שיחת משתמש:אריאל זהר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אריאל זהר, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 13:01, 19 באפריל 2009 (IDT)[תגובה]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף עונג שבת (ארגון) מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 13:03, 19 באפריל 2009 (IDT)[תגובה]

אריאל שלום, האם אתה צילמת את התמונה? אם כן, תוכל להוסיף תחת איזה רישיון אתה משחרר את זכויות היוצרים על התמונה (כלומר, תחת אילו תנאים יוכלו להשתמש בתמונה)? הרישיונות החופשיים הקיימים בוויקיפדיה העברית וביניהם תוכל לבחור הם: תבנית:שימוש חופשי, ‏תבנית:שימוש חופשי מוגן, תבנית:שימוש חופשי מוגן בתנאי, תבנית:CC-BY-SA-2.5, תבנית:Cc-by-sa-2.0, תבנית:Cc-by-sa-2.5,2.0,1.0, תבנית:Cc-by-2.5, תבנית:Cc-sa-1.0, תבנית:Cc-by-sa-3.0, תבנית:GFDL, תבנית:ייחוס, תבנית:Cc-by-2.0, תבנית:PD או תבנית:דו-רישיוני ביחד עם 2 מהרישיונות המוזכרים פה.
לצורך הוספת הרישיון פשוט ערוך את דף התמונה, והוסף שם את הרישיון כך {{שם הרישיון}}. אם תרצה עזרה נוספת, אשמח לעזור. בברכה, נטע - שיחה 11:35, 2 במאי 2009 (IDT)[תגובה]