שיחה:מעריב לנוער

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

היו למגזין עוד עורכים, לפחות עואכת, שאינה נזכרת. הערך מתרכז בתקופת הפאר של המגזין בימי בירב. יש להוסיף לנ"ל גם על העיתון כיום, אף כי ברור שהיסודות האיתנים לעיתון הונחו אז. צריך להוציא את שם הדוגמניות הזוכות. מה זה שייך למערכת העיתון?... היו גם פותר תשבצים, זמרי שנה וכי"ובים. והם לא נזכרים, למשל...


"מעריב לנוער" - ערך לוקה בחסר[עריכת קוד מקור]

לצערי הערך על מעריב לנוער לוקה בחסר בהתמקדו במצב השבועון בשנים האחרונות - תוך התעלמות מההיסטוריה היותר "רחוקה" שלו. השבועון נוסד בשנת 1957. תקופת השיא שלו היתה בשנות ה-80, כאשר הוא נערך על ידי אמנון בירב. באותה תקופה הכותבים הבולטים בו היו: סמדר שיר, יהודה פרדיס, איטו אבירם ("יעל ואני"), יקיר אביב ("חפוז"), גידי גלבוע (אסטרולוגיה) ואורי פינק (שכתב וצייר את "זבנג" והוא היחיד שנשאר עד היום, ולכן גם היחיד המוזכר בערך). מדורים פופולריים אחרים:

  • "בחן את עצמך"
  • "חינמון"
  • "מכתבים למערכת"
  • "על בנים ועל בנות"
  • "שלך מכתבך על פני המים"

באותה תקופה גם החל השבועון בתחרות נערת השנה (ולא בשנת 2001 כפי שעלול להתרשם הקורא). באותה תקופה גם הגיע השבועון לשיא התפוצה בכל הזמנים: כ-100,000 עותקים בשבוע. לצערי גם רשימת הכ"נים (כתבי הנוער שנהיו מפורסמים - וחלקם אף חזרו לכתוב כבוגרים בשבועון) לוקה בחסר. כ"נים בולטים שאינם מופיעים ברשימה הם: סמדר שיר, יקיר אביב, אבשלום קור, ורפי מן. היתי שמח לערוך ולתקן את הערך בעצמי - אלא שמשום מה הלשוניות אצלי לא פעילות (כלומר - לא ניתן להפעיל את לשונית "ערוך" או "דף שיחה"). לאלוהי האקספלורר/ויקיפדיה פתרונים. צמאדעת 20:47, 12 ספטמבר 2005 (UTC)

שילבתי מידע זה בגוף הערך. אני מקווה שבעיית הלשוניות אצלך תיפתר, התקנת גרסה עדכנית של אקספלורר עשויה לעזור. דוד שי 03:56, 13 ספטמבר 2005 (UTC)

תפוצת מעריב לנוער היום היא כ-18000 אלף, לעומת כ100000 בתקופתו של אמנון בירב כעורך. ולא נכון שהיתה למעריב לנוער אי פעם עורכת. ונכון שחסרים שמות של כתבי נוער רבים המשמשים היום בתפקידים בכירים. צחי הנגבי, יוסי ביילין, אופיר אקוניס הם רק שלושה מהם.

טעות בההיפר לינק[עריכת קוד מקור]

ההייפר לינק שבשם העורך הראשי מוביל לעודד מרום הלא נכון. מדובר בשני אנשים שונים. 62.90.18.189 18:36, 4 במרץ 2012 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:02, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

טעות!!!!!!!!!!![עריכת קוד מקור]

יש כתב נוער חדש בשם ברק ברויטמן 84.229.48.39 20:07, 27 באוגוסט 2013 (IDT)[תגובה]

האם גם המגזין הזה בבעלות "ג'רוסלם פוסט"?[עריכת קוד מקור]

כי באופן הגיוני זה צריך להיות ככה...