שיחת משתמשת:Liralter

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Liralter, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 10:22, 19 בפברואר 2017 (IST)תגובה

שלום לך,

בהמשך להדרכה בה השתתפת, בנוסף לקישורים לדפי ההנחיות במלבן הברכה לעיל, להלן קישורים לדף בו נמצא קישור לדף המיזם בו אתה משתתף, ודפי עזרה - מומלץ מאוד לעיין בהם:

בחתימה שלי נמצא גם קישור לדף השיחה שלי. אני אלווה אותך בהנחיות בדף השיחה שלך.

ניתן תמיד להגיע לטיוטה שלך דרך הקישור "תרומות" במעלה הדף.

אם יש לך שאלות נא לשאול אותן בדף השיחה שלך. יש להקיש על הכפתור הוספת נושא ולכתוב את הדברים, או ללחוץ על הקישור תגובה כדי לענות לפנייה שנכתבה.
נא לא לשכוח לתייג אותי בהתאם להסבר בדף {{תיוג}}.

                                                            שיהיה בהצלחה פרח בשבילך, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 19:06, 14 במרץ 2017 (IST)תגובה

שלום Liralter, העברתי את הטיוטה שלך למרחב משתמש לשם משתמשת:Liralter/המועצה הבינלאומית לנשים יהודיות , שזה מרחב טיוטות פרטי, המבטיח שעורכים אחרים לא התערבו לך בטיוטה.

כבר במבט ראשון בלי לקרוא בכלל את הטיוטה שכתבת, ראיתי פרק בשם "סיכום". הסברתי בהדרכה שבוויקיפדיה לא כותבים סיכום לערך, כמו שלא כותבים "מבוא". אם בפרק יש מידע נסף שלא נמצא בפרקים האחרים, אז תמצאי דרך לשלב את המידע שם בתווך הפרקים האחרים (כאמור לא קראתי)

בנוסף, בערך שכתבת אין בכלל הערות שוליים (הפניות למקורות ספציפיים). זה חלק חשוב בעבודה אקדמית, ובכל ערך המכבד את עצמו. חסרים גם מאד קישורים פנימיים, ויש להוסיף את השם בעברית של כל רשימת הנשיאות, אני מניחה שבעתיד ייכתב עליהן ערך בסוגריים תכניסי את השם באנגלית כך שרה וינקוסקי (Sara Winkowski). גם שמות המדינות מהן הגיעו הנשיאות, יש לציין בעברית ולא באנגלית.

לא ציינת במסגרת איזה קורס הערך הזה נכתב ומי המרצה. חנה Hanayשיחהחג פסח שמח ואביבי 07:11, 11 באפריל 2017 (IDT)תגובה

ראיתי גם שמצאת את כפתור השמירה שמו שונה לשם "פרסום השינויים", התכנתים החכמים של קרן ויקימדיה חושבים שזה נחמד לשנות בכל פעם, ולא מבינים את הקשיים של עורכים חדשים. חנה Hanayשיחהחג פסח שמח ואביבי 07:13, 11 באפריל 2017 (IDT)תגובה

שלום משתמשת:hanay, תיקנתי את הערות שלך. מחקתי את פרק הסיכום, הוספתי הערות שוליים, תרגמתי את שמות הנשיאות והמדינות לעברית והוספתי קישורים פנימיים. אשמח אם תוכלי לעבור שוב על הדף ולמצוא הערות, תיקונים נוספים. בנוסף אשמח אם תוכלי לעזור לי בהבחנה שבין קישורים חיצוניים והערות שוליים. מהבנתי שלי הערות השוליים הם כמו הביבליוגרפיה, משם לקחתי את החומרים לכתיבת הדף, אבל הם נכללים גם כקישורים חיצוניים משום שהם לא קישורים פנימיים של ויקיפדיה. קראתי את ההסברים על 2 הדברים בדפים של ויקיפדיה אבל זה עדיין לא נתן לי הסבר מספיק טוב. העבודה במסגרת הקורס: נשים אמריקאיות והפרויקט הציוני עם המרצה אסתר כרמל-חכים. תודה וחג שמח! Liralter - שיחה 11:41, 11 באפריל 2017 (IDT)תגובה

שלום לך להלן מענה לשאלותיך והערות נוספות:
  1. ההבדל בין קישורים חיצוניים או פרק ל"קריאה נוספת", להערות שוליים, הוא כמו ההבדל בין רשימה ביבליוגרפית כללית, לבין הפניות ספציפיות. בפרקים הכליים מוסיפים קישור לאתרים שעוסקים בעיקר בנושא כמו הקישור הכללי שהוספת לאתר הרשמי של הארגון: The History of ICJW, אבל כשהשתמשת במידע באתר הזה לכתיבת פרק או פסקה מסוימים, יש לציין זאת בנוסף בהערות שוליים. בנוסף אם מצאת מידע למידע ספציפי שכתבת באתר שלא עוסק במיוחד בנושא הערך אבל הוא מקור למידע, אז מוסיפים אותו רק בהערות השוליים. אני מקווה שההבדל עכשיו מובן
  2. שימי לב גם לרמת הפרקים שיצרת אחרי כותרת ראשית, עוברים ל"כותרת משנה 1" ואת עברת ישירות ל"כותרת משנה 2" שיוצא כותרת קטנה מידי. יש היררכיה בכותרות, סדרי זאת בבקשה.
  3. ראיתי שעבדת על הטבלה, אבל קישרת את את השם של שרה וינקובסקי באנגלית, ישירות לאתר אינטרנט. אנחנו לא מקשרים לאתרים חיצוניים ישירות מתוך הטקסט, רק בפרק קישורים חיצוניים והערות שוליים. העברתי את הקישור להערת שוליים. לכל הפרק הזה אין מקור. מהיכן לקחת את המידע הזה, ולמה הטבלה מתחילה רק מ-1949? אין נתונים מ-1912?
  4. עדיין לא קראתי את הערך (פסח וכו'), כל הערותיי הן מהסתכלות כללית על הערך, בלי להתעמק בתוכנו. אני אעשה זאת ואכתוב לך. חנה Hanayשיחהחג פסח שמח ואביבי 16:32, 11 באפריל 2017 (IDT)תגובה

שלום משתמשת:hanay,

  1. תיקנתי את הבעיה של הכותרות
  2. המקור של הטבלה הוא מהאתר: https://jwa.org/encyclopedia/article/international-council-of-jewish-women, אתר הארכיון לנשים יהודיות. להפנות את הטבלה שוב לאותו המקור? באתר רשימת הנשיאות מתחילה רק מ-1949 ולא מצאתי מקור עם נשיאות נוספות..
  3. ושיניתי את שם הערך למועצה הבינלאומית של נשים יהודיות, אבל שיניתי רק בתוך הערך עצמו, לא הצלחתי להבין איפה משנים את הכותרת.

תודה, מקווה שהיה חג נפלא Liralter - שיחה 13:19, 18 באפריל 2017 (IDT)תגובה

הערותיי לטיוטה[עריכת קוד מקור]

שיניתי את שם הדף ראי משתמשת:Liralter/המועצה הבינלאומית של נשים יהודיות. כדי לעשות זאת ראי עזרה:שינוי שם דף.

תפני את הטבלה לאותו מקור. זה חשוב בערך. תוסיפי בבקשה הערה, שהמידע הזמין הוא רק מ-1949. השאלה היא האם לא כדאי לפנות לארכיון לנשים יהודיות ולשאול אותם לגבי המידע החסר. זה ממש חבל שהרשימה תהיה חסרה.

שימי לב בטבלה שחלק מהשמות הקישור האדום מופיע בשם באנגלית למשל הלן מר (Helen Marr) זה צריך להיות ההפך -> הלן מר (Helen Marr) . חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 07:00, 19 באפריל 2017 (IDT)תגובה

שלום לך, עברתי על הערך ביסודיות, ערך מאד מעניין. ערכתי קצת בעיקר תיקוני הגהה וניסוח. והוספתי גם לוגו של הארגון ותמונה של אחת הנשים המוזכרות בערך. תוכלי לראות מה עשיתי דרך השוואת גרסאות קודמות. את הערותיי לערך הכנסתי בתוך הטיוטה דרך בקשות {{הבהרה}}, אם מניחים את הסמן של העכבר על התבנית, אפשר לקרוא את ההערה שלי מה ביקשתי שתבהירי.
הערך מאד דל בהערות שוליים. בערך שיש תאריכים רבים וציון אירועים שלא מגובים במקור. הוספתי בקשות {{מקור}} במקומות שונים. בכל פעם שמציינים בשנה זאת וזאת קרה כך וכך, יש להביא מקור. זאת עבודה אקדמית ואני רוצה שהיא תהיה משובחת בהתאם.
בנוסף מיעטת מאד בקישורים פנימיים, זה חלק מלב העריכה בוויקיפדיה, הקישוריות חשובה מאד, אפילו לא קישרת לערך ההסתדרות הציונית העולמית, ציינת את שמו באנגלית, זה לא נדרש, יש ערך בעברית, שם מופיע שמו באנגלית.
כמו שכתבתי למעלה, אני מבקשת שתעשי מאמץ להשלים את הרשימה של "נשיאות בינלאומיות" עד 1949, הארגון חי ונושם, ואני בטוחה שהמידע זמין אצלם. אחרת יהיה צורך להוסיף לפרק תבנית {{להשלים}} וזה יהיה חבל.
הצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 12:43, 20 באפריל 2017 (IDT)תגובה

שלום משתמשת:hanay, מה שלומך?

  • הפנתי את הטבלה לאותו המקור והוספתי את הערה [לא בטוחה אם הוספתי אותה נכון]. בנוגע לטבלה מצאתי גם את הנשיאות שכיהנו מ-2006 ועד היום [בעצם עד 2018] והוספתי את המידע עליהן כך שהטבלה עדכנית יותר. שיניתי גם את הקישורים הפנימיים שלהן כמו שאמרת.
  • בנוגע ללוגו של הארגון- זה לא בדיוק הלוגו. התוספת של כדור הארץ מאחורה לא נכלל בלוגו המקורי של הארגון. בלינק הזה נמצא דף עם הלוגו [הלוגו הנכון הוא הראשון משמאל] https://www.google.co.il/search?q=icjw&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjphvjrusHTAhVGWRQKHZNuAwoQ_AUICCgB&biw=1517&bih=735#tbm=isch&q=icjw+logo הוספתי גם תמונה של חנה סולומון גרינבוים.
  • בנוגע להערות שוליים- הוספתי כבר הערות, אבל שאר הערות מקורן באותו מקור. אז מה יהיה נכון לעשות? כל פעם להפנות לאותו המקור?
  • הוספתי קישורים פנימיים נוספים
  • אז כמו שכתבתי בנוגע לטבלה, השלמתי את המידע הרלוונטי עליהן עד היום. מעבר לכך שלחתי לארגון הודעה עם בקשה למידע נוסף. ממתינה שהם ישיבו לי.

תודה רבה על העבודה! Liralter - שיחה 14:52, 28 באפריל 2017 (IDT)תגובה

או קי רויטל, אני אעבור על הטיוטה שלך אבדוק ואתייחס. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 16:29, 28 באפריל 2017 (IDT)תגובה
עברתי על הטיוטה שלך, לא התייחסת שם לבקשות הבהרה רבות. בכל מקום שיש בקשת מקור תוסיפי אותו בבקשה גם אם אותו מקור הופיע בפסקה אחרת. הקוראים לא יכולים לדעת זאת. אין בעיה להפנות לאוצו מקור מפסקאות שונות.
לגבי השלמת הטבלה, אפשר יהיה להעביר את הערך למרחב הערכי גם עם תבנית להשלים, ונקווה שתקבלי את המידע ואפשר יהיה להוסיפו מאוחר יותר. אבל יש להשאיר את התבנית להשלים בערך כי הוא חסר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 10:00, 6 במאי 2017 (IDT)תגובה
לגבי הלוגו, אני העלה גירסה חדשה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 10:50, 6 במאי 2017 (IDT)תגובה

שלוםמשתמשת:hanay,

  • התייחסתי ותיקנתי את כל ההברות והחוסרים של המקורות.
  • בנוגע לטבלה- הארגון השיב למייל שלי ואמר שאין לו מקורות נוספים מלבד המקורות שכבר השתמשתי בהם.
  • אני לא מבינה מה זה אומר "להשאיר את התבנית להשלים", איך אני עושה את זה?
  • וראיתי את הלוגו- תודה על התיקון.
  • האם יש משהו נוסף שאני צריכה לערוך או לתקן?

שבת שלום, ליר Liralter - שיחה 16:55, 12 במאי 2017 (IDT)תגובה

שלום ליר, יש בערך 2 בקשות הבהרה, אחת ששכחת לטפל בה, בפתיח, השנייה אחת שהוספתי עכשיו בקשר לגוף שקראת לו המועצה של ארגוני הנשים בישראל, חיפשתי את המושג הזה באינטרנט ולא מצאתי. אני מבקשת שתוסיפי בהערת שוליים כמה מילים על הארגון, מתי הוקם ועל ידי מי, ואם הוא גוף כזה חשוב אז ראוי שהוא יהיה בקישור אדום, כהכנה לערך עתידי.
לגבי הטבלה שימי לב שמעל הטבלה הוספתי תבנית להשלים. תבנית זאת תישאר גם בעת העברה למרחב הערכים, אולי בעתיד מישהו יתקל במידע הזה ויוכל להשלים אותו. את כבר בסוף, אז עוד טיפ טיפה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 17:12, 12 במאי 2017 (IDT)תגובה

שלום, חנה חנה Hanay,

  • אני לא מוצאת את הזמן בה הן הקימו את קבוצת הלחץ..חיפשתי גם בפעם הקודמת לכן באמת לא תיקנתי את בקשת הערה הזו. מה אני יכולה לעשות עם זה?
  • המועצה של ארגוני נשים בישראל, נקראת למעשה "מועצת ארגוני נשים בישראל". שיניתי את השם שלה בתוך הטקסט כדי שיתאים לשם הנכון. אני לא מוצאת אתר רשמי שלהם, אלא רק אתר פייסבוק. נכון להוסיף להערות שוליים לינק לפייסבוק שלהם? בינתיים הוספתי כהערת שוליים פרטים עליהן.

סופש נפלא שיהיה Liralter (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

הי ליר, אם את לא חותמת, התיוג לא עובד. את יכולה להוסיף אתר פייסבוק שלהם, זה גוף ציבורי. לגבי המועד, ניסיתי לשאול אותם מתי הם הקימו את קבוצת הלחץ? המקור שאת מביה בסוף המשפט, לא אומר דבר? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 17:25, 19 במאי 2017 (IDT)תגובה
ראיתי עכשיו שלא הוספת מקור למשפט "ב-1979 הקימה פרויקט למבוגרים בירושלים. ביקשתי מקור לכך באמצעות תבנית {{מקור}}. בכל פעם שמציינים תאריכים להקמת גוף מסויים חשוב לציין מקור. אנא השלימי. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 17:28, 19 במאי 2017 (IDT)תגובה

שלום, חנה חנה Hanay,

  • הוספתי את אתר הפייסבוק
  • בדקתי וחיפשתי וכמובן שהסתכלתי במקור ובמקורות נוספים, אבל לא יכולתי למצוא את שנת ההקמה.
  • הוספתי פשוט מקור בסוף המשפט, המקור נכון לגבי כל הפסקה.

מקווה שזה מספיק, שבת שלום Liralter - שיחה 17:45, 20 במאי 2017 (IDT)תגובה

שלום ליר, אני שמחה לכתוב לך שאת מוזמנת להעביר את הערך למרחב הערכים. להעברה ראי הסבר בדף עזרה:שינוי שם דף. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 03:26, 21 במאי 2017 (IDT)תגובה

שלום, חנה חנה Hanay, איזה כיף! אני שמחה לשמוע :) אני רואה שבעצם הערך כבר הועבר למרחב הערכים, נכון? תודה רבה על כל העזרה וחג שמח Liralter - שיחה 15:05, 31 במאי 2017 (IDT)תגובה

שלום ליר, העברתי את הערך, כי לא הגבת. שימי לב שאחד העורכים שם תבנית בקשת הבהרה בפתיח של הערך לגבי משפט שהוא לא הבין את משמעות. אני מבקשת שתיכנסי ותנסחי את המשפט. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 20:12, 31 במאי 2017 (IDT)תגובה
שלום ליר, ראיתי שתיקנת את הניסוח יפה מאד. אני מקווה שהיה לך כיף בכתיבת הערך, וכי נראה אותך כאן עורכת גם לא כמטלה אקדמית, ולו רק תיקוני ניסוח והגהות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 13:50, 1 ביוני 2017 (IDT)תגובה
שלום, חנה חנה Hanay, סליחה, אני לא רואה את ההודעות כאן, משום מה הן לא קופצות לי במייל. אכן נהניתי מכתיבת הערך ואשמח לשוב ולערוך ערכים נוספים. תודה על הסבלנות והעזרה בכתיבת הערך! סופ"ש נפלא. Liralter - שיחה 10:47, 22 ביולי 2017 (IDT)תגובה
שלום ליר, ההודעות לא קופצות לך, כי לא הגדרת את האפשרות בהעדפות שלך. תיכנסי לקישור העדפות בראש המשך משמאל, בלשונית הראשונה מימין פרטי המשתמשת תסתכלי ב"אפשרויות דוא"ל". תסתכלי אם בכלל מוגדר לך שם דוא"ל, אם לא כדאי שתכניסי, כי אם תשכחי את הסיסמה, לא תוכלי לשחזר. לאחר מכן תיכנסי ללשונית "הודעות" ותבדקי אם מסומנת לך האפשרות ב"להודיע לי על האירועים הבאים" האפשרות הראשונה: "הודעה בדף השיחה" בדוא"ל. רק אם זה מסומן, תקבלי הודעה לדוא"ל שלך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 03:14, 24 ביולי 2017 (IDT)תגובה
תודה חנה, עידכנתי את הפרטים של המייל. סופש נעים. Liralter - שיחה 15:49, 28 ביולי 2017 (IDT)תגובה