שיחה:מרד החשמונאים/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

המלצה: מרד החשמונאים[עריכת קוד מקור]

אני מעלה את הערך שוב להצבעה, וקורא לכל החברים להשתתף. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:34, 28 בינואר 2011 (IST)

הערך בשל וראוי נטעדי - שיחה 17:54, 25 בינואר 2011 (IST)
קראתי גם קראתי את הערות Adieu בדף השיחה. לעניות דעתי הערך כמו שהוא היום עומד בקריטריונים של ערך אנציקלופדי מחד וערך מומלץ מאידך בהיותו מקיף, ברור, מדויק ויכול לשמש בסיס לכל מי שרוצה ללמוד על האירוע והתקופה. ההערות המלומדות אינם מערערות מצב זה ומקומן - שוב לעניות דעתי - בהערות שולים או תגובות במאמר אקדמי (או שמא בעבודה סמינריונית) אך בערך אנציקלופדי אין עניין לירידה לרזולוציה של פוטנציאל גיוס, הנחות לגבי פופולריות של המקבים לאחר קרב זה או אחר, המצאות שכירי חרב בשולי מצבת הכוחות ועוד ועוד נקודות קטנות עבור ערך אנציקלופדי שאמורות להיות נדונות במאמרים ממוקדים שענינם בקרב חוקרים מתמחים. אני חוזר ואומר הערך בשל וראוי להיות ערך מומלץ בוויקיפדיה. נטעדי - שיחה 21:04, 30 בינואר 2011 (IST)
אני מסכים עם הערתו הכללית של Adieu. אני קצת עסוק בעניינים אחרים, אך אם הערך יומלץ בסופו של דבר, אשתדל להתפנות לטיפול בהערות אלה. גילגמש שיחה 10:19, 3 בפברואר 2011 (IST)
  • בעד Basket-O - שיחה 19:18, 1 בפברואר 2011 (IST)
  • נגד גילגמש עצמו מסכים עם ההערות על הערך, אבל נדמה לי שהיוצרות התהפכו אצלו. הסדר הנכון הוא שקודם משפצים את הערך ורק אז ממליצים עליו. אי אפשר להתנות את הטיפול בהערות בזה שהערך יומלץ, יש פה סתירה מהותית. Tdunskyדברו אלי • תם ונשלם פרוייקט קבוצות ה-NHL! בואו ל-NHL ובחרו לכם קבוצה. 11:53, 3 בפברואר 2011 (IST)
אתה כמובן צודק. אני חלילה לא מתנה את הטיפול בהמלצה. מה פתאום. אמרתי רק שאם בכל זאת יחליטו, חרף ההערות להמליץ על הערך, אעשה מאמץ למצוא את הזמן כדי לטפל בבעיות שעליהן מצביע Adieu. אין פה שום התניה. גילגמש שיחה 15:18, 3 בפברואר 2011 (IST)
טוב, אי אפשר לסבול שערך שכתבתי שיש בו פגם, אפילו קטן, יומלץ. אשתדל להתפנות לטיפול בהערות שהועלו בהקדם האפשרי (אולי כבר בסוף השבוע או בשבוע הבא). למרבה הצער הספרים שלי ארוזים בקרטונים, אך אלך לספריה ואשיג את הספרים החסרים. גילגמש שיחה 19:52, 3 בפברואר 2011 (IST)
בשלב זה טיפלתי בבעיית המספרים, עד כמה שראיתי. אם יש הערות מהותיות נוספות, אשמח לדעת מזה. גילגמש שיחה 16:14, 5 בפברואר 2011 (IST)