלקוי שלהם. כמו כן אני מברך על חזרתך מסירובך לנהל דיון ענייני בדף השיחה, כפי שהיית צריך לעשות מזמן. באשר לעניין בגינו פתחת במהומה, אין ספק כלל שמיכל נגן בהחלט ממלאת תפקיד של רבנית. בר 👻 שיחה 21:06, 14 ביוני 2020 (IDT)
משתמש:בריאן, נדמה לי שיש כאן חריגה מכללי ההתנהגות, ו"התקפות אישיות שאין בהן דבר מועיל לדיון", לא פחות מאלה שהתלונן עליהן בר כאן. נרו יאירשיחה • כ"ג בסיוון ה'תש"ף • 00:42, 15 ביוני 2020 (IDT)
דווקא בירכתי על שינוי הכיוון החיובי ואני מבקש לחזק אותך על כך, חבל שאתה בוחר לפרש זאת כך. חבל ששוב אתה מתעלם מתשובתי בעניינה של הרבנית נגן. לא ברור מדוע אתה כל כך עסוק בי, בדף השיחה שלה ... אם אני לא מוצא חן בעינייך תפנה לדפים הרלוונטיים. בר 👻 שיחה 01:48, 15 ביוני 2020 (IDT)

מחיקה מדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

בר, אני רואה שמחקת תוכן רב מדף השיחה. אני מסכים שהתוכן הזה לא הכי קשור לכאן, אבל קצת מפתיע אותי שעשית זאת מבלי לפחות ליידע את המשתתפים האחרים בשיחה ומבלי לארכב. על פי ויקיפדיה:דף שיחה: "אין למחוק ולהעלים דיונים, ואין לערוך דברי אחרים בדף שיחה, אלא אם מדובר במקרה ברור של תוכן לא ראוי, השחתה, הטרדה, ספאם או חשיפת פרטים אישיים". אני לא חושב שהתוכן שהסרת עומד באחד מהקריטריונים הללו. אבקשך לארכב כאן בהקדם את התוכן שהסרת, כנהוג, וכן לבדוק להבא עם מפעיל ו/או עם משתתפי השיחה לפני הסרה גורפת כזו. בריאן - שיחה 08:28, 17 ביוני 2020 (IDT)

בריאן אולי באמת הייתי צריך לעדכן אתכם, אך להבנתי מקומם של דברים אלה הוא בדף בקשות ממפעילים, ושם נהוג להסיר עם סיום הטיפול. לצורך העניין, האם אתה סובר שמקומם של התלונות של נרו יאיר נגדי, או שלי נגדו, מלכתחילה היו צריכים להימצא כאן? להבנתי לא. אגב אין לי בעיה להשיב אותם, אך אני לא רואה בהם תועלת (אולי אפילו ההפך). יש סיבה שלא שומרים תיעוד של שיחות כאלה בבקשות ממפעילים. בכל אופן לא הבנתי למה הכוונה ב"לארכב כאן" ולמה צריך לארכב עכשיו. אם אתה בכל זאת רוצה את ההתכתשות הזאת כאן, אשחזר אותה לדף זה. בר 👻 שיחה 09:27, 17 ביוני 2020 (IDT)
אם מלכתחילה היית מבקש ממפעילים, יתכן שמפעיל היה מסיר את הדברים לגמרי (אף כי אני בספק). אבל משלא פעלת כך, אתה פותח פתח להסרת דברי אחרים על פי שיקול דעת עצמאי של משתמשים. היום אתה מסיר מפה בטיעון שנראה לך מוצדק ומחר מישהו יסיר דברים שלך, בטיעון שייראה לו מוצדק. לארכב כאן, הכוונה ליצור בדף זה ארכיון ולהעביר לשם את התוכן, כפי שמקובל בדפי שיחה שמתארכים או שחלק מהתוכן בהם כבר לא רלוונטי. בריאן - שיחה 10:09, 17 ביוני 2020 (IDT)
הדיון הזה צריך להתקיים בדף השיחה של בר. מלבד זה, בר מחק כאן את האזהרה של בריאן כלפיו, וזה דבר חמור. נרו יאירשיחה • כ"ה בסיוון ה'תש"ף • 11:38, 17 ביוני 2020 (IDT)
שוב נרו יאיר משקר, וזה דבר חמור. השבתי את הדברים כדי שהקוראים יזכו להיווכח בכך. בר 👻 שיחה 08:51, 18 ביוני 2020 (IDT)
לא מחקת כאן גם את האזהרה של משתמש:בריאן? מתייג אותו שוב כדי שייווכח בסגנון שלך. אני מציע שהוא פשוט יחסום את מי שמשקר כאן. נרו יאירשיחה • כ"ו בסיוון ה'תש"ף • 12:43, 18 ביוני 2020 (IDT)
אני מצטער שהסגנון שלי לא לטעמך. אני יודע שאתה נוהג לדבר על קרובות משפחה של ויקיפדים אז אולי זה סגנון שכן יתאים לך, אך אני לא נוהג לעשות זאת. ובאשר לשאלתך התשובה היא חד משמעית לא. אתה כמובן רשאי לחזור על אותו שקר עוד כמה פעמים, אך הוא עדיין לא יהפוך לאמת. בר 👻 שיחה 15:48, 18 ביוני 2020 (IDT)
לגבי אמת ושקר, הבאתי את הקישור, מזמין שוב את כולם לבדוק. תוכל לקבל עכשיו את המילה האחרונה, תקוף חופשי, הכי חזק שלך, כדי שהקוראים יוכלו להשוות את הסגנון. נרו יאירשיחה • כ"ו בסיוון ה'תש"ף • 19:33, 18 ביוני 2020 (IDT)
הבאת קישור שמציג את מה שכבר מוצג בדף זה? מדהים, באמת תודה רבה לך. כולם כבר ראו את שקריך אין צורך שתדגיש זאת. באשר לסגנון, אני מופתע שאתה שנחסמת בגין הסגנון הבוטה שלך לפתע מגלה כזו רגישות. כנראה שאתה רוצה להיחסם גם בגין התגרות. בר 👻 שיחה 07:03, 19 ביוני 2020 (IDT)