שיחה:מלאכים ושדים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

גינתר גליק[עריכת קוד מקור]

עוד מישהו חושב שהכתב היהיר מן הספר, גינתר גליק, שבודה תיאוריות לא מבוססות, ומסתכן בתביעות, הוא בעצם דמות ארספואטית שדן בראון המציא על עצמו?

צופן דה וינצ'י נכתב אחרי מלאכים ושדים? הייתי בטוח שההפך H2O 10:04, 20 יולי 2005 (UTC)

אם אני לא טועה, הוא נכתב אחריו אך פורסם לפניו, אני אבדוק דניאל צבי 23:21, 27 מרץ 2006 (UTC)
אכן, כך נכתב בהקדמת הספר דניאל צבי 13:04, 18 אפריל 2006 (IDT)

טעויות בספר[עריכת קוד מקור]

נאמר לי ע"י חבר היק"מ (יחידת קבורה מטכלית) שעובד באבו-כביר:

לא ניתן להשתמש בבדיקת קרנית בכדי לזהות חלל, מאחר שבדיקת קרנית מפסיקה לעבוד מיד לאחר המוות. אם זה נכון (מישהו יודע?), הרי לפנינו עוד טעות בספר. דניאל צבי 13:04, 18 אפריל 2006 (IDT)
  • איך ניתן להגיד שאנטי חומר הוא ההיפך מחומר, לפני שהסבירה ויטוריה מהו אנטי חומר? לצורך ההסבר, היא השתמשה בדוגמה לא מדויקת, אך תיקון הטעות שלה מעוות את ההגיון מאחורי טענותיה.

[משתמש: Tailer]

להקדים את המוקדם מדי[עריכת קוד מקור]

אין טעם לציין את זורר, במיוחד מאחר ובעבר גם ווטס הוזכרה בנושא. כמובן שאשמח לראות את כשרונותיה המצוינים, אבל קודם שההפקה תתקדם מעט ולא יועלו שמות אחרים. זהר דרוקמן - I♥Wiki12:26, 25 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]

הספר והסרט[עריכת קוד מקור]

הסרט יצא לאקרנים בשעה טובה בזמן היום 13.5.2009 בשעה 16:00 ראיתי אותו באילת, עשוי מאוד טוב, מדוייק, אפקטים מדהימים, צמוד למקור - לספר - הנאה מרובה שווה. איילת זורר מדהימה דוברת בסרט כמה שפות - משחק מעולה.

עליזה

בנוגע לתבנית של דן בראון[עריכת קוד מקור]

זה קצת אבסודרי שמכותרתה "ספרים מאת דן בראון", והשורה השנייה שלה היא "סרטים". אולי כדאי לשנות למשהו כמו "יצירתו (?) של דן בראון" או "יצאו מתחת ידו" וכו'.

הסרטים אינם יצירותיו ולא יצאו תחת כפיו (התסריטים הם של גולדסמן). מדובר בעיבודים לספריו. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:49, 14 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]
אז כדאי להוריד את זה לגמרי או לשים וכתרת משנה נפרדת!
התבנית ברורה מספיק (כך שאין צורך בכותרת) והנושא בעל זיקה קרובה מספיק (כך שאין סיבה להסיר). זהר דרוקמן - I♥Wiki14:14, 15 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]

ד"ר תמר לנדאו, ממחזר אנטי חומר, אתר הארץ[עריכת קוד מקור]

הקישור "ד"ר תמר לנדאו, ממחזר אנטי חומר, אתר הארץ" שגוי, או לפחות הועבר למרח אחר באתר. מצאתי באתר של "הארץ" שני קישורים דומים:

כיוון ששניהם זהים פרט לכתובת ה-URL, אחליף את הקישור הנוכחי באחד מהם.
Deuterium - שיחה 11:06, 7 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]

שינוי משמעות[עריכת קוד מקור]

כאשר לנגדון מסביר שהאילומינטי כבר לא קיימים, הוא מעלה אפשרות שקבוצה חדשה אימצה את הסמל. הוא משתמש באיזה מונח שמתאר כיצד סמל מוכר עובר לשימוש בהקשר שונה וכך משמעותו משתנה לאורך ההיסטוריה. כך למשל הצלב הנוצרי שבא ממצרים הקדומה (מה שלא בהכרח ההסבר היחיד. להבנתי, ככל שסימן או מילה פשוטים יותר [הצלב מורכב משני ישרים. הסמל הכי פשוט] כך יהיו לו יותר משמעויות.).

מישהו מכיר וזוכר את המילה?

הראש - שיחה 23:10, 16 במאי 2015 (IDT)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-27 במאי 2021[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: לא טעות

ישו היה יהודיהארוחה האחרונה הייתה בשישי. משמע ערב שבת. עושים קידוש עם גביע יין ומברכים המוציא לחם מן הארץ על הלחם או הפיתה של אז עם מלח ובוצעים פת מן הפיתה. הלכו רחוק עם הגביע הקדוש והאצטקים. לפעמים דברים הם פשוטים ואנשים אוהבים לחפש משמעויות ולסבך

בערך לא נטען אחרת. פוליתיאורי - שיחה 08:23, 27 במאי 2021 (IDT)[תגובה]