שיחה:שועלי באר שבע (כדורסל)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה? שנפתחה ב־15 בינואר 2015
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה? שנפתחה ב־15 בינואר 2015

הקבוצה אינה בליגות הכדורסל ואינה מסוקרת בתקשורת. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 12:22, 8 בינואר 2015 (IST)[תגובה]

אין ספק שמדובר בפעילות חשובה ומבורכת, אך לצערי אין לה חשיבות אנציקלופדית. מדובר על קבוצה שמשחקת בליגה לא מקצוענית, שאפשר להשוות אותה לליגה למקומות עבודה. זה לא מספיק כדי לקבל ערך באנציקלופדיה. Lostam - שיחה 13:58, 8 בינואר 2015 (IST)[תגובה]
אני לא מסכים, ואפילו חושב שיש בכך משום אפליה כלפי אוכלוסייה עם לקות. הקבוצה מחזיקה בשיא התארים לקבוצת כדורסל לחירשים בישראל, הכוללת שתי אליפויות ארציות, שני גביעי מדינה והעפלה לטורניר היורוקאפ בו דורגה במקום החמישי. בסקטור המסוים הזה היא ללא ספק הקבוצה המובילה. צריך קצת לצאת מהמרובעות של "קריטריונים" ולהבין שיש כאן מקרה מיוחד, וגם אוכלוסיית החרשים זכאית לקצת תשומת לב. בורה בורה - שיחה 17:14, 8 בינואר 2015 (IST)[תגובה]
ויקיפדיה היא לא מקום לתת תשומת לב. התקשורת לא הפנתה שום תשומת לב לקבוצה הזו. אוכלוסיית החירשים לא נפגעת בשום אופן מכך שימחקו ערך על קבוצת כדורסל של חירשים. כל אחד יכול לקרוא לעצמו סקטור ולהכתיר את עצמו בתארים ואליפויות, המשמעות של אליפות נובעת מתשומת הלב הציבורית ולא מעצם ההכתרה כאלוף. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:28, 8 בינואר 2015 (IST)[תגובה]
1. הערך נטול מקורות כלשהן, וכתוב בצורה פרסומית מאוד. מיד תתווסף לו תבנית שכתוב.
2. בתור מי שמכיר מעט את הכדורסל והכדורגל בישראל, אני יכול לספר (אבל זה סודי!) שיש טורנירי גביע גם לליגות נמוכות וליגות לא-מקצועניות. זכייה באליפות של ליגה לא-מקצוענית היא עניין די טריוויאלי. הרי קבוצה כלשהי בהכרח תסיים במקום הראשון. גם זכייה בטורניר גביע של אותה ליגה היא לא עניין מהותי מבחינת הכדורסל. הטורניר פתוח לקבוצות חובבניות בלבד.
3. בקיצור, אין שום חשיבות אנציקלופדית לקבוצה הזאת. יש כל כך הרבה קבוצות חובבניות בארץ (וזה מרשים וראוי מבחינה חברתית), אבל אין מקום לכתוב על אף אחת מהן. אולי אפשר לכתוב ערך על הליגה באופן כללי. זה עוד איכשהו סביר. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:35, 8 בינואר 2015 (IST)[תגובה]
ובעצם, הטיעון שקבוצה חובבנית זכתה בטורנירים של קבוצות חובבניות שקול לטענה שהערך חשוב כי הוא חשוב. טאוטולוגיה קלאסית. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:01, 8 בינואר 2015 (IST)[תגובה]
אני קודם הייתי בודק מה הסטטוס של היורובאסקט לחרשים והאם מדובר בליגה אירופית יציגה לחרשים. אם כן, והקבוצה באמת התחרתה במפעל כקבוצה מן המניין, יתכן שיש לה מקום פה. Elvenking - שיחה 18:45, 8 בינואר 2015 (IST)[תגובה]
מדובר באנשים טובים שאני מאחל להם הצלחה, אבל אין חשיבות אנציקלופדית. אין אצלנו אפליה מתקנת, וגם מי ששיחק באירופה, נניח, בליגת הדוקים או המקרמה - זה לא יספיק. אני מקווה שבורה יוותר, ואם לא אני בעד הצבעה. נרו יאירשיחה • י"ח בטבת ה'תשע"ה • 14:42, 9 בינואר 2015 (IST)[תגובה]
לא שונה מקבוצת הכדורגל ההומוסקסואלית שבזמנו תמכתי בחשיבותה מטיעונים דומים לאלו של משתמש:בורה בורה כאן ונמחקה לבסוף. אני, אגב, שוכנעתי לבסוף בהיעדר חשיבות מאותם טעמים שצוינו כאן. בקיצור, מפעל מבורך אך חסר חשיבות אנציקלופדית ברמת הקבוצה הבודדת. אפשר אולי לכתוב ערך על המפעל עצמו, כלומר על הליגה לחירשים כולה אם עדיין אין ערך כזה. במקרה כזה אתמוך בחשיבות. ערך על קבוצה בודדת מיותר בעיני. לא מתכוון לפגוע באוכלוסיית החירשים חלילה, אבל ויקיפדיה אין מטרתה לעורר מודעות אלא לכתוב על נושאים בעלי חשיבות אנציקלופדית. GHA - שיחה - למען החלום, למען השלום, אמצו עוד היום ערך יתום! 12:00, 10 בינואר 2015 (IST)[תגובה]

תגובה לדבר האחראי בצוות -uziel302[עריכת קוד מקור]

שלום רב !

מדבר אביעד הדובר הרשמי ומנהל האתר של הקבוצה יחד עם המנהל המקצועי פרדי קאספו של שועלי באר שבע.

אני רוצה להתייחס לדבר חשיבות שהתייחס Uziel302 לערך שלי. קודם כל הקבוצה נמצאת בליגה מקצוענית של אס״ח שמנהלת ליגת חירשים מקצועית, הנערכת על ידי שופטים מקצוענים מליגות בכירות השייכות להתאחדות הכדורסל בארץ.

ויש לליגת החירשים את ההכרה מהתאחדות הספורט לכדורסל. כך שההתייחסות לליגת חירשים ובפרט לקבוצה, די מעליבה שמשווה אותנו ל״קבוצה חובבנית של מקומות עבודה״.

ואין פה שום אפליה עם לקות שאתה טענת, אלא להפך, אם תסיר דף זה זה יראה כאפליה ופגיעה בוטה כלפי קהילת החירשים בפרט , וזילזול לאין שיעור בליגת החירשים המקצועית.

מה ההבדל בין ליגה מקצועית בכדורסל של שומעים לבין ליגת כדורסל מקצועית של חירשים? שום הבדל. האם הם יותר טובים מאיתנו שלהם יש כן את המעמד לפרסום ולנו לא?

הקבוצה שועלי באר שבע מוכרת היטב בליגת החירשים בכל הארץ ואהודה ומכובדת בקרב קהילת החירשים וגם בפרט קהילה שהם לא של חירשים.

גם לקהילת החירשים יש זכות להתעניין בקבוצה פופולרית בקרב הליגה שבהם צופים ומביעים עניין, והויקפדיה בהחלט מקום ראוי לאחר שהביאו כבוד לעיר, למדינה,לקהילה, גאווה, מבט נקודתי שהוא לא מעוות לשם שינוי. ודווקא קבוצה זאת שייצגה בכבוד בחו״ל באירופה את קהילת החירשים וזכתה במקום ה5, זה ראוי להערכה ולהערצה. כל התארים והטורנירים שהם מקבלים זה על ידי ארגון ספורט לחירשים בישראל שמוכרת ועוברת דרך ההתאחדות הכדורסל המרכזית בארץ. ואם הם מכירים בנו, גם הויקיפדיה צריכה להכיר בנו, זה שאנו קבוצה של חירשים לא גורע מהתעניינות של עשרות אלפי חירשים ואפילו גם שומעים בישראל בקפידה בגוגל בקבוצה שהביא וייצגה את המדינה ואת הקהילה בגאווה בטורניר ״היורוקאפ״ בחו״ל. כמו שהפועל ירושלים ומכבי תל אביב מייצגים את המדינה ביורוליג וביורוקאפ. וזה ראוי להערכה ולהערצה.

זכינו לאות כבוד ותארים מידי שחקני אגדה מוכרים כגון עודד קטש ויוגב אוחיון. כל הערך וכתיבתי עבר סינון קפדני ומדוקדק של כל האינפרומציה המלאה והמאושרת של כל הגורמים, וגם עברה בידוק ושל כל התוצאות הרלוונטיות שרשומות דרך הארגון של אס״ח ואין שם שום מידע פוגעני או לא נכון או ולא מדויק ב100 אחוז כפי שאני מקפיד לכתוב אותו בצורה הדוקדקת והמקצוענית ביותר.

אני חושב שאני כתבתי בצורה מאוד נטריילית מכובד, מדוקדקת,מקצועית, ומרוהטת שגובלת ברמות שהויקפדיה דורשת בכך, ועומד בסדנדרט הראוי והדרוש.

מחיקה של דף זה לאחר עמל קשה (מ7 בערב עד 5 בבוקר) בראיה לנכון לעשות עבודת קודש לארגון שנקרא ארגון :נכה שהוא מוכר ומיוצג בארץ, בכל הענפים תהיה ביזויון ועלבון כלפי הקהילה שלנו, ואפליה מוחלטת כלפינו.

כל הזכיות והתארים והששתתפויות במסגרת הטורניר היא בליגה מקצעונית לאלתר המיוצגת על ידי השופטים בהתאחדות השופטים של כדורסל בארץ.

הכל ממקור מוסמך ומהימן. ואין שום הבדל בין ליגת על ,לליגת AND לחירשים שהיא ליגה מקצוענית בגוף לא עצמאי ולא פרטני ולא אישי, אלא על ידי ההתאחדות בכדורסל בארץ. כך שזה מוכח והוכח מספיק כדי להוכיח שזה לא ״חובבני, ומקומות עבודה ״ כפי שהכותב או המעיר הציג לפניי.

הוא בעצמו מוזמן לבדוק את המהימנות של הדבר לפני שהוא ישפוט את הנכתב. יש לנו אתר מאורגן ומיוצג באופן רשמי בפייסבוק שנקרא: ״שועלי באר שבע״ עם מעל 500 לייקים (מספר שהפייסבוק דורש באופן בסיסי לאתר מכובד) אתה מוזמן לעיין ולבדוק את כל הנ״ל באתר המיוצג בפייסבוק ולהתרשם מכך. ואני מדגיש אין זה טורניר חובבני בשום פנים ואופן. אנו קבוצה מקצעונית לכל דבר המיוצגת בליגת החירשים כליגת מקצעונית בקהילה זאת בכבוד. הכל מתועד, מצולם, מאורגן על ידי הגופים הרלוונטים לכך, ועל ידי אישיות בכירות המייצגות את הענפים הרשמיים של הספורט . הקבוצה ייצגה את בתחרות במפעל אירופאי רשמי של היורוקאפ כקבוצה מן המניין. ומן הראוי שיהיה לה מקום בויקפדיה. תכנס לפייסבוק בתוצאת חיפוש : שועלי באר שבע תעיין באתר ותבין שמדובר בקבוצה מקצעונית המשחקת באולמות שעומדות בתקנים של אס״ח ומדובר בארגון גדול ומיוצג בכל רחבי הארץ. ואין פה צורך בתשומת לב בגלל היותה קהילהת חירשים. זה שאנו קהילת/קבוצת חירשים לא הופך אותנו לגוף שדורש תשומת לב , גם הליגה מקצועית היא לא דורשת תושמת לב? לא דורשת צומי ופרסום מכל הקהל הישראלי? דורש תשומת לב. וזאת ההגדלה המושלמת לתשומת לב. אבל אנחנו זה לא גוונה לכך. ויש לנו הוכחות מוצקות ואכן כן היינו מוקד למישכה ותשומת לב ציבורית ותקשורתית ופרסומית במשחקי הפלייאוף ובגמרים הרשמיים של טורנירים, ובמיוחד בחו״ל בטורניר אירופאי ביורוקאפ שבפרטה ביוון. ואין אנו סקטורים שמכתירים את עצמו כאלופים, אנו מיוצגים ומוכתרים ״כאלופים״ להגדרתך על פי הגורמים הרשמיים בענפי ספורט ועל ידי ארגון אס״ח ועל ידי ארגון ההתאחרדות הספורט בכדורסל.

אם יש צורך בתיקונים או שיפוצים מסוימים על מנת לעמוד בסטנדרטים מסוימים אשמח להקשיב ולעשות בבכרכה על מנת לייצג ולשרת בכבוד את הארגון הסביבתי שאיתו אני עובד ועימו אני מקבל בחזרה. אני בטוח שאתה פועל בשקילות ובהתחשבות , ואני מכבד ומעריך את עבודתך ללא ספק. אך חשוב לי להבין את הצד שלי ואת טענתי בכך שיש לך שגיאה קטנה שבהתייחסות שלך כלפי המידע המפורט להלן שאני העברתי. ויש פה מקום להזדמנות חדשה להכרה בארגון מקצועי שייצג בגאווה את המדינה, ואפילו התערבבה לא מעט בתקשורת בימים החשובים שלה.

בעיתונות, וברשתות אינטרנט חדשות רשמיות.

אני רואה שיש מקום להכיר בקבוצה שהיא מעין סוג של ״מכבי תל אביב בכדורסל״ של הליגת החירשים שמייצגת את בירת הנגב ואת המדינה במחוצה לה מגבולות ישראל.

אני ממליץ בבקשה לשקול בכובד ראש את השקעתי נכונותי שבדבר, ואשמח לעצות ולכל מה שידרש לכך כדי לשפר את מה שראוי לעמוד בסטנדרט המבוקש.

בברכה אביעד לוי

(B - שיחה 21:18, 8 בינואר 2015 (IST))[תגובה]

ראשית אציין שאני לא אחראי, אני משתמש כמוך רק עם קצת יותר היכרות עם האתר.
ויקיפדיה מסננת ערכים. רבות דובר על השאלה האם לסנן ומה, אבל כרגע המצב הוא שיש סינון ולמשל ערכים על קבוצות ספורט מליגות נמוכות נמחקים כאן.
ההשוואה לקבוצות של מקומות עבודה לא נעשתה על ידי.
אני מאמין שהחשיבות של ערך תלויה בכמות האנשים שהערך עשוי לעניין אותם ורמת העניין של האנשים בערך.
אני מבין שמנקודת המבט שלך הערך עשוי לעניין אנשים רבים ובמידה רבה.
העובדה שלא מצוינים בערך מקורות חיצוניים מעוררת חשד שאין בקבוצה עניין רב בתקשורת. חיפוש בגוגל מוצא כתבות בודדות של עיתונות אזורית. העובדה שלקבוצה אין אתר אינטרנט רשמי אלא רק דף פייסבוק גם היא מרמזת על חוסר במשאבים או פופולריות.
השקעתך בערך לא יכולה להוות שיקול, בוויקיפדיה שואפים לבחון דברים בצורה עניינית ולא לפי רגשות.
אני ממליץ לפרסם את המידע בפלטפורמה אחרת, כגון באתר עצמאי או ברשת חברתית.
כמובן שאם הערך ימחק לא יהיה זה מתוך כוונה לפגוע חס וחלילה באוכלוסיית החירשים או בבאר שבע אלא מתוך כבוד לקבוצה ופועלה שימשיך להיות במגרשים ובפלטפורמות תקשורתיות שונות, אבל לא מתאים לאתר הספציפי הזה. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 21:52, 8 בינואר 2015 (IST)[תגובה]
במובן מקצוענות מתכוונים לשורה של כללים שבהם מחויבות כל הקבוצות בליגה מסוימת. זה לא מקצועיות שהיא יחס רציני לכדורסל (וקשה לי להאמין שיש קבוצה שמזלזלת במשחק. זו קבוצה לא מקצועית ובד"כ גם לא מקצוענית). בכדורגל יש לזה הגדרה, ודומני שגם בכדורסל. מכל מקום, אם הייתה בולטות תקשורתית כלשהי - ניחא. אבל במצב הנוכחי יש לנו פרקטיקה מקובלת - והקבוצה פשוט לא עומדת בו.
ובקיצור - מקצוענות זו הגדרה משפטית/טכנית. נדרש מקור אמין לזה שליגת החירשים מוגדרת ככזאת. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:08, 8 בינואר 2015 (IST)[תגובה]

להלן הוכחה לבקשתך.[עריכת קוד מקור]

רצית מקור מהימן שזה ליגה חירשית שמוגדרת ככזאת? בבקשה

קישור- http://www.israeldeafsport.org

או במנוע חיפוש גוגל לרשום : אס״ח (יופיע לך: ״ ארגון ספורט של החירשים בישראל״ )

שם תוכל להתרשם שמדובר בארגון מקצועי של ליגת חירשים.

אתה שוב חוזר על אותה טעות - הארגון הוא מקצועי ואנחנו מדברים על קבוצה/ליגה מקצוענית. אלה שני דברים שונים לחלוטין. המדיניות המקובלת כאן היא כתיבה על קבוצות מקצועניות בלבד, אלא אם יש חריגה שמצדיקה את זה. הכדורסל מיוצג בראש ובראשונה על ידי שתי הליגות הבכירות - כל השאר משני ומקבל תשומת לב מאוד מאוד קטנה. הוגן? בוודאי שלא. אבל ויקיפדיה לא נועדה לתקן את המציאות. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:19, 9 בינואר 2015 (IST)[תגובה]
ובוא ננסה שאלה אחרת - מה ממוצע הצופים במשחקי הקבוצה? רשום שאולם הבית הוא בית הלוחם בבאר שבע, ויש בו 500 מקומות. זה לא מעיד על פוטנציאל חשיפה גדול, כי נדיר שיש 100% נוכחות במשחקים. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:22, 9 בינואר 2015 (IST)[תגובה]

ולהלן קישורים נוספים שאכן הייתה התעניינות ציבורית.

קישור-http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4051736,00.html

קישור 2-http://eyoya.co.il/Articles/27939.html


קישור 3-http://eyoya.co.il/Articles/21144.html

Aviaddavidlevi2722 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

יש חשיפה טובה מספרית לא פחות מליגות ארצית בכדורגל למשל שיש בהם גם מאות בודדים של צופים. יש חשיפה לא רק בקהל בכמות של האולמות, אלא גם ברשתות החברתיות, ובתקשורת במשחקי מפתח, ושלחתי לך קישורים לכך. חבל שאתה מנסה להוריד מהערך שאכן קיים. וכך בחשבון שזה ליגת חירשים (קהילה שמיכלה עד 100/200 אלף איש בישראל) לעומת מיליוני אנשים שומעים שסוקרים בקפידה את הענפים. אז זה שאנו חירשים גורע מבך שאנו פחות טובים? זה הוגן? לא. לנו בתור קהילה של חירשים המסתכמת בסכום נכבד, גם זכאי לחשיפה אם לא גדולה אבל יחסית צנועה לקהל שדורש סקירה רבה בקבוצה גדולה של הקהילה שלה. חבל שאני נתקל באנטיות שכזאת ובחוסר התחשבות. אם נעשה השוואה בין שומעים לחירשים בכמות, אין זה פייר.?! אך גם לקהילה הצנועה הזאת זכאית למקום נכבד במקום הזה. ולא להתקל באנטיות ובחוסר התחשבות בקהילה הזאת שלצערי לא מכילה מיליוני איש, אבל את הקהילה גם שווה כמו כל האנשים כאחד!

505 לייקים בפייסבוק? אתה רציני? לזה אתה מפנה בתור מקור? הקריטריונים לחשיבות אובייקטיביים עד כמה שאפשר. לא דורשים מכם רמת הכרה/פרסום/הצלחה כמו של מכבי תל אביב. אבל גם בקריטריון המקל ביותר אי-אפשר למצוא הצדקה עניינית לערך. וזה שאנשים לא ממש מתעניינים בקבוצה שלכם לא אומר שוויקיפדיה צריכה להגביר את הנראות שלה. זה פשוט לא התפקיד שלנו. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:42, 9 בינואר 2015 (IST)[תגובה]

505 לייקים לקבוצה יחסית לא רע, אם תשים לב שמאז שנכנסתי לתפקיד הדובר של הקבוצה(שלשום) בתוך 3 ימים קיבלנו 117 לייקים (נתון גבוה ועצום) ויש לי קשרים לא מעטים שמגיעים מתקשורת ועד הכנסת.. וזה לעומת אתרים לדוגמא של בייתר ירושלים הפרוסים ב400/300/200 לייקים. וחוץ מזה אולי אתה לא מתעניין, כי אתה לא מכיר את הקהילה של החירשים, וזה אולי לא מעניין אותך לצערי הרב. אבל יש עוד עשרות אלפי אנשים שכן מתעניינים בקבוצה וסוקרים אותה וגודשים את האולמות במשחקים (כי אתה לא קשור לקהילה, וזה לא יעזור עד שלא תהיה חלק ממנה, ולא תחווה אותה ) לעולם לא תדע על מה מדובר ומה החשיבות שלה. אתה לא יכול להמעיט בערך של ההצלחה, הארגון, הקהילה, בעשרות אלפי איש, שמביעים עניין, בגלל שאתה או אולי עוד כמה שלא קשורים לקהילה לא שמים פס עלייה, סליחה על הביטוי, יש לרוב זלזול בקהילה הזאת. וזה מה שעצוב, שאנשים בוררים ורוצים שיהיה להם את המיטה הטופ בדברים שלהם. וצר לי שככה מתנהלים הדברים והיחס לכך. אני רואה המון (לא מעט) אלא המון ויקפדיות של אנשים שיש להם רבע מכל מה שכתבתי, רק איזה פסקה עלובה המייצגת את האינפורמציה שלהם. ווהם עוד מופיעים וזוכים למעמד של״השארות בויקפדיה״ וזה למה? כי אולי הם חביבים יותר, מקושרים יותר. הכל פה זה עניין של פרוטקציה וקשרים. גם אבי הוא מנכ״ל ענק בחברת עתק יכול בלי בעיה לסדר דברים מסוג זה, אבל אני לא מנצל את הדברים האלה לטובתי בגלל איזה טובת הכלל שמייצגת את החבר׳ה באור חיובי לעיני הקהילה האכזרית. ומורידה לאלתר לצערי הרב את מה שמייצג באור שלילי ופוגע חלילה בתדמית ״עם כל הכבוד לכם״ וליקפדיה שלכם. מאוד מעליב. יש ליגה רשמית של ארגון החירשים, ואתר מסודר עם כל הנתונים שצריך. ושלחתי לך קישור לכך, אבל אתה בחור להתעלם. יש ארגון מסודר של חירשים, רצית ? קיבלת הוכחה . לא מספיק לך, קיבלת מה שצריך. קיבלת את האינפרומציה וההוכחה שהיא השתתפה ביורוקאפ בטורניר אירופאי כקבוצה מן המניין וייצגה את המדינה בכבוד וכפי שסברת שאם כן אכן זה כך, יהיה לנו מקום שם. ובכל זאת התעלמת ואתה מנסה למצוא פירצה להכשיל את המהלך כדי שלא יהיה משהו ״שיזהם״ את הדף הבית ״המכובד״ שלכם. זה בהחלט יום שחור לקהילה הזאת שאני נתקל בחבר׳ה שמה שהיא מחפשת זה פרפקציוניסט . כי קבוצה בסדר גודל כזה שמעניינת ציבור משמעותי בציבור אולי היא לא מכבי תל אביב, אבל עבור הקהילה הזאת ומחוצה לה היא זוכה להתעניינות וגם בתקשורת (ששלחתי קישורים לכך מקודם) ואכן היא מעניינת ויישמה את מה שצריך באופן מקצועי בליגה מקצועית. אתה אומר שיש מקום רק לליגות על בכדורל וכדורסל? לנו אין מקום? אנו שונים? אני רואה לא מעט ויקפדיות עלובות עם תוכן חסר בסיס. ומה אני העברתי פה(ואם יש צורך לתקן אני אתקן) הוא מכובד בשאר ליחס לכל מה שנתקלתי ולא נופל מקבוצות אחרות עם כל הכבוד. קח את זה לתשומת ליבך ולישקולייך ומקווה לקבל הזדמנות, משהו שיסב גאווה לקהילת החירשים שבנתיים לא זכתה למעמד ויקפדיוני, והגיע הזמן שיהיה לה, כי זאת הקבוצה שהסבה גאווה וכבוד למדינה שלה. ומגיעה לה לדעתי מקום שם ,לכל אחד מגיע הזדמנויות חדשות וליצור דברים חדשים ובצדק. אני לא הבאתי לך שכונה. אלא משהו מסודר מקצועי ומוכר ברחבי הארץ. היא כמו ליגת על רק במקום ליגת שומעים, זאת ליגת חירשים. זה הכל, זה כל ההבדל. וצר לי שאפליה במדינתו נותנת יד בשיטה זאת וצר לי שצר אופקים נותן משקל לחריצת דין שכזהץ

אגב אל תשנה את דבריי. אני לא הפנתי את האתר בפייס בתור מקור. רצית מקור לכך שליגת חירשים היא ארגון מסודר ומקצועי ומאורגן, העובר דרך איגוד כדורסל ושופטים ואישיות ביכרות מליגות בכירות. שלחתי לך קישור של אתר מסודר שמוכיח את מה שביקשת להוכיח. ואשלח שוב

קישור -http://www.israeldeafsport.org

ארגון הספורט של החירשים בישראל!

שיהיה לך לילה טוב. ומקווה שתוכל לשקול בכובד ראש את העניין. ולהסיר את האטימות. נכון שאתם מבקשים כללים לעמוד בכך, אבל הבאתי מה שצריך וחבל שאתה מקשה על עניין . אלא להבין את החשיבות הערך של דבר. כל טוב לך

האמירות שלו או שלי לא קובעות אם הערך ימחק. מה שקובע, בשלב של דיון החשיבות, הוא תמיכה של משתמש אחד בעל זכות הצבעה (בעל 100 עריכות בשלושת החודשים האחרונים). ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 04:16, 9 בינואר 2015 (IST)[תגובה]
יש כבר אחד כזה, אני, ונמקתי לעיל. הערך הזה לא ימחק במחיקה מהירה בכל מקרה. בורה בורה - שיחה 05:08, 9 בינואר 2015 (IST)[תגובה]

אז למי אני אמור לפנות כדי לנמק את אמירותי לאיש בעל 100 זכות הצבעה?

כי אני חושב שאם יש במה לליגת מקצועית של שומעים. אז גם לליגה מקצועית לחירשים אמור להיות במה, אולם לא גדולה כמו שלהם, אבל די בסדר גודל מכובד. ולה מגיע במה. בעולם השומעים יש מלא במות מכל הרמות. אולם עולם החירשים ,יש רק במה אחת! אין לה אחרת. קהילה שמונה סדר גודל של 100-300 אלף איש בארץ מול מיליוני איש בארץ לא חוכמה. אבל לא יורדת ממנה! כי כמו שיש במות לקהילות שומעות, אני סבור בכך שלקהילה החירשת מגיעה במה מכובדת לקבוצה הטובה בהיסטוריה של הקהילת החירשים שמייצגת אותם בכבוד ומסבת לה גאווה יחידה בענף הספורט שלה.

ולה מגיע את הבמה הזאת כמו שלליגות על מגיע.

כי לבמה של החירשים יש ליגה אחת מקצועית, אז ראוי לה שתקבל את כל התשומת לב הציבורית והפרסומית שהגיעה לקבוצה הזאת במיוחד לא מעט פעמים.

תעביר את זה לדיון ולמי שיש לו זכות הצבעה של 100 קולות. ואשמח שתקלו בכובד ראש. ותראו שעם הזמן אני לא טועה. קבוצה שקיימת רק 4 שנים ומביאה שוק יחסית גדול למימדים שלה. בתור התתחלה זה ענק. בהמשך יהיה גם אתר רשמי של הקבוצה בדף אינטרנט פתוח לכולם. צריך רק זמן ויש לנו את הכלים,כדי להגיע (והגענו רחוק, הקבוצה ייצגה את המדינה בליגה רשמית אירופאית במהלך הטורניר יורוקאפ) תארים דאבל ועוד ועוד על ידי אישיות בכירות ועל ידי איגוד כדורסל בארץ. מגדל נותנת לנו חסות ומימון לפרסום, וכעת אנו בדיון של חברת עתק מפורסמת שנותנת לנו חסות ומימון ופירסום להמשך.. מתחילים בקטן, ואז רואים בגדול. גם מכבי תל אביב להבדיל הבדי הבדלות רק לצורך הדוגמא התחילה בקטן לא היה רעש תקשורתית. אבל נגמר בגדול , ותראה איפה היא עכשיו. אין מקום ואני סבור שטעות לשלול ולהסיר ישירות בהתחלה את הצמיחה היפה שגודלת לנו כאן בארץ היפה והספורטיבית. כל מה שעובר דרך הקבוצה זה לא שכונה ולא סוג של חובבניות בשום אופן, ושלחתי לך את כל הקישורים המתאימים לכך להוכיח שאכן זה לא כך. ומקווה שתשקלו את זה טוב לדיון. כי מדובר פה לא בקבוצה רגילה ,אלא בקבוצה חירשת שזכתה לפרסום ועשתה הישג והיסטוריה בענף הספורט בכדורסל בישראל ובמחוצה לה!. ואם זה עניין את עודד קטש ואת יוגב אוחיון להגיע למשחקים ולהעניק לנו את צלחת האליפות.. אז בוודאי שזה ״יעניין ״ אתכם. ואת הציבור שעניין בלא מעט מקומות.

והכתבתי את כל האינפורמציה הדרושה והמקצועית לכך באתר הויקפדיה של הקבוצה שאני הכתבתי על ידי גורמים מוסמכים דרך ארגון ספורט החירשים בישראל ועל ידי כל הגופים הרשמיים באיגוד שמאשרים ללא ספק את מה שנכתב, ואתה מוזמן לקרוא באתר אס״ח את כל המידע והתוצאות שלא גורעות או מעוררות חשד והקצנה לנכתב. ואמשיך לתקן ןלהרחיב לשפץ והעשיר ,והרחיב ולשרת בכל עת הצורך כדי לעמוד בסטנדרט הראוי והמכובד לכך לקריאה מהנה של האנשים.


שיהיה לך שבת שלום ומבורך. ואשמח אם תוכל להעלות באור חיובי ולהסתכל קצת יותר לעומק של הדברים ולהבין אותם.

כל טוב לך .

אין למי לפנות. הדיון מתנהל במשך שבוע וזה מספיק זמן עבור הוויקיפדים שנוהגים להשתתף בדיוני חשיבות ויש להם זכות הצבעה. בסוף השבוע ויקיפד מסוים נוהג למחוק ערכים אם לא הובהרה חשיבותם והוא בעצמו לא רואה בהם חשיבות. ככה זה עובד. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 12:40, 9 בינואר 2015 (IST)[תגובה]

תגובה לדבר הויקפיד[עריכת קוד מקור]

  • יש לזה חשיבות רבה, שקבוצה של חירשים שמייצגת אומה שלמה במשחקי חו״ל בטורניר אירופאי מקצועני בליגה אירופאית ביורוקאפ כקבוצה מן המניין, יש מקום שם. (וכך אמרת בתגובה הראשונה)

ולך יש מקום להביע את המקום שלי בזכות הצבעה שם. יש לזה חשיבות רבה לכל הנערך ונכתב כאן. החשיבות פה בסדר גודל עצום שלא נופל מדעתו של החשיבות של הויקפיד. ויהיה מצער ובוז עצום כלפי קהילת החירשים שמונה 300 אלף איש בעלי מוגבלות שלא סופרים אותם ולא רואים בה ערך חשיבות. שבויקיפדיה הקהילה הלא מעטה הזאת ומחוצה לה מוצאים נכון לעיין ולהתעניין. כי להם יש חשיבות ומקום שם, ולא רק לנו אלא גם למחוצה לה. וזה דבר שלא יעבור על סדר היום אם אני נתקל באפליה כזאת מצד הויקפיד בלי שהוא ראה את כל מה שכתבתי והבעתי , ואם זה לא יהווה כלפיו שום חשיבות.

תגובה לדיון של שועלי באר שבע[עריכת קוד מקור]

אני חשוב שהקבוצה שועלי באר שבע בעלת תארים ושששברה את שיא ההיסטוריה בליגת החירשים המוגדרת כמקצוענית, וזכתה לסיקור פרסומי ברחבי האינטרנט והתקשורת, ושיש לה גם סיקור אינטרנטי בגוגל בתוצאות חיפוש גם בתמונות וגם ביוטיוב,. לא נופלת מהמידע האינצקלופדי של קבוצות אחרות,(ליגת השומעים) הקבוצה ששיחקה ביורוקאפ (בליגה אירופאית כקבוצה מן המניין (ואני מצטט את הכותב  : שאם אכן היא כך יש לה מקום פה״ ואינך יוכל להתנער מכך, ולעמוד מאחורי המילים שלך. ואני חושב של300 איש ומחוצה לו שסוקרים את הקבוצה היחידה שמצייגת את הקהילה בכבוד וראויה לבמה הזאת. 300 אלף איש שיש לה קבוצה (כלשהו) ובמקרה הזה זה ״הפועל שועלי באר שבע״ שהביאה גאווה למדינה ולאחוז נכבד מהמדינה, מגיע לה את הסיקור ואת המקום הראוי לכך שאם ירצו לחפש בגוגל,משהו שיסב והסב להם גאווה, זה לא פחות ״ממידע אינצקלופדי״ שאתה מגדיר אותו ככזה. קבוצה שבעלת התארים בהיסטוריה של הליגת חירשים המוגדרת כליגה רשמית מן המניין דרך איגוד הכסרוסל הרשמי בארץ, וזוכה בפרסים רשמיים מן המניין דרך איגוד הכדורסל הארצי, לא נופל פחות מזה משל קבוצות אחרות. כי אתם תקועים על ״מידע אינצקלופדי לריאל,בארסה, ומכבי.״ זה מה שהתרגלתם. אני מוצא עשרות ויקפדיות על אנשים שלא מוכרים ולא מגיעים לרמת הכרות שיש לשועלי באר שבע מטעמי פרוטקציה וכאלו.. לצורך העניין נקח את הפועל באר שבע הרשמית בכדורסל מהליגה הארצית שהיא זכתה לויקפדיה. מה היא שונה משועלי באר שבע? הם חירשים והם שומעים אין הבדל.. אם נעשה סיקור האתר שלהם בפייסבוק מונה כ1000 איש, ושל שועלי באר שבע של החירשים כ510 איש שזה עצום , ואם נשווה להבדיל הבדי הבדלות באופן יחסי זה שווה זה לזה. אין הבדל אם באופן יחסי למצב (כי זה באופן יחסי) הם שווים . בשועלי באר שבע נמצאים שניים משחקני עבר של הפעול באר שבע בכדורסל הרשמי, והקבוצה נתמכת על ידי הפעול באר שבע הרשמית של הכדורסל שאותם אתם מגדירים ״רשמי״. בקרוב נקים אתר רשמי באינטרנט לקבוצה, כי יש פעילות וצפייה והתעניינות רבה לקבוצה יותר מכפי שאתה חושב. הקבוצה שלקחה 2 אליפויות רשמיות לכל דבר, שני גביעי מדינה רשמיים לכל דבר, מקום 5 בירוקואפ לכל דבר כמו קבוצה רגילה בליגת העל. אין הרבה הבדל. חוץ מזה שהם שומעים והם לא שומעים. אם תחפש מידע על כל קבוצה אחרת בליגת החירשים לא תמצא דבר למעט שועלי באר שבע המקור להקמת הליגה, המקור לייצוג המדינה בקהילה זאת, המקור להתעניינות רחבה, לפתוח ויקפדיה על ליגה של החירשים? כבר יש כזה, אתר רשמי של הליגה הרשמית באתר באופן ובצורה רחבה וגדולה מאוד ומסוקרת . אך מתוכה יש משהו שמחייה את הארגון הספורט של החירשים ״אס״ח״ הוא הקבוצה שעלייה בניתי ויקפדיה בצדק, בגאווה, ובנכונות, כי לה מגיע הבמה הזאת כי לה יש מידע אינצקלופדי , אתה לא יכול לפסול יותר מ300 אלף איש שסוקרים ומתעניינים בקבוצה שהיא מקור הייצוג שלהם שהמינימום שהם יחפשו בזהות שלהם הוא הקבוצה מבירת הנגב. וזה שההסתכלות שלכם לא עמוקה ומקובעת די עצובה. הקבוצה הממוממנת על ידי ״מגדל״ ובקרוב על ידיד חברת פרטית מפורסמת. כל המקורות הנחוצים להכיל ולהבין שמדובר בקבוצה בעלת שם שקבוצות מליגה ארצית לא עולות עלייה ברמה המקצועית , הכל פה זה עניין של יחסי ציבור עלוב . הבעיית שמיעה לא צריכה לפסול את הזכות שלה לקבל את הבמה הראויה לה. והדוגמא על ההומוסקסואלים לא רלוונטית כי הוא נושא לוויכוח ודיון וסערה פוליטית ודתית. פה בקבוצה ״נכה״ אין מקום לסערה פוליטית ודתית שיכולה להוביל הסרה מהבמה הזאת בשל חשש ממהפכה כזאת או התמרדות כזאת או אחרת . כי הכרות עם ״הנכה״ מוכר היטב בתקשורת ומגיעה לה המיטב שבאינפורמציה שיכולה לעניין מאות אלפים ״נכים״ ולא רק חירשים. אז אתה רוצה לפסול יותר ממיליון איש ״נכים״ בגלל שהם לא אותו דבר כמוכם? כי אתם ״השפוים״ והנורמטיבים״ שמגיע לכן המיטב משום שהרוב מתעסק בכך? אז האנוכיות שולטת? הגזענות שולטת? בגלל שזה הרוב? וזה המוכר? וזה הנכון ? וזה הכלל החברתי? אני חושב שכפי שיש מקום בויקפדיה לקהילה לא נכה, יש מקום לויקפדיה לקהילה נכה ובצדק אחרי מה שהיא הביאה עד תום ב4 שנים בודדות ויהיה לה עוד להמשיך ולהוכיח.. הויקפדיה לא מושלמת ונטולת ברירות ״פגמים״. כל מידע אינצקלופדי ראוי לכך בין אם זה ״פחות מעניין (מונה כמאות אלפים) לבין יותר מעניין (מיליוני איש) המאות אלפים לא פחות טובים מהמיליונים) והמאות אלפים גם מגיע באופן שווה את הראוי לו ובצדק. ולא על מה שאין. תצאו קצת מהקופסא המרובעת והקבועה שאתם רגילית להסתכל (בלי להעליב, ועם הרבה כבוד שאני רוכש אליכם) ולתת יד לטובה בכך כי זה מה שראוי לא ולא בחסד! (B - שיחה 02:14, 12 בינואר 2015 (IST))[תגובה]

משתמש:Lostam (אם אני זוכר נכון, אתה האחראי לתחום), תהייה. מעיון בדיון החשיבות לא מצאתי הבהרת חשיבות ברורה. בורה אמנם תמך בחשיבות, אך האם דבריו נחשבים להבהרה? GHA - שיחה 17:44, 23 במרץ 2015 (IST)[תגובה]

אתה צוחק? ראה הצבעת מחיקה בראש הדף. בורה בורה - שיחה 17:58, 23 במרץ 2015 (IST)[תגובה]
האם יש קשר ביניהן? זה שערך שרד הצבעת מחיקה אינו מעיד בהכרח על חשיבותו. GHA - שיחה 18:35, 23 במרץ 2015 (IST)[תגובה]
אני מצאתי בדבריו של בורה בורה הבהרת חשיבות, ובכל מקרה כפי שצוין, לאחר דיון החשיבות הערך הועמד להצבעת מחיקה ושרד אותה בהצלחה. Lostam - שיחה 19:45, 23 במרץ 2015 (IST)[תגובה]
אוקיי. התחלתי לשפץ אותו. GHA - שיחה 11:17, 24 במרץ 2015 (IST)[תגובה]

שלום, מדבר אביעד לוי, אני הוא זה שהקים את הערך של הקבוצה לחרשים ״שועלי באר שבע״ בויקפדיה. הסיסמה שלי של שם משתמש (aviaddavidlevi2722 ) שבו שהקמתי את הערך של הקבוצה נשכחה עד ידי והקמתי שם משתמש חדש , והוספתי שכתוב להמשך הערך של הקבוצה, והיא בוטלה בטענה שצריך וותק של 4 ימים. אני עם הסיסמה החדשה עם וותק של 6 ימים, שלא לדבר על הערך שלי שאני הוא זה שהקמתי אותו לפני חודשיים פחות או יותר . האם אפשר בבקשה מענה ואישור להמשך שכתוב הערך שלי כפי שמצופה ממני.אני רוצה לעבוד על המשך השיפוץ /עדכון/רלוונטיות ושכתוב הערך, כמובן שזה יהיה תהליך של זמן ראוי שבו אני מבקש, לכן בתור אחד שהקים את שם ערך זה אני מבקש להכיר בשם משתמש החדש שלי לחילופין . ולתת לי להמשיך לתקן את הערך שאני הקמתי אותו ובזכות. לכן אם אני מעדכן את הערך שלי ומוסיף לו עדכון רלוונטי בבקשה אני מפציר לא למחוק לי אותו, (ברוקולי ) הוא שם המשתמש שמונע ממני לעדכן את הערך שלי. זה עדכון של הערך אודות הקבוצה שאני מנהל אותה. אני אכניס עד סוף השנה את השכתוב הראוי והנכון שעומדים בסטנדרטים הראויים לכך על ידי גורמיים רשמיים שאותו אתם מבקשים. מבקש אישור והזדמנות להמשיך לעשות את המשך מלאכתי על הצד הטוב ביותר כפי שמתבקש. בבקשה ותודה.מצפה לעדכון .