שיחה:עמיקם בר גרמא

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך עבר ניסוח מחדש, בהתאם להערה למעלה. באשר למקורות, מדובר במידע אישי השייך לעמיקם בר גרמא, וקיימות תעודות ומסמכים המאשרים זאת. במידה ויש צורך, יהיה אפשר להציג מסמכים אלו. אם ישנן הערות לגבי ויקיזציה, שעבר העמוד בידי מומחי ויקיפדיה, נא ציינו זאת כאן. נא הסירו את ההערה שלמעלה לגבי הצורך בניסוח של העמוד, ויקיזציה וכו', או שענו בהודעה חוזרת בשיחה.

ביצעתי מעט ויקיזציה, אבל אני לא בטוח שזה מספיק בשביל להסיר את התבנית. נראה לי שיש לעצב את הרשימות, מעולם לא ראיתי טבלה ללא קווים מפרידים בוויקיפדיה. אולי כדאי שהרשימות יהיו ללא טבלה, כנקודות (על ידי שימוש ב* בתחילת כל שורה)? נראה לי שזה מה שמקובל בערכים של אמנים.
לגבי מקורות, האם אין כלל מקורות מודפסים עליו, ספרים, מאמרים או כתבות? ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:24, 21 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]
היה מקור שכותב הערך העלה כקובץ תוך הפרת זכויות יוצרים קובץ:בטאון מערכות 2003.jpg מתוך ביטאון מערכות. היה צריך להוסיף זאת במקורות. אבל כנראה לא הבין. לגבי הטבלה תעצב את הרשימות כמקובל, מה שעשה מאד לא מקובל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:50, 21 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]

הוספתי לערך מקורות ועיצבתי את הטבלה מחדש כרשימה, כפי מה שמקובל בערכים דומים. השינויים הללו שנעשו בוצעו בשמי, eladste. אודה לכם אם תשקלו שוב את ההערה בראש הדף, והאם ניתן להסירה. מקורות נוספים יוספו בקרוב.